| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
hauntedfairy Veled-i METAL


Kayıt: Jun 24, 2005 Mesajlar: 170 Nerden: sınırdan
|
Tarih: Sal Ksm 29, 2005 4:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #81 |
|
o kadar çok var ki.. _________________ Win or Lose!
This is what I choose.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
eliff Sebil-i Sübyan


Kayıt: Nov 28, 2005 Mesajlar: 88
|
Tarih: Sal Ksm 29, 2005 8:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #82 |
|
wala bigün estiinde...kız arkadaşımı a alıp biletimi alıp istediim yere gitmek ve müthiş bi gün geçirmek.... _________________ pain of salvation |
|
| Başa dön |
|
 |
Angel_in_Black Forum Hayvanı


Kayıt: Nov 21, 2005 Mesajlar: 2106 Nerden: Arka Sokaktan...
|
Tarih: Çrş Ksm 30, 2005 6:39 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #83 |
|
BMW X5 i son gaz denize sürmek.. _________________ LeavE My SouL aLoNe! |
|
| Başa dön |
|
 |
duslemselboyut Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 28, 2005 Mesajlar: 1726 Nerden: diye sorarlar adama
|
Tarih: Çrş Ksm 30, 2005 6:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #84 |
|
onumden yuruyen yaslı bı teyzeyı arkasından dalıp omuzlarıma almak ve carsının ortasında bellı bır muddet yurumek _________________ www.cemgoksen.net |
|
| Başa dön |
|
 |
nkizilay Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 13, 2005 Mesajlar: 266 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Pzr Oca 22, 2006 12:55 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #85 |
|
rally pilotu olmak  |
|
| Başa dön |
|
 |
head_ds_b Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 16, 2005 Mesajlar: 683
|
Tarih: Pzr Oca 22, 2006 12:56 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #86 |
|
sinemaya sahte bomba ihnarı yapıp sinsice gülmek bi kösede =) _________________ herseye uyarı aq |
|
| Başa dön |
|
 |
TheTooGood Forum Hayvanı


Kayıt: May 12, 2005 Mesajlar: 3714 Nerden: Bakırköyü
|
Tarih: Pzr Oca 22, 2006 12:59 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #87 |
|
pazarda elimde bi elektirikli testereyle kosarak ilerlemek istiyorum heheh (sıkıysa yol vermesinler) _________________ Bir gün herşeyi bırakıp güneye yerleşicem |
|
| Başa dön |
|
 |
head_ds_b Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 16, 2005 Mesajlar: 683
|
Tarih: Pzr Oca 22, 2006 1:00 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #88 |
|
| no_mercy demiş ki: |
| pazarda elimde bi elektirikli testereyle kosarak ilerlemek istiyorum heheh (sıkıysa yol vermesinler) |
bide oyun wardı postal dı hatta adı adamın teki elinde ütüyle terör estriodu eline ne gecerse testere filan onun gbi o oyunu oynamanı tawsiye ederm yaratıcılıın artar daha yeni fikirler bulursun  |
|
| Başa dön |
|
 |
TheTooGood Forum Hayvanı


Kayıt: May 12, 2005 Mesajlar: 3714 Nerden: Bakırköyü
|
Tarih: Pzr Oca 22, 2006 1:09 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #89 |
|
| head_ds_b demiş ki: |
| no_mercy demiş ki: |
| pazarda elimde bi elektirikli testereyle kosarak ilerlemek istiyorum heheh (sıkıysa yol vermesinler) |
bide oyun wardı postal dı hatta adı adamın teki elinde ütüyle terör estriodu eline ne gecerse testere filan onun gbi o oyunu oynamanı tawsiye ederm yaratıcılıın artar daha yeni fikirler bulursun  |
tamam moruk seni dinleyecem herkes kendini gelistiriyo ben geri kalamam  _________________ Bir gün herşeyi bırakıp güneye yerleşicem |
|
| Başa dön |
|
 |
head_ds_b Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 16, 2005 Mesajlar: 683
|
Tarih: Pzr Oca 22, 2006 1:11 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #90 |
|
| no_mercy demiş ki: |
| head_ds_b demiş ki: |
| no_mercy demiş ki: |
| pazarda elimde bi elektirikli testereyle kosarak ilerlemek istiyorum heheh (sıkıysa yol vermesinler) |
bide oyun wardı postal dı hatta adı adamın teki elinde ütüyle terör estriodu eline ne gecerse testere filan onun gbi o oyunu oynamanı tawsiye ederm yaratıcılıın artar daha yeni fikirler bulursun  |
tamam moruk seni dinleyecem herkes kendini gelistiriyo ben geri kalamam  |
tabi insan böyle oyunlarda geberince yıkılıo ben hep geberiodum abim oynuodu onun ezikliği war üzermde ütüyü abmn kafasına gecrmek çok istedm yani  |
|
| Başa dön |
|
 |
TheTooGood Forum Hayvanı


