| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
geschrei Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 15, 2006 Mesajlar: 287 Nerden: ist/bakirkoy..
|
Tarih: Prş Hzr 15, 2006 3:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #301 |
|
kimseye zarar vermedikten sonra içilebilir...fazla kaçmamak sartıyla bazen kaçıo ama istisnalar kaideyi bozmaz ben içerim abicim:Pp _________________ SiL Gözünün YalnızLıklarını..O An fısıLda DuvarLara Adımı..Bin Bıçak Var Sırtımda..BiniyLede Adassın Her Biri HAYRAN SANA... |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
NighTerraplane Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 20, 2006 Mesajlar: 417 Nerden: Bakırköy
|
Tarih: Cum Hzr 16, 2006 12:26 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #302 |
|
limitleri aşmadıktan sonra sorun yok bence önemli olan limitleri belirlemek.......
ilginç bi olay
Whiskey Kelt (iskoç yerlisi) dilinde hayat suyu anlamına geliyor..... _________________ Sleep my friend and you will see
that dream is my reality
They keep me locked up in this cage
can't they see that's why my brain says Rage, Rage, Rage, Rage, Rage!! |
|
| Başa dön |
|
 |
pardayan Veled-i METAL


Kayıt: Nov 23, 2005 Mesajlar: 197 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cum Hzr 16, 2006 2:23 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #303 |
|
Sınavdan çıkıp işe geldim, dayanılmaz bir acı bu... Yoğun bir haftanın ardından bu haftanın son gününün, son saatlerinde burnumda bira kokuları tütmeye başladı bile... Alkolle ilgili böyle zamanlarda çok daha iyi şeyler düşünüyorum, biran önce işten çıkıp ona kavuşmam lazım.... _________________ Kendi yaşamlarını ve kaderlerini kendi ellerine almaları ve gerçekliği dönüştürmeleri için net bir alternatifin yokluğunda, insanlar gerçeğe sırtlarını dönmeye çalışırlar...
En son pardayan tarafından Sal Hzr 20, 2006 9:35 am tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi |
|
| Başa dön |
|
 |
killforus Forum Hayvanı


Kayıt: Feb 12, 2005 Mesajlar: 820 Nerden: izmir
|
Tarih: Pzr Hzr 18, 2006 6:04 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #304 |
|
güzel bişe bokunu çıkarmadan güzel güzel ağzımızla içmek lazım her içkiden denemek lazım bence.. |
|
| Başa dön |
|
 |
ModificatoR Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 29, 2005 Mesajlar: 3042
|
Tarih: Pzr Hzr 18, 2006 6:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #305 |
|
| muahuaa...aazımızla içmek kısmına katılıyorum... |
|
| Başa dön |
|
 |
Supreme_Vempire Hırr!!

Kayıt: Sep 25, 2004 Mesajlar: 707 Nerden: Bursa
|
Tarih: Pts Hzr 19, 2006 2:48 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #306 |
|
bira içiyosan bokunun çıkarcaksın abi zaten at bokundanmı yapılıyo diyolardı içmemeye sevketmek için öküz gibi içerim valla beleş oldumu _________________ Bahaneler gıç deliği gibidir her insanda bulunur. |
|
| Başa dön |
|
 |
zaGore MetalTR Radyo DJ

Kayıt: Aug 03, 2005 Mesajlar: 258 Nerden: ßursa City
|
Tarih: Sal Hzr 20, 2006 9:34 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #307 |
|
en iyi ilaç  _________________ ......................................... |
|
| Başa dön |
|
 |
causa-sui Forum Hayvanı


Kayıt: Jun 06, 2006 Mesajlar: 560 Nerden: kocaeli-eskişehir
|
Tarih: Sal Hzr 20, 2006 9:38 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #308 |
|
| sylph demiş ki: |
ne yogası ya koptum okurken...ahahahah...
alkol iidir ben severim içelim güselleşelim |
demi yaw  |
|
| Başa dön |
|
 |
doRu Sebil-i Sübyan


Kayıt: Dec 25, 2005 Mesajlar: 86 Nerden: Aydın
|
Tarih: Sal Hzr 20, 2006 5:21 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #309 |
|
olmassa olmas.. _________________ In The Woods... |
|
| Başa dön |
|
 |
diotima666 Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 28, 2006 Mesajlar: 23
|
Tarih: Sal Hzr 20, 2006 5:28 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #310 |
|
| doğru demiş ki: |
| olmassa olmas.. |
kesinlikle!!  |
|
| Başa dön |
|
 |
mephisto2580 Zehir Hafiye


