| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
RaHsZaGaL Marduk FAN

Kayıt: Aug 03, 2005 Mesajlar: 2988 Nerden: İstanbul, aslen Skopje
|
Tarih: Sal May 23, 2006 9:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #41 |
|
ha bide sevgilimi çok özlüyorum fln.. msj atasım geliyor.. öle yani _________________
..And the Black tormentor of Satan
Will take all our lives on this night
He who comes with domination - A shadow of our infernal King
|
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
_wampirr_ Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 16, 2005 Mesajlar: 503 Nerden: ankara
|
Tarih: Çrş May 24, 2006 5:02 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #42 |
|
sarhoş olunca böyle garip bi özgüven geliyor insana böyle aklına geleni aynı anda yapabiliosun çok zewkli bişiii. eer mutluysam paso gülüyom her şey komikmiş gibi. ama eğer moralim bozuksa herşey ağlamam için bi sebep olabiliyo aynı anda. ama kesinlikle yapmam gereken şey sarhoşken telefonumu kapamak çünkü istemeden istemediğim birini armak korkutuyo beni ehehhe  _________________ In my dreams I can see you
I can tell you how I feel
In my dreams I can hold you
And it feels so real |
|
| Başa dön |
|
 |
TheTooGood Forum Hayvanı


Kayıt: May 12, 2005 Mesajlar: 3714 Nerden: Bakırköyü
|
Tarih: Çrş May 24, 2006 10:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #43 |
|
param bittinde _________________ Bir gün herşeyi bırakıp güneye yerleşicem |
|
| Başa dön |
|
 |
blackbone Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 3396 Nerden: kuyunun en dibinden
|
Tarih: Prş May 25, 2006 10:37 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #44 |
|
sarhoş olursan kusarım olmasamda kusarım gerçi ama şeyimde olmaz yirim içerim sonra daha çok içebilmek için kusarım ahahaha  _________________ Ben karanlık kadar aydınlığım... |
|
| Başa dön |
|
 |
blackbone Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 3396 Nerden: kuyunun en dibinden
|
Tarih: Prş May 25, 2006 10:39 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #45 |
|
sarhoş olursan kusarım olmasamda kusarım gerçi ama şeyimde olmaz yirim içerim sonra daha çok içebilmek için kusarım ahahaha  _________________ Ben karanlık kadar aydınlığım... |
|
| Başa dön |
|
 |
Corpse Gutter Ballet

Kayıt: Oct 01, 2005 Mesajlar: 6193
|
Tarih: Prş May 25, 2006 12:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #46 |
|
yerli yersiz gulerim,hiç bişei şeyime takmam,aciip bi ozguwen gelir,ayaktaysam we yuruyosam wede bankalar caddesindeysem dengemi kaybeder gelen gecene sarılırım,paso çişim gelir,seyfiye sulanırım yada yanımda kim warsa.. _________________ Ömrümde tek bir zevkim var,boks. |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Prş May 25, 2006 1:30 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #47 |
|
çok konuşurum,iyi espri yaparım,çok gülerim bide ben sarhojj diilim derim _________________ http://exsaddam.mybrute.com
 |
|
| Başa dön |
|
 |
EddieULAN Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 23, 2006 Mesajlar: 72 Nerden: Denizin ßuz Gibi Sularından (:
|
Tarih: Prş May 25, 2006 1:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #48 |
|
hiçbiyerim acımaz kafamı duvarlara daşlara vururum sağımı solumu kanatırım ertesi gün baş ağrısıyla birlikrte ağlamaya başlarım _________________ Mind your ed; or be DEAD!
|
|
| Başa dön |
|
 |
forever_black Veled-i METAL


Kayıt: Feb 05, 2006 Mesajlar: 156
|
Tarih: Prş May 25, 2006 1:57 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #49 |
|
ya acaip bi duyqu ama zor sarhoş oluom ve kusamıom içtiqim bana kalıo herkesi qözümde süper qörüom... _________________ seni kandırmak isterken kendi yalanımda kayboldum |
|
| Başa dön |
|
 |
TheTooGood Forum Hayvanı


Kayıt: May 12, 2005 Mesajlar: 3714 Nerden: Bakırköyü
|
Tarih: Prş May 25, 2006 2:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #50 |
|
sarhos olddumda bol bol saçmalıorum konusmam teklio ota boka atlıom böyle kendimi hayvan gibi güçlü hissediyorum _________________ Bir gün herşeyi bırakıp güneye yerleşicem |
|
| Başa dön |
|
 |
Proserpina Phlegethon

Kayıt: Jun 12, 2005 Mesajlar: 2261 Nerden: Klazomenai
|
Tarih: Prş May 25, 2006 2:29 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #51 |
|
ben sadece basarım kahkahayı..
benim bi ark war saroş olduunda tek yaptıı oturup ağlamak ve ben saroş diilim demek gelen geçene baarmak:D _________________ He came to rock...And rocked like no one other with the heart twice the size of Texas,our beloved brother,companion,mentor,idol,and friend...We love you Dime...Until we meet again |
|
| Başa dön |
|
 |
PnkFlyd PnkFlyd

