| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
mpbmpb Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 05, 2006 Mesajlar: 216 Nerden: çoook uzaklardan
|
Tarih: Pzr Mar 05, 2006 2:26 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #241 |
|
sevap almak için içeriz şarap
içmezsek oluruz düçarı harap
senin aklın ermez bu başka hesap
biz içeriz bize yoktur vebali |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
mpbmpb Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 05, 2006 Mesajlar: 216 Nerden: çoook uzaklardan
|
Tarih: Pzr Mar 05, 2006 2:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #242 |
|
| dozunda bıraktığımız sürece neden keyif vermesin exsaddam hazırla kendini 10 gün sonra geliyorum ona göre biranın gözüne gözüne vuralım |
|
| Başa dön |
|
 |
anubiss Sebil-i Sübyan


Kayıt: Aug 15, 2005 Mesajlar: 57 Nerden: istttttt
|
Tarih: Pzr Mar 05, 2006 2:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #243 |
|
eyidir eyiii alkol cildi güzelleştirir ferahlık sağlar çok içince kafa yapar sızar kalırsın..çok içmem ama severim alkolüü eyidir eyiiii  _________________ kayboluşş... |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pts Mar 06, 2006 2:50 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #244 |
|
| mpbmpb demiş ki: |
| dozunda bıraktığımız sürece neden keyif vermesin exsaddam hazırla kendini 10 gün sonra geliyorum ona göre biranın gözüne gözüne vuralım |
hehe sen gel bira nasıl içilirmiş öretecem  |
|
| Başa dön |
|
 |
mpbmpb Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 05, 2006 Mesajlar: 216 Nerden: çoook uzaklardan
|
Tarih: Sal Mar 07, 2006 10:17 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #245 |
|
| exsaddam demiş ki: |
| mpbmpb demiş ki: |
| dozunda bıraktığımız sürece neden keyif vermesin exsaddam hazırla kendini 10 gün sonra geliyorum ona göre biranın gözüne gözüne vuralım |
hehe sen gel bira nasıl içilirmiş öretecem  |
öğrenelim hocam öğrenelim dozunda bırakma meselesi senin için geçerli değil bu arada gelmem biraz gecikecek 20 sinden sonra gelebilirim |
|
| Başa dön |
|
 |
nightelf Galadriel

Kayıt: Jun 07, 2005 Mesajlar: 1147 Nerden: lothlorein
|
Tarih: Sal Mar 07, 2006 10:21 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #246 |
|
bağımlı olmadığın sürece süper yararlı bişey _________________ ben bu destana başlamadan önce
babamdan duyduğum anılar vardı
babam anlatmaya başlayınca
annem sessizce ağlardı.
UMUT ALEVLENDİ.....
Bahçelerde kereviz,
Bu ne biçim patlıcan
Ben annemi özledim,
Bu gün 23 nisan |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Sal Mar 07, 2006 10:22 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #247 |
|
| mpbmpb demiş ki: |
| exsaddam demiş ki: |
| mpbmpb demiş ki: |
| dozunda bıraktığımız sürece neden keyif vermesin exsaddam hazırla kendini 10 gün sonra geliyorum ona göre biranın gözüne gözüne vuralım |
hehe sen gel bira nasıl içilirmiş öretecem  |
öğrenelim hocam öğrenelim dozunda bırakma meselesi senin için geçerli değil bu arada gelmem biraz gecikecek 20 sinden sonra gelebilirim |
opeth konserine denk getir içtiklerimiz boşa gitmesin  |
|
| Başa dön |
|
 |
mpbmpb Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 05, 2006 Mesajlar: 216 Nerden: çoook uzaklardan
|
Tarih: Sal Mar 07, 2006 10:54 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #248 |
|
| ben 20 sinden sonra geleceğim konser ne zaman |
|
| Başa dön |
|
 |
ZandaM Zehir Hafiye


Kayıt: May 15, 2005 Mesajlar: 202 Nerden: değişir..
|
Tarih: Pts May 22, 2006 10:40 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #249 |
|
alkol hakkında düşünmeye gerek yok sadece içmek yetio ... _________________ Düşünde bile göremez işler , düşlerin gördüğü işleri.. |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
|
| Başa dön |
|
 |
Corpse Gutter Ballet

