| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Queen_Archfiend Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 11, 2005 Mesajlar: 447 Nerden: where at night the mood grouse
|
Tarih: Pts Ksm 21, 2005 3:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #21 |
|
sendemi tekirdağda oturuyon?? _________________ DO NOT LOVE UNLESS....
YOU EXPECT PAÃN ! ! ! ! |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
SaTaNic Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004 Mesajlar: 37 Nerden: Tekirdað (HeLL)
|
Tarih: Pts Ksm 21, 2005 10:26 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #22 |
|
haklısın queen,galiba ben bu işten wazgeçtim.ama götü bi kasssam yaparım gibime geliyo
ama benden önce sen yaparsan da çok ii olur,belki gaza gelir bende yaparım.hade siftah senden bereketi benden...
müşteriler de hazır,tüm metaltr dostları gelir bize,di mi leyn ey cemaaaat?
başta nobodies dostumuz...  _________________ Always MeTaLL... |
|
| Başa dön |
|
 |
nobodies Marilyn FAN

Kayıt: Dec 04, 2004 Mesajlar: 2766
|
Tarih: Sal Ksm 22, 2005 8:47 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #23 |
|
| Queen_Archfiend demiş ki: |
| sendemi tekirdağda oturuyon?? |
yazın hep ordayım tam 8 yıldır . kısında sorun olmaz gelirim zaten ben anlamadım ki istanbuldamı oturuoz tekirdagdamı  |
|
| Başa dön |
|
 |
Queen_Archfiend Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 11, 2005 Mesajlar: 447 Nerden: where at night the mood grouse
|
Tarih: Sal Ksm 22, 2005 12:44 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #24 |
|
| SaTaNic demiş ki: |
haklısın queen,galiba ben bu işten wazgeçtim.ama götü bi kasssam yaparım gibime geliyo
ama benden önce sen yaparsan da çok ii olur,belki gaza gelir bende yaparım.hade siftah senden bereketi benden...
müşteriler de hazır,tüm metaltr dostları gelir bize,di mi leyn ey cemaaaat?
başta nobodies dostumuz...  |
satanic desene rakip olcazz taaaam abii annemin biraz daha üstüne gideyim zaten o açıcak biz başında durcaz kadın ben sölemeden kendi söledi çok düşünceli kadın şu annem yaww artık sizde gelirken pasta bööööörek getirirsinizz |
|
| Başa dön |
|
 |
SaTaNic Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004 Mesajlar: 37 Nerden: Tekirdað (HeLL)
|
Tarih: Sal Ksm 22, 2005 10:29 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #25 |
|
[quote="Queen_Archfiend"][quote="SaTaNic"]haklısın queen,galiba ben bu işten wazgeçtim.ama götü bi kasssam yaparım gibime geliyo
ama benden önce sen yaparsan da çok ii olur,belki gaza gelir bende yaparım.hade siftah senden bereketi benden...
müşteriler de hazır,tüm metaltr dostları gelir bize,di mi leyn ey cemaaaat?
başta nobodies dostumuz... [/quote]
satanic desene rakip olcazz taaaam abii annemin biraz daha üstüne gideyim zaten o açıcak biz başında durcaz kadın ben sölemeden kendi söledi çok düşünceli kadın şu annem yaww artık sizde gelirken pasta bööööörek getirirsinizz[/quote]
benden bi bok çıkmadı,sen yap bişiylerde kawuşalım cafemize.ben gelirken bi ufak kaparım,pasta börekleri de nobodies dostumuz getirir.
herşey iyi güzelde cafede bizim şarkılar çalacak mı? sonra burda sato'lar takılıyo diye hergün POLİS'ler baskına gelmesin?
bilirsin ben polisleri pek sewmem  _________________ Always MeTaLL... |
|
| Başa dön |
|
 |
Queen_Archfiend Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 11, 2005 Mesajlar: 447 Nerden: where at night the mood grouse
|
Tarih: Çrş Ksm 23, 2005 4:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #26 |
|
| SaTaNic demiş ki: |
| Queen_Archfiend demiş ki: |
| SaTaNic demiş ki: |
haklısın queen,galiba ben bu işten wazgeçtim.ama götü bi kasssam yaparım gibime geliyo
ama benden önce sen yaparsan da çok ii olur,belki gaza gelir bende yaparım.hade siftah senden bereketi benden...
müşteriler de hazır,tüm metaltr dostları gelir bize,di mi leyn ey cemaaaat?
başta nobodies dostumuz...  |
satanic desene rakip olcazz taaaam abii annemin biraz daha üstüne gideyim zaten o açıcak biz başında durcaz kadın ben sölemeden kendi söledi çok düşünceli kadın şu annem yaww artık sizde gelirken pasta bööööörek getirirsinizz |
benden bi bok çıkmadı,sen yap bişiylerde kawuşalım cafemize.ben gelirken bi ufak kaparım,pasta börekleri de nobodies dostumuz getirir.
herşey iyi güzelde cafede bizim şarkılar çalacak mı? sonra burda sato'lar takılıyo diye hergün POLİS'ler baskına gelmesin?
bilirsin ben polisleri pek sewmem  |
1.emniyet zaten bizim sülaleden oluşuyo annem,babam,dayım falan hepsi polis bütün emniyeti tanıom zaten onlar bize karışmazlar
2.bende polisleri sewmiom ama gel görki onlarla yaşıom napiiim
3.cafe adı düşünmeye başlayın baaa |
|
| Başa dön |
|
 |
nobodies Marilyn FAN

