Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 124 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 993 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 675 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 841 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1381 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1065 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 815 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2510 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2783 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3513 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Desecrate
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 10,449
Üye(ler): 0
Toplam: 10,449
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - Empyrium
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

Empyrium
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Grupları
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
visix6
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Jan 30, 2005
Mesajlar: 180


MesajTarih: Sal Şub 15, 2005 10:43 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #21   

ben size empyriumun 1995 yılında çıkardıkları ...Der Wie Ein Blitz Vom Himmel Fiel demosunu tavsiye ederim işte o demoda gerçek ruh var hele Midnight, Moonlight And A Dark Romance şarkısı varki adamı fena yapıyo
_________________
TURKISH IRON MAIDEN FAN CLUB
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
_melancholic666_
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 29, 2005
Mesajlar: 3
Nerden: wampirler Şehri

MesajTarih: Sal Şub 15, 2005 11:11 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #22   

süper ötesi bi grup.
diyecek birşey bulamıorum onlar için....
zaten ODE TO MELANCHOLY dinleye dinleye melancholic oldum....
kısacası onları seviorum.......
dinlemeyenlere tavsie ediorum. huzur bulursunuz.
_________________
_ALEXİ LAIHO_
_children of bodom_
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
songsofdarkness
Empyrium Fan


Kayıt: Dec 15, 2004
Mesajlar: 1389
Nerden: istanbul

MesajTarih: Sal Mar 08, 2005 8:48 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #23   

EMPYRİUM
_________________
Bütün gerçek fanları bir gün tekrar Empyriumun doğacağına inanıyor ve Empyriumu halen kalplerinde yaşatmaktadırlar.

İŞTE ANLATMAK İSTENİLEN TAM OLARAK BUYDU...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
melancholias
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 03, 2004
Mesajlar: 24


MesajTarih: Sal Mar 08, 2005 8:39 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #24   

yeni bi empyrium daha dünya ya gelmez... harika melodiler,duygularımızın notalarına ince dokunuşlar... Doğru söylemek gerekirse kendilerinden feyz aldığım bi grup:) özelliklede marcus un eşsiz vokalleri...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
nujen
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 09, 2005
Mesajlar: 10


MesajTarih: Çrş Mar 09, 2005 9:24 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #25   

+1
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
DarKCathedraL
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 05, 2004
Mesajlar: 66
Nerden: ankara

MesajTarih: Prş Mar 10, 2005 12:28 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #26   

Beni intihara zorlayacak olan tek grup...."Lover's Grief" gibi o müthiş bunalım şarkıyı yaptıkları icin de ayrı bi tebrik ediyorum onları....

"Why can't we be stars???"
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
elisabeth
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 30, 2005
Mesajlar: 20
Nerden: ankara

MesajTarih: Çrş Mar 30, 2005 2:49 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #27   

empyrium derim,song of moors albümünüde tek geçerim....kendine hakimiyeti olmayanlar asla dinlemesin,ölürsünüz Twisted Evil Twisted Evil
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Nordavind
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Mar 28, 2005
Mesajlar: 138
Nerden: From a galaxy far, far away..

MesajTarih: Prş Mar 31, 2005 9:31 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #28   

Smile
huzun ile mutlulugun sozlerini yazan, bunlari notalara dokebilen, tanidigim tek grup.
albumlerinden once kendilerini bir dag evine kapattiklarini, doganin seslerini dinlediklerini, ondan sonra da album kayitlarini yaptiklarini duymustum. ne kadar dugru bilemem gerci.
dagilmis olan, tek kelimeyle mukemmel bir grupTU Sad
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
elisabeth
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 30, 2005
Mesajlar: 20
Nerden: ankara

MesajTarih: Prş Mar 31, 2005 1:15 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #29   

hadi ya ben dağıldıklarınıu duymamıştım,üzüldüm Crying or Very sad bende 3 albümüde var ama demolarını hiç dinlemedim,nerden bulabilirim bana bi yol gösterinde indiriyim bi....
_________________
elisabeth
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Kahretsin
Simulacra


Kayıt: Jan 31, 2005
Mesajlar: 1788


MesajTarih: Cmt Hzr 04, 2005 12:02 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #30   

Melancholy... Acıklı şarabın hala arzum...

Bu sözler ilk duyulduğundan bu zaman bir çok şey değişti. Bir çok doom metal we gothic metal tarzında grup geldi ve geçti fakat insanların hafızalarında kalan sadece bir kaç isimden başka bir şey değildi. Hüzün, keder, melancholy, karanlık kelimelerini şarkı sözlerinde barındıran bir çok müzik grubu bu piyasa girdi, yükseldi ve daha sonra nedenleri hala tartışlan sebeplerden yok olup gittiler ya da kimlik değiştirdiler. Empyrium, bu grupların arasında kendinden en çok söz ettiren ve çoğu doom metal dinleyicisi tarafından büyük bir aşkla, diğer dinleyiciler tarafından da saygıyla anılan ender gruplardandır.

