Giriş
veya
Kayıt Ol
::
Ana Sayfa
::
Hesabýnýz
::
Forumlar
::
Haberler
::
Kritik
::
Fotoðraf Galerisi
::
Hosting
::
Köþe Yazýlarý
::
Menü
Site
Ana Sayfa
Forum
Haber Gönder
Haber Arşivi
Etkinlik Takvimi
Site Kadrosu
Extra
Hosting
En İyi 10
İnteraktif
Demo & Mp3 Arşivi
Video İzleme
Fotoğraf Galerisi
Destek
Destekleyenler
Linkekle
Bizi Öner!
INSTAGRAM
İçerik
.
Yerli Gruplar
.
Yabancı Gruplar
.
Biyografiler
.
Albümler
.
Albüm Kritikleri
.
Röportajlar
.
Köşe Yazıları
.
Köşe Yazıları Arşiv
.
Dergiler
.
Etkinlikler
·
Gitar & TAB
Albüm Kritikleri
·
KORN - The path of totality
·
Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
·
Cyntia - Endless World (2012)
·
Tiamat - The Scarred People
·
Moonspell Alpha Noir-Omega White.
·
Ghost - Opus Eponymous
·
Testament - Dark Roots of Earth
·
Lamb of God - Resolution
·
Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
·
Pentagram - MMXII
METALTR INSTAGRAM
Kısa Haberler
[
Haber Arşivi
]
Son 10 Haber
·
Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 126 okuma ]
·
Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 994 okuma ]
·
Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 675 okuma ]
·
Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 843 okuma ]
·
Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1383 okuma ]
·
MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1069 okuma ]
·
Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 818 okuma ]
·
Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2511 okuma ]
·
Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2784 okuma ]
·
Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3515 okuma ]
[
Devamı Haberler Bölümünde
]
Fotoğraf Galerisi
B Noktası
B Noktası
B Noktası
Heretic Soul @ Waldb ...
Heretic Soul
Heretic Soul
Heretic Soul @ Rock ...
Anoreksi Promo 2011
Anoreksi Promo 2011
Anoreksi Promo 2011
[ Fotoğraf Galerisi ]
Rastgele Biyografi
Decimation
MetalTR Arama
Üyelik
Üye Olun
Kayıp Şifre
Güvenlik Kodu:
Güvenlik Kodunu Girin:
Üyelik:
Bugün:
0
Dün:
0
Bekleyen Üyelik(ler):
0
Toplam Üye:
42,805
En Son Üye:
legionsoftheblacklig
Şu An Bağlı:
Misafir(ler):
10,737
Üye(ler):
0
Toplam:
10,737
Forumlardan
SSS
Arama
Üye Listesi
Kullanıcı Grupları
Can Sıkıntısı Giderici!
Profil
Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun
Giriş
Günlükler
Günlük Kontrol Paneli
Günlüğüm
Çikolata
Sayfa
Önceki
1
,
2
,
3
,
4
,
5
...
28
,
29
,
30
Sonraki
metaltr.net Forum Ana Sayfası
->
Geyik
Önceki başlık
::
Sonraki başlık
Yazar
Mesaj
Jaymz_Hetfield
Sebil-i Sübyan
Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 74
Nerden: Ãstanbul
Tarih: Pts May 30, 2005 9:30 pm
Mesaj konusu:
Mesaj:
#61
Karadul demiş ki:
memnuniyetle dur bide çikolatalı dondurmamı alıp geleyim bütün site ahalisi adına yiyeyim
Kaç kilosun....
_________________
MASTER_OF_PUPPETS
Başa dön
Sponsor Linkler
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari
Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
:
#
Başa dön
Karadul
Forum Hayvanı
Kayıt: Mar 18, 2005
Mesajlar: 1408
Nerden: İstanbul
Tarih: Pts May 30, 2005 9:32 pm
Mesaj konusu:
Mesaj:
#62
50 nihohaah her çikolata yiyeni şişman mı sandın çikolatayı o kadar hızlı yerim ki hem yerim hem spor yaparım
_________________
-Bütün Kadınlar Şeytandır-
Başa dön
Jaymz_Hetfield
Sebil-i Sübyan
Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 74
Nerden: Ãstanbul
Tarih: Pts May 30, 2005 9:35 pm
Mesaj konusu:
Mesaj:
#63
Ne war yani benden çok yiyen olamaz çikolata ama bende zayıfım ala alaaa...
