Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 114 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 981 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 662 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 825 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1362 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1035 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 800 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2499 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2773 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3503 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Empyrium
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 6,816
Üye(ler): 0
Toplam: 6,816
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - Orphaned Land
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

Orphaned Land
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Grupları
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
InvadeR
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Jul 16, 2006
Mesajlar: 185
Nerden: Somewhere in Time

MesajTarih: Pzr Tem 16, 2006 4:16 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #41   

Adamlar gerçekten çok özgün ve güzel müzik yapıorlar.Doğu müziğiyle metal müzik daha güzel sentezlenemezdi diye düşünüyorum.ve daha önceki sayfalarda orphaned land a bok atnlara bi tarafımla gülüyorum.
_________________
woe to you
oh earth and sea
for the devil sends the beast with wrath
cos' he knows the time is short
and let him who hath understanding reckon the number of the beast.
for it is a human number.
it's number is six hundred and sixty six.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
inflamez
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 16, 2006
Mesajlar: 37
Nerden: bostancının orlarda oturuyom

MesajTarih: Pts Tem 17, 2006 1:59 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #42   

The_Exploited demiş ki:
system of a down = orhaned land...!!!


sanırım bu doğru olamaz çünkü adamlar deve gibi ezan koymuşlar şarkının sonuna
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
The_iNsigNia
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jun 19, 2006
Mesajlar: 66
Nerden: izmir

MesajTarih: Pts Tem 17, 2006 3:12 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #43   

orphaned land güzel müzik yapıo kim ne derse desin.fakat israilli olduklarını duymam beni gruptan soğutmuştu açıkcası.daha önceden filistinli olduklarını duymuştum ve felaket bi iştahla dinlemiştim bu grubu Very Happy
nolur biri çıksın ''israilli diil bunlar filistinli'' desin...
_________________
hayat=bir çift baget+bir takım dawul+sınırsız köpeköldüren
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
for_my_fallen_angel
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 05, 2004
Mesajlar: 760


MesajTarih: Cum Tem 28, 2006 1:42 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #44   

orphaned land in en sevmediim yonu..tsunami den sonra yaptıkları o aptalca acıklamalarıydı..neyse bunları bi tarafa bırakalım da..mabool dan the storm still rages diorum ben..oldukça hoş
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
grinder_ballerina
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 29, 2006
Mesajlar: 4


MesajTarih: Cmt Tem 29, 2006 9:28 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #45   

orphaned land ..ı ıh sevemedim bu grubu ...çeşit olsun die alakasız darbuka alakasız neylerle süslenmiş bakın bizde ne ararsanız var tarzında gövde gösterisine dönmüş ...nora el nora die ayrı bi komedi olan parçalarını dinledikten sora adını bile unuttuğum grup..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
black_sugar
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 26, 2005
Mesajlar: 688


MesajTarih: Sal Ağu 01, 2006 7:38 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #46   

nora el nora Very Happy başını dinleyince kopuyorum çok komik. ama güzel
_________________
We are the champions my friends,
And well keep on fighting;
Till the end
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Natural-Born-Killer
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 31, 2006
Mesajlar: 48


MesajTarih: Sal Ağu 01, 2006 7:55 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #47   

bazı sarkıları parcalar beni the beloveds cry mesela ynnassış yazmış olabilirm adını...
_________________
bang bang, he shot me down
bang bang, i hit the ground
bang bang, that awful sound
bang bang, my baby shot me down...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
bloodylip
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Aug 04, 2006
Mesajlar: 30
Nerden: hıuhoho

MesajTarih: Cum Ağu 04, 2006 10:02 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #48   

the calm before the flood parçası enstürümantel ama gayet ii wala dinlein derim..hafif bi parça ama rahatlamak istediğinde kulağını werebilirisnis Wink
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Baranus
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 07, 2006
Mesajlar: 618
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Çrş Ağu 09, 2006 5:51 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #49   

biraz dinlemiştim daha önce hoş bi grup
_________________
ılımlı satanizm Razz
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
B_C_Rich_NJ
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Aug 03, 2006
Mesajlar: 16


MesajTarih: Çrş Ağu 09, 2006 5:18 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #50   

Doğu-Batı Sentezi Bu olsa gerek dediğim tek grup...
_________________
Uyarı: Imzaya resim koymak yasaktır.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
November
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Aug 25, 2006
Mesajlar: 31


MesajTarih: Prş Ağu 31, 2006 12:11 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #51   

Doom + Etnik. Bu förmülü bu grup kadar başarılı uygulayan çıkmayacaktır.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
yezid
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 03, 2006
Mesajlar: 89
Nerden: cehennemden

