| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
CMANSON Veled-i METAL


Kayıt: May 08, 2005 Mesajlar: 138 Nerden: BAKIRCORE
|
Tarih: Pts Tem 25, 2005 3:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #41 |
|
HAFTA SONU BAZI SORULARA CEVAP ALDIM...
1- GÜÇLÜ ARSLAN ÇALMAMIŞ KUAFÖR CENGİZDE HİÇ..
2- EWET KONSER OLAYI DOĞRUYMUŞ 06.06.06 TARİHİNDE Bİ KONSER VERİLMESİ PLANLANIYOMUŞ (GÜSEL Bİ SEÇİM İİ OLUR BENCE) _________________ Misery is what you call religion... |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
schizoemre Veled-i METAL


Kayıt: Apr 24, 2005 Mesajlar: 195 Nerden: istanbul
|
Tarih: Sal Tem 26, 2005 10:21 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #42 |
|
eywalla hocam, doğrusunu öğrenmen iyi olmuş, ben de tancan ın yalancısıydım zaten _________________ waste & over load |
|
| Başa dön |
|
 |
Angel_in_Black Forum Hayvanı


Kayıt: Nov 21, 2005 Mesajlar: 2106 Nerden: Arka Sokaktan...
|
Tarih: Çrş Ksm 23, 2005 2:28 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #43 |
|
Mc Türkiye gibisi yok diyolar.. _________________ LeavE My SouL aLoNe! |
|
| Başa dön |
|
 |
inhofeld

Kayıt: May 25, 2005 Mesajlar: 1665 Nerden: Kutno
|
Tarih: Cmt Ksm 26, 2005 10:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #44 |
|
?  |
|
| Başa dön |
|
 |
oheplacivertgiyerdi Metallica FAN

Kayıt: Sep 10, 2005 Mesajlar: 1473 Nerden: izmiT/istanbuL
|
Tarih: Pzr Ksm 27, 2005 12:52 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #45 |
|
dinlemek gerek enteresan isim ama:) _________________ is life over? this life's over! or has it only just begun? |
|
| Başa dön |
|
 |
alternativemag Veled-i METAL


Kayıt: Mar 02, 2005 Mesajlar: 135
|
Tarih: Çrş Ksm 30, 2005 1:00 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #46 |
|
| gelismeler devam ediyor... 06.06.06 konseri yapıalcak her türlü ama nere yapacagımıza karar veremedik. |
|
| Başa dön |
|
 |
Temren Sebil-i Sübyan


Kayıt: Nov 26, 2005 Mesajlar: 54 Nerden: Tuzla
|
Tarih: Çrş Ksm 30, 2005 10:26 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #47 |
|
çok eğlenceli grup. vokalleri bilgisayar ile oynanmamış biçimde bekliyoruz  _________________ Kırbaç ile Bülbül |
|
| Başa dön |
|
 |
morbidqueen Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 24, 2005 Mesajlar: 14
|
Tarih: Cum Arl 09, 2005 1:24 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #48 |
|
| ahauha...ya bzm burda da bole bi kuafor war la..ehu arada perma yaptrmaya bzm kızları yollarm:))saka bi yana harbi ilk defa duyuyorm anlatan biri cıksn smdi bunnar nerdeler ne yaparlar ...bekliorus |
|
| Başa dön |
|
 |
sscb1972 Veled-i METAL


Kayıt: Jun 04, 2005 Mesajlar: 179 Nerden: Burdan,Surdan,Ordan...
|
Tarih: Cum Arl 09, 2005 1:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #49 |
|
MeTaLİN babaları bunlar tanımıosanız ayıp a.q. _________________ FoR SoWyEt PeoPLe!!!!!....... |
|
| Başa dön |
|
 |
morbidqueen Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 24, 2005 Mesajlar: 14
|
Tarih: Cum Arl 09, 2005 2:50 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #50 |
|
| alalala....bilmemek diil ogrenmemek ayıp..soruos iste ne kızıosunus:( |
|
| Başa dön |
|
 |
GlooM Güven Ceylan Photography

