| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Chaos_legion Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 13, 2006 Mesajlar: 220
|
Tarih: Sal Şub 20, 2007 5:46 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #241 |
|
| okanist demiş ki: |
| hicbir cover esas sarkının ruhunda olamaz |
Okanist çok haklı.
Bir grubun kendi yarattığı şarkıyı başka bir grup çaldığında,bu orjinalinden daha iyi demek mantıksızdır herşeyden önce başkasının parçasıdır ve o şarkıyı biz ilk kez onlardan duymuşuzdur kotaları sınırları parçadaki notaları onlar oluşturmuşlardır ve tamamiyle kendi üretileridir. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
GlooM Güven Ceylan Photography

Kayıt: Apr 10, 2005 Mesajlar: 6088 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Çrş Şub 21, 2007 7:17 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #242 |
|
Cover dediğin zaten parçayı tamamen farklı yapmalı bence graveworm - fear of the dark ! _________________ [url=http://www.guvenceylan.net]
[url=http://www.kapakmagazin.com] |
|
| Başa dön |
|
 |
electra Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 22, 2007 Mesajlar: 11 Nerden: ist
|
Tarih: Prş Şub 22, 2007 9:12 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #243 |
|
cradle of filth in yaptığı coverlar özellikle mr crowley _________________ gonna be one of THEM |
|
| Başa dön |
|
 |
damnedlord Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 18, 2005 Mesajlar: 416
|
Tarih: Prş Şub 22, 2007 12:08 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #244 |
|
| Queen_gothica demiş ki: |
| death-painkiller |
budur.
marduk_sex with satan
immortal_ to walk the infernal fields
gorgoroth_ slottel i det fjerne
uzarr |
|
| Başa dön |
|
 |
inborn_lifeless Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 01, 2005 Mesajlar: 1084 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Prş Şub 22, 2007 3:57 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #245 |
|
destruction-whiplash _________________
|
|
| Başa dön |
|
 |
jordisoN_maniac Veled-i METAL


Kayıt: Feb 23, 2007 Mesajlar: 192 Nerden: iowa
|
Tarih: Cum Şub 23, 2007 4:44 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #246 |
|
children of bodom tabi.
dont stop at the top ve talk dirty to me sayfı duyarım ben onlara ya çok harikalardı gerçekten
ayrıca sentenced white wedding ve the trooper unutulamazdı |
|
| Başa dön |
|
 |
femtex Geçerken Uğrayan


Kayıt: Aug 21, 2006 Mesajlar: 18
|
Tarih: Cum Şub 23, 2007 5:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #247 |
|
nevermore-->love bites
death-->painkiller |
|
| Başa dön |
|
 |
mielikki Veled-i METAL


Kayıt: Dec 03, 2006 Mesajlar: 120 Nerden: aslında kuzeye doğru..
|
Tarih: Cmt Şub 24, 2007 5:18 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #248 |
|
sonata actica-still loving you
haha çok hoşuma gitmişti ya aralada fln da gülüyor şerefsiz |
|
| Başa dön |
|
 |
jordisoN_maniac Veled-i METAL


Kayıt: Feb 23, 2007 Mesajlar: 192 Nerden: iowa
|
Tarih: Sal Mar 06, 2007 1:48 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #249 |
|
silent hate phobia bizim arkdasların senfonik grubudur ehuehuehueheuhahha
şaka bi yana :d
bide motörhead enter sandman diesim geldi   |
|
| Başa dön |
|
 |
devilation S.A.B.A

Kayıt: Dec 03, 2005 Mesajlar: 1998 Nerden: cehennem - ankara
|
|
| Başa dön |
|
 |
anqlofdeath AnathemaNiac

Kayıt: Sep 05, 2006 Mesajlar: 332 Nerden: Eskişehir
|
Tarih: Pzr Mar 11, 2007 3:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #251 |
|
death-pain killer
marilyn-sweet dreams
MDB-Roads
Cradle-Hollowed be thy name bi de tabii ki.. |
|
| Başa dön |
|
 |
DeaTacita S.A.B.A

Kayıt: Jun 03, 2006 Mesajlar: 101 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pzr Mar 18, 2007 12:11 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #252 |
|
burn in hell twisted sisterınmış yeni öğrendim bunuda. ama dimmu borgir cooooooooook daha ii söylemiş bence |
|
| Başa dön |
|
 |
octavarium Dream Theater Fan

