| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
exquake Veled-i METAL


Kayıt: Sep 07, 2005 Mesajlar: 102
|
Tarih: Çrş Ağu 02, 2006 10:38 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #201 |
|
tüh yazmışlar neyse _________________ MARTENSMITH guitar&vocals
Demomuz Trident of Life ı bu adresten download edebilirsiniz.
www.myspace.com/martensmith |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
dimness_through Veled-i METAL


Kayıt: Jun 13, 2006 Mesajlar: 104 Nerden: satanistan
|
Tarih: Çrş Ağu 02, 2006 10:41 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #202 |
|
| exquake demiş ki: |
children of bodom-oops i did it again  |
+birmilyon kere katılıyorum zuhahahahahahahahahaa yazmışlar ama onlarada katılalım barii |
|
| Başa dön |
|
 |
ilidian Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 06, 2006 Mesajlar: 201 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Çrş Ağu 02, 2006 11:10 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #203 |
|
death in painkiller coveri bana daha cazip gelior. _________________
ilidian is out there somewhere... |
|
| Başa dön |
|
 |
Dean r.i.p

Kayıt: Apr 11, 2005 Mesajlar: 2290
|
Tarih: Çrş Ağu 02, 2006 12:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #204 |
|
| exquake demiş ki: |
children of bodom-oops i did it again  |
saglam olmu$tur katılırım buna |
|
| Başa dön |
|
 |
SiLeNt_ScReaM Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 22, 2005 Mesajlar: 742
|
Tarih: Prş Ağu 03, 2006 6:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #205 |
|
| exquake demiş ki: |
children of bodom-oops i did it again  |
+9999999999999999  _________________ Out of strenght to fight.
I cannot take another night.
I cannot take it no more. |
|
| Başa dön |
|
 |
FireBrain Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 20, 2006 Mesajlar: 481 Nerden: İzmir / Ankara
|
Tarih: Prş Ağu 03, 2006 8:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #206 |
|
graveworm'ü sevmesem de fear of the dark coverları çok sağlam _________________ I think I have a little bug inside my head |
|
| Başa dön |
|
 |
Darius Zehir Hafiye


Kayıt: May 21, 2006 Mesajlar: 249 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Cum Ağu 04, 2006 9:24 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #207 |
|
| trivium - master of puppets.çok hoşuma gitti. |
|
| Başa dön |
|
 |
-rAzieL- Katatonia FAN

Kayıt: Apr 02, 2005 Mesajlar: 365 Nerden: NoT HeaVen..
|
Tarih: Cum Ağu 04, 2006 9:33 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #208 |
|
| okanist demiş ki: |
| bu baslıgı acanda hata orjinalinden saglam cover mı olur yaws?? |
nasıl olmaz ben orayı kacırdım bana bi anlat bea ?
children of bodom-oops i did it again orjinalinden saglam bence  _________________ αzιzℓєяιη gє¢єѕιη∂є вιя güηαнкαяıη özgüяℓüğü.. |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cum Ağu 04, 2006 9:40 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #209 |
|
graveworm losing my religion uda güzel coverlamış ama orjinalinden sağlam diyemicem. _________________ http://exsaddam.mybrute.com
 |
|
| Başa dön |
|
 |
Proserpina Phlegethon

Kayıt: Jun 12, 2005 Mesajlar: 2261 Nerden: Klazomenai
|
Tarih: Cum Ağu 04, 2006 11:59 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #210 |
|
the creatures of the night - iced earth _________________ He came to rock...And rocked like no one other with the heart twice the size of Texas,our beloved brother,companion,mentor,idol,and friend...We love you Dime...Until we meet again |
|
| Başa dön |
|
 |
Slicedlower Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 16, 2005 Mesajlar: 201 Nerden: Istanbul-Bakırköy
|
Tarih: Pts Ağu 07, 2006 5:39 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #211 |
|
| Death'in Painkiller cover'ı çok güzel. Soloları pek iyi çalamamışlar ama Chuck'ın sesi cuk oturmuş şarkıya... |
|
| Başa dön |
|
 |
memories_wt Zehir Hafiye


Kayıt: Aug 04, 2006 Mesajlar: 225 Nerden: bursa
|
Tarih: Pts Ağu 07, 2006 11:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #212 |
|
metallica - turn the page
children of bodom - final countdown
opeth - remember tomorrow (bence çok iyi)
graveworm - fear of the dark _________________ düşlerim gerçek, gerçeklerim yalan.....! |
|
| Başa dön |
|
 |
Baranus Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 07, 2006 Mesajlar: 618 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Sal Ağu 08, 2006 1:11 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #213 |
|
| exquake demiş ki: |
children of bodom-oops i did it again  |
buna katılmakla birlikte metallica paranoid |
|
| Başa dön |
|
 |
comfortinBRUTALiTY Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 25, 2006 Mesajlar: 1560
|
Tarih: Sal Ağu 08, 2006 8:28 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #214 |
|
megadeth cover ından bahsedio heralde _________________ dm.wasp.gen.tr |
|
| Başa dön |
|
 |
arelle Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 27, 2005 Mesajlar: 22 Nerden: İzmir
|
Tarih: Sal Ağu 08, 2006 10:12 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #215 |
|
| Ben Katatonia'nın Nightmares By The Sea cover'ına bayılırım. Orijinalinin Jeff Buckley'den kaynaklanan ayrı bi güzelliği var ama bana Katatonia versiyonu daha güzel gelir hep... |
|
| Başa dön |
|
 |
Boogieman Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 23, 2006 Mesajlar: 5
|
Tarih: Çrş Ağu 09, 2006 2:35 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #216 |
|
death painkiller
pantera planet caravan |
|
| Başa dön |
|
 |
angelica_89 Veled-i METAL


Kayıt: Apr 28, 2006 Mesajlar: 123 Nerden: istanbul
|
Tarih: Prş Ağu 10, 2006 10:20 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #217 |
|
manson-sweet dreams
lacuna coil-enjoy the silence(depeche mode cover)
belki korn da olabilir another brick in the wall _________________ umudu büyüt içinde... |
|
| Başa dön |
|
 |
HeLL152 Veled-i METAL


Kayıt: Jan 09, 2006 Mesajlar: 136 Nerden: Ankara
|
Tarih: Prş Ağu 10, 2006 10:48 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #218 |
|
Nightwish- High Hopes ve Katatonia- Nightmares by the Sea _________________ Together we might live,
Divided we must fall... |
|
| Başa dön |
|
 |
beseech Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 24, 2005 Mesajlar: 18
|
Tarih: Pzr Ağu 13, 2006 10:53 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #219 |
|
| death-painkiller megadeth-battery-six feet under -smoke on the water-pantera balls to the wall |
|
| Başa dön |
|
 |
bindokuzyuz84 Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 12, 2006 Mesajlar: 3046 Nerden: anKARA
|
Tarih: Prş Ağu 17, 2006 12:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #220 |
|
remember tomorrow - OPETH _________________ ..Notalarına yaklaş aşkın ! |
|
| Başa dön |
|
 |
|