| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
amaranth Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 07, 2005 Mesajlar: 11 Nerden: bursa
|
Tarih: Pts Arl 26, 2005 5:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #61 |
|
babacım hehehe
bence en melodik albümü olmasına rağmen Megadeth - Cryptic Writ (1997) cok iyi şarkıları wardır _________________ [img]http://img11.imageshack.us/img11/435/front1407cv.jpg[/img] |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
pisagoras Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 26, 2004 Mesajlar: 9
|
Tarih: Sal Arl 27, 2005 1:43 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #62 |
|
| tek başına rust in peace gibi bir albüm yapmış.çok güzel solo aralıkları yazmış bu aralıkları da marty gibi biri doldurunca ortaya bir thrash şaheseri çıkartmış bir adam. |
|
| Başa dön |
|
 |
oheplacivertgiyerdi Metallica FAN

Kayıt: Sep 10, 2005 Mesajlar: 1473 Nerden: izmiT/istanbuL
|
Tarih: Sal Oca 03, 2006 12:02 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #63 |
|
çok baba adam usta bir gitarist harica bir ses  _________________ is life over? this life's over! or has it only just begun? |
|
| Başa dön |
|
 |
slipknotXXX Veled-i METAL


Kayıt: Aug 30, 2005 Mesajlar: 126
|
Tarih: Çrş Oca 04, 2006 10:11 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #64 |
|
| her nedense bu herife oldum olası gıcıgım |
|
| Başa dön |
|
 |
mustafaslan Slayer FAN

Kayıt: Oct 07, 2005 Mesajlar: 95 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Pzr Oca 08, 2006 11:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #65 |
|
| Let_There_Be_Sin demiş ki: |
| böyle bir adam daha zor bulunur dedirtecek cinsten insanüstü tapılası varlık :mustaine. kulaklarından+ruhundan hertürlü pası silmeyi başarabilen bu muhteşem varlık teknik olarak da insanları fazlasıyla doyurmayı başarabiliyor sanıyorum |
çok güzel söylemişin üstad...
+999... |
|
| Başa dön |
|
 |
mustafaslan Slayer FAN

Kayıt: Oct 07, 2005 Mesajlar: 95 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Cum Oca 13, 2006 10:56 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #66 |
|
Ayrıca "Megadeth = Mustaine" tezine de %100 katılıyorum...! _________________ False sense of pride, satisfies
Theres no reason for suicide
Use your mind, and hope to find
Find the meaning of existence... |
|
| Başa dön |
|
 |
Hellcruiser ISAF

Kayıt: Sep 14, 2005 Mesajlar: 1186 Nerden: ...
|
Tarih: Prş Şub 02, 2006 12:08 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #67 |
|
| mustafaslan demiş ki: |
| Ayrıca "Megadeth = Mustaine" tezine de %100 katılıyorum...! |
SEN KATILIYORSUN DİYE HALA DİMDİK AYAKTA O TEZ!!!  _________________ eliminate all the feelings... |
|
| Başa dön |
|
 |
EddieULAN Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 23, 2006 Mesajlar: 72 Nerden: Denizin ßuz Gibi Sularından (:
|
Tarih: Çrş May 24, 2006 8:55 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #68 |
|
| denizkomando demiş ki: |
| MethaL demiş ki: |
dave i çok iyi tanırım..Oda beni öle sayarız severiz birbirimizi.Gitar teknikleriyse tam öğrettiğim gibi.Herşey çok güzel.. ( saçma şeyler yazdıgımın tabiki farkındayım,ama insanların saçmalamayada ihtiyacı var )  |
İyi hoş demişsinde, hangi yıldayız??? (madem ihtiyacın var, al o zaman) |
güzelde dedikleriniz dave de süper bi zenci gırtlağı var ßence öyle ßöyle deil adam aşmış.. ayrıca yeni coveri "Bülent Ersoy - Kestirdiğime pişmanım.." da son derece başarılıydı.. işin ilginç yanı adam aynı zamanda kansas halay ekibi başo.. her dalda porf.
geyik bi yana Dave Mustaine is GOD! diorum ßaşka ßişi demeye gerek ßile duymuyorum allahım seni korusun dave.. |
|
| Başa dön |
|
 |
-HaTeSpLaT- Veled-i METAL