Kayıt: Apr 10, 2005 Mesajlar: 6088 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Cum Arl 09, 2005 3:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #51 |
|
morbidqueen haklisin!
radyoda yerli gruplara yer verdigim zaman devamli calarim dinlemek isteyen olursa istesin benden calayim.. _________________ [url=http://www.guvenceylan.net]
[url=http://www.kapakmagazin.com] |
|
| Başa dön |
|
 |
morbidqueen Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 24, 2005 Mesajlar: 14
|
Tarih: Cum Arl 09, 2005 3:57 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #52 |
|
ehu saol bak sewndm smdi... )ya o diil zaten hergun yeni grup cıkıo hangisi kaliteli diil anlamak için dinlemek lasm..nese ogrenices... |
|
| Başa dön |
|
 |
secenda Veled-i METAL


Kayıt: Feb 07, 2005 Mesajlar: 141 Nerden: Ãzmit
|
Tarih: Pzr Oca 08, 2006 9:17 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #53 |
|
ilk gördüğümde bu ne ya dediğim grup:D _________________ ýþýklar kapandýðýnda göremeyeceðiz birbirimizi siyahlýðýmýzdan.. |
|
| Başa dön |
|
 |
illnino Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 02, 2004 Mesajlar: 3728 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pts Oca 09, 2006 3:45 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #54 |
|
| morbidqueen demiş ki: |
| ahauha...ya bzm burda da bole bi kuafor war la..ehu arada perma yaptrmaya bzm kızları yollarm:))saka bi yana harbi ilk defa duyuyorm anlatan biri cıksn smdi bunnar nerdeler ne yaparlar ...bekliorus |
hayvani grindcore yaparlar davulcusu moribund oblivion un davulcusu falan fln işte  _________________ ................. |
|
| Başa dön |
|
 |
Urea Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 03, 2005 Mesajlar: 39 Nerden: Istanbul/Kadıköy
|
Tarih: Pts Oca 09, 2006 3:49 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #55 |
|
| alternativemag distrosunda olması gerek...arastirip edinin derim,eglenceli bir calisma... |
|
| Başa dön |
|
 |
GlooM Güven Ceylan Photography

Kayıt: Apr 10, 2005 Mesajlar: 6088 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Pts Oca 09, 2006 4:11 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #56 |
|
dinleyinde gorun kuaforu berberi
arada radyoda caliyorum denk gelirse dinlersiniz
dikkat edin yanliz  _________________ [url=http://www.guvenceylan.net]
[url=http://www.kapakmagazin.com] |
|
| Başa dön |
|
 |
savas_khan Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 27, 2005 Mesajlar: 347 Nerden: istanbul
|
Tarih: Çrş Oca 18, 2006 7:30 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #57 |
|
5 sene önce filan bende adını duyduğumda çok gülmüştüm ama bi grubu müziği belli eder adı benim için pek önemli değil..kuaförlerde dinlenmeli bence.. isim eğlenceli... geriside paldır küldür grind işte ... haklarında sadece eski bi grup olduklarını biliyorum ve artık yok heralde.... kuaför ehaehaha _________________ SABHANKRA - Guitar/Vocals |
|
| Başa dön |
|
 |
deathrash Forum Hayvanı


Kayıt: May 30, 2006 Mesajlar: 1513 Nerden: Kadıköyü
|
Tarih: Cmt Hzr 10, 2006 3:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #58 |
|
bi şarkıları war bende _________________ Uyarı: Osurmak Yasaktır. |
|
| Başa dön |
|
 |
herPesS- Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 15, 2005 Mesajlar: 1308
|
Tarih: Cmt Hzr 10, 2006 4:24 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #59 |
|
| cd monsterda mı ne vardı sanırım metal monster dergısının zamanında verdığı=) |
|
| Başa dön |
|
 |
deady_666 Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jun 06, 2006 Mesajlar: 65 Nerden: istanbul
|
Tarih: Sal Tem 25, 2006 12:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #60 |
|
muthıs grup ya hastayım saban abı hangı grubun boyle bır sarkısı var??? ama anlaması baya zor oluyor  |
|
| Başa dön |
|
 |
|