Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 121 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 989 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 673 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 838 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1380 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1047 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 813 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2506 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2781 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3512 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Kalmah
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 8,113
Üye(ler): 0
Toplam: 8,113
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - Virtiöz Budur Dedikleriniz?
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

Virtiöz Budur Dedikleriniz?
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Genel
Önceki başlık :: Sonraki başlık  

Virtüöz Denince Akla İlk Gelen İsim???
Joe Satriani
29%
 29%  [ 47 ]
Steve Vai
21%
 21%  [ 34 ]
Yngwie Malmsteen
22%
 22%  [ 36 ]
John Petrucci
12%
 12%  [ 20 ]
Michael Angelo Batio
5%
 5%  [ 9 ]
Eric Clapton
6%
 6%  [ 11 ]
Eric Jhonson
0%
 0%  [ 1 ]
Toplam Oylar : 158

Yazar Mesaj
soadboy_ugur
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 17, 2005
Mesajlar: 391
Nerden: metal dünyasından....

MesajTarih: Çrş Şub 01, 2006 5:41 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #21   

Satriani ile Malmsteen arasında kaldm Malmsteen a verdim g3 tete çok sağlamdı hem o biraz ondan Wink...
_________________
LET THE METAL REIGN!...


LEGACY...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
soadboy_ugur
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 17, 2005
Mesajlar: 391
Nerden: metal dünyasından....

MesajTarih: Çrş Şub 01, 2006 5:42 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #22   

gerçi Steve Vai de ççooook ii virtüoz tabi Yeni Melek teki konserinde izledim kendisini canlı canlı fakat tabi Satriani ve Malsmteen ı gçemez bence...
_________________
LET THE METAL REIGN!...


LEGACY...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Hellcruiser
ISAF


Kayıt: Sep 14, 2005
Mesajlar: 1186
Nerden: ...

MesajTarih: Çrş Şub 01, 2006 11:07 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #23   

Arkadaşlar, Jason Becker'ın daha 15 yaşında iken malmsteen'in eline verdiğini (gitarı :p) biliyorsunuzdur umarım...!

Favorim ise;

M
A
R
T
Y

F
R
I
E
D
M
A
N
_________________
eliminate all the feelings...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Symphony
Lady In Black


Kayıt: Nov 26, 2005
Mesajlar: 215
Nerden: Bilinmiyor...

MesajTarih: Prş Şub 02, 2006 9:06 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #24   

evet, jason backer bambaşka ya zaten off offf Crying or Very sad
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
hirsch
Pantera FAN


Kayıt: Jul 22, 2005
Mesajlar: 263


MesajTarih: Prş Şub 02, 2006 9:36 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #25   

satriani..
_________________
Geçmiş günü beyhude yere yad etme,
Bir gelmemiş an içinde feryad etme,
Geçmiş gelecek masal bunlar hep
Eğlenmene bak ömrünü berbat etme.

Ömer Hayyam
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Blindguardian32
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Nov 26, 2005
Mesajlar: 116


MesajTarih: Prş Şub 02, 2006 11:21 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #26   

joe satriani ile steve vai arasında kaldım satrianiye verdim
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
blind_guardian
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 29, 2005
Mesajlar: 280
Nerden: ankara

MesajTarih: Prş Şub 02, 2006 7:35 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #27   

jimi hendrix
steve vai
_________________
CHE: gerçekci ol imkansızı iste
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Turkgruplarinasahipcik
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: May 21, 2005
Mesajlar: 201
Nerden: Karanlığın Içinden

MesajTarih: Prş Şub 02, 2006 7:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #28   

bunların hepsi virtiöz hepsının kendı teknıgı var cem koksalda bence cok ıyı alexi laihoda cok kısı var ya boyle (:
_________________
Karanlığı Asla Hayal Edemezsin..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
killero
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Dec 13, 2004
Mesajlar: 105
Nerden: GAZ ODASI

MesajTarih: Cum Şub 03, 2006 9:51 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #29   

John Petrucci yi dinlemek bana daha keyifli geliyor.
_________________
En Sevdiðim Grup O An Dinlediðimdir (killero)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
imhoteph
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 03, 2004
Mesajlar: 200


MesajTarih: Cmt Şub 04, 2006 3:24 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #30   

valla malmsteen dedim ama
hepsi cok ii orda
_________________
korkma ondan bundan
ne olumden ne hayattan
bu dunyada gorduklerin
hepsi BİR
hepsi haktan

Uyarı: Imzaya resim koymak yasaklanmıştır.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
Gerko
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Jun 17, 2005
Mesajlar: 154
Nerden: Metal Milita

MesajTarih: Cmt Şub 04, 2006 6:03 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #31   

Joe Satriani
_________________
Su bulamıyorsanız votka için.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
theKingOfLoss
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Jul 14, 2005
Mesajlar: 109


MesajTarih: Cmt Şub 04, 2006 10:33 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #32   

frank gambale, marty friedman
anketten steve vai
_________________
yok başka bir cehennem yaşıyorsunuz işte..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
teduva
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Mar 09, 2005
Mesajlar: 72
Nerden: Ankara

MesajTarih: Cmt Şub 04, 2006 11:13 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #33   

michael angelo batio derim daha da birşey demem.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Symphony
Lady In Black


Kayıt: Nov 26, 2005
Mesajlar: 215
Nerden: Bilinmiyor...

