| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
PnkFlyd PnkFlyd

Kayıt: May 20, 2005 Mesajlar: 1978 Nerden: Bursa
|
Tarih: Pts May 30, 2005 9:19 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #41 |
|
çikolata pooof süper ama bi süreden sonra için bulanıor.. seks qibi işde harika... bulansada hastasıyım çikolatanın seksinde.. _________________ Her ne Olcaı Varsa O Olsun ...!
Yalnızca Ölüm sen qülümseyerek gel ! |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Karadul Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 1408 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Pts May 30, 2005 10:07 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #42 |
|
| blue_flame demiş ki: |
| Karadul demiş ki: |
| evlenince çikolatadan bir gelinlik giyecem televizyonda görmüştüm hatta düğün salonub da çikolatadan olcak hatta damat da çikolatadan olsa fena olmaz hani hansel ve gratel vardıya böyle şekerlemeden çikolatadan bir eve giriyolardı ömrüm boyunca hayallerimi süsledi ahhhh ahhhh |
eeee ne güzel?sen demi çikolatadan yapılmış olcan?  |
evet hatta karamelli çikolata olucam böyle bileklerimi kesince içinden karamel akıcak ben onları yicem offf off sapıtıyorum yaa ben bi gideyim de çikolata yiyeyim bari _________________ -Bütün Kadınlar Şeytandır- |
|
| Başa dön |
|
 |
Jaymz_Hetfield Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 20, 2005 Mesajlar: 74 Nerden: Ãstanbul
|
Tarih: Pts May 30, 2005 10:46 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #43 |
|
Aaaa evet...Çikolata bulamadığım zaman kaşığımla sarellenin buluşması çok güzel oluyo....  _________________ MASTER_OF_PUPPETS |
|
| Başa dön |
|
 |
burjuva Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 19, 2005 Mesajlar: 43 Nerden: sana ne.........
|
Tarih: Pts May 30, 2005 11:12 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #44 |
|
kesinlikle _________________ he he he he..... |
|
| Başa dön |
|
 |
morgy Veled-i METAL


Kayıt: May 29, 2005 Mesajlar: 110 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pts May 30, 2005 11:17 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #45 |
|
| abovv bayılırm çikolataya.. kaşık kaşık nutella, milkanın küçük kalpleri, snickers özellikle |
|
| Başa dön |
|
 |
tarhantas Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 15, 2005 Mesajlar: 769 Nerden: maslak
|
Tarih: Pts May 30, 2005 11:23 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #46 |
|
piko, luna, wanted gibi patlak mısırlı türleri tavsiye ediorm, en azından en çok sevdiklerim bunnar, böyle ıssırcan şehvetle tadına doyamıcan olay budur... _________________ sentenceeeeeeeed!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
Karadul Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 1408 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Pts May 30, 2005 11:25 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #47 |
|
milkanın beyaz çikolatası da süper oluyor bide ben şey yapıyorum cetveye çikolataları bölüp bölüp atıyorum sonra onları eritip kaşıkla yiyorum onun dışında tamamen değil de hafif erimiş çikolatalar da süper oluyor biraz sıcakta bekletin buzdolabının üstüne koyun sonra yiyin mükemmel oluyor bide şey çikolatalı (içinde çikolata parçacıkları olacak) dondurya kakaolu kremayla karıştırıp üzerine çikolata sosu dökün mükkemmel oluyo ahhhhhh ahh _________________ -Bütün Kadınlar Şeytandır- |
|
| Başa dön |
|
 |
burjuva Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 19, 2005 Mesajlar: 43 Nerden: sana ne.........
|
Tarih: Pts May 30, 2005 11:47 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #48 |
|
çikolatayla kafayı bozmussunuz ama du bi deneyeyim  _________________ he he he he..... |
|
| Başa dön |
|
 |
Jaymz_Hetfield Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 20, 2005 Mesajlar: 74 Nerden: Ãstanbul
|
Tarih: Pts May 30, 2005 11:53 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #49 |
|
Çikolata adamı böyle yapar işte....  _________________ MASTER_OF_PUPPETS |
|
| Başa dön |
|
 |
hope_overture Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 12, 2005 Mesajlar: 1556 Nerden: izmit = kocaeLi
|
Tarih: Pts May 30, 2005 11:54 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #50 |
|
ÇOKONATTT ! _________________ bu sehir .. |
|
| Başa dön |
|
 |
Jaymz_Hetfield Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 20, 2005 Mesajlar: 74 Nerden: Ãstanbul
|
Tarih: Pts May 30, 2005 11:58 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #51 |
|
Çokonatın lezzeti bambaşkaaaa....  _________________ MASTER_OF_PUPPETS |
|
| Başa dön |
|
 |
kanatka Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 06, 2005 Mesajlar: 1881 Nerden: ne önemi war ki
|
Tarih: Pts May 30, 2005 2:17 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #52 |
|
reklamlaaaarr....  _________________ canım sıkılıyoooor... |
|
| Başa dön |
|
 |
X-LoMBaRDo Show No Mercy