Kayıt: May 29, 2005 Mesajlar: 101 Nerden: San Francisco, USA
|
Tarih: Çrş May 24, 2006 11:01 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #69 |
|
Metal müziğe MegadetH dinleyerek baslamıs ve yaklask 12-13 yıldır MegadetH dinleyen ayrıca hem resmi hem de manevi anlam da hayatını MegadetH sevgisiyle geciren büyük bir MegadetH fanı olarak burada ki tartısmalara kendimce son noktayı koymak istiyorum...
-----MegadetH is GOD = Dave is GOD----
FOREVER MEGADETH!!!!!!!!
sevene sevgi, sevmeyene saygı... _________________ Uyarı: Imzaya resim koymak yasaklanmıştır. |
|
| Başa dön |
|
 |
partizan Zehir Hafiye


Kayıt: May 11, 2006 Mesajlar: 215
|
Tarih: Çrş May 24, 2006 8:23 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #70 |
|
metallica gittikçe çizgisini bozarken megadeth aynı yolda devam etmiştir.dave'inde sesi harikadır.grubun şarkı sözleri(dave ait zaten) dünya görüşünü belli eder.
En son partizan tarafından Cmt May 27, 2006 8:19 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi |
|
| Başa dön |
|
 |
EddieULAN Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 23, 2006 Mesajlar: 72 Nerden: Denizin ßuz Gibi Sularından (:
|
Tarih: Prş May 25, 2006 5:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #71 |
|
dişlerini sımsıkı sıkıp mic'e sağdan soldan yaklaşmasıda apayrıdır (: _________________ Mind your ed; or be DEAD!
|
|
| Başa dön |
|
 |
opeth_orchid Eirenis

Kayıt: Jan 30, 2006 Mesajlar: 697 Nerden: Constantinople
|
Tarih: Cmt May 27, 2006 4:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #72 |
|
dave mustain'e olan sewgim tamamen fiziksel di herifin 1999 THERE'S A SECRET PLAce(live)klibini izlememLE wurulmam 1anda oldu oFFFF pek hoş sesLİ we görüntüLÜ amcam haLA taşgibi.
şarkılarda dinlediklerim babında iYİdr ne dityelim ALLah uzun ömürr wersinn herife de bizde böyle güzelliklerden mağrum kalmayalımM.. |
|
| Başa dön |
|
 |
mille_petrozza Veled-i METAL


Kayıt: Jan 08, 2006 Mesajlar: 150 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cmt May 27, 2006 7:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #73 |
|
yazdıı sözlerle,benim dunyaya olan bakış açımı deiştirmiş yuce insandır..sesi çok guzeldir,insanın içine işler...ayrıca muziine felsefesini de katmıştr..dusuncelerinn herzmn arkasnda olmuş..belli bir göruşe sahip fikr ve muzik adamı _________________ the butcher strikes back!! |
|
| Başa dön |
|
 |
informal Death FAN

Kayıt: Jun 08, 2005 Mesajlar: 848 Nerden: Peace!
|
Tarih: Cmt May 27, 2006 7:20 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #74 |
|
iyi ki metallica'dan ayrılmıs...yoksa megadeth olmazdı yani...
ritmleriyle sololarıyla vokalleriyle gercekten iyi bir müzisyen... |
|
| Başa dön |
|
 |
HolyWars RiotOfVio!

