| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Lars_evil Forum Hayvanı


Kayıt: May 22, 2005 Mesajlar: 886 Nerden: Nerden...
|
Tarih: Çrş Hzr 14, 2006 4:34 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #81 |
|
bürokrat olmak istiodm yaknda olcm  _________________ İnsan yalan söylediğinde dünyanın bir parçasını öldürür
Bunlar insanların yanlışlıkla yaşamları sandıkları solgun ölümlerdir.
Bütün bunlara tanık olmaya daha fazla dayanamıyorum
Kurtuluşun krallığı beni evime götüremez mi?
www.iurk.com |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
blackbone Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 3396 Nerden: kuyunun en dibinden
|
Tarih: Çrş Hzr 14, 2006 5:08 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #82 |
|
tıraş olmak istiyodum oldum  =P _________________ Ben karanlık kadar aydınlığım... |
|
| Başa dön |
|
 |
drive_through Hypocrisy FAN

Kayıt: Jun 27, 2005 Mesajlar: 1741 Nerden: Maçka
|
Tarih: Çrş Hzr 14, 2006 5:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #83 |
|
| 3 gün sonra belli olcak sınavda |
|
| Başa dön |
|
 |
deephuman

Kayıt: Nov 23, 2005 Mesajlar: 3258 Nerden: Bakırköy
|
Tarih: Çrş Hzr 14, 2006 6:17 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #84 |
|
| drive_through88 demiş ki: |
| 3 gün sonra belli olcak sınavda |
Allah yardımcınız olsun
tüm sınava girenlere _________________ Biz de öldük, ama her şeye rağmen bu yeryüzünde şarkılar söyledik. Teşekkürler dünya.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Ganymedes Veled-i METAL


Kayıt: Jun 04, 2006 Mesajlar: 162 Nerden: Tartaros
|
Tarih: Çrş Hzr 14, 2006 6:47 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #85 |
|
mülteci olmak isterdim küçükken: beleşe başka ulkelerde kalabildiklerini sanırdım italya ya gitcektim
sonra rahber olmak istedim o da olmadı şimdi ressam olma yolundyım _________________ A field of crystal tears, the downfall of heaven
Snow softly falls, frozen tears from above
This bitter loss...an angels funeral |
|
| Başa dön |
|
 |
Blues_Man Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 02, 2005 Mesajlar: 829 Nerden: Bursa
|
Tarih: Çrş Hzr 14, 2006 6:51 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #86 |
|
işe gelmek istemezdim ama geldim  _________________ Kelimeler etime gömülmüş bir bıçak...
|
|
| Başa dön |
|
 |
jamesalanhetfield Schizophren

Kayıt: Nov 26, 2004 Mesajlar: 1490 Nerden: Skopje
|
Tarih: Çrş Hzr 14, 2006 6:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #87 |
|
| senarıst yada yonetmen olmak ıstıodum su anlık kameramanım. (hea bıde su an asker) |
|
| Başa dön |
|
 |
FadeAway Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 18, 2005 Mesajlar: 516 Nerden: istanbul
|
Tarih: Çrş Hzr 14, 2006 6:57 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #88 |
|
basketbolcu veya gitarist olmak isterdim (gerçi bunun için henüz geç değil) ama dış ticaret sorumlusu asistanı oldum.. _________________ i thought i lost you somewhere but you were never really ever there at all... |
|
| Başa dön |
|
 |
metalic_wolf Forum Hayvanı


Kayıt: May 09, 2006 Mesajlar: 838 Nerden: bursaspor şehrinden
|
Tarih: Çrş Hzr 14, 2006 8:45 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #89 |
|
bi bok olmak istemezdim ama bi bok olmadımmmmm _________________ bir gün bütün türk devletleri çin seddinin sınırında buluşacak
M.KEMAL ATATÜRK |
|
| Başa dön |
|
 |
korn_mert Veled-i METAL


