| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
oheplacivertgiyerdi Metallica FAN

Kayıt: Sep 10, 2005 Mesajlar: 1473 Nerden: izmiT/istanbuL
|
Tarih: Sal Eyl 26, 2006 4:40 pm Mesaj konusu: Iced Earth - Alive In Athens DVD |
Mesaj: #1 |
|
99 yılında 3cd lik konser albümü olarak yayınlanan konser albümünün 7 yıl kadar gecikmelide olsa dvd versiyonunuda gurup yayınlamaya karar verdi 1 kasım dünyadaki çıkış tarihi.Ülkemize gelirmi?gelirse ne zaman gelir bilinmez ama ben buu şaheserin geçte olsa dvd olarak yayınlanmasından iced earth fanı olarak mutlu oldum...
 _________________ is life over? this life's over! or has it only just begun? |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Roswell47 Veled-i METAL


Kayıt: Jun 27, 2005 Mesajlar: 199 Nerden: Uzay
|
Tarih: Sal Eyl 26, 2006 11:26 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #2 |
|
oo çok iyi oldu bu ne zamandır iced earth seyretmemiştim.hehe en yakın zamanda gelir diye umut ediyorum _________________ Four hundred thousand years ago
They came from outer space
And gave us life here
and we are just taking everything for granted
I don't think we should do this now... |
|
| Başa dön |
|
 |
HeLL152 Veled-i METAL


Kayıt: Jan 09, 2006 Mesajlar: 136 Nerden: Ankara
|
Tarih: Çrş Eyl 27, 2006 5:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #3 |
|
oh oh oh! Zaten mükemmel olan bu albümden sonra daha iyi ne yapabilirler diyordum ben de. Gelse de alsak... _________________ Together we might live,
Divided we must fall... |
|
| Başa dön |
|
 |
6mylw Forum Hayvanı


Kayıt: Jun 26, 2006 Mesajlar: 612
|
Tarih: Cmt Ekm 14, 2006 8:28 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #4 |
|
oley diyenzi.. _________________
|
|
| Başa dön |
|
 |
VictoiRe Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 22, 2004 Mesajlar: 1
|
Tarih: Sal Ekm 31, 2006 2:26 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #5 |
|
yakın zamanda gelir sanıyorum
kulaklarımızın pası silinsin şöyle
3 şarkı yokmuş ama olsun.3 kameralı DVD  |
|
| Başa dön |
|
 |
oheplacivertgiyerdi Metallica FAN

Kayıt: Sep 10, 2005 Mesajlar: 1473 Nerden: izmiT/istanbuL
|
Tarih: Sal Ekm 31, 2006 5:46 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #6 |
|
arkadaşlar sakin olun alive in athens dvd olarak geliyor ama gurup şu an studyoda ve yıl sonuna kadar albümü çıkarma telaşında...daha henüz hiçbirşey bitmiş değil. _________________ is life over? this life's over! or has it only just begun? |
|
| Başa dön |
|
 |
harvesterofdead Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 20, 2005 Mesajlar: 15
|
Tarih: Cum Şub 23, 2007 8:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #7 |
|
| olağanüstü albümde bi yerde bile yanlış çalma şaşırma yok orjinal kayıtlardan bile iyi kaydedilmiş canlı canlı |
|
| Başa dön |
|
 |
TheDoguhan Veled-i METAL


Kayıt: Aug 18, 2005 Mesajlar: 195 Nerden: İstanbul / Türkiye
|
Tarih: Sal Mar 06, 2007 8:48 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #8 |
|
Adamlar konserde yorulunca cd den bi kaç yer çaldılar bildiğim kadarıyla. Ve kimse de anlamadı sanırım. _________________ | www.doguhan.net | Copyright since 2003 |
|
| Başa dön |
|
 |
radser Laneth Lucifer

Kayıt: Feb 03, 2006 Mesajlar: 678 Nerden: Sakarya
|
Tarih: Sal Mar 06, 2007 9:19 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #9 |
|
ben izledim cok güzel bir konser edinilmesi gereken bi dvd _________________ Kendimi başkaları,başkalarını kendim için kurban etmeyeceğime varoluş aşkım üzerine andiçerim...
www.soulflytr.com | Soulfly Türkiye Fan Sitesi |
|
| Başa dön |
|
 |
Jon_Schaffer Mysteria

Kayıt: Dec 17, 2006 Mesajlar: 118
|
Tarih: Çrş Mar 14, 2007 2:23 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #10 |
|
| harvesterofdead demiş ki: |
| olağanüstü albümde bi yerde bile yanlış çalma şaşırma yok orjinal kayıtlardan bile iyi kaydedilmiş canlı canlı |
Gitarlarda veya davulda bir sorun var mı pek bilmiyorum ama vokalde düzenlemeler olduğunu görmüş olduk bu videolarla birlikte. Mesela Hunterın sonundaki çığluk sonradan düzenlenmiş Böyle şeyler tabiki olabiliyor, bu konserin mükemmel olduğu gerçeğini deiştirmez tabiki. |
|
| Başa dön |
|
 |
devilation S.A.B.A

