Death Metal Gruplarımızdan: Apriori
Tarih: 10.01.2006 Saat: 00:44
Konu: Yerli gruplar



Grup olarak 2004 yılında müzikal faaliyetlerimize başlamış bulunuyoruz . Gerek içimizde ki hırs ve tutkuyu gerekse nefret ve karamsarlıklarımızı müziğimize yansıtıyoruz . 2004 yılı itibari ile heavy metal tarzından etkilenen bizler . İskandinavya , death,black metal ile tanışana kadar bu yolda devam ettik .
Biyografi için haberin devamına tıklayın.



Ardından bu tarzda kuzey bizim ilham kaynağımız biz ise onun esiri olduk . Çoğunlukla dinlediğimiz Dimmu Borgir,Hypocrisy ve Marduk gibi grupların çok kuvvetli sesleri gerek enstrumantal açıdan gerekse harmonik açıdan bizleri yoğun etki altında bıraktı.

Artık biz de kendimizi bu rüzgara kaptırdık . Parçalarımızı bu şekilde yapmaya başladık bu arada 2005 yılında çıkarmış olduğumuz “Revival of Hate” albümünden (ki bu albüm artık bize hatıra olarak kaldı açıkçası bizi pek anlatamıyor ) “Darkness of Fate” adlı bestemizi yeniden yorumlayıp , siz dostlarımıza hediye ettik ve akabinde gelen tepkiler bizi ne kadar doğru bir iş yaptığımız konusunda motive ettiği gibi tetikledi de. Sık sık yeni çalışmalar ve kayıt teknolojileri ile sert fakat ne olduğunu anlatabilen kayıtlarla karşınıza çıkmak için çalıştık . Bütün bunları yaparken elbette ekmek elden su gölden de yapmadık . Ben (Hakan) okulumu(DPÜ Kamu Yönetimi) 4 yıllık bir sürenin ardından zamanında bitirmeyi başarıp iş hayatına atıldım .

Kardeşim Gökhan ise hala dersleriyle cebelleşiyor ( KOU Uluslar arası İlişkiler) ve okulu bitirme yolunda emin adımlarla ilerliyor . Bütün bu uğraşların sonunda bizle birlikte çalan,çalışan eski arkadaşlarımızı da teşekkürü bir borç olarak biliyoruz . Şu an için biz 2 kişi olarak çalışmalarımıza devam ediyoruz ve çok yakın bir zamanda sizlere yeni 6-7 parçalık bir albüm sunacağız . Şimdiden hepinize sevgiler .

http://www.apriori-band.com







Bu haberin geldigi yer: Metal TR.NET
http://www.metaltr.net

Bu haber icin adres:
http://www.metaltr.net/modules.php?name=News&file=article&sid=393