Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 115 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 981 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 663 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 825 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1362 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1035 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 801 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2500 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2773 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3504 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Overgarven
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 5,266
Üye(ler): 0
Toplam: 5,266
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - Empyrium
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

Empyrium
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Grupları
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
mandos
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: May 21, 2006
Mesajlar: 432


MesajTarih: Pzr Tem 02, 2006 7:16 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #41   

empyrium--mourners..sevenlere armagan ediyorum..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
Edge
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 04, 2006
Mesajlar: 21


MesajTarih: Sal Tem 04, 2006 12:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #42   

Dinledigim en guzel doom-folk gruplarindan biri olan, her dinleyende etkisini kesinlikle birakmis, yeni cikan gruplara ornek olmus, aglayan brutal vocal kavramini bana ve inaniorum ki bi cok kisiye sevdirmis sozleriyle ve ritmleriyle hemen herkeste bazi duygular uyandirmis mukemmel* grup.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
TheFallenAngel
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 29, 2005
Mesajlar: 422


MesajTarih: Cum Tem 07, 2006 8:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #43   

empyrium hayatıma yon veren grupların basında gelir!dagılması buyuk bir kayıp!üzülüyorum!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
Corpse
Gutter Ballet


Kayıt: Oct 01, 2005
Mesajlar: 6193


MesajTarih: Pzr Tem 09, 2006 8:55 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #44   

abim sayesinde tum albumlerini kaybettigim grup..
_________________
Ömrümde tek bir zevkim var,boks.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
FuckOff
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jun 12, 2006
Mesajlar: 81
Nerden: Nufusa Kayıtlı Değil

MesajTarih: Pts Tem 10, 2006 11:10 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #45   

Melankoli... Acıklı şarabın hala arzum...

Bu sözler ilk duyulduğundan bu zaman bir çok şey değişti. Bir çok doom metal we gothic metal tarzında grup geldi ve geçti fakat insanların hafızalarında kalan sadece bir kaç isimden başka bir şey değildi. Hüzün, keder, melankoli, karanlık kelimelerini şarkı sözlerinde barındıran bir çok müzik grubu bu piyasa girdi, yükseldi ve daha sonra nedenleri hala tartışlan sebeplerden yok olup gittiler ya da kimlik değiştirdiler. Empyrium, bu grupların arasında kendinden en çok söz ettiren ve çoğu doom metal dinleyicisi tarafından büyük bir aşkla, diğer dinleyiciler tarafından da saygıyla anılan ender gruplardandır
_________________
Uyarı: Imzaya resim koymak yasaktır.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
songsofdarkness
Empyrium Fan


Kayıt: Dec 15, 2004
Mesajlar: 1389
Nerden: istanbul

MesajTarih: Pts Tem 10, 2006 9:10 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #46   

empyrium nefestir....

doğaya aşkımdır... güz'ün bütün renklerini damarlarımda taşıyan bir son bahar esintisi...

fortgang... al beni ve bilmediğim o soğuk notalara göm....
mourners...bilmediğim o acı güzelliğini yas tutan kalbimle örtüştür....
the ensemble of silence...bana bütün sessizliğimde en büyük çığlıklarımı yansıt yalnız kuru dallar algılasın ıslığımı...
the yearning.... bu defa özlemlerimle birlikte beni o siyah topraklara göm...
when shadows grow longer.... bu görkemli karanlık beni gölgelerine hapsetti çocuktum ağlıyordum.
_________________
Bütün gerçek fanları bir gün tekrar Empyriumun doğacağına inanıyor ve Empyriumu halen kalplerinde yaşatmaktadırlar.

İŞTE ANLATMAK İSTENİLEN TAM OLARAK BUYDU...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
UnholySaint
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: May 01, 2006
Mesajlar: 116
Nerden: AnkarA

MesajTarih: Prş Tem 13, 2006 1:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #47   

mukemmel bir grup gercekten yaptıları seyi gerekten hissederek yaptıklarını dusunuorum
_________________
Mightiest am I,
but I am not alone in this cosmos of mine
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
black_sugar
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 26, 2005
Mesajlar: 688


MesajTarih: Pts Tem 31, 2006 12:32 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #48   

manticora demiş ki:
Her dakika dinlerim hiç sıkılmam

o nasıl ve ne şekilde dinlediğinle alakalı. çünkü empyriyum senin onu dinlediğin kadar seni dinliyo.yani empyrium benim için her zaman dinlerim sıkılmam müziği yapmıyo belki sıkılmam ama herzaman dinlemem. yeni değer kazanıyo olsa da bende böyle hissettiren az grup var şimdi onlar dan biride empyrium.
_________________
We are the champions my friends,
And well keep on fighting;
Till the end
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
burning_a_wish
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 22, 2005
Mesajlar: 23
Nerden: İzmir

MesajTarih: Cum Ağu 04, 2006 11:15 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #49   

beyler Empyrium'un yeni albümü kasım ayında çıkacak, adı da "A Retrospective..."
_________________
no single sigh from my lips as I drink the wine of bitterness
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
comfortinBRUTALiTY
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 25, 2006
Mesajlar: 1560


MesajTarih: Cum Ağu 04, 2006 11:45 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #50   

sıcak havalarda terli terli su içtin sen heralde..

kaynak ver de bizde bi bakalım..dağılmış bi grubun albümü nasıl cıkıo merak ettim..
_________________
dm.wasp.gen.tr
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Myspace Profil
burning_a_wish
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 22, 2005
Mesajlar: 23
Nerden: İzmir

