Satyricon Roadrunner Records ile Anlaştı !
Tarih: 07.02.2006 Saat: 02:42
Konu: Yabancı gruplar





Satyricon, grubun belkemiği olup grubu 90ların başında kuran Satyr ve Frost’un etrafında şekilleniyor.Onların progresif ve yaratıcı bakış açısı grubu black metal türünün sınırlarına itmesine, yeni bir standart oluşturmasına ve bu alanın geleneksel özellikler dışına çıkmasına olanak kıldı. Sonuç olarak Satyricon, şu anda en saygın ve etkili black metal gruplarından biri oldu.

Detaylar için haberin devamına tıklayın.




Satyricon’un büyük beğeni toplayan son albümleri ‘Volcano’ (2002) “En İyi Metal Albüm” dalında Norveç Grammy Ödülü’nü, “Yılın Şarkısı”(Fuel For Hatred şarkısıyla) ve “En İyi Metal Albüm” dallarında Alarm Ödülü’nü ve de Oslo Ödülleri’nin “En Kapsamlı Albüm” ödülünü kazandı. “Volcano” Norveç Milli Müzik Listesi’ne 2. sıradan giriş yaptı.

Roadrunner Uluslararası’nın VP uluslar arası pazarlama ve kazanç sorumlusu Wally van Middendorp, türünün pek çok kişi tarafından en çok saygı görülen gruplarından biriyle çalıştıkları için gerçekten çok heyecanlı olduklarını ve Satyricon’a ileriki çalışmalarında Black Metal’in sınırlarını aşmaları için yardım etmeyi dört gözle beklediklerini belirtti.

Satyricon 2002’den beri yaptıkları ilk stüdyo albümleri olan “Now, Diabolical” ı kaydetmek için Kanada’nın Vancouver kentinde Mike Frasier (Metallica, AC/DC) ile çalışıyor. Bu albüm 2006’nın Nisan ayında piyasaya sürülmek üzere hazırlanıyor. Satyr; bu albümün cehenneme öbür albümlerden daha derin bir dalış olduğunu, istedikleri şeyi başarabilmek için büyük fedakarlıklar yapıldığını, albümden çok gurur duyduklarını, Anka Kuşu’nun doğumundaki acıya değdiğini kanıtlamasını dört gözle beklediklerini belirtti.





Bu haberin geldigi yer: Metal TR.NET
http://www.metaltr.net

Bu haber icin adres:
http://www.metaltr.net/modules.php?name=News&file=article&sid=416