| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
cyberghost Melinda FAN

Kayıt: Jan 10, 2005 Mesajlar: 831 Nerden: izmit
|
Tarih: Pts Şub 14, 2005 2:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #41 |
|
camide _________________ Cybergrind ist Krieg!!!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
redeath333 Slipknot FAN

Kayıt: Oct 22, 2004 Mesajlar: 4538 Nerden: İZmir
|
Tarih: Pts Şub 14, 2005 6:17 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #42 |
|
| PS2 min yanında:))) |
|
| Başa dön |
|
 |
nightmare Anathema FAN

Kayıt: Nov 30, 2004 Mesajlar: 2819 Nerden: 3.boyut
|
Tarih: Pzr Şub 20, 2005 7:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #43 |
|
ya$ad1g1m $ehir d1$1nda her yerde muTLuyum... _________________ ..::To Live Is To Die ::.. |
|
| Başa dön |
|
 |
DEATHSPEED Veled-i METAL


Kayıt: Jan 31, 2005 Mesajlar: 142 Nerden: sakarya
|
Tarih: Pts Şub 21, 2005 11:33 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #44 |
|
| cennette |
|
| Başa dön |
|
 |
peopLeshit Crap

Kayıt: Sep 02, 2004 Mesajlar: 489 Nerden: Norway
|
Tarih: Pts Şub 21, 2005 3:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #45 |
|
| çok huzursuz adamim. hic biyerde huzur bulamam. belki huzurevine düşersem orada bi atraksiyonlar yapabilirim |
|
| Başa dön |
|
 |
Kahretsin Simulacra

Kayıt: Jan 31, 2005 Mesajlar: 1788
|
Tarih: Pts Şub 21, 2005 4:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #46 |
|
Camii de buluyorum... _________________ кคђгєtรเภ |
|
| Başa dön |
|
 |
XoLodNaYa_ Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 19, 2005 Mesajlar: 367 Nerden: uZakLarDaN:)
|
Tarih: Sal Şub 22, 2005 10:31 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #47 |
|
ben de evimde . ama bir türlğ eve gidemiyorum bunlar da yatılı okumanın kötülükleri olsa gerek  _________________ It's what I do...
It's who I am...
It's why I'm here...
It's driving the music...
It's playing until I sweat...
It's Packing my gear at 2 a.m. and feeling the night's still young...
IT'S MUCH MORE THAN DRUMMING...
IT'S MY LIFE!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
violetta Veled-i METAL


Kayıt: Feb 02, 2005 Mesajlar: 103
|
Tarih: Sal Şub 22, 2005 8:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #48 |
|
onun göğsünde bir yer war bana özel tam başımı koymalık.. başımı oraya koyunca herşey gidiyo kafamdan bir ben bir o kalıyo geriye ve onun kalp atışları.. _________________ mor gökyüzü lütfeen!! |
|
| Başa dön |
|
 |
astharoth Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 25, 2004 Mesajlar: 44
|
Tarih: Sal Şub 22, 2005 8:57 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #49 |
|
ailemle arkadaşlarımla ama burda pek değil.... _________________ 'and u run...u run to the sun, but it's sinking' |
|
| Başa dön |
|
 |
tutankhamen Sebil-i Sübyan


Kayıt: Feb 12, 2005 Mesajlar: 98
|
Tarih: Sal Şub 22, 2005 9:57 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #50 |
|
| internet harici heryerde |
|
| Başa dön |
|
 |
abyss Zehir Hafiye


Kayıt: Oct 17, 2004 Mesajlar: 215 Nerden: wroclaw - polonya
|
Tarih: Çrş Şub 23, 2005 8:53 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #51 |
|
| okulda. |
|
| Başa dön |
|
 |
tragedian Bjork Fan

