| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Virtüöz Denince Akla İlk Gelen İsim??? |
| Joe Satriani |
|
29% |
[ 47 ] |
| Steve Vai |
|
21% |
[ 34 ] |
| Yngwie Malmsteen |
|
22% |
[ 36 ] |
| John Petrucci |
|
12% |
[ 20 ] |
| Michael Angelo Batio |
|
5% |
[ 9 ] |
| Eric Clapton |
|
6% |
[ 11 ] |
| Eric Jhonson |
|
0% |
[ 1 ] |
|
| Toplam Oylar : 158 |
|
| Yazar |
Mesaj |
soadboy_ugur Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 17, 2005 Mesajlar: 391 Nerden: metal dünyasından....
|
Tarih: Çrş Şub 01, 2006 5:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #21 |
|
Satriani ile Malmsteen arasında kaldm Malmsteen a verdim g3 tete çok sağlamdı hem o biraz ondan ... _________________ LET THE METAL REIGN!...
LEGACY... |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
soadboy_ugur Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 17, 2005 Mesajlar: 391 Nerden: metal dünyasından....
|
Tarih: Çrş Şub 01, 2006 5:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #22 |
|
gerçi Steve Vai de ççooook ii virtüoz tabi Yeni Melek teki konserinde izledim kendisini canlı canlı fakat tabi Satriani ve Malsmteen ı gçemez bence... _________________ LET THE METAL REIGN!...
LEGACY... |
|
| Başa dön |
|
 |
Hellcruiser ISAF

Kayıt: Sep 14, 2005 Mesajlar: 1186 Nerden: ...
|
Tarih: Çrş Şub 01, 2006 11:07 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #23 |
|
Arkadaşlar, Jason Becker'ın daha 15 yaşında iken malmsteen'in eline verdiğini (gitarı :p) biliyorsunuzdur umarım...!
Favorim ise;
M
A
R
T
Y
F
R
I
E
D
M
A
N _________________ eliminate all the feelings... |
|
| Başa dön |
|
 |
Symphony Lady In Black

Kayıt: Nov 26, 2005 Mesajlar: 215 Nerden: Bilinmiyor...
|
Tarih: Prş Şub 02, 2006 9:06 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #24 |
|
evet, jason backer bambaşka ya zaten off offf  |
|
| Başa dön |
|
 |
hirsch Pantera FAN

Kayıt: Jul 22, 2005 Mesajlar: 263
|
Tarih: Prş Şub 02, 2006 9:36 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #25 |
|
satriani.. _________________ Geçmiş günü beyhude yere yad etme,
Bir gelmemiş an içinde feryad etme,
Geçmiş gelecek masal bunlar hep
Eğlenmene bak ömrünü berbat etme.
Ömer Hayyam |
|
| Başa dön |
|
 |
Blindguardian32 Veled-i METAL


Kayıt: Nov 26, 2005 Mesajlar: 116
|
Tarih: Prş Şub 02, 2006 11:21 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #26 |
|
| joe satriani ile steve vai arasında kaldım satrianiye verdim |
|
| Başa dön |
|
 |
blind_guardian Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 29, 2005 Mesajlar: 280 Nerden: ankara
|
Tarih: Prş Şub 02, 2006 7:35 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #27 |
|
jimi hendrix
steve vai _________________ CHE: gerçekci ol imkansızı iste |
|
| Başa dön |
|
 |
Turkgruplarinasahipcik Zehir Hafiye


Kayıt: May 21, 2005 Mesajlar: 201 Nerden: Karanlığın Içinden
|
Tarih: Prş Şub 02, 2006 7:45 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #28 |
|
bunların hepsi virtiöz hepsının kendı teknıgı var cem koksalda bence cok ıyı alexi laihoda cok kısı var ya boyle (: _________________ Karanlığı Asla Hayal Edemezsin.. |
|
| Başa dön |
|
 |
killero Veled-i METAL


Kayıt: Dec 13, 2004 Mesajlar: 105 Nerden: GAZ ODASI
|
Tarih: Cum Şub 03, 2006 9:51 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #29 |
|
John Petrucci yi dinlemek bana daha keyifli geliyor. _________________ En Sevdiðim Grup O An Dinlediðimdir (killero) |
|
| Başa dön |
|
 |
imhoteph Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 03, 2004 Mesajlar: 200
|
Tarih: Cmt Şub 04, 2006 3:24 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #30 |
|
valla malmsteen dedim ama
hepsi cok ii orda _________________ korkma ondan bundan
ne olumden ne hayattan
bu dunyada gorduklerin
hepsi BİR
hepsi haktan
Uyarı: Imzaya resim koymak yasaklanmıştır. |
|
| Başa dön |
|
 |
Gerko Veled-i METAL


Kayıt: Jun 17, 2005 Mesajlar: 154 Nerden: Metal Milita
|
Tarih: Cmt Şub 04, 2006 6:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #31 |
|
Joe Satriani _________________ Su bulamıyorsanız votka için. |
|
| Başa dön |
|
 |
theKingOfLoss Veled-i METAL


