| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
mandos Zehir Hafiye


Kayıt: May 21, 2006 Mesajlar: 432
|
Tarih: Pzr Tem 02, 2006 7:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #41 |
|
| empyrium--mourners..sevenlere armagan ediyorum.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Edge Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 04, 2006 Mesajlar: 21
|
Tarih: Sal Tem 04, 2006 12:19 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #42 |
|
| Dinledigim en guzel doom-folk gruplarindan biri olan, her dinleyende etkisini kesinlikle birakmis, yeni cikan gruplara ornek olmus, aglayan brutal vocal kavramini bana ve inaniorum ki bi cok kisiye sevdirmis sozleriyle ve ritmleriyle hemen herkeste bazi duygular uyandirmis mukemmel* grup. |
|
| Başa dön |
|
 |
TheFallenAngel Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 29, 2005 Mesajlar: 422
|
Tarih: Cum Tem 07, 2006 8:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #43 |
|
| empyrium hayatıma yon veren grupların basında gelir!dagılması buyuk bir kayıp!üzülüyorum! |
|
| Başa dön |
|
 |
Corpse Gutter Ballet

Kayıt: Oct 01, 2005 Mesajlar: 6193
|
Tarih: Pzr Tem 09, 2006 8:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #44 |
|
abim sayesinde tum albumlerini kaybettigim grup.. _________________ Ömrümde tek bir zevkim var,boks. |
|
| Başa dön |
|
 |
FuckOff Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jun 12, 2006 Mesajlar: 81 Nerden: Nufusa Kayıtlı Değil
|
Tarih: Pts Tem 10, 2006 11:10 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #45 |
|
Melankoli... Acıklı şarabın hala arzum...
Bu sözler ilk duyulduğundan bu zaman bir çok şey değişti. Bir çok doom metal we gothic metal tarzında grup geldi ve geçti fakat insanların hafızalarında kalan sadece bir kaç isimden başka bir şey değildi. Hüzün, keder, melankoli, karanlık kelimelerini şarkı sözlerinde barındıran bir çok müzik grubu bu piyasa girdi, yükseldi ve daha sonra nedenleri hala tartışlan sebeplerden yok olup gittiler ya da kimlik değiştirdiler. Empyrium, bu grupların arasında kendinden en çok söz ettiren ve çoğu doom metal dinleyicisi tarafından büyük bir aşkla, diğer dinleyiciler tarafından da saygıyla anılan ender gruplardandır _________________ Uyarı: Imzaya resim koymak yasaktır. |
|
| Başa dön |
|
 |
songsofdarkness Empyrium Fan

Kayıt: Dec 15, 2004 Mesajlar: 1389 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pts Tem 10, 2006 9:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #46 |
|
empyrium nefestir....
doğaya aşkımdır... güz'ün bütün renklerini damarlarımda taşıyan bir son bahar esintisi...
fortgang... al beni ve bilmediğim o soğuk notalara göm....
mourners...bilmediğim o acı güzelliğini yas tutan kalbimle örtüştür....
the ensemble of silence...bana bütün sessizliğimde en büyük çığlıklarımı yansıt yalnız kuru dallar algılasın ıslığımı...
the yearning.... bu defa özlemlerimle birlikte beni o siyah topraklara göm...
when shadows grow longer.... bu görkemli karanlık beni gölgelerine hapsetti çocuktum ağlıyordum. _________________ Bütün gerçek fanları bir gün tekrar Empyriumun doğacağına inanıyor ve Empyriumu halen kalplerinde yaşatmaktadırlar.
İŞTE ANLATMAK İSTENİLEN TAM OLARAK BUYDU... |
|
| Başa dön |
|
 |
UnholySaint Veled-i METAL


Kayıt: May 01, 2006 Mesajlar: 116 Nerden: AnkarA
|
Tarih: Prş Tem 13, 2006 1:45 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #47 |
|
mukemmel bir grup gercekten yaptıları seyi gerekten hissederek yaptıklarını dusunuorum _________________ Mightiest am I,
but I am not alone in this cosmos of mine |
|
| Başa dön |
|
 |
black_sugar Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 26, 2005 Mesajlar: 688
|
Tarih: Pts Tem 31, 2006 12:32 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #48 |
|
| manticora demiş ki: |
| Her dakika dinlerim hiç sıkılmam |
o nasıl ve ne şekilde dinlediğinle alakalı. çünkü empyriyum senin onu dinlediğin kadar seni dinliyo.yani empyrium benim için her zaman dinlerim sıkılmam müziği yapmıyo belki sıkılmam ama herzaman dinlemem. yeni değer kazanıyo olsa da bende böyle hissettiren az grup var şimdi onlar dan biride empyrium. _________________ We are the champions my friends,
And well keep on fighting;
Till the end
|
|
| Başa dön |
|
 |
burning_a_wish Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 22, 2005 Mesajlar: 23 Nerden: İzmir
|
Tarih: Cum Ağu 04, 2006 11:15 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #49 |
|
beyler Empyrium'un yeni albümü kasım ayında çıkacak, adı da "A Retrospective..." _________________ no single sigh from my lips as I drink the wine of bitterness |
|
| Başa dön |
|
 |
comfortinBRUTALiTY Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 25, 2006 Mesajlar: 1560
|
Tarih: Cum Ağu 04, 2006 11:45 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #50 |
|
sıcak havalarda terli terli su içtin sen heralde..
kaynak ver de bizde bi bakalım..dağılmış bi grubun albümü nasıl cıkıo merak ettim.. _________________ dm.wasp.gen.tr |
|
| Başa dön |
|
 |
burning_a_wish Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 22, 2005 Mesajlar: 23 Nerden: İzmir
|
Tarih: Cum Ağu 04, 2006 3:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #51 |
|
www.prophecy.cd
burdan bakın işte, Empyrium'un plak şirketinin sitesi, sayfanın ortalarında yazıyor
Empyirum'a dağılmış demek biraz yanlış olur çünkü Empyrium=Schwadorf, adam kafasına göre takılıyor _________________ no single sigh from my lips as I drink the wine of bitterness |
|
| Başa dön |
|
 |
naiad Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 05, 2005 Mesajlar: 1464
|
Tarih: Cmt Ağu 05, 2006 10:55 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #52 |
|
| beni güçlendiren iyi hissettiren tek grup..yeni albumle ilgili resmi sitelernde birşey göremedim.. ama üsttekinin verdiği linkte yazıyor..yeni albüm gelsin ya da gelmesin benim için farketmez zaten. |
|
| Başa dön |
|
 |
roWer Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jul 23, 2006 Mesajlar: 84
|
Tarih: Cmt Ağu 05, 2006 6:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #53 |
|
| ooff off bi ara amma dinlerdim haa.. bi açam yine özlemişim haa (: görünce sevindirik oldum amaçsızca.. |
|
| Başa dön |
|
 |
B_C_Rich_NJ Geçerken Uğrayan