Kayıt: Apr 08, 2005 Mesajlar: 422 Nerden: ölene kadar Slayer..
|
Tarih: Pts May 30, 2005 3:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #53 |
|
Snickers hacı... _________________ uyarý: imzaya resim koymak yasaklanmistir. |
|
| Başa dön |
|
 |
lieselotte Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 09, 2005 Mesajlar: 33
|
Tarih: Pts May 30, 2005 3:45 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #54 |
|
| NESTLE MİLKA SEWİYORUM.MJOY EHE:) |
|
| Başa dön |
|
 |
Freak_666 Zehir Hafiye


Kayıt: May 21, 2005 Mesajlar: 378 Nerden: EskiÃeeer
|
Tarih: Pts May 30, 2005 8:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #55 |
|
Harby yiyek harbi konuşak :d _________________ God, Now I see
That the devil
Is out hunting you
Into exile
Get used to it!
Is this my own apocolypse
Haunting me
And he turns to us
His only answer.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Nymphe_MeL Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 28, 2005 Mesajlar: 95 Nerden: Smyrna
|
Tarih: Pts May 30, 2005 9:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #56 |
|
çikolataaa:( çok seviyorm ben ya yiyorm yiyorm bıkamıyorum..ama çikolata yüzünden h.sonu midem ağrıdı sora kustum..ondan beri yemiyom:( _________________ Tonight your soul sleeps, but one day you will feel real pain,
maybe then you will see me as I am...
Comitis moi vado torpor
|
|
| Başa dön |
|
 |
Karadul Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 1408 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Pts May 30, 2005 9:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #57 |
|
arkadaşlar forumun en çikolata sevri benmişim ödül olarak hepiniz bana birer metro veriyomuşunuz moderatorlerimiz duyurdu bana çikolata vermeyenin üyeliği silincekmiş _________________ -Bütün Kadınlar Şeytandır- |
|
| Başa dön |
|
 |
Jaymz_Hetfield Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 20, 2005 Mesajlar: 74 Nerden: Ãstanbul
|
Tarih: Pts May 30, 2005 9:21 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #58 |
|
| Karadul demiş ki: |
| arkadaşlar forumun en çikolata sevri benmişim ödül olarak hepiniz bana birer metro veriyomuşunuz moderatorlerimiz duyurdu bana çikolata vermeyenin üyeliği silincekmiş |
Hadi ya başlıı açtın her görüşümüzde canımız çekio bide biz sana alıcaz... Yok öle şey sen alıcaksın bise....  _________________ MASTER_OF_PUPPETS |
|
| Başa dön |
|
 |
Karadul Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 1408 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Pts May 30, 2005 9:26 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #59 |
|
nihohahaha yaşasın kötülük gelsin çikolatalr
efendim bu yazıları yazarken karamelli çikolataları birer birer mideye götürüyorum mmmmh mhh klavyenin tuşları karamel oldu vesselam _________________ -Bütün Kadınlar Şeytandır- |
|
| Başa dön |
|
 |
Karadul Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 1408 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Pts May 30, 2005 9:29 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #60 |
|
memnuniyetle dur bide çikolatalı dondurmamı alıp geleyim bütün site ahalisi adına yiyeyim _________________ -Bütün Kadınlar Şeytandır- |
|
| Başa dön |
|
 |
|