Opeth Roadrunner ile Anlaştı ve Gruptan Son Dakika Haberleri
Tarih: 06.06.2005 Saat: 11:39
Konu: Yabancı gruplar





Opeth’in resmi sitesinde yayınlanan haber şoyle :

Artık dünyaca ünlü Roadrunner Records ile kontrat imzaladığımızı resmen açıklayabiliriz. Söylentiler doğru! Yeni albüm 2005 Ağustosu sonuna doğru çıkacak.
27 mayıstaki Viyana / Avusturya AERODROME Festivalini kayıtların tahmin ettiğimizden uzun sürmesi nedeniyle iptal ettik. Bizi orada görmeyi uman bütün fanlarımızdan özür diliyoruz.





Kayıt süreci çok iyi gidiyor. Bir şarkı mixlendi ve bitti, diğeri mixlenme aşamasında. Sololar da death screamler gibi kaydediliyor. Bazı şarkı isimleri 'Ghost of Perdition', 'The Baying of the Hounds', 'Isolation Years' ve 'Harlequin Forest'.

Opeth, Bergen / Norveç'te 24-27 Ağustos arası gerçekleşecek Hole In The Sky Festivaline ve Almanya'da 18-20 Ağustos arası gerçekleşecek Summer Breeze Festivaline katılabilir. Herşey kesinleştiğinde haber vereceğiz.





Bu haberin geldigi yer: Metal TR.NET
http://www.metaltr.net

Bu haber icin adres:
http://www.metaltr.net/modules.php?name=News&file=article&sid=263