_________________
MASTER_OF_PUPPETS
Başa dön
Karadul
Forum Hayvanı
Kayıt: Mar 18, 2005
Mesajlar: 1408
Nerden: İstanbul
Tarih: Pts May 30, 2005 9:43 pm
Mesaj konusu:
Mesaj:
#64
zaten çikolata şişmanlatmaz ki
_________________
-Bütün Kadınlar Şeytandır-
Başa dön
Jaymz_Hetfield
Sebil-i Sübyan
Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 74
Nerden: Ãstanbul
Tarih: Pts May 30, 2005 9:45 pm
Mesaj konusu:
Mesaj:
#65
Bilirim ben o balık etlerini ahuahuaa...
_________________
MASTER_OF_PUPPETS
Başa dön
Karadul
Forum Hayvanı
Kayıt: Mar 18, 2005
Mesajlar: 1408
Nerden: İstanbul
Tarih: Pts May 30, 2005 9:46 pm
Mesaj konusu:
Mesaj:
#66
ya ciddiyim çocukluğumdan beri hayvanlar gibi çikolata yerim hiç kilo problemim olmadı yaa takmayın böyle şeyleri çikolata şişmanlatmaz doya doya yiyin korkmayın götürün malı yaaaaa
_________________
-Bütün Kadınlar Şeytandır-
Başa dön
Jaymz_Hetfield
Sebil-i Sübyan
Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 74
Nerden: Ãstanbul
Tarih: Pts May 30, 2005 9:48 pm
Mesaj konusu:
Mesaj:
#67
immortalll demiş ki:
Jaymz_Hetfield demiş ki:
Bilirim ben o balık etlerini ahuahuaa...
bil die söledim zaten
Pekala anladım
Evet sanırım şişmanlatmıo çikolata en azından bende bi etki yapmıo....
_________________
MASTER_OF_PUPPETS
Başa dön
Jaymz_Hetfield
Sebil-i Sübyan
Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 74
Nerden: Ãstanbul
Tarih: Pts May 30, 2005 9:53 pm
Mesaj konusu:
Mesaj:
#68
Belkide benimkiler bozuktur ...
Anket yapalım...
_________________
MASTER_OF_PUPPETS
Başa dön
Jaymz_Hetfield
Sebil-i Sübyan
Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 74
Nerden: Ãstanbul
Tarih: Pts May 30, 2005 10:01 pm
Mesaj konusu:
Mesaj:
#69
Ewet şimdi çikolata yüzünden şişmanladım dienler ve hayır şişmanlamadım dienleri görelim...
Ben şişmanlamadım öle bi etkisi yok...
_________________
MASTER_OF_PUPPETS
Başa dön
Karadul
Forum Hayvanı
Kayıt: Mar 18, 2005
Mesajlar: 1408
Nerden: İstanbul
Tarih: Pts May 30, 2005 11:26 pm
Mesaj konusu:
Mesaj:
#70
şişmanlamadım sonuna kadar da çikolata yerim hatta ölünce sırf çikolata uğruna hortlamayı düşünüyorum
_________________
-Bütün Kadınlar Şeytandır-
Başa dön
tarhantas
Forum Hayvanı
Kayıt: Mar 15, 2005
Mesajlar: 769
Nerden: maslak
Tarih: Sal May 31, 2005 7:49 am
Mesaj konusu:
Mesaj:
#71
Karadul demiş ki:
şişmanlamadım sonuna kadar da çikolata yerim hatta ölünce sırf çikolata uğruna hortlamayı düşünüyorum
puahhaa harbi kafayı bozmuş bunnar abii ağzımızda cikolata gorseler bisi de yer bunnar walla
ben kaçıorm!!
_________________
sentenceeeeeeeed!!!
Başa dön
PnkFlyd
PnkFlyd
Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 1978
Nerden: Bursa
Tarih: Sal May 31, 2005 7:49 am
Mesaj konusu:
Mesaj:
#72
tüm foruma benden çikolata
_________________
Her ne Olcaı Varsa O Olsun ...!
Yalnızca Ölüm sen qülümseyerek gel !
