| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
drive_through Hypocrisy FAN

Kayıt: Jun 27, 2005 Mesajlar: 1741 Nerden: Maçka
|
Tarih: Çrş Ağu 30, 2006 7:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #81 |
|
büyük-küçük tualet 1 ytl imiş arkadaşlar bari umumi tualet olarak kazansınlar
bi de bugün gördüm yakında topiğin kaldırılmasına sebep olcak şeyler...hindu müzik çalıodu gelirken giderkende limp çalıodu... |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
dbantichrist Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 25, 2005 Mesajlar: 292 Nerden: 5n1k
|
Tarih: Çrş Ağu 30, 2006 7:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #82 |
|
| 1 yl oldu gitmeyeli özledim ya orayıı tuvaletinde baya sıra bekledim |
|
| Başa dön |
|
 |
cawat Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 01, 2004 Mesajlar: 291 Nerden: Izmir
|
Tarih: Pts Eyl 04, 2006 7:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #83 |
|
yaw onceden black caliodu daha kalabalikdi sonra erdinc abi kiraya falan verdi bi kac adam geldi yukarsini mahvetdi 50 li lerin muziklerini caldi mahvoldu sonra tekrar geri aldi erdinc abi faruk tekrar ise basladi bu aralar ayrilma olaylari var ama dur bakalim bu logos un sonu nereye gidecek... _________________ www.sentencedturkiye.com
www.pckolojik.com
www.cawat.com |
|
| Başa dön |
|
 |
niesreiz _psychedelic_

Kayıt: Jun 12, 2005 Mesajlar: 1224
|
Tarih: Cmt Eyl 30, 2006 2:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #84 |
|
ben oraya uyumaya gidiiom walla bide sıçmaya  |
|
| Başa dön |
|
 |
Bazarov Zehir Hafiye


Kayıt: Aug 10, 2006 Mesajlar: 205 Nerden: New York Tanım:Kâhyâ
|
|
| Başa dön |
|
 |
cawat Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 01, 2004 Mesajlar: 291 Nerden: Izmir
|
|
| Başa dön |
|
 |
mavi_cadi Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jul 09, 2006 Mesajlar: 62 Nerden: izmir
|
Tarih: Cum Şub 02, 2007 12:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #87 |
|
| harbı ya napalım gıdıcek baska yer kalmadı kı aq arka sokak mıs bahaneymıs yalan oldu oralar bi de faruk zorla servıs yaptırmasa gusel olcak ama... |
|
| Başa dön |
|
 |
guLus Geçerken Uğrayan


Kayıt: Sep 29, 2006 Mesajlar: 32 Nerden: issmir
|
Tarih: Cmt Şub 03, 2007 5:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #88 |
|
dostlarım yanımda olduktan sonra logos cennet bea  |
|
| Başa dön |
|
 |
redeath333 Slipknot FAN

Kayıt: Oct 22, 2004 Mesajlar: 4538 Nerden: İZmir
|
Tarih: Sal Şub 13, 2007 11:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #89 |
|
çok yabancı  |
|
| Başa dön |
|
 |
Distopik Sebil-i Sübyan


Kayıt: Feb 19, 2007 Mesajlar: 71 Nerden: Smyrna
|
Tarih: Pts Şub 19, 2007 11:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #90 |
|
Cawat sana ben varım diye rahat geliyordur
Aman allahım orda çalıştığım 2 ay. Yok abi, en iyisi logosta müşteri olmak. Salak Faruk hala ömrünü yiyor orda.
Herife konserde bile "bi nescafe, bi çay" dediler  _________________ Sing once again with me, our strange duet / My power over you, grow stronger yet
_Canis Lupus_ |
|
| Başa dön |
|
 |
DreamDruMMeR Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 21, 2005 Mesajlar: 44
|
Tarih: Pzr Tem 15, 2007 12:46 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #91 |
|
gusel bı mekan hos iyi elenceliii... _________________ Du bist total heavy... |
|
| Başa dön |
|
 |
MuHaLiF Veled-i METAL


