| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
InvadeR Veled-i METAL


Kayıt: Jul 16, 2006 Mesajlar: 185 Nerden: Somewhere in Time
|
Tarih: Pzr Tem 16, 2006 4:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #41 |
|
Adamlar gerçekten çok özgün ve güzel müzik yapıorlar.Doğu müziğiyle metal müzik daha güzel sentezlenemezdi diye düşünüyorum.ve daha önceki sayfalarda orphaned land a bok atnlara bi tarafımla gülüyorum. _________________ woe to you
oh earth and sea
for the devil sends the beast with wrath
cos' he knows the time is short
and let him who hath understanding reckon the number of the beast.
for it is a human number.
it's number is six hundred and sixty six. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
inflamez Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 16, 2006 Mesajlar: 37 Nerden: bostancının orlarda oturuyom
|
Tarih: Pts Tem 17, 2006 1:59 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #42 |
|
| The_Exploited demiş ki: |
| system of a down = orhaned land...!!! |
sanırım bu doğru olamaz çünkü adamlar deve gibi ezan koymuşlar şarkının sonuna |
|
| Başa dön |
|
 |
The_iNsigNia Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jun 19, 2006 Mesajlar: 66 Nerden: izmir
|
Tarih: Pts Tem 17, 2006 3:12 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #43 |
|
orphaned land güzel müzik yapıo kim ne derse desin.fakat israilli olduklarını duymam beni gruptan soğutmuştu açıkcası.daha önceden filistinli olduklarını duymuştum ve felaket bi iştahla dinlemiştim bu grubu
nolur biri çıksın ''israilli diil bunlar filistinli'' desin... _________________ hayat=bir çift baget+bir takım dawul+sınırsız köpeköldüren |
|
| Başa dön |
|
 |
for_my_fallen_angel Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 05, 2004 Mesajlar: 760
|
Tarih: Cum Tem 28, 2006 1:42 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #44 |
|
| orphaned land in en sevmediim yonu..tsunami den sonra yaptıkları o aptalca acıklamalarıydı..neyse bunları bi tarafa bırakalım da..mabool dan the storm still rages diorum ben..oldukça hoş |
|
| Başa dön |
|
 |
grinder_ballerina Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 29, 2006 Mesajlar: 4
|
Tarih: Cmt Tem 29, 2006 9:28 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #45 |
|
| orphaned land ..ı ıh sevemedim bu grubu ...çeşit olsun die alakasız darbuka alakasız neylerle süslenmiş bakın bizde ne ararsanız var tarzında gövde gösterisine dönmüş ...nora el nora die ayrı bi komedi olan parçalarını dinledikten sora adını bile unuttuğum grup.. |
|
| Başa dön |
|
 |
black_sugar Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 26, 2005 Mesajlar: 688
|
Tarih: Sal Ağu 01, 2006 7:38 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #46 |
|
nora el nora başını dinleyince kopuyorum çok komik. ama güzel _________________ We are the champions my friends,
And well keep on fighting;
Till the end
|
|
| Başa dön |
|
 |
Natural-Born-Killer Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 31, 2006 Mesajlar: 48
|
Tarih: Sal Ağu 01, 2006 7:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #47 |
|
bazı sarkıları parcalar beni the beloveds cry mesela ynnassış yazmış olabilirm adını... _________________ bang bang, he shot me down
bang bang, i hit the ground
bang bang, that awful sound
bang bang, my baby shot me down... |
|
| Başa dön |
|
 |
bloodylip Geçerken Uğrayan


Kayıt: Aug 04, 2006 Mesajlar: 30 Nerden: hıuhoho
|
Tarih: Cum Ağu 04, 2006 10:02 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #48 |
|
the calm before the flood parçası enstürümantel ama gayet ii wala dinlein derim..hafif bi parça ama rahatlamak istediğinde kulağını werebilirisnis  |
|
| Başa dön |
|
 |
Baranus Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 07, 2006 Mesajlar: 618 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Çrş Ağu 09, 2006 5:51 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #49 |
|
biraz dinlemiştim daha önce hoş bi grup _________________ ılımlı satanizm  |
|
| Başa dön |
|
 |
B_C_Rich_NJ Geçerken Uğrayan


Kayıt: Aug 03, 2006 Mesajlar: 16
|
Tarih: Çrş Ağu 09, 2006 5:18 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #50 |
|
Doğu-Batı Sentezi Bu olsa gerek dediğim tek grup... _________________ Uyarı: Imzaya resim koymak yasaktır. |
|
| Başa dön |
|
 |
November Geçerken Uğrayan