Kayıt: May 30, 2006 Mesajlar: 155 Nerden: A-D-A-N-A
|
Tarih: Çrş Hzr 14, 2006 10:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #90 |
|
rock kafe açmak isterdim adanada saglam 1,2 tane war onlara rakip olrdu.. _________________ ecellimle boguşmak istiyorum,tanrım azrailimi dişi gönder... |
|
| Başa dön |
|
 |
devils_N_angels Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 23, 2006 Mesajlar: 1537
|
Tarih: Prş Hzr 15, 2006 3:47 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #91 |
|
| korn_mert demiş ki: |
| rock kafe açmak isterdim adanada saglam 1,2 tane war onlara rakip olrdu.. |
korn_mert olmuşsun daha ne istion _________________ Öyle büyük ki içimdeki boşluğum,ne koyarsam koyayım dolmuyor... |
|
| Başa dön |
|
 |
geschrei Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 15, 2006 Mesajlar: 287 Nerden: ist/bakirkoy..
|
Tarih: Prş Hzr 15, 2006 3:50 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #92 |
|
kücükken öğretmen olmak isterdim şimdi grafikerim _________________ SiL Gözünün YalnızLıklarını..O An fısıLda DuvarLara Adımı..Bin Bıçak Var Sırtımda..BiniyLede Adassın Her Biri HAYRAN SANA... |
|
| Başa dön |
|
 |
untouchadles Haggard FAN

Kayıt: Dec 19, 2006 Mesajlar: 627 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Cum May 11, 2007 1:07 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #93 |
|
umudum olsun isterdim yok oldu büüdükçe.. _________________ amen!! |
|
| Başa dön |
|
 |
bloody_nymph Sebil-i Sübyan


Kayıt: Apr 14, 2007 Mesajlar: 61 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Cum May 11, 2007 5:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #94 |
|
| sadece sevmek ve aynı şekılde sevılmek istedım ben................ama bi mok oldugu yok..... |
|
| Başa dön |
|
 |
ShadoWMessiaH Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 31, 2007 Mesajlar: 878 Nerden: İzmir
|
Tarih: Cum May 11, 2007 6:06 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #95 |
|
strateji uzmanı olmak istiodum olamadım,arkeoloji okuyam dedim tembelikten onuda kazanamadım ,aq en son dedik bi hırsla psikolog olak o da olmadı şimdi anestezi teknisyenliği yolunda ilerlioz ama ilk defa şans yüzüme güldü 2 senelik üstlerden birisi terapiymiş onu okucam en aznından psikolojinin alt bölümü napalım bunada şükür  |
|
| Başa dön |
|
 |
relisys Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 04, 2007 Mesajlar: 964 Nerden: istanbuL
|
Tarih: Pzr May 13, 2007 10:04 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #96 |
|
henuz bısı olmadım sanırsam..bu gıdıslede zor..bırakın bunları gencler bence yasayın we onuruzla ölün derım ben  _________________ Evet ben bir serserinin ve yılışık dilencinin biriyim (...)
Serseri ve dilenci olmak sadece serseri ve dilenci olmak değildir.
Toplum düzeninin dışında kalmaktır.
|
|
| Başa dön |
|
 |
blackreaper Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 04, 2006 Mesajlar: 592 Nerden: karanlık ışığımdır
|
Tarih: Pts May 14, 2007 10:46 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #97 |
|
heykel bölümüne gitmek istiyodum hala oraya gitmek istiyorum _________________ karanlık ışığımdır
|
|
| Başa dön |
|
 |
dark159 Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 12, 2007 Mesajlar: 724 Nerden: Evden,İşten, Cepten,Heryerden...
|
Tarih: Pts May 14, 2007 10:51 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #98 |
|
Metalci bir sevgili ....... ama herseferinde benımle zıt giden biri bana aşık oluyor.
İş olarak asker olmak isterdim ama bu A.Q. öss si yüzünden lise mezunu oldum.
---------
Ha bunun yanı sıra istediklerimin üzerine ulaştıgım işlerde oldu, nankörlük yapmayalım şimdi. _________________ 1.5.9....................159 |
|
| Başa dön |
|
 |
4TMXX DoPEsTar

Kayıt: Sep 28, 2006 Mesajlar: 758 Nerden: barcelona...
|
Tarih: Pts May 14, 2007 12:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #99 |
|
makina muh. olmak istiodum,textil muh. oldum. _________________ yes to Racism!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
NiGhTmOrE Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 13, 2007 Mesajlar: 7 Nerden: YOLUNU KAYBETMİŞLER MAHALLESİ ESRARKEŞLER SOKAĞI ÖLMÜŞLER APARTMANI KAT 3 NO 9
|
Tarih: Pts May 14, 2007 2:56 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #100 |
|
KIZ OLAMK İSTERDİM ERKEK OLDUM DERTSİZ OLMAK İSTERDİM DERTLİ OLDUM =) _________________ KES AĞLAMAYI SOKARIM BAĞLAMAYI !!! =) |
|
| Başa dön |
|
 |
|