Kayıt: Dec 04, 2004 Mesajlar: 2766
|
Tarih: Çrş Ksm 23, 2005 7:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #27 |
|
| SaTaNic demiş ki: |
haklısın queen,galiba ben bu işten wazgeçtim.ama götü bi kasssam yaparım gibime geliyo
ama benden önce sen yaparsan da çok ii olur,belki gaza gelir bende yaparım.hade siftah senden bereketi benden...
müşteriler de hazır,tüm metaltr dostları gelir bize,di mi leyn ey cemaaaat?
başta nobodies dostumuz...  |
ayıp ettin. zaten oraya sart bitane. corlu tarafında olursa daha manyak olur  |
|
| Başa dön |
|
 |
SaTaNic Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004 Mesajlar: 37 Nerden: Tekirdað (HeLL)
|
Tarih: Prş Ksm 24, 2005 10:07 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #28 |
|
[quote="nobodies"][quote="SaTaNic"]haklısın queen,galiba ben bu işten wazgeçtim.ama götü bi kasssam yaparım gibime geliyo
ama benden önce sen yaparsan da çok ii olur,belki gaza gelir bende yaparım.hade siftah senden bereketi benden...
müşteriler de hazır,tüm metaltr dostları gelir bize,di mi leyn ey cemaaaat?
başta nobodies dostumuz... [/quote]
ayıp ettin. zaten oraya sart bitane. corlu tarafında olursa daha manyak olur [/quote]
nobodies sen merak etme dostum,yaz gelmeden biz mutlaka bi cafe açarız,sana da sadece bizi ziyaret etmek kalır.
ben yapamasam bile queen dostumuz bu işi yapar,queen dostumuz çok azimli biridir,kafasına koyduğunu yapar.
yaz gelince senin ziyaretini bekliyoz nobodies.  _________________ Always MeTaLL... |
|
| Başa dön |
|
 |
SaTaNic Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004 Mesajlar: 37 Nerden: Tekirdað (HeLL)
|
Tarih: Cmt Ksm 26, 2005 11:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #29 |
|
hayırlısı olsun,watandaşın teki çorluya rock cafe adında bir yer açmış.fakat kimse yanılmasın,gittim gördüm sadece ismi rock cafe,ortamın we çalan müziklerin rock la uzaktan we yakından hiçbir ilgisi yok.resmen hayallerim yıkıldı....  _________________ Always MeTaLL... |
|
| Başa dön |
|
 |
AngelsLament Veled-i METAL


Kayıt: Dec 26, 2005 Mesajlar: 145 Nerden: t.dag
|
Tarih: Pts Arl 26, 2005 1:58 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #30 |
|
hadi bakalım çerkezköyde bi rock cafe açılıo.. adamlar ilan daıtıoo ama gittik baktık daha kurulmamış bile.. umarım amacını şaşmaz bu cafe ama sanmıyorumkii ii bi yer olucak... tiki mekanı olucak adım gibi biliorum...
neyse merakla bekliorus dimi:D _________________ Death come near me... |
|
| Başa dön |
|
 |
Holmes Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 11, 2005 Mesajlar: 337
|
Tarih: Pzr Oca 01, 2006 6:38 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #31 |
|
| nerelere takılıonuz lan çorluda 2 hafta burdayız a.k sonrada çorluya taşıncaz adam gibi bi yer varmı burda oriondan başka.. çorludaki bütün metal camiasını biraraya getircem taşındığımda hişç merak etmeyin |
|
| Başa dön |
|
 |
SaTaNic Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004 Mesajlar: 37 Nerden: Tekirdað (HeLL)
|
Tarih: Çrş Oca 04, 2006 1:21 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #32 |
|
[quote="Holmes"]nerelere takılıonuz lan çorluda 2 hafta burdayız a.k sonrada çorluya taşıncaz adam gibi bi yer varmı burda oriondan başka.. çorludaki bütün metal camiasını biraraya getircem taşındığımda hişç merak etmeyin[/quote]
dostum çorludan fazla birşey bekleme,seni memnun edecek hiçbirşey bulamazsın,özellikle metal camiasındansan yalnızsın demektir.ben 13 yıldır çorluda yaşıyorum,doğru dürüst bir adam bulamadım.sana bol şans.... _________________ Always MeTaLL... |
|
| Başa dön |
|
 |
mike_blackrose Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 14, 2006 Mesajlar: 14
|
Tarih: Çrş Şub 08, 2006 11:54 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #33 |
|
| Tekırdagda war zaten karga cafe bıde turuncu cafe onlarda yetmıyosa artık (: |
|
| Başa dön |
|
 |
SaTaNic Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004 Mesajlar: 37 Nerden: Tekirdað (HeLL)
|
Tarih: Çrş Şub 08, 2006 11:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #34 |
|
[quote="mike_blackrose"]Tekırdagda war zaten karga cafe bıde turuncu cafe onlarda yetmıyosa artık (:[/quote]
dostum kargayı da turuncuyu da biliyorum,fakat benim bahsettiğim yer çorlu.karga güzel deil , turuncu da fena sayılmaz.ben,çorlu'nun böyle biryere ihtiyacı war mı yok mu onu merak ediyorum..... _________________ Always MeTaLL... |
|
| Başa dön |
|
 |
courtyard_22 Zehir Hafiye