Grubun temellerini Ulf Theodor Schwadorf isimli yalnız we kendi içine kapanık bir alman genci tarafından 1994 yılında Almanya'da atıldı. Dinlediği ve hayran olduğu grupların aksine Ulf, daha kendine özgü ve daha kendisiyle bağdaşan, içinden saf hüzünü barındıran ilk Empyriuym melodilerini çalmaya başlamıştı. Daha önceden tanıdığı ve kendine yakın arkadaş olarak gördüğü Andreas Bach isimli diğer bir alman genci Ulf'u yalnız bırakmadı ve Empyrium'un temellerini birer birer çıkmaya başladılar. Grupta sanatçı eksikliğinden kaynaklanan aksilikler nedeniyle ilk demolarının çıkması hayli zaman aldı. En sonunda tam kadro ufak bir prova studyosuna kapanan elemanlar, zamanla anlaşmazlıklar nedeniyle sürekli bir ayrılır bir birleşlir hale gelmişlerdi ki; Ulf buna bir son vermek istedi ve verdide. Daha sonra yapılan röportajlarında bunu daha detaylı olarak açıklayan Ulf'un "kalabalığın iyi bir şey olmadığının" üzerinde sıklıkla durması konunun anlaşılmasına yeterli oldu.

Grupta sadece Ulf ve Andreas kalmışlardı. Andreas keyboardları Ulf ise geriye kalan tüm enstrümanları çaldı. En nihayetinde 1995 yılında Almanya'da fazla isimli yapmamış 2. sınıf bir studyoda ilk kayıtlarını yaptılar. Uzun ve almanca isimli ilk demoları olan "Die wie ein Blitz von Himmel fiel" ile dikkatleri üzerine çeken grup, ilk olarak prophecy productions tarafından keşfedildi fakat bu demo Almanya çapında hiçte es geçilmeyecek bir yankı uyandırınca diğer müzik şirketleride boş durmadılar. Empyrium'un üzerinde Prophecy Productions'ın ısrarlı ve samimi bir tavırla durması grubun ilgisini çekti ve ilk sözleşmelerini Prophecy Productions ile yaptılar. Prophecy Productions çok yeni bir şirketti ve ilk olarak ciddi manada Empyrium grubuyla çalışmasını yaptı. Beklenen oldu ve çok geçmeden, 1996 da grup, ilk albümleri olan "A Wintersunset" i çıkardılar.

Albüm hem konsept olarak hem de sound ile bir çok gruptan çok ama çok farklı ve çekici idi. Bu da grubun lehine oldu ve bütün ülkede Empyrium'un ismi duyuldu. Albümde Ulf ve Andreas dışında misafir sanatçı olarak Nadine görev aldı. Nadine grupta yan flutleri çaldı ve bu durum grubu pozitif yönde baya bir etkiledi. Albüm sonrası yapılan röportajlarda grup üyelerinden we dinleyicilerden tam not alan Nadine için Ulf " Bundan sonra Nadine'i hem yan flutleriyle hem de çellosuyla çok duyacaksınız" müjdesini verdi. Grup Almanya'da ilk konserini vermek için hazırlıklara başladı fakat konser vermek için daha fazla grup elemanı- ihtiyaç olduğundan ilk konserlerini vermeleri baya uzun zaman aldı ve sonunda konser günü geldi çattı. 1996 daki ilk konserlerinde dikkat çekicek derecede insanın hayatını kaybetmesi, gruba konser yasağının gelme- sine neden oldu ve grup uzun bir süre konserde veremedi. Grup bu duruma çok üzülmüş olsada bunu kendilerine avantaj olarak kullandılar ve hemen ikinci albüm çalışmalarına başladılar. Çok geçmeden hemen bir sene sonra ikinci albümleri "Songs of Moors & Misty Fields" i çıkardılar. Bu albüm Empyrium'un Bütün dünya çapında isminin durulmasına ve çok üst sıralarda yer almasına çok fayda sağladı.

Grup artık bütün underground doom dinleyicisi tarafından biliniyor, albümleri satılıyor, konser vermeleri için çok fazla ülkeden davet alıyordu fakat grupta ki eleman eksikliği ve yasaklar nedeniyle grup bir türlü konser verme imkanı bulamadı. Albümde bulunan 6 tane parça birbirinden güzel ve ayrıydı. İlk albümlerine oranla daha zengin bir müzik alt yapısına sahip, daha profesyonel ve daha da hüzünlüydü. Empyrium'un adının en fazla duyulmasına neden olan en populer parçaları "Ode To Melancholy" isimli parça oldu. Konsept kasvetli, yırtıcı, dibe vuran ve insanı hiç olmadığı şekilde hüzne boğan bu albüm çok fazla sayıda sattı ve böylece Prophecy Productions'ın da büyük ölçüde tanınması isim yapması ve kara geçmesini sağladı. Grup üçüncü albümlerini de yine aynı şirketten 2 sene sonra çıkardılar.

