Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 115 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 981 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 663 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 825 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1362 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1035 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 800 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2499 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2773 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3504 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Inactive Messiah
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 11,648
Üye(ler): 0
Toplam: 11,648
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - Tekirdağ/Çorlu'da metal cafe sizce nasıl olur?
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

Tekirdağ/Çorlu'da metal cafe sizce nasıl olur?
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Mekanlar / Pasajlar -> Nereye Gitsek? Cafe, Bar ve Konser Mekanı Tavsiyeleri
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Queen_Archfiend
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 11, 2005
Mesajlar: 447
Nerden: where at night the mood grouse

MesajTarih: Pts Ksm 21, 2005 3:59 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #21   

sendemi tekirdağda oturuyon??
_________________
DO NOT LOVE UNLESS....
YOU EXPECT PAÃN ! ! ! !
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
SaTaNic
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004
Mesajlar: 37
Nerden: Tekirdað (HeLL)

MesajTarih: Pts Ksm 21, 2005 10:26 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #22   

haklısın queen,galiba ben bu işten wazgeçtim.ama götü bi kasssam yaparım gibime geliyo Smile
ama benden önce sen yaparsan da çok ii olur,belki gaza gelir bende yaparım.hade siftah senden bereketi benden...
müşteriler de hazır,tüm metaltr dostları gelir bize,di mi leyn ey cemaaaat?
başta nobodies dostumuz... Twisted Evil
_________________
Always MeTaLL...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
nobodies
Marilyn FAN


Kayıt: Dec 04, 2004
Mesajlar: 2766


MesajTarih: Sal Ksm 22, 2005 8:47 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #23   

Queen_Archfiend demiş ki:
sendemi tekirdağda oturuyon??



yazın hep ordayım tam 8 yıldır Very Happy. kısında sorun olmaz gelirim zaten ben anlamadım ki istanbuldamı oturuoz tekirdagdamı Sad
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Queen_Archfiend
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 11, 2005
Mesajlar: 447
Nerden: where at night the mood grouse

MesajTarih: Sal Ksm 22, 2005 12:44 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #24   

SaTaNic demiş ki:
haklısın queen,galiba ben bu işten wazgeçtim.ama götü bi kasssam yaparım gibime geliyo Smile
ama benden önce sen yaparsan da çok ii olur,belki gaza gelir bende yaparım.hade siftah senden bereketi benden...
müşteriler de hazır,tüm metaltr dostları gelir bize,di mi leyn ey cemaaaat?
başta nobodies dostumuz... Twisted Evil


satanic desene rakip olcazz Very Happy taaaam abii annemin biraz daha üstüne gideyim zaten o açıcak biz başında durcaz kadın ben sölemeden kendi söledi çok düşünceli kadın şu annem yaww Laughing Laughing artık sizde gelirken pasta bööööörek getirirsinizz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
SaTaNic
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004
Mesajlar: 37
Nerden: Tekirdað (HeLL)

MesajTarih: Sal Ksm 22, 2005 10:29 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #25   

[quote="Queen_Archfiend"][quote="SaTaNic"]haklısın queen,galiba ben bu işten wazgeçtim.ama götü bi kasssam yaparım gibime geliyo Smile
ama benden önce sen yaparsan da çok ii olur,belki gaza gelir bende yaparım.hade siftah senden bereketi benden...
müşteriler de hazır,tüm metaltr dostları gelir bize,di mi leyn ey cemaaaat?
başta nobodies dostumuz... Twisted Evil[/quote]

satanic desene rakip olcazz Very Happy taaaam abii annemin biraz daha üstüne gideyim zaten o açıcak biz başında durcaz kadın ben sölemeden kendi söledi çok düşünceli kadın şu annem yaww Laughing Laughing artık sizde gelirken pasta bööööörek getirirsinizz[/quote]

benden bi bok çıkmadı,sen yap bişiylerde kawuşalım cafemize.ben gelirken bi ufak kaparım,pasta börekleri de nobodies dostumuz getirir.
herşey iyi güzelde cafede bizim şarkılar çalacak mı? sonra burda sato'lar takılıyo diye hergün POLİS'ler baskına gelmesin?
bilirsin ben polisleri pek sewmem Twisted Evil
_________________
Always MeTaLL...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Queen_Archfiend
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 11, 2005
Mesajlar: 447
Nerden: where at night the mood grouse

MesajTarih: Çrş Ksm 23, 2005 4:42 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #26   

