| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Corpse Gutter Ballet

Kayıt: Oct 01, 2005 Mesajlar: 6193
|
Tarih: Çrş May 23, 2007 1:23 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #421 |
|
Mide sancılarım artmıs olmasa daha da tuketecegim bir sey..Gitgide kotuye gittigimi hissediyorum bu da alkol alımımı guclendiriyo.Lanet olsun:( _________________ Ömrümde tek bir zevkim var,boks. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
4TMXX DoPEsTar

Kayıt: Sep 28, 2006 Mesajlar: 758 Nerden: barcelona...
|
Tarih: Çrş May 23, 2007 2:28 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #422 |
|
cok guzel birsey,kesinlikle birakmayi dusunmuyorum,burdan herkese tavsiye ediyorum...
icmeyen icmesin kardesim...
ayrica icmeyenler alkolle ilgili acilan topiclere girmek zorundada deil...
ayrica...
neyse... _________________ yes to Racism!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
dark159 Forum Hayvanı


Kayıt: Jan 12, 2007 Mesajlar: 724 Nerden: Evden,İşten, Cepten,Heryerden...
|
Tarih: Çrş May 23, 2007 5:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #423 |
|
Falla alkolik değilim, sadece neşeli olduğumda içerim, hüzünlü olursam içmem cunku çilingirden hoşlanmam. _________________ 1.5.9....................159 |
|
| Başa dön |
|
 |
surrander Zehir Hafiye


Kayıt: May 14, 2007 Mesajlar: 219 Nerden: eskişehir
|
Tarih: Cmt May 26, 2007 12:29 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #424 |
|
olsa da içsek _________________ love fool person in doom tricks |
|
| Başa dön |
|
 |
hexen Veled-i METAL


Kayıt: Apr 07, 2007 Mesajlar: 147
|
Tarih: Cmt May 26, 2007 12:44 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #425 |
|
doğru yerde, doğru insanlar ve doğru müzikle birlikte tüketildiğinde daha da güzelleşen hayat sıvım.. _________________ please let me die in solitude.. |
|
| Başa dön |
|
 |
DarkEden Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 09, 2006 Mesajlar: 313
|
Tarih: Cmt May 26, 2007 12:48 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #426 |
|
| dozajında alındığında,hayat'tır..onsuz olmaz... |
|
| Başa dön |
|
 |
kara_buyu Sebil-i Sübyan


Kayıt: Apr 25, 2005 Mesajlar: 57
|
Tarih: Pzr May 27, 2007 11:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #427 |
|
bütün kötülüklerin anasıdır. bütün tecavüzcüler mutlaka içkilidir. bütün karısını döven adamlarda kadına şiddete hayır onun için içkiye hayır _________________ www.diclekampus.com |
|
| Başa dön |
|
 |
spirit_of_devil Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 13, 2005 Mesajlar: 228 Nerden: hiiiç.
|
Tarih: Pts May 28, 2007 2:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #428 |
|
Alkol iyidir, güzeldir, latiftir. Özellikle bira, akşamları, akşam üstüleri, geceleri en iyi içecektir. Gün içinde soda içer gibi içebileceğimiz yegane içkidir. Fakat; öğrenci olduğumdan dolayı her zaman içemiyorum tabiiki. Ama geçenlerde sadece ama sadece 5 YTL'ye (küsürü var biraz) zoom olmanın yolunu buldum. OLay şudur;
1,5 Lt'lik skol alın, yanına bi tane 50cl'lik kırmızı marmara ve daha önce evimizde bulunan 2 adet 25mg'lik atarax yatıştırıcı ilaç.
Hazırlanışı;
33 yada 50cl'lik bardağın üçte ikisini normal birayla(skol), kalanını yüksek alkollü birayla doldurun. İçmeye başlayın, bardağın yarısındayken 2 adet hapınızı atın ağzınıza üstüne birayı içmeye devam edin, akabindeki her dolduruşta aynısını uygulayın ama ilaç almayın o ilk bardakla beraber alınıyor. zaten 4.cü bardakta iyice uyuştuğunuzu çakırlığın dooruklarında olduğunuzu hissedersiniz.
Afiyet olsun, yarsın.
Önemli Not: Atarax'ın alkolle alınmasının bir sakıncası yoktur. Prospektüsünde yazmaktadır. _________________ www.gothicsacred.com |
|
| Başa dön |
|
 |
_FaMaDiHaNa_ Veled-i METAL