MesajTarih: Cmt Şub 04, 2006 11:20 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #34   

ya ama eric clapton falan :'( yazık olmuş %0 lık değil onlar.. üzüldüm baya... Hatta Eric Clapton iyi olduğunu görmek isterseniz!!!!! Onun düzenlemiş olduğu Crossroads Guitar Festival izleyin derim.. o zaman % 0 lık olmuycağını anlarsınız :'(


And I said yes... You look wonderful tonight...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
archangel
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Oct 29, 2004
Mesajlar: 61
Nerden: Deepest of Hell

MesajTarih: Pzr Şub 05, 2006 12:14 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #35   

Cem Köksal, Malmsteen'in öğrencisi.... Bilmeyen varsa artık bilio... Ayrıyetten Cem'in Ruthless şarkısı ile Malmsteen'İn Fire and Ice şarkısını dinleyin anlarsınız... Malmsteen Cem e şarkıyı vermiş albüme koyması içinn.......
_________________
Archangel, snare the flesh
Suck dry the ebbing wound
Leave them lifeless and broken
My beloved...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Ir3M
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 15, 2005
Mesajlar: 38
Nerden: Ãstanbul

MesajTarih: Pzr Şub 05, 2006 2:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #36   

steve vai Exclamation
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Escapist
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 02, 2005
Mesajlar: 22


MesajTarih: Pzr Şub 05, 2006 2:26 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #37   

ya pek isim olarak öne çıkmamıştır ama...

Death de chuck shuldiner ile çalan Shanon Hamm de sağlam bi gitaristtir bence....
_________________
www.myspace.com/executebursa

www.myspace.com/canerarslan
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger Myspace Profil
ZandaM
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: May 15, 2005
Mesajlar: 202
Nerden: değişir..

MesajTarih: Pzr Şub 05, 2006 4:03 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #38   

satriani babadır 1 numaradır the forgatten ı dinleyin ne demek istediğimi anlarsınız zaten...

malmsteen de fena değildir işte...
_________________
Düşünde bile göremez işler , düşlerin gördüğü işleri..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
Hellcruiser
ISAF


Kayıt: Sep 14, 2005
Mesajlar: 1186
Nerden: ...

MesajTarih: Prş Şub 09, 2006 3:30 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #39   

Doğu armonilerinin üstadı, Jason Becker'ın hocası, Marty Friedman...!
_________________
eliminate all the feelings...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
robertpaulson
Space Monkey


Kayıt: Nov 23, 2004
Mesajlar: 1142


MesajTarih: Cum Şub 10, 2006 3:01 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #40   

Abi guluom ya her virtuozlerle alakalı forumda hız şu demek değildir bu demek değildir teknik 2. plandadır..
Ya abi geçin bunalrı ya kedi uzanamadığı ciğere mundar der..

Hızda tekniktir kardeşim.Bir kere hem harmoni hemde muhteşem kontrol lazm...Videolardan seyrediğldiği gibi değil adam attığı için çok yavan geliyor galba ama birde denmek lazm..Şole birşey var.Yanlış atmak var dooru atmak var..Elini klavyeye koyup rtm elinle tele abanırsan taramayla gene aynı ses çıkar ama dooru olmaz nese... bende yavaşa karşıyım yavaş çalan adamı sevmiom bende var mı..Bir tanesini belirli bir seviyede bir insan yarapar birtanesini yapmak içinse devamlı formda olman lazmdır her zaman ve herkeste bunu yapmaz...

JASON BECKER derim sadece hadi baaklım her teknik var adamda ona ne dieceksin bakalım bu forumu açan arkadaş..

PAUL GILBERT,Jimmy Page,Zakk wylde,Kelly Schaefer,John Gallahger,Erik Rutan,Luc Lemay,Ron Jarzombek,B.B King,Steve Morris,Alex Auburn,Dallas Wenton,...


Abi virtuoz virtuozle karşılştrılmaz ya nerden çıkıyor ki bu..

Mesela Steve vai yada becker eric clapton ın yada hendrix in çaldığı bir şeyi çalabilr ama tersi için aynısını soyleyemem.Ama hepsi apayrıdır candır kurbandır o ayrı....

Çok kesn konuşuyorsunuz yok oleyd boleydi die..Nedr abi bu nesneelk onu anlamıom bi turlu

ayrıca zakk wylde ve Pual gilbert ıda goremedm ben bu topic te ee naapçaz

HIZ RULLAZ
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Genel Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki
2. sayfa (Toplam 7 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.30 Saniye
Untitled Document