SaTaNic demiş ki:
Queen_Archfiend demiş ki:
SaTaNic demiş ki:
haklısın queen,galiba ben bu işten wazgeçtim.ama götü bi kasssam yaparım gibime geliyo Smile
ama benden önce sen yaparsan da çok ii olur,belki gaza gelir bende yaparım.hade siftah senden bereketi benden...
müşteriler de hazır,tüm metaltr dostları gelir bize,di mi leyn ey cemaaaat?
başta nobodies dostumuz... Twisted Evil


satanic desene rakip olcazz Very Happy taaaam abii annemin biraz daha üstüne gideyim zaten o açıcak biz başında durcaz kadın ben sölemeden kendi söledi çok düşünceli kadın şu annem yaww Laughing Laughing artık sizde gelirken pasta bööööörek getirirsinizz


benden bi bok çıkmadı,sen yap bişiylerde kawuşalım cafemize.ben gelirken bi ufak kaparım,pasta börekleri de nobodies dostumuz getirir.
herşey iyi güzelde cafede bizim şarkılar çalacak mı? sonra burda sato'lar takılıyo diye hergün POLİS'ler baskına gelmesin?
bilirsin ben polisleri pek sewmem Twisted Evil


1.emniyet zaten bizim sülaleden oluşuyo annem,babam,dayım falan hepsi polis bütün emniyeti tanıom zaten onlar bize karışmazlar
2.bende polisleri sewmiom ama gel görki onlarla yaşıom napiiim Laughing Laughing Laughing
3.cafe adı düşünmeye başlayın baaa
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
nobodies
Marilyn FAN


Kayıt: Dec 04, 2004
Mesajlar: 2766


MesajTarih: Çrş Ksm 23, 2005 7:53 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #27   

SaTaNic demiş ki:
haklısın queen,galiba ben bu işten wazgeçtim.ama götü bi kasssam yaparım gibime geliyo Smile
ama benden önce sen yaparsan da çok ii olur,belki gaza gelir bende yaparım.hade siftah senden bereketi benden...
müşteriler de hazır,tüm metaltr dostları gelir bize,di mi leyn ey cemaaaat?
başta nobodies dostumuz... Twisted Evil


ayıp ettin. Very Happy zaten oraya sart bitane. corlu tarafında olursa daha manyak olur Very Happy Cool
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
SaTaNic
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004
Mesajlar: 37
Nerden: Tekirdað (HeLL)

MesajTarih: Prş Ksm 24, 2005 10:07 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #28   

[quote="nobodies"][quote="SaTaNic"]haklısın queen,galiba ben bu işten wazgeçtim.ama götü bi kasssam yaparım gibime geliyo Smile
ama benden önce sen yaparsan da çok ii olur,belki gaza gelir bende yaparım.hade siftah senden bereketi benden...
müşteriler de hazır,tüm metaltr dostları gelir bize,di mi leyn ey cemaaaat?
başta nobodies dostumuz... Twisted Evil[/quote]

ayıp ettin. Very Happy zaten oraya sart bitane. corlu tarafında olursa daha manyak olur Very Happy Cool[/quote]
nobodies sen merak etme dostum,yaz gelmeden biz mutlaka bi cafe açarız,sana da sadece bizi ziyaret etmek kalır.
ben yapamasam bile queen dostumuz bu işi yapar,queen dostumuz çok azimli biridir,kafasına koyduğunu yapar.
yaz gelince senin ziyaretini bekliyoz nobodies. Twisted Evil
_________________
Always MeTaLL...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
SaTaNic
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004
Mesajlar: 37
Nerden: Tekirdað (HeLL)

MesajTarih: Cmt Ksm 26, 2005 11:13 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #29   

hayırlısı olsun,watandaşın teki çorluya rock cafe adında bir yer açmış.fakat kimse yanılmasın,gittim gördüm sadece ismi rock cafe,ortamın we çalan müziklerin rock la uzaktan we yakından hiçbir ilgisi yok.resmen hayallerim yıkıldı.... Twisted Evil
_________________
Always MeTaLL...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
AngelsLament
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Dec 26, 2005
Mesajlar: 145
Nerden: t.dag

MesajTarih: Pts Arl 26, 2005 1:58 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #30   

hadi bakalım çerkezköyde bi rock cafe açılıo.. adamlar ilan daıtıoo ama gittik baktık daha kurulmamış bile.. umarım amacını şaşmaz bu cafe ama sanmıyorumkii ii bi yer olucak... tiki mekanı olucak adım gibi biliorum...
neyse merakla bekliorus dimi:D
_________________
Death come near me...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Holmes
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 11, 2005
Mesajlar: 337


MesajTarih: Pzr Oca 01, 2006 6:38 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #31   

nerelere takılıonuz lan çorluda 2 hafta burdayız a.k sonrada çorluya taşıncaz adam gibi bi yer varmı burda oriondan başka.. çorludaki bütün metal camiasını biraraya getircem taşındığımda hişç merak etmeyin
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
SaTaNic
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004
Mesajlar: 37
Nerden: Tekirdað (HeLL)

MesajTarih: Çrş Oca 04, 2006 1:21 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #32   

