| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| En ii türk gitarist??? |
| Cem Köksal |
|
25% |
[ 85 ] |
| Serdar Öztop |
|
4% |
[ 14 ] |
| Demir Demirkan |
|
14% |
[ 48 ] |
| Yavuz Çetin |
|
25% |
[ 84 ] |
| Akın Eldes |
|
1% |
[ 4 ] |
| Hasan Cihat Örter |
|
2% |
[ 7 ] |
| Erkan Oğur |
|
3% |
[ 10 ] |
| Asım Can Gündüz |
|
6% |
[ 23 ] |
| Ben :P |
|
8% |
[ 29 ] |
| Diğer |
|
7% |
[ 26 ] |
|
| Toplam Oylar : 330 |
|
| Yazar |
Mesaj |
kill_the_king Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 27, 2005 Mesajlar: 763 Nerden: İzmir
|
Tarih: Prş May 17, 2007 1:04 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #121 |
|
yavuz çetin
asım gündüz
cem köksal _________________ Acayip boktan işler. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
kaska Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 17, 2007 Mesajlar: 447 Nerden: kartal
|
Tarih: Prş May 17, 2007 8:44 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #122 |
|
| MUHAMMED SUİÇMEZ (necrophagist) en iyi Türk gitarist budur bence.. |
|
| Başa dön |
|
 |
kaska Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 17, 2007 Mesajlar: 447 Nerden: kartal
|
Tarih: Prş May 17, 2007 8:45 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #123 |
|
| GoreGrinDrumer demiş ki: |
| HuMaN demiş ki: |
keşke araLarına MUHAMMED SUİÇMEZ ide koysaydın.
bunların arasında Demir bana göre. |
Muhammet Suiçmezz kesinlee |
+1 |
|
| Başa dön |
|
 |
DivA-SatanicA Sebil-i Sübyan


Kayıt: Feb 19, 2007 Mesajlar: 62 Nerden: ist
|
Tarih: Prş May 17, 2007 8:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #124 |
|
| cem köksal |
|
| Başa dön |
|
 |
ianthe Forum Hayvanı


Kayıt: May 06, 2007 Mesajlar: 776
|
Tarih: Prş May 17, 2007 10:34 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #125 |
|
cem köksal...
earthquake pt. 1 'ı dinleyin bi... _________________ Merhaba. Naber? |
|
| Başa dön |
|
 |
gromhellscream Sebil-i Sübyan


Kayıt: Apr 21, 2007 Mesajlar: 54
|
Tarih: Cmt May 19, 2007 8:06 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #126 |
|
| bence asım can gündüz |
|
| Başa dön |
|
 |
Kataklysm desiderius

Kayıt: Apr 12, 2005 Mesajlar: 4091 Nerden: Gobi Çölü
|
Tarih: Cmt May 19, 2007 11:52 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #127 |
|
En sağlam gitaris benım m.q benım kendime özgu bi saundum var ehehe manyak gitar çalarım bekarım 23 yasındayım kumralım genç kızların mesajlarını bekliyorum samimi ve candan kızlarla ilgileniyorum sevgilim var ama bilmesi gerekmiyo sırdaş bi metres arıyorum Çok eşliliğide destekliyorum  _________________ http://www.huunhuurtu.com/ |
|
| Başa dön |
|
 |
kapuska Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 04, 2006 Mesajlar: 48 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pzr May 20, 2007 7:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #128 |
|
o değil de hafız Açlık grubunun bi elektro gitarcısı var yarmış adam varya...CemEvin abimiz... tek geçerim yutubu bile sallamış eleman... _________________ bir ossuruk, bir de aşk gizlenemez..
met üst |
|
| Başa dön |
|
 |
JacksonGuitars Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 20, 2007 Mesajlar: 20 Nerden: Los Angelas
|
Tarih: Pzr May 20, 2007 7:30 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #129 |
|
| cem köksal |
|
| Başa dön |
|
 |
Onurcan Sebil-i Sübyan