Kayıt: Nov 30, 2006 Mesajlar: 100 Nerden: *_aUsChWiTz_*!!!
|
Tarih: Pts May 28, 2007 3:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #429 |
|
içmeyeni bilmeyenle içmeyeceksin sonrası sana kalmış _________________ .....Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki ASİL KANDA mevcuttur..!!
Yüce Önder M.KEMAL ATATÜRK
http://www.myspace.com/dungeonofwizard6666 |
|
| Başa dön |
|
 |
ShadoWMessiaH Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 31, 2007 Mesajlar: 878 Nerden: İzmir
|
Tarih: Pts May 28, 2007 4:56 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #430 |
|
sadece kendini avutmak için bir ilaçtır ama yan etkisini sonra gösterir _________________ [?/!]Gøđ AllяεäđΨ ¢uяsêď Mє!...[?/!]
|
|
| Başa dön |
|
 |
bloodybaby cehennet

Kayıt: Jan 04, 2006 Mesajlar: 507 Nerden: İstanbul&Giresun üniversitesi
|
Tarih: Pts May 28, 2007 5:02 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #431 |
|
azı karar,çoğu zarar:) _________________ Türk milleti gariptir
her bi lafı kaldırmaz
..bne dersin kızar da
s.k..sin aldırmaz
NEYZEN TEVFİK |
|
| Başa dön |
|
 |
pagan__angel Veled-i METAL


Kayıt: Oct 29, 2006 Mesajlar: 171 Nerden: eskişehir-istanbul
|
Tarih: Pts May 28, 2007 5:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #432 |
|
| bloodybaby demiş ki: |
| azı karar,çoğu zarar:) |
aynen katılıyorum.her gün içmek filanda zevk vermiyo insana. ama en iyisi hiç başlamamk ben hiç içmeyen arkadaşlarıma ii hiç başlamayın diyorum. çünkü bi kere içtin mi bi daha gerisi geliyor. _________________ vnerol anmcdkoaghjfvknjde9fqpvk mmpfoğqwkrm vpqw |
|
| Başa dön |
|
 |
damnedlord Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 18, 2005 Mesajlar: 416
|
Tarih: Pts May 28, 2007 6:00 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #433 |
|
alkol olmasa nasıl tahammül edilebilir insanoğluna? _________________ ibneler sizi |
|
| Başa dön |
|
 |
mzrkbul Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 28, 2007 Mesajlar: 19 Nerden: bursa
|
Tarih: Pts May 28, 2007 6:20 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #434 |
|
insanlar birbirne kazık atmak için boşluk kolluyo işte bu sebeple ayık kalmak zorundayım _________________ yaşamak hızlı bilr ölme biçimidir
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*--*-*-*-*-*-*-
to live is to die |
|
| Başa dön |
|
 |
AzO_ Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 25, 2005 Mesajlar: 443 Nerden: !KaYBoLDu!
|
Tarih: Pts May 28, 2007 6:31 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #435 |
|
cok sırın bısı ya.bu gece bıraz gotureyım _________________ hep senden ileride olan birileri vardir! |
|
| Başa dön |
|
 |
bindokuzyuz84 Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 12, 2006 Mesajlar: 3046 Nerden: anKARA
|
Tarih: Pts May 28, 2007 7:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #436 |
|
zamanında aLınırsa iyi
herzaman aLınırsa ayyaşLıktan başka bişey deiL.. _________________ ..Notalarına yaklaş aşkın ! |
|
| Başa dön |
|
 |
s_lash Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 22, 2006 Mesajlar: 12 Nerden: Mersin
|
Tarih: Pts May 28, 2007 7:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #437 |
|
| Güzel birşey!Düşünmemi engelliyor! |
|
| Başa dön |
|
 |
ironic Forum Hayvanı


Kayıt: Jun 06, 2005 Mesajlar: 1737 Nerden: Twitland
|
Tarih: Sal May 29, 2007 1:12 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #438 |
|
 _________________ rêve en noir et blanc .. |
|
| Başa dön |
|
 |
relisys Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 04, 2007 Mesajlar: 964 Nerden: istanbuL
|
Tarih: Sal May 29, 2007 1:15 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #439 |
|
| ironic demiş ki: |
 |
işte bu yes yes yes  _________________ Evet ben bir serserinin ve yılışık dilencinin biriyim (...)
Serseri ve dilenci olmak sadece serseri ve dilenci olmak değildir.
Toplum düzeninin dışında kalmaktır.
|
|
| Başa dön |
|
 |
hatun_death Zehir Hafiye


Kayıt: May 16, 2005 Mesajlar: 468
|
Tarih: Çrş May 30, 2007 9:56 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #440 |
|
Tamamen bıraktım ... _________________ Ölü Ruhun Gemisi... |
|
| Başa dön |
|
 |
|