| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
lethe_ff Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 06, 2007 Mesajlar: 39 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Prş Mar 22, 2007 12:46 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #261 |
|
Orjinalinden sağlam olmama konusuna bende katılıyorum. Ama orjinalinden daha çok dinlenebilenler var mesela. Yalnız yazdığım şarkı bu söylediğime örnek değil. Orjinali yanında poka benzesede sadece farklı bir soluk getirmesi güzel. 'COF - Fear of the Dark'. Tabiki Yüce Iron Maiden gibi olmamış ama bence böyle yapılmalı cover. Tamamen kendine özgü işlemiş şarkıyı. Metallica - Am I Evil çok hoşuma gidiyor. Orjinalinden çok dinlerim. Fakat tıpatıp aynı. Bu yüzden Cradle Of Filth örneğini verdim. _________________ £€TH€ |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Nailed Sebil-i Sübyan


Kayıt: Mar 04, 2005 Mesajlar: 99
|
Tarih: Prş Mar 22, 2007 9:32 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #262 |
|
hmm... obituary'nin circle of tyrants coverı veya daha da iyisi Dillinger'ın Justin Timberlake coverı, come to daddy coverı falan mükemmel. _________________ In the dissection of flesh and the sawing of bone
I've coaxed confessions from the lips of the dead
Postmortem scrutiny that has clinically shone
The horrifying facts that would have never been said... |
|
| Başa dön |
|
 |
Ruben M.T.D.

Kayıt: Feb 23, 2007 Mesajlar: 563 Nerden: PostMortalCoprophagia
|
Tarih: Prş Mar 22, 2007 2:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #263 |
|
| devilation demiş ki: |
| DeaTacita demiş ki: |
| devilation demiş ki: |
| hiçbir sarkı orjinalinden daha iyi olamaz hele heavy metal black hiç olamaz |
neden olamasın.. adam bi işe başlamıştır, ama iyi yapamamıştır. başka biriside ucundan tutup daha iyi yere götürür. bu da onu orjinalinden iyi yapar. orjinalin geliştirilmesi manasında. herşey geliştirilebilir sonucta  |
sözüm yok devam devam
koskoca twisted sister vay be
daha neler görecez |
o Koskoca dedigin Grubun sarkisini Cover lamis begenmedigin grup.sen herseyden anlasaydin bunuda goz ardi etmezdin.Ona Gore yazardin.nerede ne yazilmasi gerekiyorsa. O kiza san abana buradakilere cover lar sorulmus o kiside yazmis anlayiyabiliyormusun durumu?
benim icin en iyileri suan aklima gelen
Devourment The Pick Axe Murders
My Dying Bride Roads
Pantera Planet Caravan B.S kadar iyi
Exhumed Trapped Under Ice
Kreator Witching Hour
Nargaroth Black spell of desctruction |
|
| Başa dön |
|
 |
Nailed Sebil-i Sübyan


Kayıt: Mar 04, 2005 Mesajlar: 99
|
Tarih: Prş Mar 22, 2007 2:46 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #264 |
|
eet exhumed trapped under ice coverı şahane bir de carcass coverları vardı exhume to consume o da müthiştir, hatta direk cover albümlerinde sadus madus var baya hoş _________________ In the dissection of flesh and the sawing of bone
I've coaxed confessions from the lips of the dead
Postmortem scrutiny that has clinically shone
The horrifying facts that would have never been said... |
|
| Başa dön |
|
 |
Corpse Gutter Ballet

Kayıt: Oct 01, 2005 Mesajlar: 6193
|
Tarih: Prş Mar 22, 2007 4:20 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #265 |
|
Nirvana-D-7 _________________ Ömrümde tek bir zevkim var,boks. |
|
| Başa dön |
|
 |
devilation S.A.B.A

Kayıt: Dec 03, 2005 Mesajlar: 1998 Nerden: cehennem - ankara
|
Tarih: Prş Mar 22, 2007 11:44 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #266 |
|
| SearMe demiş ki: |
| devilation demiş ki: |
| DeaTacita demiş ki: |
| devilation demiş ki: |
| hiçbir sarkı orjinalinden daha iyi olamaz hele heavy metal black hiç olamaz |
neden olamasın.. adam bi işe başlamıştır, ama iyi yapamamıştır. başka biriside ucundan tutup daha iyi yere götürür. bu da onu orjinalinden iyi yapar. orjinalin geliştirilmesi manasında. herşey geliştirilebilir sonucta  |
sözüm yok devam devam
koskoca twisted sister vay be
daha neler görecez |
o Koskoca dedigin Grubun sarkisini Cover lamis begenmedigin grup.sen herseyden anlasaydin bunuda goz ardi etmezdin.Ona Gore yazardin.nerede ne yazilmasi gerekiyorsa. O kiza san abana buradakilere cover lar sorulmus o kiside yazmis anlayiyabiliyormusun durumu?
benim icin en iyileri suan aklima gelen
Devourment The Pick Axe Murders
My Dying Bride Roads
Pantera Planet Caravan B.S kadar iyi
Exhumed Trapped Under Ice
Kreator Witching Hour
Nargaroth Black spell of desctruction |
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee _________________ http://www.myspace.com/sabaontheroads
sabaontheroads@hotmail.com
F.O.X Vokal
Motörhead fan hatta birebir yaşıyor ve yaşatıyor
long live rock n roll |
|
| Başa dön |
|
 |
elfstone Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 23, 2007 Mesajlar: 7
|
Tarih: Cum Mar 23, 2007 3:57 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #267 |
|
| Etheral - Fear Of The Dark |
|
| Başa dön |
|
 |
BlackbATu Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 16, 2007 Mesajlar: 481 Nerden: Bursa&İstanbul
|
Tarih: Cum Mar 23, 2007 8:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #268 |
|
| Cradle of Filth - Hallowed Be Thy Name de gzldir |
|
| Başa dön |
|
 |
itarille Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 02, 2007 Mesajlar: 5 Nerden: istanbul
|
Tarih: Cum Mar 23, 2007 9:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #269 |
|
cradle of filth-sleepless _________________ nothing is funnier than unhappiness... |
|
| Başa dön |
|
 |
devilation S.A.B.A