MesajTarih: Sal Eyl 05, 2006 5:25 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #52   

orphanedland den vazgeçemem ister israilli olsun ister ermeni olsun bu adamlar siyonist görüşlerini müziklerinede yansıtmıyor.ocean mabool
_________________
Her emir özgürllüğün suratına patlayan bir tokattır.çünkü oteritenin olduğu yerde özgürlük yoktur
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
guitar352
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 14, 2006
Mesajlar: 65


MesajTarih: Cmt Eyl 16, 2006 12:32 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #53   

Grubun ırkı hiç önemli değil önemli olan yanlış mesajlar vermemesi ve herhangi bir yanlış mesaj da yok zaten...
O.land çok sevdiğim bir gruptur
_________________
Eren Kömürlü
www.myspace.com/ekomurlu
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
exsaddam
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005
Mesajlar: 15385
Nerden: Ankara

MesajTarih: Cmt Eyl 16, 2006 9:02 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #54   

el norra allilah ve sahara albümleriyle tanımıştım bu grubu .bi sorun çıkmazsa akşama canlı izleme şansına kavuşacağım.
_________________
http://exsaddam.mybrute.com

Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger Myspace Profil Facebook Profil
Findu
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Jun 22, 2006
Mesajlar: 135


MesajTarih: Pts Eyl 25, 2006 10:15 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #55   

bence orphaned land mükemmel bi gruptur israilli olmaları onlarn soad gibi türk düşmanı olduunu göstermez.o bi MÜZİK grubu siyaset deil .parçalar mükemmel favori=>ocean land Wink
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
death06chuck
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Aug 20, 2006
Mesajlar: 123


MesajTarih: Sal Ekm 03, 2006 9:17 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #56   

layn etmeyin delinin biri kuyuya bi taş attı peşinden gitmeyin..orphaned land ii grup değil de ne demek..resmen saygısızlık yauv..bu adamlar eşine az rastlanır güzellikte bir müzik yapıyorlar..tabiki herkesin beğenmesi gibi bi durum yok ama çamur da atmamak lazım..inşallah orphaned land ile ilgili başlayan bu anlamsız kalite tartışması burada biter..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
demogorgann
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 10, 2006
Mesajlar: 200
Nerden: karşıyaka-izmir

MesajTarih: Cum Ekm 13, 2006 12:29 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #57   

Değişik tarzda bir grup.Yeniliklere açık olan ve anpiyanslı bir grup..ben beğeniyorum açıkçası.
Din,dil,ırk hiç önemi yok müzikkkkk
_________________
ziggurat&demogorgan keyboard

www.myspace.com/zigguratband
www.myspace.com/paradoxlifes
www.myspace.com/paradoxxlifes
the fire of demogorgan...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Tiphareth
Fist of Mjollnir


Kayıt: Aug 22, 2006
Mesajlar: 481
Nerden: İzmir/İstanbul

MesajTarih: Pts Ekm 16, 2006 6:52 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #58   

Benim çok Sevidiğim ve taptığım bir grup. Zaten Amaçları Dinler arası,ırklar arası çatışmayı protesto etmek gibi birsey. Muzik olarak olsun,vokal,sözler her çeşitli şekillerde taparım, çalmaya çalışırım -)
_________________
what i am to you is not what you mean to me
you give me miles and miles of mountains
and i'll ask for the sea.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Yahoo Messenger MSN Messenger Facebook Profil
OrphanedChild
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 30, 2006
Mesajlar: 23
Nerden: Bursa

MesajTarih: Pzr Arl 17, 2006 10:29 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #59   

ibranilerin yaptıkları doğru değil tamam ama grup savaşın bitmesini gerçekten istiyor, röportajı vardı ordan biliyorum.Kesinlikle mükemmel bir grup.14 eylülde yenimelekteki konserine gittim konserin ilk 15 dakikasını abartısız tüylerim diken diken izledim bir de kobi sahneye türk formasıyla çıktığında bittim.Zaten adam türkleri seviyor hatta sitesinde kobinin türkiye günlüğü diye bi yazı var...en iyi hayranlar türk hayranlarmış öyle diyo.

En son OrphanedChild tarafından Çrş Şub 28, 2007 7:01 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
YamukPirenses
The Trusted Menajer


Kayıt: Apr 23, 2006
Mesajlar: 1123
Nerden: İzmir

MesajTarih: Pts Arl 25, 2006 4:59 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #60   

Gereksiz,konuyla alakasız,konuya yorumunuzu katmayan,karşılıklı diyalog,küfür vs içerikli mesajlar silinmiştir...
_________________


www.myspace.com/thetrustedband
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger Myspace Profil Facebook Profil
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Grupları Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki
3. sayfa (Toplam 7 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 1.19 Saniye
Untitled Document