| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
harridan Zehir Hafiye


Kayıt: Aug 18, 2005 Mesajlar: 445 Nerden: ankara
|
Tarih: Cmt May 20, 2006 1:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #41 |
|
noolmuş yaw silinmiş eski yasılar tekrar yasiim bari yok kapanmadı tekrar açıldı yolcu şimdi sskda baraka we kawelin yanında karakedide pazartesileri çıkıooo hala duymayanlar wasa duyrulur... _________________ I'll always remember your ENDLESS SACRIFICE.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
herPesS- Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 15, 2005 Mesajlar: 1308
|
Tarih: Cmt May 20, 2006 6:26 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #42 |
|
neved ben de yazmıstım sılınmıs bu pazartesı gıtcez sanıyorum |
|
| Başa dön |
|
 |
Ayucuk Sebil-i Sübyan


Kayıt: Apr 14, 2005 Mesajlar: 89
|
Tarih: Cum Hzr 30, 2006 11:31 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #43 |
|
| baylar bayanlar yolcu AÇILDI SSK iş hanının üstünde kara kedi de cumartesi gidiyor nerdeyse tüm elemanlar da değişmiş. |
|
| Başa dön |
|
 |
SatanicaBeer Manowar FAN

Kayıt: Jul 25, 2005 Mesajlar: 250 Nerden: Ankara
|
Tarih: Çrş Tem 26, 2006 11:30 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #44 |
|
18 olalım gidecem.. gerçi bütük gösteriyorum baya alırlar belki  _________________ Heavy metal! ..or not metal at all.. |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
|
| Başa dön |
|
 |
lethee Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 08, 2006 Mesajlar: 365
|
Tarih: Çrş Tem 26, 2006 11:40 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #46 |
|
| exsaddam demiş ki: |
| konserden konsere anca |
+1 _________________ özgürlüğün geldiği gün, o gün ölmek yasak... |
|
| Başa dön |
|
 |
herPesS- Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 15, 2005 Mesajlar: 1308
|
Tarih: Cmt Tem 29, 2006 1:21 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #47 |
|
karakedi gunu.asena gunu.bugun. =) _________________ breathe is just a clock.ticky. |
|
| Başa dön |
|
 |
herPesS- Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 15, 2005 Mesajlar: 1308
|
Tarih: Cmt Tem 29, 2006 9:18 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #48 |
|
hadı hadı. yarım saat sonra falan asena abla sahnede. =) gıdıyoruz hemen. =) _________________ breathe is just a clock.ticky. |
|
| Başa dön |
|
 |
SatanicaBeer Manowar FAN

Kayıt: Jul 25, 2005 Mesajlar: 250 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cmt Tem 29, 2006 9:29 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #49 |
|
bizimkiler gitti bende doğruca eve  _________________ Heavy metal! ..or not metal at all.. |
|
| Başa dön |
|
 |
herPesS- Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 15, 2005 Mesajlar: 1308
|
Tarih: Pzr Tem 30, 2006 3:08 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #50 |
|
Bİ MOD OLSA DA SİLSE BUNU. _________________ breathe is just a clock.ticky.
En son herPesS- tarafından Pzr Tem 30, 2006 1:50 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi |
|
| Başa dön |
|
 |
herPesS- Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 15, 2005 Mesajlar: 1308
|
Tarih: Pzr Tem 30, 2006 3:09 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #51 |
|
Bİ MOD BUNU DA SİLSE. _________________ breathe is just a clock.ticky.
En son herPesS- tarafından Pzr Tem 30, 2006 1:50 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi |
|
| Başa dön |
|
 |
herPesS- Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 15, 2005 Mesajlar: 1308
|
Tarih: Pzr Tem 30, 2006 3:10 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #52 |
|
guzeldi. _________________ breathe is just a clock.ticky. |
|
| Başa dön |
|
 |
black_lik Black Label Society

Kayıt: Jun 17, 2006 Mesajlar: 98 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pzr Tem 30, 2006 6:19 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #53 |
|
çok güzeldi sanırsam merve evet güzeldi
çok güzeldi
çok çok güzeldi  _________________ "OYUNCAK DUDAKLARIMIZ PLASTİK ANILARIMIZ VAR BİZİM ÖYLE HATIRLIYORUM" |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Prş Ekm 19, 2006 7:24 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #54 |
|
karakedi için gidilesi yer bayramda orda olucaz sanırım. _________________ http://exsaddam.mybrute.com
 |
|
| Başa dön |
|
 |
meNtal_illness MetalTR Radyo DJ

Kayıt: Jun 08, 2005 Mesajlar: 751 Nerden: İstanbuL
|
Tarih: Pts Ekm 23, 2006 1:02 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #55 |
|
| bayramdan sonra orda olcam...(umarım) |
|
| Başa dön |
|
 |
herPesS- Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 15, 2005 Mesajlar: 1308
|
Tarih: Pts Ekm 23, 2006 5:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #56 |
|
beklerız=) _________________ breathe is just a clock.ticky. |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Prş Ekm 26, 2006 9:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #57 |
|
bugün keyiften sonra magick i dinlemeye gittik.tek kelimeyle mükemmeldi.iron maiden, metallica, megadeth, judas kendi şarkıları derken vakitin nasıl geçtiğini anlamadık.süperdi demek bile az kalır. _________________ http://exsaddam.mybrute.com
 |
|
| Başa dön |
|
 |
PROPHETESS Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 30, 2005 Mesajlar: 336 Nerden: ankara
|
Tarih: Prş Ekm 26, 2006 11:35 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #58 |
|
slayer hafif gelir şimdi olmaz:D _________________ not a human being.. |
|
| Başa dön |
|
 |
porcupine Opeth FAN

Kayıt: Dec 06, 2005 Mesajlar: 497 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cum Ksm 10, 2006 2:16 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #59 |
|
bugün magick dinledik güzeldi hoşdu ama mekan niye hep boşdu  _________________ false love turn to pure hate.. |
|
| Başa dön |
|
 |
PROPHETESS Zehir Hafiye


Kayıt: Dec 30, 2005 Mesajlar: 336 Nerden: ankara
|
Tarih: Pts Arl 04, 2006 12:44 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #60 |
|
yolcuya da bilet kesiyorlar cumartesi..hadi bakalım..içim dışım asena oldu 1 aydır.. _________________ not a human being.. |
|
| Başa dön |
|
 |
|