Kayıt: Jun 14, 2007 Mesajlar: 127
|
Tarih: Pzr Ekm 07, 2007 10:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #92 |
|
| metal in kral yeri |
|
| Başa dön |
|
 |
morokuz Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 06, 2007 Mesajlar: 20 Nerden: İzmir
|
Tarih: Pzr Arl 02, 2007 8:07 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #93 |
|
Yazın bir ara kapandıktan sonra, Eylül 2007'den itibaren Köprüaltı'ndan Doktor'un tekrar işletmeye başladığı cafe..
30 Eylül 2007'den itibaren Moröküz'ün çalışmaya başladığı bu cafe'de bir süre devam eden ikinci eleman trafiğinden sonra son bir aydır (yıllardır Logos cafe'nin gönüllü demirbaşı olan) Karga çalışmaya başlamıştır.
Ve Karga ile birlikte eski Logos tayfasından arkadaşlar Logos'un yeniden açıldığını öğrenmeye ve uğramaya başlamıştır. Bu özellikle Logos cafe'deki ortam için çok iyi olmuştur.
Cafe'de (hemen hemen hepsi arkadaşım da olsa) bir şey içmeden ortalıkta gezinmeler falan çok oluyordu ve iki gün önce bu konuyu da içeren bir toplantı yaptık patronla.. Yeni tavırlar hakkında hemen bilgi vereyim:
*Arkada, gitarın olduğu kırmızı odada oturmak artık yasak.
*İlk servis zorunlu. Masada oturan herkes en az bir içecek içmeli.. Sonuçta bir cafe'de oturup, müzik eşliğinde keyif çatmanın karşılığında en azından 75 Kuruş'a bir su alarak bir karşılık vermeli mantıken. Zaten cafe de ancak böyle kendini devam ettirebilir. Yoksa kapanır.
*Cafe'de gürültülü bir şekilde kuduranlar, Pankreas güreşi yapanlar, rahatsızlık verenler net bir şekilde uyarılacak ve eylemlerin devamı halinde binanın dışına postalanmak zorunda kalınacak.
Bu arada bir arkadaşımın Logos Cafe'nin sitesi için tasarım teklifi var; belki Logos için bir web sitesi ortaya çıkabilir yakında. _________________
http://kilisleri.com
http://morokuz.blogcu.com |
|
| Başa dön |
|
 |
lava Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 23, 2007 Mesajlar: 6
|
Tarih: Pzr Arl 23, 2007 9:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #94 |
|
logos bazen işi fazla abartıp kovulduumuz yerdir eyw erdinç abi anladın deerimizi tabi lan ne cok anım wr lan benim orda saysam btmez ha syamam zaten neyse gerçi artık eski logosu özlüoruz baya cok cıvıdı müzikler sapıttı tanıdık müşteriler deişti eskiden msa masa gezrdm ben ya herkzi tanıoduk şimdi fıss büssürü dandik geliyor _________________ i cant sleep so i take a breath and hide behind my breavest mask... |
|
| Başa dön |
|
 |
lava Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 23, 2007 Mesajlar: 6
|
Tarih: Pzr Arl 23, 2007 9:56 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #95 |
|
moröküz boramı oluo hnn _________________ i cant sleep so i take a breath and hide behind my breavest mask... |
|
| Başa dön |
|
 |
psychosocial Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 25, 2008 Mesajlar: 6
|
Tarih: Pzr Tem 27, 2008 9:32 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #96 |
|
| doyoudreamofme demiş ki: |
| kilise sokağı dersek herkes anlar.kilise sokağımı nere? şöyle üç beş metalcinin elinde bira kaldırımda oturduğunu görürseniz işte orası kilise sokağıdır.tam kilisenin karşısındada logos vardır.logosta çay kahve nargile vb. içince hesabınız kadar bonus kazanır aşağıda hediyelik eşya bileklik ne biliyim kaset cd gibi aksesuarlara falan harcarsınız bonusu.güzeldir... |
arkadas super tanmlams bnde sık sık gderm xD |
|
| Başa dön |
|
 |
|