Kayıt: Jul 14, 2005 Mesajlar: 109
|
Tarih: Cmt Şub 04, 2006 10:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #32 |
|
frank gambale, marty friedman
anketten steve vai _________________ yok başka bir cehennem yaşıyorsunuz işte.. |
|
| Başa dön |
|
 |
teduva Sebil-i Sübyan


Kayıt: Mar 09, 2005 Mesajlar: 72 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cmt Şub 04, 2006 11:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #33 |
|
| michael angelo batio derim daha da birşey demem. |
|
| Başa dön |
|
 |
Symphony Lady In Black

Kayıt: Nov 26, 2005 Mesajlar: 215 Nerden: Bilinmiyor...
|
Tarih: Cmt Şub 04, 2006 11:20 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #34 |
|
ya ama eric clapton falan :'( yazık olmuş %0 lık değil onlar.. üzüldüm baya... Hatta Eric Clapton iyi olduğunu görmek isterseniz!!!!! Onun düzenlemiş olduğu Crossroads Guitar Festival izleyin derim.. o zaman % 0 lık olmuycağını anlarsınız :'(
And I said yes... You look wonderful tonight... |
|
| Başa dön |
|
 |
archangel Sebil-i Sübyan


Kayıt: Oct 29, 2004 Mesajlar: 61 Nerden: Deepest of Hell
|
Tarih: Pzr Şub 05, 2006 12:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #35 |
|
Cem Köksal, Malmsteen'in öğrencisi.... Bilmeyen varsa artık bilio... Ayrıyetten Cem'in Ruthless şarkısı ile Malmsteen'İn Fire and Ice şarkısını dinleyin anlarsınız... Malmsteen Cem e şarkıyı vermiş albüme koyması içinn....... _________________ Archangel, snare the flesh
Suck dry the ebbing wound
Leave them lifeless and broken
My beloved...
|
|
| Başa dön |
|
 |
Ir3M Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 15, 2005 Mesajlar: 38 Nerden: Ãstanbul
|
Tarih: Pzr Şub 05, 2006 2:19 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #36 |
|
steve vai  |
|
| Başa dön |
|
 |
Escapist Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 02, 2005 Mesajlar: 22
|
|
| Başa dön |
|
 |
ZandaM Zehir Hafiye


Kayıt: May 15, 2005 Mesajlar: 202 Nerden: değişir..
|
Tarih: Pzr Şub 05, 2006 4:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #38 |
|
satriani babadır 1 numaradır the forgatten ı dinleyin ne demek istediğimi anlarsınız zaten...
malmsteen de fena değildir işte... _________________ Düşünde bile göremez işler , düşlerin gördüğü işleri.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Hellcruiser ISAF

Kayıt: Sep 14, 2005 Mesajlar: 1186 Nerden: ...
|
Tarih: Prş Şub 09, 2006 3:30 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #39 |
|
Doğu armonilerinin üstadı, Jason Becker'ın hocası, Marty Friedman...! _________________ eliminate all the feelings... |
|
| Başa dön |
|
 |
robertpaulson Space Monkey

Kayıt: Nov 23, 2004 Mesajlar: 1142
|
Tarih: Cum Şub 10, 2006 3:01 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #40 |
|
Abi guluom ya her virtuozlerle alakalı forumda hız şu demek değildir bu demek değildir teknik 2. plandadır..
Ya abi geçin bunalrı ya kedi uzanamadığı ciğere mundar der..
Hızda tekniktir kardeşim.Bir kere hem harmoni hemde muhteşem kontrol lazm...Videolardan seyrediğldiği gibi değil adam attığı için çok yavan geliyor galba ama birde denmek lazm..Şole birşey var.Yanlış atmak var dooru atmak var..Elini klavyeye koyup rtm elinle tele abanırsan taramayla gene aynı ses çıkar ama dooru olmaz nese... bende yavaşa karşıyım yavaş çalan adamı sevmiom bende var mı..Bir tanesini belirli bir seviyede bir insan yarapar birtanesini yapmak içinse devamlı formda olman lazmdır her zaman ve herkeste bunu yapmaz...
JASON BECKER derim sadece hadi baaklım her teknik var adamda ona ne dieceksin bakalım bu forumu açan arkadaş..
PAUL GILBERT,Jimmy Page,Zakk wylde,Kelly Schaefer,John Gallahger,Erik Rutan,Luc Lemay,Ron Jarzombek,B.B King,Steve Morris,Alex Auburn,Dallas Wenton,...
Abi virtuoz virtuozle karşılştrılmaz ya nerden çıkıyor ki bu..
Mesela Steve vai yada becker eric clapton ın yada hendrix in çaldığı bir şeyi çalabilr ama tersi için aynısını soyleyemem.Ama hepsi apayrıdır candır kurbandır o ayrı....
Çok kesn konuşuyorsunuz yok oleyd boleydi die..Nedr abi bu nesneelk onu anlamıom bi turlu
ayrıca zakk wylde ve Pual gilbert ıda goremedm ben bu topic te ee naapçaz
HIZ RULLAZ |
|
| Başa dön |
|
 |
|