| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
mr_mancher Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 20, 2005 Mesajlar: 11 Nerden: Bursa
|
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
thereisnoescape Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 06, 2005 Mesajlar: 2093
|
Tarih: Pzr Eyl 11, 2005 4:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #342 |
|
dying fetus _________________ b i r n a s ý l ý a r ý y o r u m _
bir insan bir insaný öldürebiliyorsa..bir diðerini nasýl sevebilir_?
ps.ye girer: engeli yemek.. komik. sadece bu. dahasý kaçaný kovalasýn.. |
|
| Başa dön |
|
 |
alice04 Geçerken Uğrayan


Kayıt: Aug 22, 2005 Mesajlar: 38
|
Tarih: Pts Eyl 19, 2005 11:13 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #343 |
|
| bütün nu ve gothic gruplarıııı rapcore süx |
|
| Başa dön |
|
 |
darkness59 Geçerken Uğrayan


Kayıt: Aug 10, 2005 Mesajlar: 25 Nerden: İst
|
Tarih: Pts Arl 05, 2005 4:31 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #344 |
|
iron maiden, dream theatre gereksizz geliyor banaa _________________ İyiler Siyah Giyer... |
|
| Başa dön |
|
 |
Linwe_Tiwele Dark Tranquillity

Kayıt: Jul 14, 2005 Mesajlar: 3343 Nerden: Rivendell..
|
Tarih: Pts Arl 05, 2005 11:54 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #345 |
|
| darkness59 demiş ki: |
| iron maiden, dream theatre gereksizz geliyor banaa |
ohannes iron maiden gereksiz mi?? Ne alaka  _________________ hedon!
your children wild and filled with death...
:.::ђανєη
|
|
| Başa dön |
|
 |
VentoR Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 05, 2004 Mesajlar: 381 Nerden: bandırma/izmit
|
Tarih: Pts Arl 05, 2005 4:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #346 |
|
metal dinliyen bi insan nasıl iron maiden a gereksiz der anlamıyorum.kimse efsane diye sevmek zorunda deil tabiyki sevmiyen insanlar olucak ama metal dinliyorum diyen biri maiden gereksiz diyede hakaret edemez.ha tabi dinlediği müzikten bi bok anlamıyosa metalle aslında bi alakası yoksa o zaman bu hakaretler çokta saçma karşılanmaz... _________________ antiAnathema |
|
| Başa dön |
|
 |
voice Veled-i METAL


Kayıt: Jun 22, 2005 Mesajlar: 175 Nerden: izmir
|
Tarih: Pts Arl 05, 2005 4:38 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #347 |
|
muse
cure
green day mı ne
falan fılan umarım dogru yazmısımdır _________________ DarkGate Tattoo & Piercing studio
Kordon vergi dairesi yanı no:37 Alsancak |
|
| Başa dön |
|
 |
brutal_knightr Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 10, 2005 Mesajlar: 9
|
Tarih: Pts Arl 05, 2005 4:58 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #348 |
|
anathema
slayer
ve tüm diğer black metal grupları
bunlara ek olarak bir çok nu metal grubu korn ilk 2 albümü hariç tutarsak hepside desek aslında yalan olmaz
grindcore gruplarının büyük kısmı napalm death,carcass,cenotaph hariç bir çoğu yada şöyle diyim kaliteli grindcore yapmıyan gruplar _________________ HACETTEPE ÜNİVESİTESİ FELSEFE BÖLÜMÜ 1. SINIF ÖĞRENCİSİYİM
APPRENTICE PHILOSOPHER   
BRUTAL KNIGHTR |
|
| Başa dön |
|
 |
ThReD Maiden FAN

Kayıt: Jun 08, 2005 Mesajlar: 290 Nerden: Somewhere in time...
|
Tarih: Pts Arl 05, 2005 5:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #349 |
|
| darkness59 demiş ki: |
| iron maiden, dream theatre gereksizz geliyor banaa |
imkansız hiç bi insan metal dinleyen hiç bi insan maiden a böyle bişe diyemez denemez...
Neyse Cradle Of Filth - 6 feet under(dinlerim ama o kadar sevmem) - black metal olan hiç bi grup hoşuma gitmemiştir[Enslaved,Count Nosferatu Kommando hariç ] |
|
| Başa dön |
|
 |
DiAbLO__ Forum Hayvanı


Kayıt: May 29, 2005 Mesajlar: 503 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pts Arl 05, 2005 7:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #350 |
|
| ya abi iron maiden dinliyolar ya ne gıcık bi vokal ya çığırtıyo kendini acayip acayip sonra manowar o da iğrenç bi de heavy metal vokallerine gümüş gırtlak diyolar yani uzun lafın kısası heavy metal i sewmiyorum |
|
| Başa dön |
|
 |
Linwe_Tiwele Dark Tranquillity

