| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
secenda Veled-i METAL


Kayıt: Feb 07, 2005 Mesajlar: 141 Nerden: Ãzmit
|
Tarih: Cmt Arl 24, 2005 5:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #121 |
|
hayır ya bu yapılmış zaten  _________________ ýþýklar kapandýðýnda göremeyeceðiz birbirimizi siyahlýðýmýzdan.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
deephuman

Kayıt: Nov 23, 2005 Mesajlar: 3258 Nerden: Bakırköy
|
Tarih: Cmt Arl 24, 2005 5:58 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #122 |
|
hayvan beslemek _________________ Biz de öldük, ama her şeye rağmen bu yeryüzünde şarkılar söyledik. Teşekkürler dünya.. |
|
| Başa dön |
|
 |
FadeAway Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 18, 2005 Mesajlar: 516 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cmt Arl 24, 2005 7:28 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #123 |
|
tanımlanamaz, basite indirgenemez, yüzeysel değil derinlemesinedir, bikaç cümleyele açıklanamaz, görecelidir... _________________ i thought i lost you somewhere but you were never really ever there at all... |
|
| Başa dön |
|
 |
ermanmen Veled-i METAL


Kayıt: Nov 11, 2004 Mesajlar: 159
|
Tarih: Cmt Arl 24, 2005 7:29 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #124 |
|
mutlu etmektır bence _________________ damýzlýk domuz |
|
| Başa dön |
|
 |
hellraiser1s Forum Hayvanı


Kayıt: May 23, 2005 Mesajlar: 606 Nerden: insansiz bi yerden
|
Tarih: Cmt Arl 24, 2005 7:43 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #125 |
|
sanrıdır.......... _________________ insanligin kaderi surekli mucadele icinde olmaktir.Bunun tersi olan "baris" Onun mezari olacaktir. |
|
| Başa dön |
|
 |
FadeAway Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 18, 2005 Mesajlar: 516 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cmt Arl 24, 2005 7:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #126 |
|
| ermanmen demiş ki: |
| mutlu etmektır bence |
waaaay gerçekten buda iyi bi yaklaşım dostum..haklısın, buda doğru.. _________________ i thought i lost you somewhere but you were never really ever there at all... |
|
| Başa dön |
|
 |
_DEATH___ Karabulut

Kayıt: Jun 10, 2005 Mesajlar: 1001 Nerden: istanbul"un en yüksek yerinden
|
Tarih: Cmt Arl 24, 2005 11:00 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #127 |
|
ne mutluluğu yaaaa...
yemişim mutluluğu ne zaman öyle hiswetsem bir şey olyuo |
|
| Başa dön |
|
 |
tavuk_suyuna_corba Forum Hayvanı


Kayıt: Nov 17, 2005 Mesajlar: 786
|
Tarih: Pzr Arl 25, 2005 10:57 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #128 |
|
cebinde para olması herhalde benim yokta. _________________ Quis Custodiet İpsos CustodeSs... |
|
| Başa dön |
|
 |
Quiche Minerva

Kayıt: Nov 22, 2005 Mesajlar: 349 Nerden: ankara
|
Tarih: Pts Arl 26, 2005 1:41 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #129 |
|
Özgürlük!!Bi de ek olarak bira ve kokoreç var tabii  |
|
| Başa dön |
|
 |
herPesS- Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 15, 2005 Mesajlar: 1308
|
Tarih: Pts Arl 26, 2005 2:23 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #130 |
|
'mutluluk' da koyulmus bır ad 'bır sey' olmayana.. ve cok merak edıyorum mutluluk mutlu etmektır, hayvan beslemektır vs dıyenler cıddı mı? yanı bu mutluluk mu? yoksa anlık duyulanlar mı.. haz, huzur falan desenız anlıycam.. tabı bu da benım sekıllendırdığım dusunce.. amacım laf carpmak değıl _________________ breathe is just a clock.ticky. |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
|
| Başa dön |
|
 |
Ze_uS Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 31, 2005 Mesajlar: 233
|
Tarih: Pts Arl 26, 2005 10:37 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #132 |
|
Ölmek Mutlu olmaktır! tabı bu ne sekılde öldugune gore degısır yada öldukten sora inancına göre nereye gidecegıne gore. En azından sadece son bı kez daha acı cekmıs olacaksın ! _________________ HaYaTıMı YaŞaNıLaBiLiR KıLMaK iÇiN uGRuNa öLüNeCeK BiŞeY aRıYoRuM...!
|
|
| Başa dön |
|
 |
Soguk_Beden Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 22, 2005 Mesajlar: 1664 Nerden: arka kapıdan.....
|
Tarih: Pts Arl 26, 2005 11:33 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #133 |
|
mutlu olmak dünyadaki diğer şeyler gibi hiç bişeydir sonuçta beyninin gönderdiği bi sinyaldir bi insan yürümekten mutluluk duyuyosa yürümedende mutlu olabişlir herşey beyinle alaklı rüyansında yürür gene mutlu olur yada beyne sanki yürüyomuş gibi sinyal gönderi,rsin gene mutlu olur yani herşey bizim elimizde yaşadığımız aslında var olduğuımuz bile bilinmezlik _________________ XXXBizLer AnneLerin Sokakta ÇocukLarına Büyüyünce BöyLe oLma Diye Gösterdiği Büyük ÇocukLarız.XXX |
|
| Başa dön |
|
 |
AngelsLament Veled-i METAL