Kayıt: Dec 03, 2005 Mesajlar: 1998 Nerden: cehennem - ankara
|
Tarih: Prş Mar 15, 2007 12:43 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #11 |
|
tam bi hayal kırıklığı
insan kocaman sahne hayal ediyor ama nerde yolcunu sahnesiden az daha büyük bir sahne 1000 kişlik alan o ne öle ya yıllardır kandırılmısız
ama iced earth hayvan gibi çalıo o ayrı _________________ http://www.myspace.com/sabaontheroads
sabaontheroads@hotmail.com
F.O.X Vokal
Motörhead fan hatta birebir yaşıyor ve yaşatıyor
long live rock n roll |
|
| Başa dön |
|
 |
Kataklysm desiderius

Kayıt: Apr 12, 2005 Mesajlar: 4091 Nerden: Gobi Çölü
|
Tarih: Prş Mar 15, 2007 1:14 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #12 |
|
izlediğim performanslarının en iyisini sergilemişler insan orda olmak istiyor _________________ http://www.huunhuurtu.com/ |
|
| Başa dön |
|
 |
savas_khan Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 27, 2005 Mesajlar: 347 Nerden: istanbul
|
Tarih: Prş Mar 22, 2007 12:13 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #13 |
|
barlow ayısından ne güzel kurtulmuştuk yine barlowlu bi ürün çıkardılar piyasaya ... mahvetti şu adam iced earth ü
AYI !!!!! _________________ SABHANKRA - Guitar/Vocals |
|
| Başa dön |
|
 |
ironclad "Beth"

Kayıt: Nov 07, 2004 Mesajlar: 2998 Nerden: somewhere back in time
|
Tarih: Prş Mar 22, 2007 12:19 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #14 |
|
| savas_khan demiş ki: |
barlow ayısından ne güzel kurtulmuştuk yine barlowlu bi ürün çıkardılar piyasaya ... mahvetti şu adam iced earth ü
AYI !!!!! |
Allah seni kahretsin emi Savaş.  |
|
| Başa dön |
|
 |
Jon_Schaffer Mysteria

Kayıt: Dec 17, 2006 Mesajlar: 118
|
Tarih: Prş Mar 22, 2007 12:23 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #15 |
|
ahaha abi naptınız ya Barlow hakkında yani böyle şeyler duyacağım aklıma gelmezdi Adam Iced Earth'e tavan yaptırdı aslında  _________________ Mysteria |
|
| Başa dön |
|
 |
ironclad "Beth"

Kayıt: Nov 07, 2004 Mesajlar: 2998 Nerden: somewhere back in time
|
Tarih: Çrş Mar 28, 2007 12:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #16 |
|
Sonunda yıllar önce walkmanimde dönem o muazzam konserin görüntüsüne ulaşabildim,henüz yurt dışından sipariş edip alamadığım için indirmek zorunda kaldım. Bu nası bir heyecan, ama anlatamam sizlere, sonunda o konseri izleyebilmek, yıllar sonra da olsa hiç birşeyin bende değişmediğini görmek süper birşey...
Albüme göre kesilmiş, eksik şarkılar var DVD'de, böyle yapılmasını istemezdim ama buna da şükür diyoruz,bu konser görselleşmeliydi gerçekten de ! |
|
| Başa dön |
|
 |
Jon_Schaffer Mysteria

Kayıt: Dec 17, 2006 Mesajlar: 118
|
Tarih: Çrş Mar 28, 2007 11:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #17 |
|
Sanırım 2 yada 3 şarkı eksikmiş. Öyle mi? _________________ Mysteria |
|
| Başa dön |
|
 |
ironclad "Beth"

Kayıt: Nov 07, 2004 Mesajlar: 2998 Nerden: somewhere back in time
|
Tarih: Çrş Mar 28, 2007 11:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #18 |
|
Aynen öyle. Colors ve The Suffering üçlemesi yok.
Bence kayıp mı evet The Suffering kayıp... |
|
| Başa dön |
|
 |
savas_khan Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 27, 2005 Mesajlar: 347 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pzr Nis 01, 2007 5:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #19 |
|
| Jon_Schaffer demiş ki: |
ahaha abi naptınız ya Barlow hakkında yani böyle şeyler duyacağım aklıma gelmezdi Adam Iced Earth'e tavan yaptırdı aslında  |
NASI TAVAN YAPTIRDI YA !!!!
ilk albümü dinle, sonra stormrider ı dinle... sonra burnt offeribgsi dinle... gruptaki ve müzikteki düşüşü göreceksin... arada birsürü bayık bayık albümden sonra barlow gidiyor ripper geliyor ve yine heyvan gibi şarkılar var...
attila ve the reckoning nedir arkadaşım o şarkılar ...
BARLOW SEN BİR AYISIN DÜNYANINI EN GÜZEL OLACAK GURUBU UYUŞTURDUN MAYIŞTIRDIN ŞİMDİ GİTTİN ÇOK MUTLUYUM
ASLINDA ŞEFIR SENLE ÇALIŞTIĞI İÇİN TAM Bİ APTAL !!!
AYI BARLOW ... AYI ! _________________ SABHANKRA - Guitar/Vocals |
|
| Başa dön |
|
 |
ironclad "Beth"

Kayıt: Nov 07, 2004 Mesajlar: 2998 Nerden: somewhere back in time
|
Tarih: Pzr Nis 01, 2007 8:45 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #20 |
|
| he öyle savaş, öyle. |
|
| Başa dön |
|
 |
|