| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
DrumMachine Veled-i METAL


Kayıt: Oct 22, 2006 Mesajlar: 159 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cum Şub 02, 2007 1:11 am Mesaj konusu: ANK:Alınık kılıç vb |
Mesaj: #1 |
|
selamlar,
elinde kılıç, balta vb ortaçağ silahı olup satmak isteyenler; silahınıza TALİBİM
aradıklarım; T kılıç, lejyon kılıcı, meç, eğik kılıç, battal kılıç, kısa saplı tek ya da çift yüzlü balta, düz, dalgalı hançer, fırlatma bıçağı. modern şeyler istemiyorum
ispanyol palası, türk palası, katana ve uzuna saplı balta KESİNLİKLE İSTEMİYORUM. hel ki sustalı kelebek falan diye hiç gelmeyin
silahlar gösterişliden çok sağlam (mümkünse saptan çekmeli) olursa sevinirim.
zor iş ama verdik bi ilan artık  |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
neith born to ride

Kayıt: Aug 07, 2006 Mesajlar: 441 Nerden: Dağ
|
Tarih: Cum Şub 02, 2007 1:24 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #2 |
|
oha ordu mu kuruyosun abi naaptın ya  |
|
| Başa dön |
|
 |
DrumMachine Veled-i METAL


Kayıt: Oct 22, 2006 Mesajlar: 159 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cum Şub 02, 2007 1:45 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #3 |
|
yok abi çok meraklıyım ama gönlüme göre model yok civarda birkaç sene önce yapılanlar çok iyiydi, şimdi yurtdışından gelişi yasaklandı fason bıçaklar dolanıyor ortalıkta. elinde olan vardır diye ilan verdim. |
|
| Başa dön |
|
 |
inhofeld

Kayıt: May 25, 2005 Mesajlar: 1665 Nerden: Kutno
|
Tarih: Cum Şub 02, 2007 1:53 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #4 |
|
| valla tabanca tüfek istersen bulurum da senin istediklerin çok eskide kaldı.Artık savaşmıyolar bu aletler neyazıkki ve üretilmiyo.Ama istersen kılıca benzer tüfek getiririm(: |
|
| Başa dön |
|
 |
neith born to ride

Kayıt: Aug 07, 2006 Mesajlar: 441 Nerden: Dağ
|
Tarih: Cum Şub 02, 2007 2:03 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #5 |
|
zuhahah bende de tabancaya benzer çakmak var olur mu ya ben bi sitede resimler görmüştüm çok manyak ama bilmiyorum yabancı siteydi zaten,burda çıkmaz sahip olan,bulunduran..
aaa bak zırh yazmayı unutmuşun
haa bak bi de mancınık var uçurur  |
|
| Başa dön |
|
 |
DrumMachine Veled-i METAL


Kayıt: Oct 22, 2006 Mesajlar: 159 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cum Şub 02, 2007 7:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #6 |
|
kendi zırhımı yapıyorum sağol..
çok geyik bir ilan olduğunun farkındayım ama benim de hobim bu napayım. yurtdışından getirilmesi de yasaklandığı için güzel şeyler bulmak çok zor.. |
|
| Başa dön |
|
 |
maylay Veled-i METAL


Kayıt: Jun 21, 2006 Mesajlar: 141 Nerden: kirmasti
|
Tarih: Cum Şub 02, 2007 7:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #7 |
|
napıcan balta kılıç falan bende ok var ama vermem _________________ yaşam yoktur deri giysilerimiz dışında bir kaç kıçı tekmeleyeceğiz bu gece çünkü metal çılgınlığı var içimizde |
|
| Başa dön |
|
 |
DrumMachine Veled-i METAL


Kayıt: Oct 22, 2006 Mesajlar: 159 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cmt Şub 03, 2007 6:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #8 |
|
e hacı sen napıyorsun oku?
terör estirmek gibi bir niyetim yok en fazla metucon'da ortamı gererim  |
|
| Başa dön |
|
 |
inhofeld