MesajTarih: Cum Ağu 04, 2006 3:14 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #51   

www.prophecy.cd

burdan bakın işte, Empyrium'un plak şirketinin sitesi, sayfanın ortalarında yazıyor

Empyirum'a dağılmış demek biraz yanlış olur çünkü Empyrium=Schwadorf, adam kafasına göre takılıyor
_________________
no single sigh from my lips as I drink the wine of bitterness
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
naiad
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 05, 2005
Mesajlar: 1464


MesajTarih: Cmt Ağu 05, 2006 10:55 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #52   

beni güçlendiren iyi hissettiren tek grup..yeni albumle ilgili resmi sitelernde birşey göremedim.. ama üsttekinin verdiği linkte yazıyor..yeni albüm gelsin ya da gelmesin benim için farketmez zaten.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
roWer
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jul 23, 2006
Mesajlar: 84


MesajTarih: Cmt Ağu 05, 2006 6:49 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #53   

ooff off bi ara amma dinlerdim haa.. bi açam yine özlemişim haa (: görünce sevindirik oldum amaçsızca..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
B_C_Rich_NJ
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Aug 03, 2006
Mesajlar: 16


MesajTarih: Çrş Ağu 09, 2006 5:30 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #54   

Ode to melancholy Sad Sad
_________________
Uyarı: Imzaya resim koymak yasaktır.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
karynn
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 08, 2005
Mesajlar: 785
Nerden: moors and misty fields

MesajTarih: Prş Ağu 10, 2006 6:34 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #55   

empyrium için yazacak bi şeyim yok, ama onlardan dinleyecek daha çok şeyim, hissedecek daha nice melankolim, hüznüm, neşem var,,
_________________
no beauty is everlasting, not even thine!
but O how I wished your heart would forever be mine...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
songsofdarkness
Empyrium Fan


Kayıt: Dec 15, 2004
Mesajlar: 1389
Nerden: istanbul

MesajTarih: Cum Ağu 11, 2006 11:56 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #56   

empyrium nefestir....

doğaya aşkımdır... güz'ün bütün renklerini damarlarımda taşıyan bir son bahar esintisi...

fortgang... al beni ve bilmediğim o soğuk notalara göm....
mourners...bilmediğim o acı güzelliğini yas tutan kalbimle örtüştür....
the ensemble of silence...bana bütün sessizliğimde en büyük çığlıklarımı yansıt yalnız kuru dallar algılasın ıslığımı...
the yearning.... bu defa özlemlerimle birlikte beni o siyah topraklara göm...
when shadows grow longer.... bu görkemli karanlık beni gölgelerine hapsetti çocuktum ağlıyordum.


....
taşak muabbeti yapmayın yok yeni albumu filan çıkıor!!! sktrn.
_________________
Bütün gerçek fanları bir gün tekrar Empyriumun doğacağına inanıyor ve Empyriumu halen kalplerinde yaşatmaktadırlar.

İŞTE ANLATMAK İSTENİLEN TAM OLARAK BUYDU...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Proserpina
Phlegethon


Kayıt: Jun 12, 2005
Mesajlar: 2261
Nerden: Klazomenai

MesajTarih: Cum Ağu 11, 2006 3:38 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #57   

yatağıma uzandığımda dinlemek ayrı bi zevk verio
_________________
He came to rock...And rocked like no one other with the heart twice the size of Texas,our beloved brother,companion,mentor,idol,and friend...We love you Dime...Until we meet again
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
songsofdarkness
Empyrium Fan


Kayıt: Dec 15, 2004
Mesajlar: 1389
Nerden: istanbul

MesajTarih: Cmt Ağu 12, 2006 4:43 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #58   

...
_________________
Bütün gerçek fanları bir gün tekrar Empyriumun doğacağına inanıyor ve Empyriumu halen kalplerinde yaşatmaktadırlar.

İŞTE ANLATMAK İSTENİLEN TAM OLARAK BUYDU...


En son songsofdarkness tarafından Pts Ksm 27, 2006 6:08 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
karynn
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 08, 2005
Mesajlar: 785
Nerden: moors and misty fields

MesajTarih: Cmt Ağu 12, 2006 2:46 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #59   

bak işte buna da karşıyım..
tamam empyrium saygı duyulması gereken bi gruptur, ama isteyen istediği şekilde dinlesin, yeter ki dinlesin...
_________________
no beauty is everlasting, not even thine!
but O how I wished your heart would forever be mine...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
songsofdarkness
Empyrium Fan


Kayıt: Dec 15, 2004
Mesajlar: 1389
Nerden: istanbul

MesajTarih: Pzr Ağu 13, 2006 12:25 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #60   

olayı farklı boyutlarda hissediyorsunuz...
yaşamaya çalışıyorsunuz dinliyorsunuz..

ben damarlarımda yaşıyorum..
o nedenle kusura bakmayın bi anda ani çıkışlar yapabiliyorm.
_________________
Bütün gerçek fanları bir gün tekrar Empyriumun doğacağına inanıyor ve Empyriumu halen kalplerinde yaşatmaktadırlar.

İŞTE ANLATMAK İSTENİLEN TAM OLARAK BUYDU...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Grupları Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sonraki
3. sayfa (Toplam 8 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.53 Saniye
Untitled Document