Kayıt: Feb 02, 2006 Mesajlar: 1942 Nerden: Eskişehir
|
Tarih: Cmt May 27, 2006 8:07 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #75 |
|
dime tanrıysa dave de peygamber uln..!
if its thrash...bag it! , if its a present wrap it! , if it aint worth it! Beat it
--Dave Mustaine _________________
Prepare for the Pyrotoxic Thrash Metal Assault!!!  |
|
| Başa dön |
|
 |
Hellcruiser ISAF

Kayıt: Sep 14, 2005 Mesajlar: 1186 Nerden: ...
|
Tarih: Cmt May 27, 2006 9:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #76 |
|
Vay be! Dave'i bu kadar seven olduğunu görmek ne hoş...  _________________ eliminate all the feelings... |
|
| Başa dön |
|
 |
Vacancy Veled-i METAL


Kayıt: Jan 29, 2006 Mesajlar: 105
|
Tarih: Cmt May 27, 2006 9:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #77 |
|
| denizkomando demiş ki: |
Vay be! Dave'i bu kadar seven olduğunu görmek ne hoş...  |
sevilmezmi Dave beaa  _________________ The Guitars Of My Soul Is Crying Out In My Head |
|
| Başa dön |
|
 |
EddieULAN Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 23, 2006 Mesajlar: 72 Nerden: Denizin ßuz Gibi Sularından (:
|
Tarih: Cmt May 27, 2006 10:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #78 |
|
ayrıca biyerde okudum weya izledim(genelde izlerim okumam ama okumuşta olabilirim{okudum diye hava atmıyım}) bi rivayete göre vakt-i zamanında bir metallica konseri... frontman olmak isteyen CEYMIS, Dave ile kapışıyo.. Larsta james'e yawşaklık falan yapıyo.. bide konserin birinde elemanlar "Dave Mustaine is GOD" ditye bi pankartla falan çıkıyolar.. CEYMIS göt zatee.. ardından cliffte geberince basıyolar kıçına tekmeyi Dave'e.. davede dioki "lan siz benim gibi elemanı kovarmısınız lan?! ben gidiyom aq" diyo hatta acayip gaza geldiğini kabul ediyo sorasında metalika gibi madona ile aynı rafa koyulacak kadar düşmeden kalitesinden ödün wermeden müzik için müzik yapıyo we gönlümüzde geçin tahtı, saray falan kuruo:) _________________ Mind your ed; or be DEAD!
|
|
| Başa dön |
|
 |
Vacancy Veled-i METAL


Kayıt: Jan 29, 2006 Mesajlar: 105
|
Tarih: Cmt May 27, 2006 10:19 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #79 |
|
Cliff Dave ayrıldıktan çoook sonra öldü... _________________ The Guitars Of My Soul Is Crying Out In My Head |
|
| Başa dön |
|
 |
Powerslave Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 21, 2005 Mesajlar: 1003 Nerden: Somewhere In Time
|
Tarih: Cmt May 27, 2006 10:20 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #80 |
|
| EddieULAN demiş ki: |
| ayrıca biyerde okudum weya izledim(genelde izlerim okumam ama okumuşta olabilirim{okudum diye hava atmıyım}) bi rivayete göre vakt-i zamanında bir metallica konseri... frontman olmak isteyen CEYMIS, Dave ile kapışıyo.. Larsta james'e yawşaklık falan yapıyo.. bide konserin birinde elemanlar "Dave Mustaine is GOD" ditye bi pankartla falan çıkıyolar.. CEYMIS göt zatee.. ardından cliffte geberince basıyolar kıçına tekmeyi Dave'e.. davede dioki "lan siz benim gibi elemanı kovarmısınız lan?! ben gidiyom aq" diyo hatta acayip gaza geldiğini kabul ediyo sorasında metalika gibi madona ile aynı rafa koyulacak kadar düşmeden kalitesinden ödün wermeden müzik için müzik yapıyo we gönlümüzde geçin tahtı, saray falan kuruo:) |
severıs elhamdulullah Mustaine i hll ossun adama metallica da kalmamakla cok dooru bısı yapmıs sımdı mtv arenasında pıyasa olacaktı yoksa _________________ In My Last Hour I'm a Slave to the Power of Death |
|
| Başa dön |
|
 |
|