Kayıt: May 20, 2005 Mesajlar: 474 Nerden: bende bilmiyom kayboldum
|
Tarih: Çrş Mar 01, 2006 5:58 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #35 |
|
bende oraya geliyom açılsın bir cafe falan izmiri bırakıp gelmek zor olucak zaten _________________ Giderken bu amaçsız yolda
Beklentim olmadan ilerliyorum
Bitmiyor bu yol ne kadar ilerlesem de
Yorulmuş bedenim bırakmıyor ruhumu
Bırakınca bitecek bu yol ölümümle |
|
| Başa dön |
|
 |
SaTaNic Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004 Mesajlar: 37 Nerden: Tekirdað (HeLL)
|
Tarih: Cum Mar 03, 2006 12:59 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #36 |
|
[quote="courtyard_22"]bende oraya geliyom açılsın bir cafe falan izmiri bırakıp gelmek zor olucak zaten[/quote]
abi sen at'tan inip eşşeğe biniyorsun.izmir bırakılıp çorluya gelinir mi?neyse yine de burda kendini yalnız hissetmeyeceksin,biz buralardayız,her zaman sana destek oluruz.
ihtiyacın olursa her zaman yanındayız...
iyi bak kendine.... _________________ Always MeTaLL... |
|
| Başa dön |
|
 |
courtyard_22 Zehir Hafiye


Kayıt: May 20, 2005 Mesajlar: 474 Nerden: bende bilmiyom kayboldum
|
Tarih: Cmt Mar 04, 2006 11:46 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #37 |
|
arkadaşlar kafe değildi kafe ve bar gibi kullanılcak bir eviniz olucak ben gelince iyi olmazmı _________________ Giderken bu amaçsız yolda
Beklentim olmadan ilerliyorum
Bitmiyor bu yol ne kadar ilerlesem de
Yorulmuş bedenim bırakmıyor ruhumu
Bırakınca bitecek bu yol ölümümle |
|
| Başa dön |
|
 |
SaTaNic Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004 Mesajlar: 37 Nerden: Tekirdað (HeLL)
|
Tarih: Pzr Mar 05, 2006 7:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #38 |
|
[quote="courtyard_22"]arkadaşlar kafe değildi kafe ve bar gibi kullanılcak bir eviniz olucak ben gelince iyi olmazmı[/quote]
çok iyi olur dostum,sende şunu bil,geldiğin zaman seni yalnız bırakmayacak dostların war burada,bunu unutma....
en kısa zamanda görüşmek ümidi ile..... _________________ Always MeTaLL... |
|
| Başa dön |
|
 |
SaTaNic Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004 Mesajlar: 37 Nerden: Tekirdað (HeLL)
|
Tarih: Pzr Mar 05, 2006 7:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #39 |
|
bu arada çorlu ya üniwersite için mi geliyorsun yoksa taşınıyormusun? _________________ Always MeTaLL... |
|
| Başa dön |
|
 |
courtyard_22 Zehir Hafiye


Kayıt: May 20, 2005 Mesajlar: 474 Nerden: bende bilmiyom kayboldum
|
Tarih: Pzr Mar 05, 2006 8:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #40 |
|
zaten edirneliyim ailem taşınıyor bizde mecbur onlarla geliyoruz ama bilmiyom iyi olucak gibi görünüyor _________________ Giderken bu amaçsız yolda
Beklentim olmadan ilerliyorum
Bitmiyor bu yol ne kadar ilerlesem de
Yorulmuş bedenim bırakmıyor ruhumu
Bırakınca bitecek bu yol ölümümle |
|
| Başa dön |
|
 |
|