Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 126 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 994 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 675 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 843 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1383 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1069 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 818 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2511 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2784 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3515 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Decimation
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 10,737
Üye(ler): 0
Toplam: 10,737
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - Çikolata
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

Çikolata
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5 ... 28, 29, 30  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Geyik
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Jaymz_Hetfield
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 74
Nerden: Ãstanbul

MesajTarih: Pts May 30, 2005 9:30 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #61   

Karadul demiş ki:
memnuniyetle dur bide çikolatalı dondurmamı alıp geleyim bütün site ahalisi adına yiyeyim


Kaç kilosun.... Very Happy
_________________
MASTER_OF_PUPPETS
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
Karadul
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005
Mesajlar: 1408
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Pts May 30, 2005 9:32 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #62   

50 nihohaah her çikolata yiyeni şişman mı sandın çikolatayı o kadar hızlı yerim ki hem yerim hem spor yaparım
_________________
-Bütün Kadınlar Şeytandır-
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Jaymz_Hetfield
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 74
Nerden: Ãstanbul

MesajTarih: Pts May 30, 2005 9:35 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #63   

Ne war yani benden çok yiyen olamaz çikolata ama bende zayıfım ala alaaa... Very Happy
_________________
MASTER_OF_PUPPETS
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Karadul
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005
Mesajlar: 1408
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Pts May 30, 2005 9:43 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #64   

zaten çikolata şişmanlatmaz ki
_________________
-Bütün Kadınlar Şeytandır-
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Jaymz_Hetfield
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 74
Nerden: Ãstanbul

MesajTarih: Pts May 30, 2005 9:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #65   

Bilirim ben o balık etlerini ahuahuaa...
_________________
MASTER_OF_PUPPETS
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Karadul
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005
Mesajlar: 1408
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Pts May 30, 2005 9:46 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #66   

ya ciddiyim çocukluğumdan beri hayvanlar gibi çikolata yerim hiç kilo problemim olmadı yaa takmayın böyle şeyleri çikolata şişmanlatmaz doya doya yiyin korkmayın götürün malı yaaaaa
_________________
-Bütün Kadınlar Şeytandır-
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Jaymz_Hetfield
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 74
Nerden: Ãstanbul

MesajTarih: Pts May 30, 2005 9:48 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #67   

immortalll demiş ki:
Jaymz_Hetfield demiş ki:
Bilirim ben o balık etlerini ahuahuaa...
bil die söledim zaten


Pekala anladım Rolling Eyes

Evet sanırım şişmanlatmıo çikolata en azından bende bi etki yapmıo.... Cool
_________________
MASTER_OF_PUPPETS
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Jaymz_Hetfield
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 74
Nerden: Ãstanbul

MesajTarih: Pts May 30, 2005 9:53 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #68   

Belkide benimkiler bozuktur ... Very Happy

Anket yapalım... Very Happy
_________________
MASTER_OF_PUPPETS
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Jaymz_Hetfield
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 74
Nerden: Ãstanbul

MesajTarih: Pts May 30, 2005 10:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #69   

Ewet şimdi çikolata yüzünden şişmanladım dienler ve hayır şişmanlamadım dienleri görelim... Laughing


Ben şişmanlamadım öle bi etkisi yok... Very Happy
_________________
MASTER_OF_PUPPETS
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Karadul
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005
Mesajlar: 1408
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Pts May 30, 2005 11:26 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #70   

şişmanlamadım sonuna kadar da çikolata yerim hatta ölünce sırf çikolata uğruna hortlamayı düşünüyorum
_________________
-Bütün Kadınlar Şeytandır-
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
tarhantas
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 15, 2005
Mesajlar: 769
Nerden: maslak

MesajTarih: Sal May 31, 2005 7:49 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #71   

Karadul demiş ki:
şişmanlamadım sonuna kadar da çikolata yerim hatta ölünce sırf çikolata uğruna hortlamayı düşünüyorum


puahhaa harbi kafayı bozmuş bunnar abii ağzımızda cikolata gorseler bisi de yer bunnar walla Shocked ben kaçıorm!! Shocked
_________________
sentenceeeeeeeed!!!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
PnkFlyd
PnkFlyd


Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 1978
Nerden: Bursa

MesajTarih: Sal May 31, 2005 7:49 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #72   

tüm foruma benden çikolata
_________________
Her ne Olcaı Varsa O Olsun ...!
Yalnızca Ölüm sen qülümseyerek gel !
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Karadul
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005
Mesajlar: 1408
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Sal May 31, 2005 2:37 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #73   

tarhantas demiş ki:
Karadul demiş ki:
şişmanlamadım sonuna kadar da çikolata yerim hatta ölünce sırf çikolata uğruna hortlamayı düşünüyorum


puahhaa harbi kafayı bozmuş bunnar abii ağzımızda cikolata gorseler bisi de yer bunnar walla Shocked ben kaçıorm!! Shocked


yoksa ağzında çikolata mı var sen gel bakıyım bi buraya bak ne dicem...
Razz Razz Razz
çikolata hayatı çekilir kılan harikaların başında gelir geceyarısı mumları yakıp, underground melodik black metal dinleyip, mükemmel lezzetli çikolatalar yiyip kırmızı şarap içmek çok harika müthiş birşey herkese tavsiye ederimc mutlaka yapın
_________________
-Bütün Kadınlar Şeytandır-
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
_infLames2301_
In Flames FAN


Kayıt: Apr 23, 2005
Mesajlar: 574
Nerden: Bursa/Heykel

MesajTarih: Sal May 31, 2005 3:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #74   