Kayıt: Dec 26, 2005 Mesajlar: 145 Nerden: t.dag
|
Tarih: Pts Arl 26, 2005 11:42 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #134 |
|
| Ze_uS demiş ki: |
| Ölmek Mutlu olmaktır! tabı bu ne sekılde öldugune gore degısır yada öldukten sora inancına göre nereye gidecegıne gore. En azından sadece son bı kez daha acı cekmıs olacaksın ! |
+1 |
|
| Başa dön |
|
 |
damper Sebil-i Sübyan


Kayıt: Nov 10, 2005 Mesajlar: 80 Nerden: adsl den
|
Tarih: Sal Arl 27, 2005 1:59 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #135 |
|
herkes kendini kandırıyo.
herkes bikere mutlu olacak oda ÖLÜNCE. _________________ vodka...
conection people |
|
| Başa dön |
|
 |
Nevermore Origam Kitar

Kayıt: Nov 10, 2004 Mesajlar: 812 Nerden: Ankara , Origam
|
Tarih: Sal Arl 27, 2005 2:12 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #136 |
|
Öl gitsin o zaman niye duruyosun ? _________________ www.myspace.com/origam |
|
| Başa dön |
|
 |
herPesS- Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 15, 2005 Mesajlar: 1308
|
Tarih: Sal Arl 27, 2005 9:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #137 |
|
| ne kadar sınır oluyorum su olum mutluluk vs kavramlarını ağzına takmıs artıslık olsun dıye bılmeden etmeden konusanlara..!! olum ne bılıyo musun? olunce nolcak bılıyo musun? mutluluk nedır? madem anlamını bılıyosun ne duruyosun? ya da duruyosan mutluluk haz duyulmayan bır sey mı? haha.. eğlenıyım gordukce dıyorum ama yok.. yanlızca sınırım bozuluyor.. |
|
| Başa dön |
|
 |
head_ds_b Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 16, 2005 Mesajlar: 683
|
Tarih: Sal Arl 27, 2005 9:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #138 |
|
sanırım sevdiğin kişiyi bikeaz daha görmek için yasamak.. _________________ herseye uyarı aq |
|
| Başa dön |
|
 |
RaHsZaGaL Marduk FAN

Kayıt: Aug 03, 2005 Mesajlar: 2988 Nerden: İstanbul, aslen Skopje
|
Tarih: Sal Arl 27, 2005 9:26 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #139 |
|
ölmeyi bayılmak sanmak bazılarına mutluluk veriio... _________________
..And the Black tormentor of Satan
Will take all our lives on this night
He who comes with domination - A shadow of our infernal King
|
|
| Başa dön |
|
 |
herPesS- Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 15, 2005 Mesajlar: 1308
|
Tarih: Sal Arl 27, 2005 9:35 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #140 |
|
| =) hıh bak dedığın olabılır.. mutluluk nedır bılıyodur kısı senın dedığın durumda, mutluluk 'olumun bayılmak olduğunu sanmak' tır =) tamam dusuncelerı buysa anlayabılıyorum artık |
|
| Başa dön |
|
 |
|