| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
illnino Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 02, 2004 Mesajlar: 3728 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cum Şub 04, 2005 11:42 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #21 |
|
ewet b.esir mükemmel bi yer tam husur bulunur orda _________________ ................. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
_NeyzeN_ Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 04, 2005 Mesajlar: 8
|
Tarih: Cum Şub 04, 2005 11:48 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #22 |
|
| bir kır kahvesınde |
|
| Başa dön |
|
 |
lord_of_darkness Sebil-i Sübyan


Kayıt: Dec 17, 2004 Mesajlar: 74 Nerden: Aydýn
|
Tarih: Cum Şub 04, 2005 6:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #23 |
|
| charlaka da olmaktan daha ii birşey yok walla |
|
| Başa dön |
|
 |
forvist Veled-i METAL


Kayıt: Nov 23, 2004 Mesajlar: 197 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cum Şub 04, 2005 7:43 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #24 |
|
| odamda sigara ve içki ile birlikte... |
|
| Başa dön |
|
 |
XoLodNaYa_ Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 19, 2005 Mesajlar: 367 Nerden: uZakLarDaN:)
|
Tarih: Cum Şub 04, 2005 7:45 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #25 |
|
biLgisayarımın başında..... _________________ It's what I do...
It's who I am...
It's why I'm here...
It's driving the music...
It's playing until I sweat...
It's Packing my gear at 2 a.m. and feeling the night's still young...
IT'S MUCH MORE THAN DRUMMING...
IT'S MY LIFE!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
Cemowar Sebil-i Sübyan


Kayıt: Feb 02, 2005 Mesajlar: 61 Nerden: Ãtin öldüðü yerden
|
Tarih: Cum Şub 04, 2005 7:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #26 |
|
ben prag ta olmaktan huzur ve zevk duyuyorum
şehir hasta güzel,kızlar cıvıl cıvıl
daha ne olsun.. _________________ The gods made heavy metal and they saw that is was good..
They said to play it louder than Hell,
We promised that we would.. |
|
| Başa dön |
|
 |
XoLodNaYa_ Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 19, 2005 Mesajlar: 367 Nerden: uZakLarDaN:)
|
Tarih: Cum Şub 04, 2005 8:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #27 |
|
yatağımda.... _________________ It's what I do...
It's who I am...
It's why I'm here...
It's driving the music...
It's playing until I sweat...
It's Packing my gear at 2 a.m. and feeling the night's still young...
IT'S MUCH MORE THAN DRUMMING...
IT'S MY LIFE!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
XoLodNaYa_ Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 19, 2005 Mesajlar: 367 Nerden: uZakLarDaN:)
|
Tarih: Cum Şub 04, 2005 8:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #28 |
|
ders çalışmadığım her yerde kısacası _________________ It's what I do...
It's who I am...
It's why I'm here...
It's driving the music...
It's playing until I sweat...
It's Packing my gear at 2 a.m. and feeling the night's still young...
IT'S MUCH MORE THAN DRUMMING...
IT'S MY LIFE!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
KopuK Administrator


Kayıt: Sep 18, 2004 Mesajlar: 7212 Nerden: istanbul
|
|
| Başa dön |
|
 |
nightmare Anathema FAN

Kayıt: Nov 30, 2004 Mesajlar: 2819 Nerden: 3.boyut
|
Tarih: Cum Şub 04, 2005 8:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #30 |
|
biLgisayarımın başında.....:=)))) _________________ ..::To Live Is To Die ::.. |
|
| Başa dön |
|
 |
SiLeNt_ScReaM Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 22, 2005 Mesajlar: 742
|
Tarih: Cmt Şub 05, 2005 12:01 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #31 |
|
sadece onun yan1nda... _________________ Out of strenght to fight.
I cannot take another night.
I cannot take it no more. |
|
| Başa dön |
|
 |
visix6 Veled-i METAL


Kayıt: Jan 30, 2005 Mesajlar: 180
|
Tarih: Cmt Şub 05, 2005 12:14 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #32 |
|
| odamda huzurluyum ben, yalnız olayim, odamda olayim, sigara yakiyim. hayat bu be |
|
| Başa dön |
|
 |
Scourge_Of_God UÇK GRIND

Kayıt: Dec 21, 2004 Mesajlar: 589
|
Tarih: Pzr Şub 06, 2005 11:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #33 |
|
| ulan emperyalizm düşmanı grubuna giren düşünceleri severim...amerikayı sevmem ama amerika deli edio beni kardeşim ya... varya california da aç geziim ama o yollarda yaşiim...bi daha gitmem lazım... umarım amerika ileride yıkılırda oradan bi arsa kapatırıs(zeki türk) |
|
| Başa dön |
|
 |
albedo Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 16, 2004 Mesajlar: 15 Nerden: massaimara
|
Tarih: Pts Şub 07, 2005 2:09 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #34 |
|
pazar gecesi evimde ,YANLIZ, bira, cerez ve televizyon olduu zaman huzurluyumdur dier zamanlar pek say1lmaz _________________ içine atma dolar...!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
redeath333 Slipknot FAN

Kayıt: Oct 22, 2004 Mesajlar: 4538 Nerden: İZmir
|
Tarih: Pts Şub 07, 2005 6:50 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #35 |
|
Herkesde evcimenmiş,dışarıda bir soğuk var tahmin edemezsiniz,evde olsam ,alsam kumandamı,annem çayı demlese,sonra çekyata uzansam,,, |
|
| Başa dön |
|
 |
__dEAdLykISS__ Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jan 07, 2005 Mesajlar: 96 Nerden: MeZaRDaN
|
Tarih: Pts Şub 07, 2005 7:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #36 |
|
ben içki içiyim yeter...ama evde yalnız olursam daha iyi tabii... _________________ dEnGeSiZiM BeN KýZýM |
|
| Başa dön |
|
 |
redtaintedsky Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 26, 2004 Mesajlar: 576 Nerden: t.dað
|
Tarih: Çrş Şub 09, 2005 3:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #37 |
|
yatagımda nightwish dinlerken... _________________ each and everyone would die at my hand.. |
|
| Başa dön |
|
 |
thedevilcanfallinlove Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 28, 2005 Mesajlar: 730 Nerden: ne farkeder neden sordun
|
Tarih: Pzr Şub 13, 2005 1:51 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #38 |
|
evimde _________________ evil will always triumph over good, because good is dumb. |
|
| Başa dön |
|
 |
abyss Zehir Hafiye


Kayıt: Oct 17, 2004 Mesajlar: 215 Nerden: wroclaw - polonya
|
Tarih: Pts Şub 14, 2005 7:33 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #39 |
|
evim hariç herhangi bir yer olabilir. _________________ http://iurk.org/ |
|
| Başa dön |
|
 |
dethshared Veled-i METAL


Kayıt: Jan 24, 2005 Mesajlar: 103 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pts Şub 14, 2005 2:20 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #40 |
|
milletin boş vakti cok abi her yerde huzur buluyo
ben param oldukça huzur bulurum bide c.tesi geceleri caravan'da... _________________ prýnce off the dark... |
|
| Başa dön |
|
 |
|