Kayıt: Dec 12, 2006 Mesajlar: 89 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pzr May 20, 2007 8:23 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #130 |
|
Teknik açıdan bakarsanız Serdar Öztop... Buarada Cem Köksalı geçen hafta Yüxexes te izlediysenız ne kadar kötü solo attığını anlardınız(teknik açıdan demiorum) Adam kendi parçalarında doğru armoniyi yakalıyamadı bile gerçekten çok kötüydü.. Çok komiğime gitti.. _________________ THRASHFIRE-LEAD GUITAR
THRASH TILL DEATH!!!!
www.myspace.com/thrashfire |
|
| Başa dön |
|
 |
DarK_DeviL Children Of Bodom FAN

Kayıt: Apr 07, 2005 Mesajlar: 297 Nerden: izmir
|
Tarih: Pts May 21, 2007 12:07 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #131 |
|
cem abinin üstüne tanımam  _________________ YA SEVECEKSİN YA DA ÖLECEKSİN !!! |
|
| Başa dön |
|
 |
muendo Veled-i METAL


Kayıt: Jun 30, 2005 Mesajlar: 104 Nerden: biyerin olmadığı yerden
|
Tarih: Pts May 21, 2007 7:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #132 |
|
hasan cihat örter bence _________________ ANUBIS |
|
| Başa dön |
|
 |
Darkness_Awaits Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 12, 2007 Mesajlar: 226
|
Tarih: Pts May 21, 2007 7:44 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #133 |
|
Yavuz çetin!!! blues dinlememe sebep olan, gitarı ilerletme sebebim!!  _________________ While you were asleep I was awake to be part of the dark
While you were asleep I was awake to find the truth I had sought for |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
|
| Başa dön |
|
 |
Onurcan Sebil-i Sübyan


Kayıt: Dec 12, 2006 Mesajlar: 89 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pts May 21, 2007 7:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #135 |
|
| muendo demiş ki: |
| hasan cihat örter bence |
Abi bırakın ya!! H.C.Örterin gitar çaldığı zaman kadar kim çalsa o adamdan bin kat iyi çalar... _________________ THRASHFIRE-LEAD GUITAR
THRASH TILL DEATH!!!!
www.myspace.com/thrashfire |
|
| Başa dön |
|
 |
ironic Forum Hayvanı


Kayıt: Jun 06, 2005 Mesajlar: 1737 Nerden: Twitland
|
Tarih: Sal May 22, 2007 4:15 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #136 |
|
Cem Köksal _________________ rêve en noir et blanc .. |
|
| Başa dön |
|
 |
kaska Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 17, 2007 Mesajlar: 447 Nerden: kartal
|
Tarih: Sal May 22, 2007 8:31 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #137 |
|
| MUHAMMED SUİÇMEZ |
|
| Başa dön |
|
 |
_-cadaveria-_

Kayıt: Mar 06, 2007 Mesajlar: 150 Nerden: izmirr
|
Tarih: Sal May 22, 2007 8:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #138 |
|
yavuz çetin... _________________ demekki buraya kadarmış... |
|
| Başa dön |
|
 |
TheFahrix Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 23, 2007 Mesajlar: 21
|
Tarih: Cum May 25, 2007 3:52 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #139 |
|
metin türkcan'ın bu listede olmamasına çok şaşırdım. benim oyum diğere. _________________ rookie metalci |
|
| Başa dön |
|
 |
blackscream Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 15, 2006 Mesajlar: 2
|
Tarih: Cum May 25, 2007 7:26 am Mesaj konusu: _ |
Mesaj: #140 |
|
| YUH YA SİZİN MÜZİĞE SAYGINIZ BU KADAR MI AMK CEM KÖKSAL LA VEYA DEMİRDEMİRKANLA YAVUZ ÇETİNİ BİR TUTUYOSUNUZ farkıdnaysanız yavuz çetin VRİTYOZ DÜ ahtırlatırım ve sadece türkiye deiil tüm dünya için sayılan bir gitarist tir |
|
| Başa dön |
|
 |
|