Kayıt: May 25, 2005 Mesajlar: 1665 Nerden: Kutno
|
Tarih: Pzr Şub 04, 2007 3:00 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #9 |
|
| DrumMachine demiş ki: |
e hacı sen napıyorsun oku?
|
okculuk federasyonundadır arkadaş.Çok başarılıdır ayrıca neyse...eskişehirde çok var böyle şeyler alıım mı sana:? |
|
| Başa dön |
|
 |
DrumMachine Veled-i METAL


Kayıt: Oct 22, 2006 Mesajlar: 159 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pzr Şub 04, 2007 9:46 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #10 |
|
| inhofeld demiş ki: |
| DrumMachine demiş ki: |
e hacı sen napıyorsun oku?
|
okculuk federasyonundadır arkadaş.Çok başarılıdır ayrıca neyse...eskişehirde çok var böyle şeyler alıım mı sana:? |
saygımız sonsuz o zaman..
sağol ama dengesine bıçağına vs bakmadan almak istemiyorum  |
|
| Başa dön |
|
 |
inhofeld

Kayıt: May 25, 2005 Mesajlar: 1665 Nerden: Kutno
|
Tarih: Pzr Şub 04, 2007 10:29 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #11 |
|
| DrumMachine demiş ki: |
| inhofeld demiş ki: |
| DrumMachine demiş ki: |
e hacı sen napıyorsun oku?
|
okculuk federasyonundadır arkadaş.Çok başarılıdır ayrıca neyse...eskişehirde çok var böyle şeyler alıım mı sana:? |
saygımız sonsuz o zaman..
sağol ama dengesine bıçağına vs bakmadan almak istemiyorum  |
hmm senbilirsin çarşamba gitcem eskiye fikrin değişirse... neyse bulursun umarım... |
|
| Başa dön |
|
 |
HolyDemon Little Varg

Kayıt: Dec 04, 2004 Mesajlar: 985 Nerden: Ankara
|
Tarih: Çrş Mar 14, 2007 6:40 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #12 |
|
mafyamı kurcaksın beah sallama war olmaz mı ? _________________ asdfjkdfshfh |
|
| Başa dön |
|
 |
SMITD Unutulan Adam

Kayıt: Sep 02, 2005 Mesajlar: 2420 Nerden: Ankara ve Diğerleri
|
Tarih: Cum Mar 16, 2007 12:06 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #13 |
|
| DrumMachine demiş ki: |
kendi zırhımı yapıyorum sağol..
çok geyik bir ilan olduğunun farkındayım ama benim de hobim bu napayım. yurtdışından getirilmesi de yasaklandığı için güzel şeyler bulmak çok zor.. |
zırh mı yapıyorsun tornacı demircimisin yoksa? (geyik olarak sormuyorum ciddi )
almak yerine, organize sanayilere bir bak derim. _________________ SMITD HER HAKKI SAKLIDIR
Kirâmen kâtib-în
Fem
Work |
|
| Başa dön |
|
 |
DrumMachine Veled-i METAL


Kayıt: Oct 22, 2006 Mesajlar: 159 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cmt Mar 17, 2007 12:44 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #14 |
|
metal halkalarla örme zincir zırh yapıyorum.. metal işleriyle bir alakam yok (metalurji&malzeme okuyorum orası ayrı ) döküm labında kendi kılıcımı dökene kadar dışa bağımlıyım  |
|
| Başa dön |
|
 |
HolyDemon Little Varg

Kayıt: Dec 04, 2004 Mesajlar: 985 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pts Hzr 11, 2007 8:18 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #15 |
|
daha bulamadın mı hocam bu yokedici kılıcı  _________________ asdfjkdfshfh |
|
| Başa dön |
|
 |
BLACK_DARK Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 16, 2006 Mesajlar: 12 Nerden: izmir
|
Tarih: Pts Hzr 11, 2007 12:39 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #16 |
|
füze-roket ve benzerin uzun menzilli faydalı zımbırtılar var  |
|
| Başa dön |
|
 |
DrumMachine Veled-i METAL


Kayıt: Oct 22, 2006 Mesajlar: 159 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pts Hzr 11, 2007 10:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #17 |
|
| BLACK_DARK demiş ki: |
füze-roket ve benzerin uzun menzilli faydalı zımbırtılar var  |
ne bu şimdi? |
|
| Başa dön |
|
 |
|