Başa dön
Karadul
Forum Hayvanı
Kayıt: Mar 18, 2005
Mesajlar: 1408
Nerden: İstanbul
Tarih: Sal May 31, 2005 2:37 pm
Mesaj konusu:
Mesaj:
#73
tarhantas demiş ki:
Karadul demiş ki:
şişmanlamadım sonuna kadar da çikolata yerim hatta ölünce sırf çikolata uğruna hortlamayı düşünüyorum
puahhaa harbi kafayı bozmuş bunnar abii ağzımızda cikolata gorseler bisi de yer bunnar walla
ben kaçıorm!!
yoksa ağzında çikolata mı var sen gel bakıyım bi buraya bak ne dicem...
çikolata hayatı çekilir kılan harikaların başında gelir geceyarısı mumları yakıp, underground melodik black metal dinleyip, mükemmel lezzetli çikolatalar yiyip kırmızı şarap içmek çok harika müthiş birşey herkese tavsiye ederimc mutlaka yapın
_________________
-Bütün Kadınlar Şeytandır-
Başa dön
_infLames2301_
In Flames FAN
Kayıt: Apr 23, 2005
Mesajlar: 574
Nerden: Bursa/Heykel
Tarih: Sal May 31, 2005 3:34 pm
Mesaj konusu:
Mesaj:
#74
Karadul demiş ki:
tarhantas demiş ki:
Karadul demiş ki:
şişmanlamadım sonuna kadar da çikolata yerim hatta ölünce sırf çikolata uğruna hortlamayı düşünüyorum
puahhaa harbi kafayı bozmuş bunnar abii ağzımızda cikolata gorseler bisi de yer bunnar walla
ben kaçıorm!!
yoksa ağzında çikolata mı var sen gel bakıyım bi buraya bak ne dicem...
çikolata hayatı çekilir kılan harikaların başında gelir geceyarısı mumları yakıp, underground melodik black metal dinleyip, mükemmel lezzetli çikolatalar yiyip kırmızı şarap içmek çok harika müthiş birşey herkese tavsiye ederimc mutlaka yapın
bence bu konunun ad1 çikolata deilde çikolata manyakl1g1 olmal1yd1...
_________________
__dEatH666_iN_FiRE___
Başa dön
Karadul
Forum Hayvanı
Kayıt: Mar 18, 2005
Mesajlar: 1408
Nerden: İstanbul
Tarih: Sal May 31, 2005 4:34 pm
Mesaj konusu:
Mesaj:
#75
çikolata manyaklık değildir, çikolata, çikolata bir yaşam tarzıdır, hani, hani kızgın kumlardan serin sulara atlarsın ya, çikolatada ötle bir şey işte, koşuyorum, koşuyorum, yüksel, yüksel, atlayışa geç, çikolatanın kağıdını yırtıyorum, suya yaklaştım, köpükleri parmak uçlarında hissediyorum, çikolatanın kağıdını kokluyorum, ayaklarım suya girdi, serinlik bedenimi kaplıyor, çikolatayı ağzıma götürüyorum, tüm bedenim suda, huzurum sonsuz, çikolatayı yiyorum, uçuyorum, mayışıyorum, gidiyorum, gidiyoruym, tutun beniiiiiiiiii
ÇİKOLATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
_________________
-Bütün Kadınlar Şeytandır-
Başa dön
kanatka
Forum Hayvanı
Kayıt: Mar 06, 2005
Mesajlar: 1881
Nerden: ne önemi war ki
Tarih: Sal May 31, 2005 8:21 pm
Mesaj konusu:
Mesaj:
#76
fasla reklam isliyoo
_________________
canım sıkılıyoooor...
Başa dön
Freak_666
Zehir Hafiye
Kayıt: May 21, 2005
Mesajlar: 378
Nerden: EskiÃeeer
Tarih: Sal May 31, 2005 8:25 pm
Mesaj konusu:
Mesaj:
#77
Asıl çikolata reklamı
Eti Gofreti paketlerinden 3 tane biriktiryosunuz markete getiryosunuz yeni eti gofretinizi aynı paraya alıyosunuz
YADA
Eti gofreti paketlerini saklayın bellimi olur ilerde lazım olur
puhahaha
_________________
God, Now I see
That the devil
Is out hunting you
Into exile
Get used to it!
Is this my own apocolypse
Haunting me
And he turns to us
His only answer..
