| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
The_Minds_Eye Forum Hayvanı


Kayıt: Sep 24, 2004 Mesajlar: 792 Nerden: Avalon...
|
Tarih: Cum Şub 11, 2005 3:26 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #41 |
|
c.o.b. u pek sewmem ama....şimdiye kadar dinlediğim en güzel coverı yapmış adamlar....Ramones un Somebody puts somethink in my drink coveri...aciip gaz olmuş şarkı yaff... _________________ bir yosun yatağı bağışlanmış
bir iç çekişle uzanmış
kabul edilmiş yeşil battaniye tarafından
dünyayı öpmüş,
hoşçakal... |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
kucuk_bOyNuZ Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 23, 2005 Mesajlar: 324
|
Tarih: Sal Şub 15, 2005 4:14 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #42 |
|
| marilyn_brian demiş ki: |
kesinlikle marilyn manson_sweet dreams
marilyn manson_tainted love |
yapmaa manson un nerdeyse en kötü coverlarıdır bunnar. the kkk took my baby away,you spin me right ruond,BEAUTIFUL PEOPLE ....
ayrıca hala hiç 1 grup korn _another brick in the wall_ kadar sağlam 1 cover yapmadı. uzun bi süre de yapamaz kanımca. _________________ -anneeeeee ben aseksüel oldum...
-peki .. |
|
| Başa dön |
|
 |
The_Minds_Eye Forum Hayvanı


Kayıt: Sep 24, 2004 Mesajlar: 792 Nerden: Avalon...
|
Tarih: Çrş Şub 16, 2005 3:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #43 |
|
[quote="kucuk_bOyNuZ"]
| marilyn_brian demiş ki: |
ayrıca hala hiç 1 grup korn _another brick in the wall_ kadar sağlam 1 cover yapmadı. uzun bi süre de yapamaz kanımca. |
ama asla orjinalinden daha sağlam olamas.... |
|
| Başa dön |
|
 |
Fink Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 14, 2004 Mesajlar: 302 Nerden: 22 Acacia Avenue
|
Tarih: Çrş Şub 16, 2005 6:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #44 |
|
| kucuk_bOyNuZ demiş ki: |
ayrıca hala hiç 1 grup korn _another brick in the wall_ kadar sağlam 1 cover yapmadı. uzun bi süre de yapamaz kanımca. |
Çok ilginç ben Korn'un o şarkının içine ettiğini düşünüyorum.Jimi Hendrix - All Along The Watch Tower'ı dinle derim eğer iyi cover sayılacaksa bu şarkı ilk önce sayılması gerek... |
|
| Başa dön |
|
 |
St_Faithless Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 15, 2005 Mesajlar: 2 Nerden: Manisa
|
Tarih: Prş Şub 17, 2005 8:58 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #45 |
|
Marilyn manson-Sweet dreams
Korn-another brick in the wall _________________ Don't Believe in me Cause I am already Dead...!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
The_Minds_Eye Forum Hayvanı


Kayıt: Sep 24, 2004 Mesajlar: 792 Nerden: Avalon...
|
Tarih: Cmt Şub 19, 2005 12:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #46 |
|
| St_Faithless demiş ki: |
Marilyn manson-Sweet dreams
Korn-another brick in the wall |
bende öle düşünüorum..korn kim pink floyd cover yapmak kim.. |
|
| Başa dön |
|
 |
punky_sputnik Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 22, 2004 Mesajlar: 5592 Nerden: dnzli
|
Tarih: Cmt Şub 19, 2005 1:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #47 |
|
nie bence şarkı ldukça güzel olmuş sen neresini beğenmedin anlamadım _________________ Alive with the sounds of the pain, I die to want to live. |
|
| Başa dön |
|
 |
The_Minds_Eye Forum Hayvanı