Karadul demiş ki:
tarhantas demiş ki:
Karadul demiş ki:
şişmanlamadım sonuna kadar da çikolata yerim hatta ölünce sırf çikolata uğruna hortlamayı düşünüyorum


puahhaa harbi kafayı bozmuş bunnar abii ağzımızda cikolata gorseler bisi de yer bunnar walla Shocked ben kaçıorm!! Shocked


yoksa ağzında çikolata mı var sen gel bakıyım bi buraya bak ne dicem...
Razz Razz Razz
çikolata hayatı çekilir kılan harikaların başında gelir geceyarısı mumları yakıp, underground melodik black metal dinleyip, mükemmel lezzetli çikolatalar yiyip kırmızı şarap içmek çok harika müthiş birşey herkese tavsiye ederimc mutlaka yapın


bence bu konunun ad1 çikolata deilde çikolata manyakl1g1 olmal1yd1...
_________________
__dEatH666_iN_FiRE___
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
Karadul
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005
Mesajlar: 1408
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Sal May 31, 2005 4:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #75   

çikolata manyaklık değildir, çikolata, çikolata bir yaşam tarzıdır, hani, hani kızgın kumlardan serin sulara atlarsın ya, çikolatada ötle bir şey işte, koşuyorum, koşuyorum, yüksel, yüksel, atlayışa geç, çikolatanın kağıdını yırtıyorum, suya yaklaştım, köpükleri parmak uçlarında hissediyorum, çikolatanın kağıdını kokluyorum, ayaklarım suya girdi, serinlik bedenimi kaplıyor, çikolatayı ağzıma götürüyorum, tüm bedenim suda, huzurum sonsuz, çikolatayı yiyorum, uçuyorum, mayışıyorum, gidiyorum, gidiyoruym, tutun beniiiiiiiiii

ÇİKOLATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
_________________
-Bütün Kadınlar Şeytandır-
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
kanatka
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 06, 2005
Mesajlar: 1881
Nerden: ne önemi war ki

MesajTarih: Sal May 31, 2005 8:21 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #76   

fasla reklam isliyoo
_________________
canım sıkılıyoooor...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
Freak_666
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: May 21, 2005
Mesajlar: 378
Nerden: EskiÃeeer

MesajTarih: Sal May 31, 2005 8:25 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #77   

Asıl çikolata reklamı
Eti Gofreti paketlerinden 3 tane biriktiryosunuz markete getiryosunuz yeni eti gofretinizi aynı paraya alıyosunuz
YADA
Eti gofreti paketlerini saklayın bellimi olur ilerde lazım olur
Very Happy puhahaha
_________________
God, Now I see
That the devil
Is out hunting you
Into exile
Get used to it!
Is this my own apocolypse
Haunting me
And he turns to us
His only answer..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Jaymz_Hetfield
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 74
Nerden: Ãstanbul

MesajTarih: Sal May 31, 2005 9:38 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #78   

Karadul demiş ki:
çikolata manyaklık değildir, çikolata, çikolata bir yaşam tarzıdır, hani, hani kızgın kumlardan serin sulara atlarsın ya, çikolatada ötle bir şey işte, koşuyorum, koşuyorum, yüksel, yüksel, atlayışa geç, çikolatanın kağıdını yırtıyorum, suya yaklaştım, köpükleri parmak uçlarında hissediyorum, çikolatanın kağıdını kokluyorum, ayaklarım suya girdi, serinlik bedenimi kaplıyor, çikolatayı ağzıma götürüyorum, tüm bedenim suda, huzurum sonsuz, çikolatayı yiyorum, uçuyorum, mayışıyorum, gidiyorum, gidiyoruym, tutun beniiiiiiiiii

ÇİKOLATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Sağlam bi çikolata fanı.... Very Happy
_________________
MASTER_OF_PUPPETS
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Nymphe_MeL
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 28, 2005
Mesajlar: 95
Nerden: Smyrna

MesajTarih: Sal May 31, 2005 9:56 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #79   

Karadul demiş ki:
çikolata manyaklık değildir, çikolata, çikolata bir yaşam tarzıdır, hani, hani kızgın kumlardan serin sulara atlarsın ya, çikolatada ötle bir şey işte, koşuyorum, koşuyorum, yüksel, yüksel, atlayışa geç, çikolatanın kağıdını yırtıyorum, suya yaklaştım, köpükleri parmak uçlarında hissediyorum, çikolatanın kağıdını kokluyorum, ayaklarım suya girdi, serinlik bedenimi kaplıyor, çikolatayı ağzıma götürüyorum, tüm bedenim suda, huzurum sonsuz, çikolatayı yiyorum, uçuyorum, mayışıyorum, gidiyorum, gidiyoruym, tutun beniiiiiiiiii

ÇİKOLATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

heeyt yürü beaa Cool cnm çekti lan gidiyom ben cukulata yicem
_________________
Tonight your soul sleeps, but one day you will feel real pain,
maybe then you will see me as I am...

Comitis moi vado torpor
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
kanatka
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 06, 2005
Mesajlar: 1881
Nerden: ne önemi war ki

MesajTarih: Çrş Hzr 01, 2005 10:46 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #80   

doğal olarak çıktığı bi yer warmı Smile
_________________
canım sıkılıyoooor...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Geyik Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5 ... 28, 29, 30  Sonraki
4. sayfa (Toplam 30 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.78 Saniye
Untitled Document