Kayıt: May 04, 2005 Mesajlar: 207 Nerden: BURDAN
|
Tarih: Sal Hzr 20, 2006 7:17 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #311 |
|
iyi bisey. iyi olmassa okadar fiyat koymazlar üstüne .... abi viski dünyanın parası olmus yaaa. _________________ (_MÈPHÌS†Ø_)™ |
|
| Başa dön |
|
 |
Blues_Man Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 02, 2005 Mesajlar: 829 Nerden: Bursa
|
Tarih: Sal Hzr 20, 2006 7:24 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #312 |
|
alkolsüz bi dünya cüksüz bi erkege benzer... _________________ Kelimeler etime gömülmüş bir bıçak...
|
|
| Başa dön |
|
 |
slayeeer Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 11, 2005 Mesajlar: 1343 Nerden: heryerden
|
Tarih: Çrş Hzr 21, 2006 10:37 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #313 |
|
walla şu an o kadar lazım ki bana aq akşama bişiler yapmam lazım aq _________________ Tadımlık Zevkler... |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Çrş Hzr 21, 2006 11:01 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #314 |
|
sevdiğim dostlarımdan biridir.hatta akşama randevumuz var keyifte, haftada 2 - 3 kez görüşürüz. :p _________________ http://exsaddam.mybrute.com
 |
|
| Başa dön |
|
 |
terliksi-havyar Pijamalı Turşular!

Kayıt: Jul 05, 2005 Mesajlar: 270 Nerden: bir takım biyolojik şartlar altından...
|
Tarih: Çrş Hzr 21, 2006 1:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #315 |
|
her kötülüğün anası. benimde kardeşim. demekki neymiş ben her kötülüğün teyzesi oluyomuşum. _________________ pariah ...
DADAöldüYAŞASINdada !!!
boşlukta çiçek yetiştirenlerin varisi ... |
|
| Başa dön |
|
 |
StillBirth Sebil-i Sübyan


Kayıt: Nov 01, 2004 Mesajlar: 91 Nerden: izmir
|
Tarih: Çrş Hzr 21, 2006 7:08 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #316 |
|
ağzıyla içene eywallah gerisi malüm zaten  _________________ "i feel like ill be seeing you at every street corner" |
|
| Başa dön |
|
 |
cehnnm Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 22, 2005 Mesajlar: 1856 Nerden: tekirdağ-izmit
|
Tarih: Çrş Hzr 21, 2006 8:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #317 |
|
HAYATIMIN PARCASI _________________ artık benden sorumlu olanlar meleklerin yolunda dans eden şeytanlar...
|
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Çrş Hzr 21, 2006 10:43 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #318 |
|
| exsaddam demiş ki: |
| sevdiğim dostlarımdan biridir.hatta akşama randevumuz var keyifte, haftada 2 - 3 kez görüşürüz. :p |
bugün buluştuk dostumla kendimi iyi hissetmemi sağladı bide faydalarıda varmış onuda öğrendim tek sorun yarın nasıl uyanacağım |
|
| Başa dön |
|
 |
FireBrain Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 20, 2006 Mesajlar: 481 Nerden: İzmir / Ankara
|
Tarih: Çrş Hzr 21, 2006 10:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #319 |
|
alkole karşı düşüncem onun herangi bi içecek olduğu yönünde.o alkollü içeceğin tadı hoşuma giderse içerim gitmesse içmem yani midesi kalka kalka bira içenlerden olmadım olamıcam .bana göre özel bişeyi de yok sadece bokunu çıkarınca kafa iyi oluo böyle bi yan etkisi var. _________________ I think I have a little bug inside my head |
|
| Başa dön |
|
 |
vipassana Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 20, 2006 Mesajlar: 34
|
Tarih: Prş Hzr 22, 2006 1:32 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #320 |
|
| kafayı dağıtması bakımından içkiyi seviyorum,kesinlikle insanı rahatlatıyo,ertesi gün yeniden doğmuş gibi hissediyo kendini.. |
|
| Başa dön |
|
 |
|