Kayıt: Jul 14, 2005 Mesajlar: 3343 Nerden: Rivendell..
|
Tarih: Pts Arl 05, 2005 7:39 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #351 |
|
iyi sen daha iyisini yaparsın onu dinleriz o zaman.. _________________ hedon!
your children wild and filled with death...
:.::ђανєη
|
|
| Başa dön |
|
 |
Oleaut32 Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 04, 2005 Mesajlar: 320
|
Tarih: Pts Arl 05, 2005 8:08 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #352 |
|
| Cannibal Corpse, Biraz Napalm Death, Morbid Angel |
|
| Başa dön |
|
 |
MNAGOR Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 06, 2005 Mesajlar: 3 Nerden: adana
|
Tarih: Sal Arl 06, 2005 6:31 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #353 |
|
| megadetahh |
|
| Başa dön |
|
 |
gorath Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 30, 2005 Mesajlar: 240 Nerden: Uzaklardan
|
Tarih: Sal Arl 06, 2005 8:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #354 |
|
Kesinlikle dream theatre iğrenç
ondan sonra overkill rezalet.Manowar itici geliyo.Metallica çok çocuksu falan filan.Sevdiklerim banada yeter herkesede yeter. |
|
| Başa dön |
|
 |
one85 Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 15, 2005 Mesajlar: 3 Nerden: Cehennemin Dibinden
|
Tarih: Çrş Arl 07, 2005 11:53 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #355 |
|
| gorath demiş ki: |
Kesinlikle dream theatre iğrenç
ondan sonra overkill rezalet.Manowar itici geliyo.Metallica çok çocuksu falan filan.Sevdiklerim banada yeter herkesede yeter. |
Haklısın ya dream theatre gercekten iğrenç ne gereksiz adamlar yahu.. _________________ She isn't real.I can't make her real. |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
|
| Başa dön |
|
 |
DiAbLO__ Forum Hayvanı


Kayıt: May 29, 2005 Mesajlar: 503 Nerden: istanbul
|
Tarih: Prş Arl 08, 2005 4:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #357 |
|
| Linwe_Tiwele demiş ki: |
| iyi sen daha iyisini yaparsın onu dinleriz o zaman.. |
ah be abi şaka yapıyorum Iron maiden dinlenmezmi yaa ama demek istediğim dinlenmeyen we ya sevilmeyen grupları çok iğneleyici eleştiriyorlar ve sevilmeyen gruplar nedense en ünlü gruplar |
|
| Başa dön |
|
 |
Linwe_Tiwele Dark Tranquillity

Kayıt: Jul 14, 2005 Mesajlar: 3343 Nerden: Rivendell..
|
Tarih: Prş Arl 08, 2005 9:47 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #358 |
|
| DiAbLO__ demiş ki: |
| Linwe_Tiwele demiş ki: |
| iyi sen daha iyisini yaparsın onu dinleriz o zaman.. |
ah be abi şaka yapıyorum Iron maiden dinlenmezmi yaa ama demek istediğim dinlenmeyen we ya sevilmeyen grupları çok iğneleyici eleştiriyorlar ve sevilmeyen gruplar nedense en ünlü gruplar |
Bilmiyorum Manowar ı görünce hiddetlendim.. Yani buraya biri gelip de bilinmeyen grupları yazsa heralde kimsenin umrunda olmazdı.. Bu yüzden herkes bilinen ve sevmediği grupları söylüyo sanırm..  _________________ hedon!
your children wild and filled with death...
:.::ђανєη
|
|
| Başa dön |
|
 |
Hellcruiser ISAF

Kayıt: Sep 14, 2005 Mesajlar: 1186 Nerden: ...
|
Tarih: Cum Arl 09, 2005 10:57 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #359 |
|
Lacrimas Profundere
Lacuna Coil
Therion
Theater of Tragedy
Tristania
Anathema
Moonspell _________________ eliminate all the feelings... |
|
| Başa dön |
|
 |
phoenecro Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 28, 2005 Mesajlar: 483 Nerden: Ç.kale
|
Tarih: Pzr Arl 11, 2005 3:16 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #360 |
|
dream theatre,megadeth bi türlü ısınamadım
hardcore gruplarından nefret ederim _________________ Tek bilinen ve en sonu bilinmeyeN
Yine o komplonun içindE
Sembollerle ifade edilene doğrU
Olduğunla beraber yada onsuz olmaklA
O komplonun içindE
Nasıl bir karmaşa ve sonsuz bütünümlE
!!!!!!!!ÇIKIŞ YOK!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
|