| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
metalpower Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 28, 2004 Mesajlar: 294 Nerden: Hangar 18
|
Tarih: Çrş Oca 26, 2005 2:26 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #21 |
|
evet resmen s1cm1s
cob-aces high
death-god of thunder
metallica turn the page
bu arada so what kimin sark1s1yd1
ben metallicaya ait biliodum onu _________________ Don't turn your back - looser - it's over! |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
MnemosynE Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 02, 2005 Mesajlar: 226
|
Tarih: Prş Oca 27, 2005 8:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #22 |
|
| cradle of filth- sleepless ...gerçi orjinalinden sağlam diil sadece sıçmamışlar. |
|
| Başa dön |
|
 |
kucuk_bOyNuZ Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 23, 2005 Mesajlar: 324
|
Tarih: Prş Oca 27, 2005 8:28 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #23 |
|
marilyn manson sweet dreams. ben hiç sevmem bu şarkıyı. ama manson dan nefret eden bile orj i dinnedikten sonra saygıyla eğilir önünde
orj:eurot... 1 se di yauw unuttum:) kadın vokali olan 1 grup söölüodu  _________________ -anneeeeee ben aseksüel oldum...
-peki .. |
|
| Başa dön |
|
 |
Fink Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 14, 2004 Mesajlar: 302 Nerden: 22 Acacia Avenue
|
Tarih: Cum Oca 28, 2005 12:07 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #24 |
|
Euryrthmics'in süper şarkısı Sweet Dreams.80lerin efsane pop şarkısı.Pop sevmezsen tepkin normal.Ama benim gibi seksenler popuna tapan biri olsaydın.Bu şarkıyı göklere çıkarırdın.Manson iyi coverladığı bir gerçek ama orjinalinin yerini tutmaz. _________________ Words escape me when I try to speak
 |
|
| Başa dön |
|
 |
amymone Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jan 25, 2005 Mesajlar: 67
|
Tarih: Cum Oca 28, 2005 12:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #25 |
|
nightwish-phantom of the opera
orjinalini heralde herkes biliyodur... |
|
| Başa dön |
|
 |
lunchbox Veled-i METAL


Kayıt: Dec 13, 2004 Mesajlar: 149 Nerden: Üsküdar
|
Tarih: Cum Oca 28, 2005 2:06 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #26 |
|
| MnemosynE demiş ki: |
| cradle of filth- sleepless ...gerçi orjinalinden sağlam diil sadece sıçmamışlar. |
Bence çok yanlış . Dani muhteşem vokaliyle çok daha iyi yorumlamış bu şarkıyı. |
|
| Başa dön |
|
 |
noldor Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 14, 2005 Mesajlar: 13 Nerden: esk
|
Tarih: Cum Oca 28, 2005 2:26 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #27 |
|
| Therion - Children of the Damned |
|
| Başa dön |
|
 |
bigcrazyson Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jan 08, 2005 Mesajlar: 63 Nerden: South of Heaven
|
Tarih: Cum Oca 28, 2005 3:40 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #28 |
|
marilyn manson-sweet dreams _________________ Allfather!
What fate has been given me?
Why must I suffer?
Why must I feel this pain?
Allfather!
LIfe has lost it's meaning to me
I think I'm going insane! |
|
| Başa dön |
|
 |
Angelic_Vampire Veled-i METAL


Kayıt: Nov 02, 2004 Mesajlar: 182 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pzr Oca 30, 2005 10:03 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #29 |
|
cradle - sleepless
therion - seawinds
etheral - fear of the dark _________________ nothing's left just a dust... |
|
| Başa dön |
|
 |
visix6 Veled-i METAL


