Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 119 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 987 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 671 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 836 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1376 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1041 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 810 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2505 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2779 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3508 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Mysteria
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 3,658
Üye(ler): 0
Toplam: 3,658
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - Dave Mustaine hakkındaki düşünceleriniz...
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

Dave Mustaine hakkındaki düşünceleriniz...
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Genel
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
amaranth
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 07, 2005
Mesajlar: 11
Nerden: bursa

MesajTarih: Pts Arl 26, 2005 5:11 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #61   

babacım hehehe
bence en melodik albümü olmasına rağmen Megadeth - Cryptic Writ (1997) cok iyi şarkıları wardır
_________________
[img]http://img11.imageshack.us/img11/435/front1407cv.jpg[/img]
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
pisagoras
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 26, 2004
Mesajlar: 9


MesajTarih: Sal Arl 27, 2005 1:43 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #62   

tek başına rust in peace gibi bir albüm yapmış.çok güzel solo aralıkları yazmış bu aralıkları da marty gibi biri doldurunca ortaya bir thrash şaheseri çıkartmış bir adam.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
oheplacivertgiyerdi
Metallica FAN


Kayıt: Sep 10, 2005
Mesajlar: 1473
Nerden: izmiT/istanbuL

MesajTarih: Sal Oca 03, 2006 12:02 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #63   

çok baba adam usta bir gitarist harica bir ses Very Happy
_________________
is life over? this life's over! or has it only just begun?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
slipknotXXX
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Aug 30, 2005
Mesajlar: 126


MesajTarih: Çrş Oca 04, 2006 10:11 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #64   

her nedense bu herife oldum olası gıcıgım
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
mustafaslan
Slayer FAN


Kayıt: Oct 07, 2005
Mesajlar: 95
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Pzr Oca 08, 2006 11:10 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #65   

Let_There_Be_Sin demiş ki:
böyle bir adam daha zor bulunur dedirtecek cinsten insanüstü tapılası varlık :mustaine. kulaklarından+ruhundan hertürlü pası silmeyi başarabilen bu muhteşem varlık teknik olarak da insanları fazlasıyla doyurmayı başarabiliyor sanıyorum

çok güzel söylemişin üstad...
+999...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
mustafaslan
Slayer FAN


Kayıt: Oct 07, 2005
Mesajlar: 95
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Cum Oca 13, 2006 10:56 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #66   

Ayrıca "Megadeth = Mustaine" tezine de %100 katılıyorum...!
_________________
False sense of pride, satisfies
Theres no reason for suicide
Use your mind, and hope to find
Find the meaning of existence...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
Hellcruiser
ISAF


Kayıt: Sep 14, 2005
Mesajlar: 1186
Nerden: ...

MesajTarih: Prş Şub 02, 2006 12:08 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #67   

mustafaslan demiş ki:
Ayrıca "Megadeth = Mustaine" tezine de %100 katılıyorum...!

SEN KATILIYORSUN DİYE HALA DİMDİK AYAKTA O TEZ!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
_________________
eliminate all the feelings...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
EddieULAN
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 23, 2006
Mesajlar: 72
Nerden: Denizin ßuz Gibi Sularından (:

MesajTarih: Çrş May 24, 2006 8:55 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #68   

denizkomando demiş ki:
MethaL demiş ki:
dave i çok iyi tanırım..Oda beni öle sayarız severiz birbirimizi.Gitar teknikleriyse tam öğrettiğim gibi.Herşey çok güzel.. Smile ( saçma şeyler yazdıgımın tabiki farkındayım,ama insanların saçmalamayada ihtiyacı var ) Very Happy


İyi hoş demişsinde, hangi yıldayız??? (madem ihtiyacın var, al o zaman)


güzelde dedikleriniz dave de süper bi zenci gırtlağı var ßence öyle ßöyle deil adam aşmış.. ayrıca yeni coveri "Bülent Ersoy - Kestirdiğime pişmanım.." da son derece başarılıydı.. işin ilginç yanı adam aynı zamanda kansas halay ekibi başo.. her dalda porf. Question

geyik bi yana Dave Mustaine is GOD! diorum ßaşka ßişi demeye gerek ßile duymuyorum allahım seni korusun dave..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
-HaTeSpLaT-
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: May 29, 2005
Mesajlar: 101
Nerden: San Francisco, USA

MesajTarih: Çrş May 24, 2006 11:01 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #69   

Metal müziğe MegadetH dinleyerek baslamıs ve yaklask 12-13 yıldır MegadetH dinleyen ayrıca hem resmi hem de manevi anlam da hayatını MegadetH sevgisiyle geciren büyük bir MegadetH fanı olarak burada ki tartısmalara kendimce son noktayı koymak istiyorum...

-----MegadetH is GOD = Dave is GOD----


FOREVER MEGADETH!!!!!!!!


sevene sevgi, sevmeyene saygı...
_________________
Uyarı: Imzaya resim koymak yasaklanmıştır.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
partizan
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: May 11, 2006
Mesajlar: 215


MesajTarih: Çrş May 24, 2006 8:23 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #70   

metallica gittikçe çizgisini bozarken megadeth aynı yolda devam etmiştir.dave'inde sesi harikadır.grubun şarkı sözleri(dave ait zaten) dünya görüşünü belli eder.