Kayıt: Jul 17, 2005 Mesajlar: 489 Nerden: İzmir
|
Tarih: Pzr Mar 18, 2007 12:41 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #253 |
|
| ilkin demiş ki: |
| dream theater - perfect strangers |
budur  _________________ Emeğe Saygı
Repleri Unutmayalım Beyler... |
|
| Başa dön |
|
 |
devilation S.A.B.A

Kayıt: Dec 03, 2005 Mesajlar: 1998 Nerden: cehennem - ankara
|
Tarih: Pzr Mar 18, 2007 12:43 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #254 |
|
| Legion demiş ki: |
| aeternatus demiş ki: |
cradle of filth_hallowed be thy name
childeren of bodom_the final countdown
childeren of bodom_trooper |
final countdown norther ın cover ıa arkadaşlar . yanlışınız war
the trooper da COB un deil oda sentenced ın |
final countdown ve the trooper ı cob da coverladı
senin yanlısın olmasın _________________ http://www.myspace.com/sabaontheroads
sabaontheroads@hotmail.com
F.O.X Vokal
Motörhead fan hatta birebir yaşıyor ve yaşatıyor
long live rock n roll |
|
| Başa dön |
|
 |
devilation S.A.B.A

Kayıt: Dec 03, 2005 Mesajlar: 1998 Nerden: cehennem - ankara
|
Tarih: Pzr Mar 18, 2007 12:44 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #255 |
|
| DeaTacita demiş ki: |
burn in hell twisted sisterınmış yeni öğrendim bunuda. ama dimmu borgir cooooooooook daha ii söylemiş bence |
şakacı kız seni _________________ http://www.myspace.com/sabaontheroads
sabaontheroads@hotmail.com
F.O.X Vokal
Motörhead fan hatta birebir yaşıyor ve yaşatıyor
long live rock n roll |
|
| Başa dön |
|
 |
DeaTacita S.A.B.A

Kayıt: Jun 03, 2006 Mesajlar: 101 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pzr Mar 18, 2007 12:46 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #256 |
|
| devilation demiş ki: |
| DeaTacita demiş ki: |
burn in hell twisted sisterınmış yeni öğrendim bunuda. ama dimmu borgir cooooooooook daha ii söylemiş bence |
şakacı kız seni |
ne şakası ya gercek |
|
| Başa dön |
|
 |
devilation S.A.B.A

Kayıt: Dec 03, 2005 Mesajlar: 1998 Nerden: cehennem - ankara
|
|
| Başa dön |
|
 |
DeaTacita S.A.B.A

Kayıt: Jun 03, 2006 Mesajlar: 101 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pzr Mar 18, 2007 12:52 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #258 |
|
| devilation demiş ki: |
| hiçbir sarkı orjinalinden daha iyi olamaz hele heavy metal black hiç olamaz |
neden olamasın.. adam bi işe başlamıştır, ama iyi yapamamıştır. başka biriside ucundan tutup daha iyi yere götürür. bu da onu orjinalinden iyi yapar. orjinalin geliştirilmesi manasında. herşey geliştirilebilir sonucta  |
|
| Başa dön |
|
 |
devilation S.A.B.A

Kayıt: Dec 03, 2005 Mesajlar: 1998 Nerden: cehennem - ankara
|
Tarih: Pzr Mar 18, 2007 12:54 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #259 |
|
| DeaTacita demiş ki: |
| devilation demiş ki: |
| hiçbir sarkı orjinalinden daha iyi olamaz hele heavy metal black hiç olamaz |
neden olamasın.. adam bi işe başlamıştır, ama iyi yapamamıştır. başka biriside ucundan tutup daha iyi yere götürür. bu da onu orjinalinden iyi yapar. orjinalin geliştirilmesi manasında. herşey geliştirilebilir sonucta  |
sözüm yok devam devam
koskoca twisted sister vay be
daha neler görecez _________________ http://www.myspace.com/sabaontheroads
sabaontheroads@hotmail.com
F.O.X Vokal
Motörhead fan hatta birebir yaşıyor ve yaşatıyor
long live rock n roll |
|
| Başa dön |
|
 |
inborn_lifeless Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 01, 2005 Mesajlar: 1084 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Pts Mar 19, 2007 6:17 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #260 |
|
between the buried and me-blackened
orjinalinden daha iyi olmasada uç noktada bi cover olmuş _________________
|
|
| Başa dön |
|
 |
|