Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 123 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 991 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 675 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 841 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1381 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1049 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 815 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2508 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2782 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3513 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Cenotaph
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 10,049
Üye(ler): 0
Toplam: 10,049
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - Orjinalinden bile saglam olan coverlar
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

Orjinalinden bile saglam olan coverlar
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4 ... 20, 21, 22  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Genel
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
The_Minds_Eye
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Sep 24, 2004
Mesajlar: 792
Nerden: Avalon...

MesajTarih: Cum Şub 11, 2005 3:26 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #41   

c.o.b. u pek sewmem ama....şimdiye kadar dinlediğim en güzel coverı yapmış adamlar....Ramones un Somebody puts somethink in my drink coveri...aciip gaz olmuş şarkı yaff...
_________________
bir yosun yatağı bağışlanmış
bir iç çekişle uzanmış
kabul edilmiş yeşil battaniye tarafından
dünyayı öpmüş,
hoşçakal...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
kucuk_bOyNuZ
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 23, 2005
Mesajlar: 324


MesajTarih: Sal Şub 15, 2005 4:14 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #42   

marilyn_brian demiş ki:
kesinlikle marilyn manson_sweet dreams
marilyn manson_tainted love

yapmaa manson un nerdeyse en kötü coverlarıdır bunnar. the kkk took my baby away,you spin me right ruond,BEAUTIFUL PEOPLE ....

ayrıca hala hiç 1 grup korn _another brick in the wall_ kadar sağlam 1 cover yapmadı. uzun bi süre de yapamaz kanımca.
_________________
-anneeeeee ben aseksüel oldum...
-peki ..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
The_Minds_Eye
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Sep 24, 2004
Mesajlar: 792
Nerden: Avalon...

MesajTarih: Çrş Şub 16, 2005 3:42 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #43   

[quote="kucuk_bOyNuZ"]
marilyn_brian demiş ki:

ayrıca hala hiç 1 grup korn _another brick in the wall_ kadar sağlam 1 cover yapmadı. uzun bi süre de yapamaz kanımca.


ama asla orjinalinden daha sağlam olamas....
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Fink
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 14, 2004
Mesajlar: 302
Nerden: 22 Acacia Avenue

MesajTarih: Çrş Şub 16, 2005 6:55 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #44   

kucuk_bOyNuZ demiş ki:

ayrıca hala hiç 1 grup korn _another brick in the wall_ kadar sağlam 1 cover yapmadı. uzun bi süre de yapamaz kanımca.


Çok ilginç ben Korn'un o şarkının içine ettiğini düşünüyorum.Jimi Hendrix - All Along The Watch Tower'ı dinle derim eğer iyi cover sayılacaksa bu şarkı ilk önce sayılması gerek...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
St_Faithless
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 15, 2005
Mesajlar: 2
Nerden: Manisa

MesajTarih: Prş Şub 17, 2005 8:58 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #45   

Marilyn manson-Sweet dreams
Korn-another brick in the wall
_________________
Don't Believe in me Cause I am already Dead...!!!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
The_Minds_Eye
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Sep 24, 2004
Mesajlar: 792
Nerden: Avalon...

MesajTarih: Cmt Şub 19, 2005 12:10 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #46   

St_Faithless demiş ki:
Marilyn manson-Sweet dreams
Korn-another brick in the wall


bende öle düşünüorum..korn kim pink floyd cover yapmak kim..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
punky_sputnik
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 22, 2004
Mesajlar: 5592
Nerden: dnzli

MesajTarih: Cmt Şub 19, 2005 1:14 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #47   

nie bence şarkı ldukça güzel olmuş sen neresini beğenmedin anlamadım
_________________
Alive with the sounds of the pain, I die to want to live.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Myspace Profil
The_Minds_Eye
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Sep 24, 2004
Mesajlar: 792
Nerden: Avalon...