Kayıt: Dec 13, 2004 Mesajlar: 174 Nerden: Undihle Frome
|
Tarih: Çrş Şub 23, 2005 9:07 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #52 |
|
ilkim, sonum, canım sevgilim Serhat'ın yanında.. _________________ And I cannot ignore
Smiling at the memories
When I slaughtered the whore!
_________________________
Rectum, damn near Killed 'em!
_________________________ |
|
| Başa dön |
|
 |
Legion swampchiLd

Kayıt: Oct 20, 2004 Mesajlar: 928
|
Tarih: Çrş Şub 23, 2005 11:50 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #53 |
|
ehjeuheuheuh mutlu mesut olun cocunuz olursa adini onur koyun   |
|
| Başa dön |
|
 |
ancientsign Forum Hayvanı


Kayıt: Feb 15, 2005 Mesajlar: 583 Nerden: istanbul/kadiköy
|
Tarih: Prş Şub 24, 2005 8:39 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #54 |
|
kesinlikle.... özellikle de 2yıldır daha mutlu olduğum biryer hatırlamıyorum... |
|
| Başa dön |
|
 |
abyss Zehir Hafiye


Kayıt: Oct 17, 2004 Mesajlar: 215 Nerden: wroclaw - polonya
|
Tarih: Prş Şub 24, 2005 8:46 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #55 |
|
| benim de 2 yıldır huzur bulduğum tek yer okul. biraz garip karşılıyorlar ama daha rahat ettiğim bir yer yok. herhalde okulumu bölümümü sevdiğim için... |
|
| Başa dön |
|
 |
The_Clash Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 23, 2005 Mesajlar: 24
|
Tarih: Prş Şub 24, 2005 8:56 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #56 |
|
şöle deniz kenarı bira falan oldumu benen huzurlusu olmaz  |
|
| Başa dön |
|
 |
lousalome Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 12, 2005 Mesajlar: 5
|
Tarih: Prş Şub 24, 2005 9:34 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #57 |
|
| BU FORUMDA DA FAZLASIYLA BULUNAN EVANESCENCE DİNLEYİP METALCİ GEÇİNEN,MÜZİĞİ KILIK KIYAFET,HAL TAVIR, AYYAŞLIK GİBİ ŞEYLERE İNDİRGEYEN,YOZLAŞMAMIŞ,SIĞ,SUSKUN İNSANLALRIN OLMADIĞI YERLERDE..HA Bİ DE EN İYİ İÇKİ NEDİR,YAŞIN BAŞIN KAÇTIR DİYE ANTİN KUNTİN BAŞLIKLARIN AÇILMADIĞI FORUMLARDA. |
|
| Başa dön |
|
 |
The_Clash Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 23, 2005 Mesajlar: 24
|
Tarih: Prş Şub 24, 2005 9:55 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #58 |
|
ya sen ii misin olum tamam sağlam metalcisin kabul ettik seni dava fazla kendini ıspatlamaya uğraşma sakin ol tamam mı en büyük sensin oldumu. alalal yaaa iş az önce bahsettiğin nu metal dinleyen insanlara bok atıyon ya şu benim gözü
mde onlardan daha aşağısın |
|
| Başa dön |
|
 |
cyberghost Melinda FAN

Kayıt: Jan 10, 2005 Mesajlar: 831 Nerden: izmit
|
Tarih: Prş Şub 24, 2005 11:52 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #59 |
|
yaw bu aralar okul çok canımı sıkıyo.. mat dan kaldım ve hoca salağın teki.. yani geçenler de bi b*k bilmio.. yapacak bişe yok bu da sinirimi acaip bozuyo _________________ Cybergrind ist Krieg!!!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
redeath333 Slipknot FAN

Kayıt: Oct 22, 2004 Mesajlar: 4538 Nerden: İZmir
|
Tarih: Prş Şub 24, 2005 1:43 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #60 |
|
| Resim atölyesinde;heryer boya neyin kokuyorda.Orada resim yapmak büyük zevk. |
|
| Başa dön |
|
 |
|