Kayıt: May 12, 2005 Mesajlar: 3714 Nerden: Bakırköyü
|
Tarih: Pzr Oca 22, 2006 1:14 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #91 |
|
harbi abiler bole mk bende hep ko pilot olurdum hibne bana hiç oynatmazdı _________________ Bir gün herşeyi bırakıp güneye yerleşicem |
|
| Başa dön |
|
 |
head_ds_b Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 16, 2005 Mesajlar: 683
|
Tarih: Pzr Oca 22, 2006 1:17 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #92 |
|
gel hadi abilermisi katledelim abilere ölüm ahh bugunkü tkp eylemini hatırladım
bilmemneyin parası varsa halkın tkp si var
 |
|
| Başa dön |
|
 |
cehnnm Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 22, 2005 Mesajlar: 1856 Nerden: tekirdağ-izmit
|
Tarih: Pzr Oca 22, 2006 1:32 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #93 |
|
onunla bırlıkte yasamak..kacmak burdan... _________________ artık benden sorumlu olanlar meleklerin yolunda dans eden şeytanlar...
|
|
| Başa dön |
|
 |
slavetotheparasite Veled-i METAL


Kayıt: Jan 19, 2006 Mesajlar: 169
|
Tarih: Pzr Oca 22, 2006 3:39 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #94 |
|
walla yapcagım en büyük delilik ölmek olurdu
çılgınlık sa kafada büyük bi kartonla kapalı bi alana gidip yüksek sesle sarkı sölemek olurdu hemde izmir marsı |
|
| Başa dön |
|
 |
head_ds_b Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 16, 2005 Mesajlar: 683
|
Tarih: Pzr Oca 22, 2006 4:56 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #95 |
|
abime zooken izletp bayıltmak  _________________ herseye uyarı aq |
|
| Başa dön |
|
 |
Blues_Man Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 02, 2005 Mesajlar: 829 Nerden: Bursa
|
Tarih: Pzr Oca 22, 2006 11:23 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #96 |
|
elime bi silah alıp gıcık oldugum herkesi vurmak ama planlıca....... _________________ Kelimeler etime gömülmüş bir bıçak...
|
|
| Başa dön |
|
 |
Soguk_Beden Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 22, 2005 Mesajlar: 1664 Nerden: arka kapıdan.....
|
Tarih: Pzr Oca 22, 2006 1:07 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #97 |
|
ağlamakkkkkkkkkkkkkkk
:::+Ç _________________ XXXBizLer AnneLerin Sokakta ÇocukLarına Büyüyünce BöyLe oLma Diye Gösterdiği Büyük ÇocukLarız.XXX |
|
| Başa dön |
|
 |
ruhban Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 29, 2005 Mesajlar: 302 Nerden: sakarya
|
Tarih: Pzr Oca 22, 2006 9:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #98 |
|
Amerika'ya atılacak olan bir atom bombasının düğmesine basmak yapmak isteyeceğim en büyük çılgınlıklardan biri olurdu herhalde. ...::: _________________ Akın var Güneşe akın,Güneşi zaptedeceğiz,Güneşin zaptı yakın..!! |
|
| Başa dön |
|
 |
inmorteaeternitas Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 29, 2005 Mesajlar: 384 Nerden: İzmir
|
Tarih: Pzr Oca 22, 2006 11:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #99 |
|
herşeyi yaptım   |
|
| Başa dön |
|
 |
drop17 Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 14, 2006 Mesajlar: 206 Nerden: kayseri_balıkesir
|
Tarih: Sal Oca 24, 2006 11:43 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #100 |
|
erkeklerin hepsini tekıer teker öldürmek çok zevgkli olurdu heraldee _________________ nerdeyimm bennn....tekrar doğup gelsemmm!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
|