MesajTarih: Cmt Şub 19, 2005 1:49 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #48   

bakış açısı işte...ve zevk meselesi işte...
_________________
bir yosun yatağı bağışlanmış
bir iç çekişle uzanmış
kabul edilmiş yeşil battaniye tarafından
dünyayı öpmüş,
hoşçakal...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
mezarlik
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 15, 2005
Mesajlar: 27
Nerden: Mezarlik

MesajTarih: Cmt Şub 19, 2005 1:55 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #49   

Tea Party Painted Blavk Rolling Stone Cover
Moonspel Mr. Crowley Ozzy Osbourne Cover
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
nobodies
Marilyn FAN


Kayıt: Dec 04, 2004
Mesajlar: 2766


MesajTarih: Cmt Şub 19, 2005 2:07 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #50   

marilyn mansonın sweet dreams i dinlemenizi tavsiye ederim Wink
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
stormblast
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 04, 2004
Mesajlar: 332
Nerden: izmr

MesajTarih: Cmt Şub 19, 2005 4:32 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #51   

loosing my religion (Graveworm)
my friend of misery ( Dark Tranquillity)
Metal Heart (Dimmu Borgir)
Fear of the dark (Graveworm)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
skuggor
"ut ur graven"


Kayıt: Sep 04, 2004
Mesajlar: 4758
Nerden: dunia.

MesajTarih: Pzr Şub 20, 2005 5:13 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #52   

Cidesphere - Spirit Crusher orjinali kadar ii.
_________________
silence...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Legion
swampchiLd


Kayıt: Oct 20, 2004
Mesajlar: 928


MesajTarih: Pzr Şub 20, 2005 6:43 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #53   

aske nerden bulucaz o parcayi ?_! bende war cidesphere kardeslerm1n b1suru sark1s1 ama death yok cok mrk ettm
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
onurzeyrek
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 19, 2005
Mesajlar: 6


MesajTarih: Pzr Şub 20, 2005 11:04 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #54   

bir şarkya cover yapmak o şarkıya farklı bir açıdan bakmaktır.o şarkıyı dinlemek ve bu şarkyı biz yapsaydık böyle çalardık demek.ve bazen öyle coverlar yapılıyor ki orijinali yanında sönük kalıyor.death-painkiller bunlardan sadece biri.cof-hallowed be thy name,therion-fight fire with fire,metallica-turn the page.bütün bu gruplar zaten klasikleşmiş bu parçalara farklı bir açıdan bakmışlardır.ve eğer onların yakaladığı perspektif eğer size daha yakınsa o cover orijinalinden daha iyi olabilir.cover orijinalinden daha sağlam olamaz demek geleneklere bağlı kalmanın farklı bir biçimidir.klasik parçalar çok yetenekli ellerin becerisiyle yeni bir yüz kazanabilirler.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
The_Minds_Eye
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Sep 24, 2004
Mesajlar: 792
Nerden: Avalon...

MesajTarih: Prş Şub 24, 2005 9:03 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #55   

onurzeyrek demiş ki:
bir şarkya cover yapmak o şarkıya farklı bir açıdan bakmaktır.o şarkıyı dinlemek ve bu şarkyı biz yapsaydık böyle çalardık demek.ve bazen öyle coverlar yapılıyor ki orijinali yanında sönük kalıyor.death-painkiller bunlardan sadece biri.cof-hallowed be thy name,therion-fight fire with fire,metallica-turn the page.bütün bu gruplar zaten klasikleşmiş bu parçalara farklı bir açıdan bakmışlardır.ve eğer onların yakaladığı perspektif eğer size daha yakınsa o cover orijinalinden daha iyi olabilir.cover orijinalinden daha sağlam olamaz demek geleneklere bağlı kalmanın farklı bir biçimidir.klasik parçalar çok yetenekli ellerin becerisiyle yeni bir yüz kazanabilirler.