Kayıt: Aug 25, 2006 Mesajlar: 31
|
Tarih: Prş Ağu 31, 2006 12:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #51 |
|
| Doom + Etnik. Bu förmülü bu grup kadar başarılı uygulayan çıkmayacaktır. |
|
| Başa dön |
|
 |
yezid Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 03, 2006 Mesajlar: 89 Nerden: cehennemden
|
Tarih: Sal Eyl 05, 2006 5:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #52 |
|
orphanedland den vazgeçemem ister israilli olsun ister ermeni olsun bu adamlar siyonist görüşlerini müziklerinede yansıtmıyor.ocean mabool _________________ Her emir özgürllüğün suratına patlayan bir tokattır.çünkü oteritenin olduğu yerde özgürlük yoktur |
|
| Başa dön |
|
 |
guitar352 Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 14, 2006 Mesajlar: 65
|
Tarih: Cmt Eyl 16, 2006 12:32 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #53 |
|
Grubun ırkı hiç önemli değil önemli olan yanlış mesajlar vermemesi ve herhangi bir yanlış mesaj da yok zaten...
O.land çok sevdiğim bir gruptur _________________ Eren Kömürlü
www.myspace.com/ekomurlu |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cmt Eyl 16, 2006 9:02 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #54 |
|
el norra allilah ve sahara albümleriyle tanımıştım bu grubu .bi sorun çıkmazsa akşama canlı izleme şansına kavuşacağım. _________________ http://exsaddam.mybrute.com
 |
|
| Başa dön |
|
 |
Findu Veled-i METAL


Kayıt: Jun 22, 2006 Mesajlar: 135
|
Tarih: Pts Eyl 25, 2006 10:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #55 |
|
bence orphaned land mükemmel bi gruptur israilli olmaları onlarn soad gibi türk düşmanı olduunu göstermez.o bi MÜZİK grubu siyaset deil .parçalar mükemmel favori=>ocean land  |
|
| Başa dön |
|
 |
death06chuck Veled-i METAL


Kayıt: Aug 20, 2006 Mesajlar: 123
|
Tarih: Sal Ekm 03, 2006 9:17 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #56 |
|
| layn etmeyin delinin biri kuyuya bi taş attı peşinden gitmeyin..orphaned land ii grup değil de ne demek..resmen saygısızlık yauv..bu adamlar eşine az rastlanır güzellikte bir müzik yapıyorlar..tabiki herkesin beğenmesi gibi bi durum yok ama çamur da atmamak lazım..inşallah orphaned land ile ilgili başlayan bu anlamsız kalite tartışması burada biter.. |
|
| Başa dön |
|
 |
demogorgann Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 10, 2006 Mesajlar: 200 Nerden: karşıyaka-izmir
|
|
| Başa dön |
|
 |
Tiphareth Fist of Mjollnir

Kayıt: Aug 22, 2006 Mesajlar: 481 Nerden: İzmir/İstanbul
|
Tarih: Pts Ekm 16, 2006 6:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #58 |
|
Benim çok Sevidiğim ve taptığım bir grup. Zaten Amaçları Dinler arası,ırklar arası çatışmayı protesto etmek gibi birsey. Muzik olarak olsun,vokal,sözler her çeşitli şekillerde taparım, çalmaya çalışırım -) _________________ what i am to you is not what you mean to me
you give me miles and miles of mountains
and i'll ask for the sea. |
|
| Başa dön |
|
 |
OrphanedChild Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 30, 2006 Mesajlar: 23 Nerden: Bursa
|
Tarih: Pzr Arl 17, 2006 10:29 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #59 |
|
ibranilerin yaptıkları doğru değil tamam ama grup savaşın bitmesini gerçekten istiyor, röportajı vardı ordan biliyorum.Kesinlikle mükemmel bir grup.14 eylülde yenimelekteki konserine gittim konserin ilk 15 dakikasını abartısız tüylerim diken diken izledim bir de kobi sahneye türk formasıyla çıktığında bittim.Zaten adam türkleri seviyor hatta sitesinde kobinin türkiye günlüğü diye bi yazı var...en iyi hayranlar türk hayranlarmış öyle diyo.
En son OrphanedChild tarafından Çrş Şub 28, 2007 7:01 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi |
|
| Başa dön |
|
 |
YamukPirenses The Trusted Menajer

Kayıt: Apr 23, 2006 Mesajlar: 1123 Nerden: İzmir
|
Tarih: Pts Arl 25, 2006 4:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #60 |
|
Gereksiz,konuyla alakasız,konuya yorumunuzu katmayan,karşılıklı diyalog,küfür vs içerikli mesajlar silinmiştir... _________________
www.myspace.com/thetrustedband |
|
| Başa dön |
|
 |
|