Kayıt: Dec 03, 2005 Mesajlar: 1998 Nerden: cehennem - ankara
|
|
| Başa dön |
|
 |
Taniquetil Epitaph

Kayıt: Mar 25, 2007 Mesajlar: 2874
|
Tarih: Pts Mar 26, 2007 7:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #271 |
|
Dark Tranquillity-Punish My Haven
ve ve ve ve
Graveworm-Fear of the Dark _________________ MAKE A CHANGE... KILL YOURSELF! |
|
| Başa dön |
|
 |
death06chuck Veled-i METAL


Kayıt: Aug 20, 2006 Mesajlar: 123
|
Tarih: Pts Mar 26, 2007 7:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #272 |
|
| death-painkiller,Cradle of Filth - Hallowed Be Thy Name |
|
| Başa dön |
|
 |
Black_Katana_Samurai Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 29, 2007 Mesajlar: 15 Nerden: izmt
|
Tarih: Prş Mar 29, 2007 8:20 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #273 |
|
COB-The Final Countdown(europe cover)
COF-Hallowed be Thy Name(Iron Maiden cvr)
Dimmu-Powerslave(Iron Maiden cvr) _________________ Im waiting for my black death... |
|
| Başa dön |
|
 |
blackwim Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 07, 2006 Mesajlar: 20 Nerden: ankara
|
Tarih: Prş Mar 29, 2007 2:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #274 |
|
| metallica-blitzkrieg |
|
| Başa dön |
|
 |
SoulForged Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 20, 2004 Mesajlar: 253 Nerden: istanbul
|
Tarih: Prş Mar 29, 2007 2:23 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #275 |
|
Death - Painkiller gercekten cok guzel bir cover tüm yetnegini konusturmus vocal konusunda chuck.
Blind Guardian ( bu adamların tum coverları super vede cok güzel sarkılar seciyolar kendi tarzlarını yanstan bir iki ornek Spread your wings - Queen coverı , Dont talk the strangers - Dio cover ,The wizard - Uriah Heep cover , Surfin USA - Beach boys cover , elvis presley - long tall sally , _________________ Taste the poison
Feel that is the life
Hallowed be the game |
|
| Başa dön |
|
 |
Everytime_I_Die Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 01, 2007 Mesajlar: 14
|
Tarih: Pzr Nis 01, 2007 8:04 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #276 |
|
Cradle of Filth - hallowed by thy name
Cradle of Filth - angel of death
ve tabi ki fear of the dark _________________ i only dream in black and white to save me from myself. . . |
|
| Başa dön |
|
 |
blackrazor_89 Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 12, 2005 Mesajlar: 205 Nerden: ist
|
Tarih: Pts Nis 02, 2007 11:53 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #277 |
|
dark funeral - dead skin mask (slayer)
gehenna - transilvanian hunger (dark throne)
marduk - total disaster (destruction) |
|
| Başa dön |
|
 |
Dark_Avenger Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 02, 2007 Mesajlar: 46 Nerden: Bursa
|
Tarih: Pts Nis 02, 2007 12:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #278 |
|
Cradle of Filth - Hallowed Be Thy Name _________________ The Dark
The Silent
And The Cold |
|
| Başa dön |
|
 |
FallenLeaves Anarchist

Kayıt: Jul 14, 2005 Mesajlar: 2365 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Prş Nis 05, 2007 4:46 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #279 |
|
cannibal corpse no remorse(metallica) dinlediğim en ii cover olduuna kanaat getirdiğim gecen gün  _________________ www.psyradio.fm |
|
| Başa dön |
|
 |
Dean r.i.p

Kayıt: Apr 11, 2005 Mesajlar: 2290
|
Tarih: Prş Nis 05, 2007 4:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #280 |
|
| FallenLeaves demiş ki: |
cannibal corpse no remorse(metallica) dinlediğim en ii cover olduuna kanaat getirdiğim gecen gün  |
bi sittir lan zaten bişeyin orjini beğenmeszsin sen  |
|
| Başa dön |
|
 |
|