[quote="Holmes"]nerelere takılıonuz lan çorluda 2 hafta burdayız a.k sonrada çorluya taşıncaz adam gibi bi yer varmı burda oriondan başka.. çorludaki bütün metal camiasını biraraya getircem taşındığımda hişç merak etmeyin[/quote]
dostum çorludan fazla birşey bekleme,seni memnun edecek hiçbirşey bulamazsın,özellikle metal camiasındansan yalnızsın demektir.ben 13 yıldır çorluda yaşıyorum,doğru dürüst bir adam bulamadım.sana bol şans....
_________________
Always MeTaLL...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
mike_blackrose
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 14, 2006
Mesajlar: 14


MesajTarih: Çrş Şub 08, 2006 11:54 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #33   

Tekırdagda war zaten karga cafe bıde turuncu cafe onlarda yetmıyosa artık (:
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
SaTaNic
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004
Mesajlar: 37
Nerden: Tekirdað (HeLL)

MesajTarih: Çrş Şub 08, 2006 11:14 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #34   

[quote="mike_blackrose"]Tekırdagda war zaten karga cafe bıde turuncu cafe onlarda yetmıyosa artık (:[/quote]


dostum kargayı da turuncuyu da biliyorum,fakat benim bahsettiğim yer çorlu.karga güzel deil , turuncu da fena sayılmaz.ben,çorlu'nun böyle biryere ihtiyacı war mı yok mu onu merak ediyorum.....
_________________
Always MeTaLL...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
courtyard_22
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 474
Nerden: bende bilmiyom kayboldum

MesajTarih: Çrş Mar 01, 2006 5:58 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #35   

bende oraya geliyom açılsın bir cafe falan izmiri bırakıp gelmek zor olucak zaten
_________________
Giderken bu amaçsız yolda
Beklentim olmadan ilerliyorum
Bitmiyor bu yol ne kadar ilerlesem de
Yorulmuş bedenim bırakmıyor ruhumu
Bırakınca bitecek bu yol ölümümle
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
SaTaNic
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004
Mesajlar: 37
Nerden: Tekirdað (HeLL)

MesajTarih: Cum Mar 03, 2006 12:59 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #36   

[quote="courtyard_22"]bende oraya geliyom açılsın bir cafe falan izmiri bırakıp gelmek zor olucak zaten[/quote]

abi sen at'tan inip eşşeğe biniyorsun.izmir bırakılıp çorluya gelinir mi?neyse yine de burda kendini yalnız hissetmeyeceksin,biz buralardayız,her zaman sana destek oluruz.
ihtiyacın olursa her zaman yanındayız...
iyi bak kendine....
_________________
Always MeTaLL...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
courtyard_22
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 474
Nerden: bende bilmiyom kayboldum

MesajTarih: Cmt Mar 04, 2006 11:46 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #37   

arkadaşlar kafe değildi kafe ve bar gibi kullanılcak bir eviniz olucak ben gelince iyi olmazmı
_________________
Giderken bu amaçsız yolda
Beklentim olmadan ilerliyorum
Bitmiyor bu yol ne kadar ilerlesem de
Yorulmuş bedenim bırakmıyor ruhumu
Bırakınca bitecek bu yol ölümümle
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
SaTaNic
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004
Mesajlar: 37
Nerden: Tekirdað (HeLL)

MesajTarih: Pzr Mar 05, 2006 7:14 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #38   

[quote="courtyard_22"]arkadaşlar kafe değildi kafe ve bar gibi kullanılcak bir eviniz olucak ben gelince iyi olmazmı[/quote]

çok iyi olur dostum,sende şunu bil,geldiğin zaman seni yalnız bırakmayacak dostların war burada,bunu unutma....
en kısa zamanda görüşmek ümidi ile.....
_________________
Always MeTaLL...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
SaTaNic
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 15, 2004
Mesajlar: 37
Nerden: Tekirdað (HeLL)

MesajTarih: Pzr Mar 05, 2006 7:32 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #39   

bu arada çorlu ya üniwersite için mi geliyorsun yoksa taşınıyormusun?
_________________
Always MeTaLL...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
courtyard_22
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: May 20, 2005
Mesajlar: 474
Nerden: bende bilmiyom kayboldum

MesajTarih: Pzr Mar 05, 2006 8:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #40   

zaten edirneliyim ailem taşınıyor bizde mecbur onlarla geliyoruz ama bilmiyom iyi olucak gibi görünüyor
_________________
Giderken bu amaçsız yolda
Beklentim olmadan ilerliyorum
Bitmiyor bu yol ne kadar ilerlesem de
Yorulmuş bedenim bırakmıyor ruhumu
Bırakınca bitecek bu yol ölümümle
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Mekanlar / Pasajlar -> Nereye Gitsek? Cafe, Bar ve Konser Mekanı Tavsiyeleri Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4  Sonraki
2. sayfa (Toplam 4 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.39 Saniye
Untitled Document