| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
arwa Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 14, 2005 Mesajlar: 61
|
Tarih: Cum Arl 16, 2005 2:47 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #41 |
|
bu maksat şebeklik olsun diye kurulmuş bir site değil mi?Gerçeklik payı yok?Yani kimse bu kadar denyo olamaz da onun için soruyorum _________________ Hayat Adaletsizdir!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
YYOOKK Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 07, 2005 Mesajlar: 504 Nerden: fallen
|
Tarih: Cum Arl 16, 2005 4:21 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #42 |
|
harbi yuh yaa kesin dalga amaçlı yapılmıştır bu yaa gerçek olamaz:)))mümkün diiil
puhahahaha _________________ AğLA gÖz YAşI dÖk Bu zAMnLR İçİn gÖzYAşLRI İçiNdE ÖL Sana kALAn eN bÜYk muTLUluk İştE bUDuR...
http://s2.bitefight.net/c.php?uid=99574 |
|
| Başa dön |
|
 |
balance Forum Hayvanı


Kayıt: Nov 11, 2004 Mesajlar: 660 Nerden: gotham city
|
Tarih: Cum Arl 16, 2005 4:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #43 |
|
puhahhahha bu ne lan..çok ii ya...ya bnlar böyle çıksın..gülmek için nedeni oluoo insanın _________________ barışarock
metal müziği hayat felsefesi yapanlar satanist değildir!!!!
kardeşimi kaybettim........ |
|
| Başa dön |
|
 |
blackrazor_89 Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 12, 2005 Mesajlar: 205 Nerden: ist
|
Tarih: Pzr Arl 18, 2005 12:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #44 |
|
17 senedir böyle şebeklere gülmekten karnım kas yaptı a.q.
bu site şaka bile olsa bunlardan daha beterlerinin gerçeği var!! |
|
| Başa dön |
|
 |
LANETLY Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 16, 2005 Mesajlar: 1228
|
Tarih: Pzr Arl 18, 2005 2:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #45 |
|
| a.q bune yaa koptum gülmekten |
|
| Başa dön |
|
 |
drive_through Hypocrisy FAN

Kayıt: Jun 27, 2005 Mesajlar: 1741 Nerden: Maçka
|
Tarih: Pzr Arl 18, 2005 2:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #46 |
|
| ya ''metalcilere başka tabi'' demesiyle kastı pek anlamadım ama geri kalanı insanı ortasından yaracak kadar gülünç ama bi o kadar da gerçekçi buldum.(nedenini bende bilmiom)Duygularını güzel yansıtmışlar tebrikler... |
|
| Başa dön |
|
 |
DiAbLO__ Forum Hayvanı


Kayıt: May 29, 2005 Mesajlar: 503 Nerden: istanbul
|
Tarih: Sal Arl 20, 2005 4:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #47 |
|
| arabaya kız atıp auhe auhe yarıldım walla şahin gtı zuhahaha |
|
| Başa dön |
|
 |
IcEdEaRtH_ManiA Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 28, 2005 Mesajlar: 30 Nerden: istanbul
|
Tarih: Sal Arl 20, 2005 5:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #48 |
|
apuahahahahahudhudhusdhuas
yuh a.k yaa gulmketen okumaktan altıma sıctım yaa mıllet harbı ne desem ya auhsduhsaduhas _________________ ... |
|
| Başa dön |
|
 |
necropolis Veled-i METAL


Kayıt: Sep 30, 2005 Mesajlar: 143 Nerden: izmit
|
Tarih: Cum Şub 03, 2006 9:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #49 |
|
| yogun delikanli kavgalarla dolu ve firtinalar olan bi yasam yasadigimiz icin internete ve cet e fazla giremedik o yuzden internet yapamadik. Ama bi firsatini bulup Internet kafesinden yapiyoruz siteyi artikin. gerçekmi bu:S |
|
| Başa dön |
|
 |
mentor Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 11, 2005 Mesajlar: 872 Nerden: Bursa
|
Tarih: Cum Şub 03, 2006 9:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #50 |
|
Yasin Abi Seni Unutmiyacagiz
Mahallemizdeki gencleri bir gunes gibi aydinlatan yasin abi bir efsaneydi. UNUTULMAYACAK. _________________ www.resimlirock.net |
|
| Başa dön |
|
 |
lastmoon Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 01, 2006 Mesajlar: 10 Nerden: tekirdağ
|
Tarih: Cum Şub 03, 2006 9:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #51 |
|
puhahaha o resimdekiler ne kdr yakışıklıydlar öle lem hemde harbi delkanlılar ahıahauahahauahzjalkza  |
|
| Başa dön |
|
 |
deephuman

Kayıt: Nov 23, 2005 Mesajlar: 3258 Nerden: Bakırköy
|
Tarih: Cum Şub 03, 2006 9:39 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #52 |
|
yarıldım yerlerdeyim  _________________ Biz de öldük, ama her şeye rağmen bu yeryüzünde şarkılar söyledik. Teşekkürler dünya.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Strange_Dejavu Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 23, 2005 Mesajlar: 464 Nerden: kim bilir nerden
|
Tarih: Cum Şub 03, 2006 10:44 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #53 |
|
yo yo bu kadarı fazla kesin biri t.şak geçmek için yapmış o siteyi inanamam gerçek diildir komedi olsun diye yapmışlardır memleketimin kıroları bukadarda kıro olamaz  _________________ ne zaman içime biraz fazla baksam yükseklik korkum depreşir... |
|
| Başa dön |
|
 |
grokzurbdruk Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 27, 2004 Mesajlar: 652 Nerden: ankara - antalya
|
Tarih: Cum Şub 03, 2006 10:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #54 |
|
e heralde taşak geçmek için yapılmış ajhaha süper ama _________________ www.myspace.com/nocturnacy |
|
| Başa dön |
|
 |
eliff Sebil-i Sübyan


Kayıt: Nov 28, 2005 Mesajlar: 88
|
Tarih: Pzr Şub 05, 2006 12:06 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #55 |
|
allahm ya..neler var _________________ pain of salvation |
|
| Başa dön |
|
 |
tavuk_suyuna_corba Forum Hayvanı


Kayıt: Nov 17, 2005 Mesajlar: 786
|
Tarih: Pzr Şub 05, 2006 12:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #56 |
|
tek kelimeyle ''rezalet''... _________________ Quis Custodiet İpsos CustodeSs... |
|
| Başa dön |
|
 |
black_sugar Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 26, 2005 Mesajlar: 688
|
Tarih: Pzr Şub 05, 2006 12:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #57 |
|
abi bide ikincinin saçlar manyak ya böyle bi hoşlar:P heuuuuheheue _________________ We are the champions my friends,
And well keep on fighting;
Till the end
|
|
| Başa dön |
|
 |
Slash_ngb Forum Hayvanı


Kayıt: May 19, 2005 Mesajlar: 599 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Pzr Şub 05, 2006 11:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #58 |
|
ilginç ve komik..  _________________ Long live Rock n Roll... |
|
| Başa dön |
|
 |
kiitara Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 05, 2005 Mesajlar: 25 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pts Şub 06, 2006 10:45 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #59 |
|
| harbiden kro cenneti kurulmuş yaa...adamlar yazmayı bile bilmiyor muhaaaahhaaa.... |
|
| Başa dön |
|
 |
HIVE Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 30, 2006 Mesajlar: 17 Nerden: istanbul
|
Tarih: Prş Şub 09, 2006 1:00 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #60 |
|
hahahahaha süper olay  _________________ close your eyes,as we witness another bullet ride !!! |
|
| Başa dön |
|
 |
|