| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
lethee Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 08, 2006 Mesajlar: 365
|
Tarih: Pts Tem 17, 2006 7:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #361 |
|
alkolsuz olur mu be, hele alıştıysan bırakmak olur mu?? aksam vakti bi kosede sarabını içmek off off
cemal sureyanın da dedigi gibi saat 12 den sonra butun ickiler sarap  _________________ özgürlüğün geldiği gün, o gün ölmek yasak... |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
pardayan Veled-i METAL


Kayıt: Nov 23, 2005 Mesajlar: 197 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pts Tem 17, 2006 7:23 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #362 |
|
Şu anda gayet olumlu, içtikçe sempatim artıyor, artacak, daha çok sevicem. Yarın büyük ihtimalle nefret edicem. Yarın akşam yine sevmeye başlıcam, böyle sürüp gidecek işte.... _________________ Kendi yaşamlarını ve kaderlerini kendi ellerine almaları ve gerçekliği dönüştürmeleri için net bir alternatifin yokluğunda, insanlar gerçeğe sırtlarını dönmeye çalışırlar... |
|
| Başa dön |
|
 |
flying Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 07, 2006 Mesajlar: 236 Nerden: Istanbul&Sakarya
|
Tarih: Sal Tem 18, 2006 12:33 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #363 |
|
| Yadigar_Ucanpehlivan demiş ki: |
Herkes bir gün ölecek. Şahsen ben kafam güzelken ölmeyi tercih ederim  |
Atın ölümü arpadan olsun hesabı ...  |
|
| Başa dön |
|
 |
hell_31 Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 01, 2006 Mesajlar: 14 Nerden: bursa
|
Tarih: Sal Tem 18, 2006 12:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #364 |
|
walla barmaidim hem okudum hem barmaidlik yaptım ama icmeden olmaz diyenlerdenim kesinlikle her gün bi şişe vodka ve 5 6 şişe biramı içerim!he ne var kendimizi daha çabuk öldürüyoruz ama bende alıskanlık var ! _________________ ıssızlığın ortasında terk edilmiş karanlıkta lanetinle boğuşuyorum................... |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Sal Tem 18, 2006 12:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #365 |
|
bara gitmeyeli 1 ay oldu 1 haftadırda içmiyorum var bişeyler ama dur bakalım. _________________ http://exsaddam.mybrute.com
 |
|
| Başa dön |
|
 |
Necronomicon Zehir Hafiye


Kayıt: May 02, 2005 Mesajlar: 280 Nerden: gelecek ?..
|
Tarih: Sal Tem 18, 2006 12:51 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #366 |
|
öldürmeden önce çok iyi bilirdik yattığı mekanı soğuk
şişesi büyük olsun kapağı sıkı olsun
amin  _________________ Devrimi satın alamazsınız. Devrimi yapamazsınız. Devrim olabilirsiniz ancak. Devrim ya ruhunuzdadır ya da hiçbir yerde |
|
| Başa dön |
|
 |
SiLeNt_ScReaM Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 22, 2005 Mesajlar: 742
|
Tarih: Prş Tem 27, 2006 10:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #367 |
|
alkol her fenaligin anasi _________________ Out of strenght to fight.
I cannot take another night.
I cannot take it no more. |
|
| Başa dön |
|
 |
kagithavlu Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jul 31, 2006 Mesajlar: 52 Nerden: istanbul
|
Tarih: Çrş Ağu 09, 2006 1:03 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #368 |
|
| İnsanların kafasını bulandırıp salak modlara sokan bir içecek |
|
| Başa dön |
|
 |
FuRY Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 20, 2004 Mesajlar: 228 Nerden: tekirdağ
|
Tarih: Çrş Ağu 09, 2006 1:04 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #369 |
|
| güzel bşydir.. |
|
| Başa dön |
|
 |
MethaL Forum İnsanı