Kayıt: Oct 01, 2005 Mesajlar: 6193
|
Tarih: Pts May 22, 2006 5:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #251 |
|
nedense son zamanlarda öğürüyorum ne olduysa  _________________ Ömrümde tek bir zevkim var,boks. |
|
| Başa dön |
|
 |
punky_sputnik Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 22, 2004 Mesajlar: 5592 Nerden: dnzli
|
Tarih: Pts May 22, 2006 6:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #252 |
|
geçen 2 günden kalmayım zaten ne düşüncem _________________ Alive with the sounds of the pain, I die to want to live. |
|
| Başa dön |
|
 |
deephuman

Kayıt: Nov 23, 2005 Mesajlar: 3258 Nerden: Bakırköy
|
Tarih: Sal May 23, 2006 10:10 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #253 |
|
off ya alkolden nefret eden ben alkolik oldum resmen  _________________ Biz de öldük, ama her şeye rağmen bu yeryüzünde şarkılar söyledik. Teşekkürler dünya.. |
|
| Başa dön |
|
 |
harridan Zehir Hafiye


Kayıt: Aug 18, 2005 Mesajlar: 445 Nerden: ankara
|
Tarih: Sal May 23, 2006 10:21 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #254 |
|
| deephuman demiş ki: |
off ya alkolden nefret eden ben alkolik oldum resmen  |
puhahahahha ii olmuş diicem ama yannış annama yaw iidr boşwe sen içmene bah nie nefret edilsinki herkes içsin.. _________________ I'll always remember your ENDLESS SACRIFICE.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Tortorterok Türk-Kan

Kayıt: Sep 12, 2005 Mesajlar: 297
|
Tarih: Sal May 23, 2006 10:26 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #255 |
|
| deephuman demiş ki: |
off ya alkolden nefret eden ben alkolik oldum resmen  |
Afferin sana tebrik ederim içmeye devam et sen bakalım. sonucunada katlanan sen olucaksın onuda unutma!!!!!! _________________ ... |
|
| Başa dön |
|
 |
PnkFlyd PnkFlyd

Kayıt: May 20, 2005 Mesajlar: 1978 Nerden: Bursa
|
Tarih: Sal May 23, 2006 10:30 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #256 |
|
alkol bütün kötülüklerin anasıdır !!!  _________________ Her ne Olcaı Varsa O Olsun ...!
Yalnızca Ölüm sen qülümseyerek gel ! |
|
| Başa dön |
|
 |
kahperengi Veled-i METAL


Kayıt: Feb 22, 2006 Mesajlar: 139 Nerden: karanlıkta bir şatodan...
|
Tarih: Sal May 23, 2006 3:35 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #257 |
|
alkol iidir yaa!!!
alkolik hareket engellenemezzzzzzz =))))
fazlası zara ama kardeşiiim =) _________________ I NEED SOME HELP TO HELP MYSELF!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
deephuman

Kayıt: Nov 23, 2005 Mesajlar: 3258 Nerden: Bakırköy
|
Tarih: Sal May 23, 2006 4:26 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #258 |
|
berbat bi durum.. _________________ Biz de öldük, ama her şeye rağmen bu yeryüzünde şarkılar söyledik. Teşekkürler dünya.. |
|
| Başa dön |
|
 |
partizan Zehir Hafiye


Kayıt: May 11, 2006 Mesajlar: 215
|
Tarih: Sal May 23, 2006 4:35 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #259 |
|
| bazen güzel oluyo ama içmek |
|
| Başa dön |
|
 |
die4you Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 12, 2006 Mesajlar: 35
|
Tarih: Sal May 23, 2006 7:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #260 |
|
x kişi demiş ki;
Kim Demis Alkol Kotu Diye,ben Herseyimi Ayikken Kaybettim..
çok hoşuma gidiyor bu.sapına kadar da doğru. |
|
| Başa dön |
|
 |
|