Başa dön
Jaymz_Hetfield
Sebil-i Sübyan
Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 74
Nerden: Ãstanbul
Tarih: Sal May 31, 2005 9:38 pm
Mesaj konusu:
Mesaj:
#78
Karadul demiş ki:
çikolata manyaklık değildir, çikolata, çikolata bir yaşam tarzıdır, hani, hani kızgın kumlardan serin sulara atlarsın ya, çikolatada ötle bir şey işte, koşuyorum, koşuyorum, yüksel, yüksel, atlayışa geç, çikolatanın kağıdını yırtıyorum, suya yaklaştım, köpükleri parmak uçlarında hissediyorum, çikolatanın kağıdını kokluyorum, ayaklarım suya girdi, serinlik bedenimi kaplıyor, çikolatayı ağzıma götürüyorum, tüm bedenim suda, huzurum sonsuz, çikolatayı yiyorum, uçuyorum, mayışıyorum, gidiyorum, gidiyoruym, tutun beniiiiiiiiii
ÇİKOLATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sağlam bi çikolata fanı....
_________________
MASTER_OF_PUPPETS
Başa dön
Nymphe_MeL
Sebil-i Sübyan
Kayıt: May 28, 2005
Mesajlar: 95
Nerden: Smyrna
Tarih: Sal May 31, 2005 9:56 pm
Mesaj konusu:
Mesaj:
#79
Karadul demiş ki:
çikolata manyaklık değildir, çikolata, çikolata bir yaşam tarzıdır, hani, hani kızgın kumlardan serin sulara atlarsın ya, çikolatada ötle bir şey işte, koşuyorum, koşuyorum, yüksel, yüksel, atlayışa geç, çikolatanın kağıdını yırtıyorum, suya yaklaştım, köpükleri parmak uçlarında hissediyorum, çikolatanın kağıdını kokluyorum, ayaklarım suya girdi, serinlik bedenimi kaplıyor, çikolatayı ağzıma götürüyorum, tüm bedenim suda, huzurum sonsuz, çikolatayı yiyorum, uçuyorum, mayışıyorum, gidiyorum, gidiyoruym, tutun beniiiiiiiiii
ÇİKOLATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
heeyt yürü beaa
cnm çekti lan gidiyom ben cukulata yicem
_________________
Tonight your soul sleeps, but one day you will feel real pain,
maybe then you will see me as I am...
Comitis moi vado torpor
Başa dön
kanatka
Forum Hayvanı
Kayıt: Mar 06, 2005
Mesajlar: 1881
Nerden: ne önemi war ki
Tarih: Çrş Hzr 01, 2005 10:46 am
Mesaj konusu:
Mesaj:
#80
doğal olarak çıktığı bi yer warmı
_________________
canım sıkılıyoooor...
Başa dön
Mesajları göster:
Hepsi
1 Günlük
7 Günlük
2 Haftalık
1 Aylık
3 Aylık
6 Aylık
1 Yıllık
eskiden-yeniye
yeniden-eskiye
metaltr.net Forum Ana Sayfası
->
Geyik
Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa
Önceki
1
,
2
,
3
,
4
,
5
...
28
,
29
,
30
Sonraki
4
. sayfa (Toplam
30
sayfa)
Forum Seçin:
Bir Forum Seçin
Müzik/Genel
----------------
Metal Genel
Metal Grupları
Rock Müzik
Yerli Metal Grupları
Türk Rock
Rock Metal Gitaristleri
Efsane Bas Gitaristler
Alternatif müzik dünyası
Konser - Festival
Rock ve Metal Albüm, Single ve Video Haberleri
Dergi Paylaşım Platformu
Müzik Market
----------------
Müzik grubu aranıyor ilanları
Müzik Aletleri
Gitar / Tab
-- Şarkı Sözleri
Stüdyo Prova Kayıt
Müzik Aletleri Alım / Satım
Serbest ALAN
----------------
Güncel Haberler
Geyik
SERBEST KURSU
Felsefe - Sosyoloji - Psikoloji
Edebiyat
Karalamalar
Dizi Film Öneri
Internet / Bilgisayar / Teknoloji / Oyun / ..
-- Radyolar
Logmania
Komik / İlginç Resim / Video
Mekan
----------------
Mekanlar / Pasajlar
-- Nereye Gitsek? Cafe, Bar ve Konser Mekanı Tavsiyeleri
-- Tattoo ( Dövme ) & Piercing
Üniversiteler
MetalTR.NET
----------------
MetalTR.Net Hakkinda
Bu forumda yeni konular
açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap
veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı
değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı
silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy
kullanamazsınız
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by
Spectre
:: Ported for PHP-Nuke by
nukemods.com