1999 senesinde piyasaya sürülen albüm diğer albümlerine hiç benzemiyor aksine çok soft ve çok sade bir albümdü. "Where at night the wood grouse plays" isimli albümlerini diğer albümlerden ayıran 4 tane büyük fark vardı; 1. si elektro gitar hiç kullanılmamıştı. albümün gitarları sadece klasik gitardan oluşuyordu. 2. si ; davul hiç kullanılmamıştı, 3. sü ise kesinlikle burutal vocal yoktu. 4. sü ise, ikinci bir erkek vocal kullanılmıştı. Almanya'nın tanınan operetlerinden olan Thomas Helm bu albümde konuk sanatçı olarak görev almış ve Ulf ile beraber vocallere eşlik etmiştir. Tamamen saf sade ama bir o kadarda hüzün dolu bir albüm olmasına karşın bu 4 büyük farkın yarattığı nedenle olsa gerek bir kısım hayran tarafından albüm hayal kırıklığı olarak nitelendirildi. Ulf'un bu albüm için söylediği tek şey ise , "çocukluğumdan beri hayalim olan kuzey avrupa destanlarından esinlenerek onları sade bir biçimde anlatmaya ve aktarmaya çalıştım" demesiydi. "hayranlarımız bizi ve albümün içeriğini zamanla anlayacak ve bize hak verecekleridir." ibaresiyle albüm piyasada elden ele dolaşmaya başladı ve Ulf'un dediği gibi olduda. Albüm sattı... sattı... sattı...

İşte tam bu zamanlarda Ulf Theodor Schwadorf (kendisinin boş durduğunu düşünse gerek) başka projelerede el atmaya başladı. Empyrium'dan farklı 3 proje ilede uğraşan Ulf ; 1999 yılında kendi solo black metal çalışması olan "Sun Of The Sleepless" ı piyasaya sürdü. İlk Ep olan "Poems to the Wretches Hearts" Empyrium dinleyicileri tarafından da çok beğenildi. Norveç Melodik Black Metal'ini birebir yansıtan bu karanlık albümle, kendini bir kat daha çok kanıtlayan Ulf , Empyrium grubuyla sorun yaşayan keyboardcuları Andreas Bach'ın da gruptan ayrılmasıyla çalışmalara bir süre ara verdi. Bu sırada Sun of The Sleepless ile meşgul olan Ulf' a bir çok black metal ve doom metal grubundan teklifler ve ortak projelerde yer alma düşünceleri sunuluyordu. 1999-2001 döneminde gerçekten müzikle çok ama çok fazla meşgul oldu. Sun Of the Sleepless dışında, Autumn Blaze isimli grupta; davul, bass, synths& electronics , Dark Fortress' ta da vocal ve gitar çalma görevini üstlenmişti.

En Nihayetinde Ulf, Empyrium ile tekrar meşgul olmaya başladı. Grup yine 3 kişilik kadroya düşmüş fakat 2 tane solist barındırıyordu. Bu durum grup fanları tarafından keyboardtan mahrum olan bir Empyrium'un nasıl bir sounda sahip olacağı merakını uyandırmıştı. Studyoya kapanan grup 2002 yılında " Drei Auszüge aus Weiland" isimli, sound ve tarz olarak tüm albümlerinden farklı bir konumda olan EP'lerini piyasaya sundu Albüm sound olarak tamamen klasik batı avrupa müziği tabanına sahip ve içinde ağırlıklı olarak bu soundu barındıran bir EP çıkarmıştı. Uzun bir aradan sonra çıkan bu EP fanlar tarafından tamamen hüsran olarak kabul edildi. Elektro gitarlar, yine yoktu. ton çok soft ve çok ağırdı. Bunda Thomas Helm gibi klasik batı avrupa eğitimi almış olan bir kişinin ağırlığını gruba çok yansıttığını düşünen çok fazla insan vardı. Yine 2002 yılında "Weiland" ismini taşıyan albümlerini piyasaya süren grup çok fazla eleştiriye maruz kaldı. halbuki bu albüm için diğer bütün albümlerden çok daha fazla çaba ve emek sarfedilmiş, üzerine çok fazla düşülmüş olmasına rağmen çok fazla tutulmadı. Bu sıralarda en son projesi olan "The Vision Bleak" ile meşgul olan Ulf, Grubu nedenini tam olarak açıklamadan 2002 senesinde dağıttı ve Empyrium ismine son noktayı koymuş oldu Fakat Empyrium herzaman onu kalben ve ruhen dinleyenler için hep aynı yerini korudu ve halen korumaktadır. Şu an The Vision Bleak isimli grupta ritim gitar&vocal görevini üstlenmiş olan Ulf, Empyrium'dan tamamen farklı bir tarz ve sound da müzik hayatına devam etmektedir fakat bütün gerçek fanları bir gün tekrar Empyrium'un doğacağına inanıyor ve Empyrium'u halen kalplerinde yaşatmaktadırlar...
_________________
кคђгєtรเภ
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
manticora
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 30, 2005
Mesajlar: 97
Nerden: edirne