En son partizan tarafından Cmt May 27, 2006 8:19 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
EddieULAN
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 23, 2006
Mesajlar: 72
Nerden: Denizin ßuz Gibi Sularından (:

MesajTarih: Prş May 25, 2006 5:52 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #71   

dişlerini sımsıkı sıkıp mic'e sağdan soldan yaklaşmasıda apayrıdır (:
_________________
Mind your ed; or be DEAD!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
opeth_orchid
Eirenis


Kayıt: Jan 30, 2006
Mesajlar: 697
Nerden: Constantinople

MesajTarih: Cmt May 27, 2006 4:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #72   

dave mustain'e olan sewgim tamamen fiziksel di herifin 1999 THERE'S A SECRET PLAce(live)klibini izlememLE wurulmam 1anda oldu oFFFF pek hoş sesLİ we görüntüLÜ amcam haLA taşgibi.
şarkılarda dinlediklerim babında iYİdr ne dityelim ALLah uzun ömürr wersinn herife de bizde böyle güzelliklerden mağrum kalmayalımM..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger Myspace Profil Facebook Profil
mille_petrozza
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Jan 08, 2006
Mesajlar: 150
Nerden: istanbul

MesajTarih: Cmt May 27, 2006 7:03 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #73   

yazdıı sözlerle,benim dunyaya olan bakış açımı deiştirmiş yuce insandır..sesi çok guzeldir,insanın içine işler...ayrıca muziine felsefesini de katmıştr..dusuncelerinn herzmn arkasnda olmuş..belli bir göruşe sahip fikr ve muzik adamı
_________________
the butcher strikes back!!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
informal
Death FAN


Kayıt: Jun 08, 2005
Mesajlar: 848
Nerden: Peace!

MesajTarih: Cmt May 27, 2006 7:20 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #74   

iyi ki metallica'dan ayrılmıs...yoksa megadeth olmazdı yani...
ritmleriyle sololarıyla vokalleriyle gercekten iyi bir müzisyen...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
HolyWars
RiotOfVio!


Kayıt: Feb 02, 2006
Mesajlar: 1942
Nerden: Eskişehir

MesajTarih: Cmt May 27, 2006 8:07 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #75   

dime tanrıysa dave de peygamber uln..!


if its thrash...bag it! , if its a present wrap it! , if it aint worth it! Beat it
--Dave Mustaine
_________________
Prepare for the Pyrotoxic Thrash Metal Assault!!! UT
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Hellcruiser
ISAF


Kayıt: Sep 14, 2005
Mesajlar: 1186
Nerden: ...

MesajTarih: Cmt May 27, 2006 9:09 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #76   

Vay be! Dave'i bu kadar seven olduğunu görmek ne hoş... Razz Razz Razz
_________________
eliminate all the feelings...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Vacancy
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Jan 29, 2006
Mesajlar: 105


MesajTarih: Cmt May 27, 2006 9:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #77   

denizkomando demiş ki:
Vay be! Dave'i bu kadar seven olduğunu görmek ne hoş... Razz Razz Razz


sevilmezmi Dave beaa Smile
_________________
The Guitars Of My Soul Is Crying Out In My Head
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
EddieULAN
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 23, 2006
Mesajlar: 72
Nerden: Denizin ßuz Gibi Sularından (:

MesajTarih: Cmt May 27, 2006 10:16 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #78   

ayrıca biyerde okudum weya izledim(genelde izlerim okumam ama okumuşta olabilirim{okudum diye hava atmıyım}) bi rivayete göre vakt-i zamanında bir metallica konseri... frontman olmak isteyen CEYMIS, Dave ile kapışıyo.. Larsta james'e yawşaklık falan yapıyo.. bide konserin birinde elemanlar "Dave Mustaine is GOD" ditye bi pankartla falan çıkıyolar.. CEYMIS göt zatee.. ardından cliffte geberince basıyolar kıçına tekmeyi Dave'e.. davede dioki "lan siz benim gibi elemanı kovarmısınız lan?! ben gidiyom aq" diyo hatta acayip gaza geldiğini kabul ediyo sorasında metalika gibi madona ile aynı rafa koyulacak kadar düşmeden kalitesinden ödün wermeden müzik için müzik yapıyo we gönlümüzde geçin tahtı, saray falan kuruo:)
_________________
Mind your ed; or be DEAD!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Vacancy
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Jan 29, 2006
Mesajlar: 105


MesajTarih: Cmt May 27, 2006 10:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #79   

Cliff Dave ayrıldıktan çoook sonra öldü...
_________________
The Guitars Of My Soul Is Crying Out In My Head
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Powerslave
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 21, 2005
Mesajlar: 1003
Nerden: Somewhere In Time

MesajTarih: Cmt May 27, 2006 10:20 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #80   

EddieULAN demiş ki:
ayrıca biyerde okudum weya izledim(genelde izlerim okumam ama okumuşta olabilirim{okudum diye hava atmıyım}) bi rivayete göre vakt-i zamanında bir metallica konseri... frontman olmak isteyen CEYMIS, Dave ile kapışıyo.. Larsta james'e yawşaklık falan yapıyo.. bide konserin birinde elemanlar "Dave Mustaine is GOD" ditye bi pankartla falan çıkıyolar.. CEYMIS göt zatee.. ardından cliffte geberince basıyolar kıçına tekmeyi Dave'e.. davede dioki "lan siz benim gibi elemanı kovarmısınız lan?! ben gidiyom aq" diyo hatta acayip gaza geldiğini kabul ediyo sorasında metalika gibi madona ile aynı rafa koyulacak kadar düşmeden kalitesinden ödün wermeden müzik için müzik yapıyo we gönlümüzde geçin tahtı, saray falan kuruo:)


severıs elhamdulullah Mustaine i hll ossun adama metallica da kalmamakla cok dooru bısı yapmıs sımdı mtv arenasında pıyasa olacaktı yoksa
_________________
In My Last Hour I'm a Slave to the Power of Death
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Genel Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sonraki
4. sayfa (Toplam 9 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 1.11 Saniye
Untitled Document