Kayıt: Sep 24, 2004 Mesajlar: 792 Nerden: Avalon...
|
Tarih: Cmt Şub 19, 2005 1:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #48 |
|
bakış açısı işte...ve zevk meselesi işte... _________________ bir yosun yatağı bağışlanmış
bir iç çekişle uzanmış
kabul edilmiş yeşil battaniye tarafından
dünyayı öpmüş,
hoşçakal... |
|
| Başa dön |
|
 |
mezarlik Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 15, 2005 Mesajlar: 27 Nerden: Mezarlik
|
Tarih: Cmt Şub 19, 2005 1:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #49 |
|
Tea Party Painted Blavk Rolling Stone Cover
Moonspel Mr. Crowley Ozzy Osbourne Cover |
|
| Başa dön |
|
 |
nobodies Marilyn FAN

Kayıt: Dec 04, 2004 Mesajlar: 2766
|
Tarih: Cmt Şub 19, 2005 2:07 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #50 |
|
marilyn mansonın sweet dreams i dinlemenizi tavsiye ederim  |
|
| Başa dön |
|
 |
stormblast Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 04, 2004 Mesajlar: 332 Nerden: izmr
|
Tarih: Cmt Şub 19, 2005 4:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #51 |
|
loosing my religion (Graveworm)
my friend of misery ( Dark Tranquillity)
Metal Heart (Dimmu Borgir)
Fear of the dark (Graveworm) |
|
| Başa dön |
|
 |
skuggor "ut ur graven"

Kayıt: Sep 04, 2004 Mesajlar: 4758 Nerden: dunia.
|
Tarih: Pzr Şub 20, 2005 5:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #52 |
|
Cidesphere - Spirit Crusher orjinali kadar ii. _________________ silence... |
|
| Başa dön |
|
 |
Legion swampchiLd

Kayıt: Oct 20, 2004 Mesajlar: 928
|
Tarih: Pzr Şub 20, 2005 6:43 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #53 |
|
| aske nerden bulucaz o parcayi ?_! bende war cidesphere kardeslerm1n b1suru sark1s1 ama death yok cok mrk ettm |
|
| Başa dön |
|
 |
onurzeyrek Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 19, 2005 Mesajlar: 6
|
Tarih: Pzr Şub 20, 2005 11:04 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #54 |
|
| bir şarkya cover yapmak o şarkıya farklı bir açıdan bakmaktır.o şarkıyı dinlemek ve bu şarkyı biz yapsaydık böyle çalardık demek.ve bazen öyle coverlar yapılıyor ki orijinali yanında sönük kalıyor.death-painkiller bunlardan sadece biri.cof-hallowed be thy name,therion-fight fire with fire,metallica-turn the page.bütün bu gruplar zaten klasikleşmiş bu parçalara farklı bir açıdan bakmışlardır.ve eğer onların yakaladığı perspektif eğer size daha yakınsa o cover orijinalinden daha iyi olabilir.cover orijinalinden daha sağlam olamaz demek geleneklere bağlı kalmanın farklı bir biçimidir.klasik parçalar çok yetenekli ellerin becerisiyle yeni bir yüz kazanabilirler. |
|
| Başa dön |
|
 |
The_Minds_Eye Forum Hayvanı