MesajTarih: Cmt Hzr 04, 2005 2:49 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #31   

Her dakika dinlerim hiç sıkılmam
_________________
soğuk kadar yakın soğuk kadar uzak
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Belgiarthas
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: May 13, 2005
Mesajlar: 165
Nerden: from the darkest skies

MesajTarih: Cmt Hzr 04, 2005 4:40 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #32   

acıyı en derinden tattıran gruplardan birisi. muhteşem bir sanatsal eser olan weiland grubun ulaştığı en üst düzey bence.klasik müzik-melankoli karışımı ben böyle birşey dinlediğimi hatırlamıyorum.

her albümünün bıraktığı deriin izleri taşımaktayım.

where at night the wood grouse plays deki "the shepherd ang the maiden ghost" o kadar etkilemiştiki beni.

ilk ojinal cd m songs of moors and misty fields. ensemble of silence ve ode to melancholy öldürmüştü beni. when shadows grow longer i pianodan çıkarınca amma da sevinmiştim.

a wintersunset... o albüm ağzıma s.çtı desem yeridir.. ordain d to thee ile iyice gömülmüştüm.

empyrium...
_________________
what is it you hope for, even though you are dying?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Kataklysm
desiderius


Kayıt: Apr 12, 2005
Mesajlar: 4091
Nerden: Gobi Çölü

MesajTarih: Cmt Hzr 04, 2005 4:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #33   

Çok fazla dinlemesemde
geceleri Weiland albumu iyi gidiyo zaten album cok basarılı
huzun kokuyo resmen acı ceken bi album
_________________
http://www.huunhuurtu.com/
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
Belgiarthas
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: May 13, 2005
Mesajlar: 165
Nerden: from the darkest skies

MesajTarih: Cmt Hzr 04, 2005 4:47 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #34   

kesinlikle weiland acı çekiyo
_________________
what is it you hope for, even though you are dying?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
mallory
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 17, 2005
Mesajlar: 17


MesajTarih: Pts Hzr 27, 2005 8:59 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #35   

çok sevdiimiz _eylerden nefter ederiz ya bazen gruptan nefret etmemin sebebide muhte_em bi _ekilde ac1 içine sindirmi_ olmas1 parçalar1nda ve insan1 intihara sürüklemesi...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Dawnshighway
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 22, 2005
Mesajlar: 13


MesajTarih: Cmt Tem 23, 2005 9:08 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #36   

Başyapıt albümlerin sahibi grup.

Elemanlar, The Vision Bleak isimli grupta devam ediyor. Yeni albümleri çıktı yakın bir zamanda.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
mandos
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: May 21, 2006
Mesajlar: 432


MesajTarih: Prş Hzr 29, 2006 5:04 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #37   

grup hakkında birşey diyemem,o hakkı bulamam kendimde..bırakalım dağılmış empyrium un şaheserleri konuşsun..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
LustMord_SATANSON
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 11, 2005
Mesajlar: 7
Nerden: ankara

MesajTarih: Prş Hzr 29, 2006 6:20 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #38   

ben fazla melankolı sewmem ama cok kalıtelı grub her zaman dınnemem ama arada cok iyi gelır herkes bi tadına bakmalı bence
_________________
for a black hearth can only find the beauty in darkness
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
oheplacivertgiyerdi
Metallica FAN


Kayıt: Sep 10, 2005
Mesajlar: 1473
Nerden: izmiT/istanbuL

MesajTarih: Cmt Tem 01, 2006 1:30 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #39   

yazık oldu ne diyelim falat son olarak yayınladıkları akustik symphonic e kaçan albümleri weiland gerçekten gurubun tarzından hem uzak hem hakakten berbat bi albüm...
_________________
is life over? this life's over! or has it only just begun?
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Fuhrer_amon
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Jul 23, 2005
Mesajlar: 152
Nerden: izmir

MesajTarih: Cmt Tem 01, 2006 3:13 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #40   

tek kelimeyle süper grubu yeni dinlemeye başlamama rağmen dinlerken acayip zevk alıyorum harika...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Grupları Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sonraki
2. sayfa (Toplam 8 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 1.06 Saniye
Untitled Document