Kayıt: May 20, 2005 Mesajlar: 1978 Nerden: Bursa
|
Tarih: Cmt May 27, 2006 12:39 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #52 |
|
| _wampirr_ demiş ki: |
.............ama kesinlikle yapmam gereken şey sarhoşken telefonumu kapamak çünkü istemeden istemediğim birini armak korkutuyo beni ehehhe  |
telefon tribi çok kötü bizim arkadaş her alkollü qecenin sabahına kadar telefonle konuşuyor sonra telefonla sızıor tabiki nerden buluor qecenin o satinde konuşcak insan annamıorum  _________________ Her ne Olcaı Varsa O Olsun ...!
Yalnızca Ölüm sen qülümseyerek gel ! |
|
| Başa dön |
|
 |
metal_sea Veled-i METAL


Kayıt: Aug 28, 2005 Mesajlar: 134
|
Tarih: Cmt May 27, 2006 4:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #53 |
|
| abi en güzeli deliksiz bi uyku cekmem sarhoşluğun ondan gerisini tanımam |
|
| Başa dön |
|
 |
Proserpina Phlegethon

Kayıt: Jun 12, 2005 Mesajlar: 2261 Nerden: Klazomenai
|
Tarih: Cmt May 27, 2006 8:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #54 |
|
sorhoşluk harika bişidir.bndeki belirtiler durmadan kahkaha atmam -komik bi durum olmasa bile- komik küfürler etmem,bana her söylenene -ha? haaaaaaa şeklinde cevap vermem vs vs.... _________________ He came to rock...And rocked like no one other with the heart twice the size of Texas,our beloved brother,companion,mentor,idol,and friend...We love you Dime...Until we meet again |
|
| Başa dön |
|
 |
harridan Zehir Hafiye


Kayıt: Aug 18, 2005 Mesajlar: 445 Nerden: ankara
|
Tarih: Cmt May 27, 2006 9:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #55 |
|
çoookk konuşmam arkdaşların abi sarhoş oldun sen ne saçmalıosun demeleri we onlara habire aq sizin bana sarhoş muamelesi yapmaın demeye çalışırken dilimin dönmeip mömmelesi dersem sarhoşumdr kelime seçimlerini ii yapmam gerek  _________________ I'll always remember your ENDLESS SACRIFICE.. |
|
| Başa dön |
|
 |
skullkrusher Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 23, 2006 Mesajlar: 1238 Nerden: dixie
|
Tarih: Cmt May 27, 2006 9:58 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #56 |
|
karsımda bana hayat hıkayesını anlatan salaa(erkekse tabı) durduk yere (rrakshıttt!!!) effectlı bı tokatla yıktıktan soraa kendımı herhangı bı manıtayla baska bı mekanda bulduumda we tokatla mekan arasındakı olayları hatırlamadıım zaman kendımı dunyanın en mutlu adamı gıbı hıssetttımde
yada burasını kım nezaman kanattı ben nıe hıssetmedım bu herde yatan sacı horoza benzıyen herıf kım m.k. lan buna benzıyen tıpler nıe sert gorunmeye calısıo nıe yawas konusuolar nedıolar ???? kac olm kos uc kac bısey yap gıbı seyler geldıı zaman ıcımden kesın yıne sınırı asmısım demektır _________________ PANTERA hit me with CROWBAR,now EYEHATEGOD |
|
| Başa dön |
|
 |
damper Sebil-i Sübyan


Kayıt: Nov 10, 2005 Mesajlar: 80 Nerden: adsl den
|
Tarih: Pzr May 28, 2006 8:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #57 |
|
öpmeye yeltelenmek (herhangibirini hiç farketmez) _________________ vodka...
conection people |
|
| Başa dön |
|
 |
deephuman

Kayıt: Nov 23, 2005 Mesajlar: 3258 Nerden: Bakırköy
|
Tarih: Pzr May 28, 2006 8:56 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #58 |
|
sevgilinin adını hatırlayamamak
ben şeyin yanına gidiiim hıı şeyin  _________________ Biz de öldük, ama her şeye rağmen bu yeryüzünde şarkılar söyledik. Teşekkürler dünya.. |
|
| Başa dön |
|
 |
soulprison Geçerken Uğrayan


Kayıt: Aug 09, 2005 Mesajlar: 1 Nerden: Bursa
|
Tarih: Çrş May 31, 2006 1:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #59 |
|
| Sarhoş olmak eskidendi. Günümüz içki fiyatlarıyla sarhoş olmak imkansız gibi artık... |
|
| Başa dön |
|
 |
devils_N_angels Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 23, 2006 Mesajlar: 1537
|
Tarih: Çrş May 31, 2006 5:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #60 |
|
| damper demiş ki: |
| öpmeye yeltelenmek (herhangibirini hiç farketmez) |
bizim evde içtik arkadaş kafayı buldu,babam geldi eve adam babamın elini öpmeye kalktı..bırakmıyor ne yapacağımı şaşırdım,bi daha da onla içmemeye yemin ettim,kendini kaybediyor eleman  _________________ Öyle büyük ki içimdeki boşluğum,ne koyarsam koyayım dolmuyor... |
|
| Başa dön |
|
 |
|