Death Angel da Ayrılık
Tarih: 03.11.2008 Saat: 07:23
Konu: Yabancı gruplar




Şubat ayında yayınladıkları "Killing Season" albümüyle dört senelik bir aradan sonra dinleyicisiyle buluşan köklü Thrash Metal grubu Death Angel cephesinde kötü haberler var. Grubun kuruluşundan (1982) bu yana Bass ve geri vokal yükünü üstlenen Dennis Pepa dün gruptan ayrıldığını açıkladı.

Kardeşi Gus Pepa 1991 yılında Death Angel'dan ayrıldığında birlikte The Organization projesini oluşturduklarını ancak Death Angel'ın ağır basması nedeniyle 1995 yılında bu hayallerini sonlandırdıklarını belirten Dennis Pepa, "Kardeşimle birlikte hayallerimiz peşinden koşmaya karar verdik, grup üyeleri herzaman benim kardeşlerim olarak kalacak ve Nuclear Blast'a bu güne dek bize kazandırdığı paralardan ötürü teşekkür ederim. Ancak biraz değişikliğin iyi olacağına inanmaktayım. Bu yüzden yeni projelerimizi dikkatle bekleyin"







Bu haberin geldigi yer: Metal TR.NET
http://www.metaltr.net

Bu haber icin adres:
http://www.metaltr.net/modules.php?name=News&file=article&sid=1193