Kayıt: Sep 24, 2004 Mesajlar: 792 Nerden: Avalon...
|
Tarih: Prş Şub 24, 2005 9:03 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #55 |
|
| onurzeyrek demiş ki: |
| bir şarkya cover yapmak o şarkıya farklı bir açıdan bakmaktır.o şarkıyı dinlemek ve bu şarkyı biz yapsaydık böyle çalardık demek.ve bazen öyle coverlar yapılıyor ki orijinali yanında sönük kalıyor.death-painkiller bunlardan sadece biri.cof-hallowed be thy name,therion-fight fire with fire,metallica-turn the page.bütün bu gruplar zaten klasikleşmiş bu parçalara farklı bir açıdan bakmışlardır.ve eğer onların yakaladığı perspektif eğer size daha yakınsa o cover orijinalinden daha iyi olabilir.cover orijinalinden daha sağlam olamaz demek geleneklere bağlı kalmanın farklı bir biçimidir.klasik parçalar çok yetenekli ellerin becerisiyle yeni bir yüz kazanabilirler. |
haddi beaaa....jiddimiii... |
|
| Başa dön |
|
 |
Fink Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 14, 2004 Mesajlar: 302 Nerden: 22 Acacia Avenue
|
Tarih: Prş Şub 24, 2005 11:59 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #56 |
|
| onurzeyrek demiş ki: |
| bir şarkya cover yapmak o şarkıya farklı bir açıdan bakmaktır.o şarkıyı dinlemek ve bu şarkyı biz yapsaydık böyle çalardık demek.ve bazen öyle coverlar yapılıyor ki orijinali yanında sönük kalıyor.death-painkiller bunlardan sadece biri.cof-hallowed be thy name,therion-fight fire with fire,metallica-turn the page.bütün bu gruplar zaten klasikleşmiş bu parçalara farklı bir açıdan bakmışlardır.ve eğer onların yakaladığı perspektif eğer size daha yakınsa o cover orijinalinden daha iyi olabilir.cover orijinalinden daha sağlam olamaz demek geleneklere bağlı kalmanın farklı bir biçimidir.klasik parçalar çok yetenekli ellerin becerisiyle yeni bir yüz kazanabilirler. |
İlla konuşturacaksınız demi.CoF'un Hallowed Be Thy Name coverına orjinalinden daha iyi diyeceğime geleneklere bağlı dar kafalı bağnaz biri olurum daha iyi.Cof şarkının amına koyuyor adam yeni bir perspektif olarak bakıyor.Vokali scream yapmakla,bilmem kemanmış,klavyeymiş cartmış curtmuş eklemekle şarkı iyi yapılmaz.Siz şarkıyı böyle yorumlamanın orjinal olduğunu falan düşünmeyin.Tek yaptıkları şarkının içine etmek.Ruh gerek RUH!!!!!!!!!Iron Maiden'ın ruhu da yok Cradlemış yok Gravewormmuş Opeth'miş cartmış curmuş onların yaptıklarına Iron Maiden cover'ını en fazla güzel yapmış derim.Iron Maiden'ın tırnağı olamayacak grupları daha iyi coverlamış diye önüme sürmeyin.Biraz objektif yaklaşın gidin COF'un söylediğini dinleyin sikimde değil ama sağlammış falan demeyin.Gülerler... |
|
| Başa dön |
|
 |
deserving_of_hell Sebil-i Sübyan


Kayıt: Feb 02, 2005 Mesajlar: 59
|
Tarih: Prş Şub 24, 2005 12:45 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #57 |
|
marliyn manson- sweet dreams
marliyn mansonu dinlemem ama bu asrkııy cok ii yorumlamışlar gerci yenı ogrendım sayılır cover oldugunu bu sarkının |
|
| Başa dön |
|
 |
Patroclus Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 06, 2004 Mesajlar: 517 Nerden: Valinor
|
Tarih: Prş Şub 24, 2005 12:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #58 |
|
Blind Guardian - Don't Talk to Strangers _________________ Lord of all Noldor...
"...A star in the night and a bearer of hope
He rides into his glorious battle alone
Farewell to the valiant warlord..." |
|
| Başa dön |
|
 |
Dewo Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 20, 2005 Mesajlar: 35 Nerden: Antalya
|
Tarih: Cum Şub 25, 2005 10:57 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #59 |
|
marilyn manson-sweet dreams
korn - One _________________ Özgürlük ve Bagimsizlik Benim Karakterimdir. |
|
| Başa dön |
|
 |
DeadAnGeL Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 12, 2004 Mesajlar: 466 Nerden: land of gloom and darkness
|
Tarih: Cum Şub 25, 2005 12:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #60 |
|
kım ne kadar katılır ıblmıorum ama graveworm losıng my relıgıonla fear of the darkı süper yapmıss daha sağlam ve daha gusel bencee _________________ LET ME ALONE ,THAT I MAY FIND A LITTLE comfort before I go whence I SHALL NOT RETURN, TO THE LAND OF GLOOM AND DEEP DARKNESS, THE LAND OF GLOOM AND CHAOS.WHERE LIGHT IS AS DARKNESS |
|
| Başa dön |
|
 |
|