Kayıt: Jun 28, 2005 Mesajlar: 4764 Nerden: İstanbuL
|
Tarih: Çrş Ağu 09, 2006 1:24 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #370 |
|
insan agzıyla içmeyi bildigi sürece içmek güzeldir _________________ Nefrete Sevgiden Daha Çok Güvenirim Dedi ŞeYTaN..ÇÜNKÜ NEFRETİN SAHTESİ OLMAZ..! |
|
| Başa dön |
|
 |
memories_wt Zehir Hafiye


Kayıt: Aug 04, 2006 Mesajlar: 225 Nerden: bursa
|
Tarih: Çrş Ağu 09, 2006 7:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #371 |
|
2 biradan sonra bana herşey güzel.alkolün çekingenliği azalttığı da biliniyor.daha çok sevmek lazım tabi.(gerçi çekingen değilim ama) _________________ düşlerim gerçek, gerçeklerim yalan.....! |
|
| Başa dön |
|
 |
symbol_of_apocalypse Metallica FUN

Kayıt: Apr 10, 2005 Mesajlar: 1312 Nerden: istanbul/karaman/ermenek(üni. nedediyle)
|
Tarih: Çrş Ağu 09, 2006 7:38 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #372 |
|
alkol iyi bir b*k değildir _________________ [ ϩΨmβoζ_oƒ_aρocaζΨpƐ ] |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Çrş Ağu 09, 2006 7:44 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #373 |
|
daha önce keyif için içerdim.şimdi taş düşürmek için.ayrılamıcaz birayla anlaşılan  _________________ http://exsaddam.mybrute.com
 |
|
| Başa dön |
|
 |
I_am_the_dark Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 28, 2006 Mesajlar: 251 Nerden: the faded earth
|
Tarih: Çrş Ağu 09, 2006 8:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #374 |
|
biz samimiyeti kestik alkollen.meraba meraba.o kadar. _________________ Uyarı: Imzaya resim koymak yasaklanmıştır.
Never again! |
|
| Başa dön |
|
 |
slipknotXXX Veled-i METAL


Kayıt: Aug 30, 2005 Mesajlar: 126
|
Tarih: Prş Ağu 10, 2006 1:44 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #375 |
|
| temel içecek |
|
| Başa dön |
|
 |
angelica_89 Veled-i METAL


Kayıt: Apr 28, 2006 Mesajlar: 123 Nerden: istanbul
|
Tarih: Prş Ağu 10, 2006 3:28 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #376 |
|
alkol iğreç bişey kesinlikle.sadece uyusmak istediğim zaman içiorum.bazen insan hiç bisey düşünmemek istio.
ama itiraf etmeliyim ki o olmasa napardım bilmiyorum... _________________ umudu büyüt içinde... |
|
| Başa dön |
|
 |
Queen_gothica Veled-i METAL


Kayıt: Jun 24, 2006 Mesajlar: 182 Nerden: Mersin
|
Tarih: Cmt Ağu 19, 2006 11:51 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #377 |
|
şarapsız ve birasız olmaz.. _________________ exodus |
|
| Başa dön |
|
 |
xsenon Forum Hayvanı


Kayıt: May 18, 2005 Mesajlar: 3767 Nerden: ağrı dağı eteğinden
|
Tarih: Sal Ağu 22, 2006 11:09 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #378 |
|
+18 altındakilerin alması ergenliklerini kötü etkiler _________________ van tu tiri forro... ACI YOK ROCKYYYY |
|
| Başa dön |
|
 |
fckthswrld Sebil-i Sübyan


Kayıt: Aug 13, 2006 Mesajlar: 91 Nerden: uşak
|
Tarih: Sal Ağu 22, 2006 11:18 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #379 |
|
aşırıya kaçmadıkça içilebilir  _________________ myspace.com/turkmetalbands |
|
| Başa dön |
|
 |
AzO_ Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 25, 2005 Mesajlar: 443 Nerden: !KaYBoLDu!
|
Tarih: Sal Ağu 22, 2006 1:46 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #380 |
|
abartmadan kullanmak lazım... _________________ hep senden ileride olan birileri vardir! |
|
| Başa dön |
|
 |
|