haddi beaaa....jiddimiii...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Fink
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 14, 2004
Mesajlar: 302
Nerden: 22 Acacia Avenue

MesajTarih: Prş Şub 24, 2005 11:59 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #56   

onurzeyrek demiş ki:
bir şarkya cover yapmak o şarkıya farklı bir açıdan bakmaktır.o şarkıyı dinlemek ve bu şarkyı biz yapsaydık böyle çalardık demek.ve bazen öyle coverlar yapılıyor ki orijinali yanında sönük kalıyor.death-painkiller bunlardan sadece biri.cof-hallowed be thy name,therion-fight fire with fire,metallica-turn the page.bütün bu gruplar zaten klasikleşmiş bu parçalara farklı bir açıdan bakmışlardır.ve eğer onların yakaladığı perspektif eğer size daha yakınsa o cover orijinalinden daha iyi olabilir.cover orijinalinden daha sağlam olamaz demek geleneklere bağlı kalmanın farklı bir biçimidir.klasik parçalar çok yetenekli ellerin becerisiyle yeni bir yüz kazanabilirler.


İlla konuşturacaksınız demi.CoF'un Hallowed Be Thy Name coverına orjinalinden daha iyi diyeceğime geleneklere bağlı dar kafalı bağnaz biri olurum daha iyi.Cof şarkının amına koyuyor adam yeni bir perspektif olarak bakıyor.Vokali scream yapmakla,bilmem kemanmış,klavyeymiş cartmış curtmuş eklemekle şarkı iyi yapılmaz.Siz şarkıyı böyle yorumlamanın orjinal olduğunu falan düşünmeyin.Tek yaptıkları şarkının içine etmek.Ruh gerek RUH!!!!!!!!!Iron Maiden'ın ruhu da yok Cradlemış yok Gravewormmuş Opeth'miş cartmış curmuş onların yaptıklarına Iron Maiden cover'ını en fazla güzel yapmış derim.Iron Maiden'ın tırnağı olamayacak grupları daha iyi coverlamış diye önüme sürmeyin.Biraz objektif yaklaşın gidin COF'un söylediğini dinleyin sikimde değil ama sağlammış falan demeyin.Gülerler...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
deserving_of_hell
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Feb 02, 2005
Mesajlar: 59


MesajTarih: Prş Şub 24, 2005 12:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #57   

marliyn manson- sweet dreams
marliyn mansonu dinlemem ama bu asrkııy cok ii yorumlamışlar gerci yenı ogrendım sayılır cover oldugunu bu sarkının
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Patroclus
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 06, 2004
Mesajlar: 517
Nerden: Valinor

MesajTarih: Prş Şub 24, 2005 12:52 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #58   

Blind Guardian - Don't Talk to Strangers
_________________
Lord of all Noldor...
"...A star in the night and a bearer of hope
He rides into his glorious battle alone
Farewell to the valiant warlord..."
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Dewo
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 20, 2005
Mesajlar: 35
Nerden: Antalya

MesajTarih: Cum Şub 25, 2005 10:57 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #59   

marilyn manson-sweet dreams
korn - One
_________________
Özgürlük ve Bagimsizlik Benim Karakterimdir.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
DeadAnGeL
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 12, 2004
Mesajlar: 466
Nerden: land of gloom and darkness

MesajTarih: Cum Şub 25, 2005 12:13 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #60   

kım ne kadar katılır ıblmıorum ama graveworm losıng my relıgıonla fear of the darkı süper yapmıss daha sağlam ve daha gusel bencee
_________________
LET ME ALONE ,THAT I MAY FIND A LITTLE comfort before I go whence I SHALL NOT RETURN, TO THE LAND OF GLOOM AND DEEP DARKNESS, THE LAND OF GLOOM AND CHAOS.WHERE LIGHT IS AS DARKNESS
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Genel Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4 ... 20, 21, 22  Sonraki
3. sayfa (Toplam 22 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.66 Saniye
Untitled Document