Kayıt: Jan 30, 2005 Mesajlar: 180
|
Tarih: Sal Şub 01, 2005 12:22 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #30 |
|
bi parçayı en güzel o parçayı yapan çalar.
burda birçok Maiden şarkısı en iyi coverlar arasında yer alımış. tamam şarkılar güzel gerçekten. sentenced trooper da bende gaza geliyorum yada cradle hallowed be thy name, bodom aces high, d.t. 22 acacia avenue ....... benimde hoşuma gidiyo ama gerçeğinden daha sağlam olamaz.
bence Death painkillerı çok güzel yapmış judasınlinden daha çok dinlerim. benim kulağıma daha hoş gelir. ama o şarkı orjinalinden daha sağlam değildir.
zaten gruplar bi başka grupların şarkıları saygı amacıyla coverlıyor. hiç bi grup hadi şu şarkıyı coverlayalım bu grup g*t olsun onlardan daha iyi olduğumuz anlaşılsın amacıyla cover yapmıyor.
dediğim gibi önemli olan şarkının özüdür.
tabikide bu benim görüşümdür.
______________________________________________
bu kadar şeyden sonra benim için orjinalinden daha iyi olmayan ama dinlemekten çok hoşlandığım coverlar:
Death - Painkiller
Sentenced - The Trooper
Cradle - Hallowed Be Thy Name
Six Feet Under - In League With Satan
Dimmu Borgir - Burn In Hell
Bodom - Silent Scream
D.T. - 22 Acacia Avenue
aklıma şuan gelenler bu kadar |
|
| Başa dön |
|
 |
redtaintedsky Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 26, 2004 Mesajlar: 576 Nerden: t.dað
|
Tarih: Çrş Şub 09, 2005 3:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #31 |
|
nightwish- over the hills and far away
marilyn manson- sweet dreams _________________ each and everyone would die at my hand.. |
|
| Başa dön |
|
 |
nobodies Marilyn FAN

Kayıt: Dec 04, 2004 Mesajlar: 2766
|
Tarih: Çrş Şub 09, 2005 3:39 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #32 |
|
kesinlikle marilyn manson_sweet dreams
marilyn manson_tainted love |
|
| Başa dön |
|
 |
skuggor "ut ur graven"

Kayıt: Sep 04, 2004 Mesajlar: 4758 Nerden: dunia.
|
Tarih: Çrş Şub 09, 2005 3:44 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #33 |
|
Sana yemin ederim marilyn sweet dreams ı yazdıını biliodum burayı açmadan önce
..
MDB. - Roads var bi de _________________ silence... |
|
| Başa dön |
|
 |
nobodies Marilyn FAN

Kayıt: Dec 04, 2004 Mesajlar: 2766
|
Tarih: Çrş Şub 09, 2005 3:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #34 |
|
cover yapıo genelde..hee buarada personal jesus u unutmiiim..  |
|
| Başa dön |
|
 |
skuggor "ut ur graven"

Kayıt: Sep 04, 2004 Mesajlar: 4758 Nerden: dunia.
|
Tarih: Çrş Şub 09, 2005 3:57 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #35 |
|
eeth o şarkı mükkkemmel. klibi de öyle. _________________ silence... |
|
| Başa dön |
|
 |
nobodies Marilyn FAN

Kayıt: Dec 04, 2004 Mesajlar: 2766
|
Tarih: Çrş Şub 09, 2005 3:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #36 |
|
ehehhehe herhalde yani  |
|
| Başa dön |
|
 |
skuggor "ut ur graven"

Kayıt: Sep 04, 2004 Mesajlar: 4758 Nerden: dunia.
|
Tarih: Çrş Şub 09, 2005 4:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #37 |
|
:p diymi. _________________ silence... |
|
| Başa dön |
|
 |
In_FLaMess Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 06, 2004 Mesajlar: 583 Nerden: izmir
|
Tarih: Çrş Şub 09, 2005 4:04 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #38 |
|
Dark Tranquillity - Lady in black.........
Ayrıca my friend of misery yi de coverlamıstır kendiler ama bence orjinali cok daha güzel...
Ayrıca yanlıs hatırlamıyosam
In Flames - eye of the beholder _________________ when the evening reaches here
you're tying me up
i'm dying of love
it's ok |
|
| Başa dön |
|
 |
vampirequail Sebil-i Sübyan


Kayıt: Nov 18, 2004 Mesajlar: 80 Nerden: menzoberranzan
|
Tarih: Çrş Şub 09, 2005 6:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #39 |
|
therion- o fortune ve children of damned... _________________ That is not dead which can eternal lie;And with strange aeons even death may die...
You don't know what it's like to be dead inside... |
|
| Başa dön |
|
 |
kamawor Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 11, 2004 Mesajlar: 53 Nerden: adana
|
Tarih: Cum Şub 11, 2005 3:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #40 |
|
bende iron maiden in fear of the dark parçasını coverlayan creadle of filth ve ondan sonra aynı parçayı daha düsel coverlayan graveworm  |
|
| Başa dön |
|
 |
|