Kayıt: Aug 03, 2006 Mesajlar: 16
|
Tarih: Çrş Ağu 09, 2006 5:30 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #54 |
|
Ode to melancholy  _________________ Uyarı: Imzaya resim koymak yasaktır. |
|
| Başa dön |
|
 |
karynn Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 08, 2005 Mesajlar: 785 Nerden: moors and misty fields
|
Tarih: Prş Ağu 10, 2006 6:34 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #55 |
|
empyrium için yazacak bi şeyim yok, ama onlardan dinleyecek daha çok şeyim, hissedecek daha nice melankolim, hüznüm, neşem var,, _________________ no beauty is everlasting, not even thine!
but O how I wished your heart would forever be mine... |
|
| Başa dön |
|
 |
songsofdarkness Empyrium Fan

Kayıt: Dec 15, 2004 Mesajlar: 1389 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cum Ağu 11, 2006 11:56 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #56 |
|
empyrium nefestir....
doğaya aşkımdır... güz'ün bütün renklerini damarlarımda taşıyan bir son bahar esintisi...
fortgang... al beni ve bilmediğim o soğuk notalara göm....
mourners...bilmediğim o acı güzelliğini yas tutan kalbimle örtüştür....
the ensemble of silence...bana bütün sessizliğimde en büyük çığlıklarımı yansıt yalnız kuru dallar algılasın ıslığımı...
the yearning.... bu defa özlemlerimle birlikte beni o siyah topraklara göm...
when shadows grow longer.... bu görkemli karanlık beni gölgelerine hapsetti çocuktum ağlıyordum.
....
taşak muabbeti yapmayın yok yeni albumu filan çıkıor!!! sktrn. _________________ Bütün gerçek fanları bir gün tekrar Empyriumun doğacağına inanıyor ve Empyriumu halen kalplerinde yaşatmaktadırlar.
İŞTE ANLATMAK İSTENİLEN TAM OLARAK BUYDU... |
|
| Başa dön |
|
 |
Proserpina Phlegethon

Kayıt: Jun 12, 2005 Mesajlar: 2261 Nerden: Klazomenai
|
Tarih: Cum Ağu 11, 2006 3:38 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #57 |
|
yatağıma uzandığımda dinlemek ayrı bi zevk verio _________________ He came to rock...And rocked like no one other with the heart twice the size of Texas,our beloved brother,companion,mentor,idol,and friend...We love you Dime...Until we meet again |
|
| Başa dön |
|
 |
songsofdarkness Empyrium Fan

Kayıt: Dec 15, 2004 Mesajlar: 1389 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cmt Ağu 12, 2006 4:43 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #58 |
|
... _________________ Bütün gerçek fanları bir gün tekrar Empyriumun doğacağına inanıyor ve Empyriumu halen kalplerinde yaşatmaktadırlar.
İŞTE ANLATMAK İSTENİLEN TAM OLARAK BUYDU...
En son songsofdarkness tarafından Pts Ksm 27, 2006 6:08 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi |
|
| Başa dön |
|
 |
karynn Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 08, 2005 Mesajlar: 785 Nerden: moors and misty fields
|
Tarih: Cmt Ağu 12, 2006 2:46 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #59 |
|
bak işte buna da karşıyım..
tamam empyrium saygı duyulması gereken bi gruptur, ama isteyen istediği şekilde dinlesin, yeter ki dinlesin... _________________ no beauty is everlasting, not even thine!
but O how I wished your heart would forever be mine... |
|
| Başa dön |
|
 |
songsofdarkness Empyrium Fan

Kayıt: Dec 15, 2004 Mesajlar: 1389 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pzr Ağu 13, 2006 12:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #60 |
|
olayı farklı boyutlarda hissediyorsunuz...
yaşamaya çalışıyorsunuz dinliyorsunuz..
ben damarlarımda yaşıyorum..
o nedenle kusura bakmayın bi anda ani çıkışlar yapabiliyorm. _________________ Bütün gerçek fanları bir gün tekrar Empyriumun doğacağına inanıyor ve Empyriumu halen kalplerinde yaşatmaktadırlar.
İŞTE ANLATMAK İSTENİLEN TAM OLARAK BUYDU... |
|
| Başa dön |
|
 |
|