| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
FallenLeaves Anarchist

Kayıt: Jul 14, 2005 Mesajlar: 2365 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Prş Nis 05, 2007 5:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #281 |
|
senin orjinaline hastaym ama  _________________ www.psyradio.fm |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
ironclad "Beth"

Kayıt: Nov 07, 2004 Mesajlar: 2998 Nerden: somewhere back in time
|
Tarih: Prş Nis 05, 2007 5:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #282 |
|
orijinalinden güzeline Hallowed Be Thy Name yazmıyorlar mı...Amanın akıllara zarar...
Blind Guardian - To France ile Judas Priest - Diamonds & Rust, Metallica - Astronomy, Whiskey In The Jar ve Turn The Page gerçekten çok güzel ve ustalıkla yorumlanmış şarkılar. |
|
| Başa dön |
|
 |
inborn_lifeless Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 01, 2005 Mesajlar: 1084 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Prş Nis 05, 2007 6:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #283 |
|
| taniquetil demiş ki: |
| Dark Tranquillity-Punish My Haven |
cover?punish my heaven? |
|
| Başa dön |
|
 |
Taniquetil Epitaph

Kayıt: Mar 25, 2007 Mesajlar: 2874
|
Tarih: Prş Nis 05, 2007 6:40 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #284 |
|
| inborn_lifeless demiş ki: |
| taniquetil demiş ki: |
| Dark Tranquillity-Punish My Haven |
cover?punish my heaven? |
hayırdır bi sorunmu vardı The Gallery grubunun bi şarkısıdr |
|
| Başa dön |
|
 |
aletheia

Kayıt: Jan 16, 2007 Mesajlar: 1228
|
Tarih: Prş Nis 05, 2007 6:47 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #285 |
|
| taniquetil demiş ki: |
| inborn_lifeless demiş ki: |
| taniquetil demiş ki: |
| Dark Tranquillity-Punish My Haven |
cover?punish my heaven? |
hayırdır bi sorunmu vardı The Gallery grubunun bi şarkısıdr |
höh
dark tranquillity'nin "the gallery" adlı albümündeki şarkı olarak bildik biz yıllarca?? |
|
| Başa dön |
|
 |
Taniquetil Epitaph

Kayıt: Mar 25, 2007 Mesajlar: 2874
|
Tarih: Prş Nis 05, 2007 7:38 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #286 |
|
değil efenim evet the gallery albümünden fakat The Gallery grubunun şarkısıdır biraz araştırırsanız bulabilirsiniz bilmediğim birşey için burayı boşuna işgal etmem zira hoş bi durumda olmaz bu =) _________________ MAKE A CHANGE... KILL YOURSELF! |
|
| Başa dön |
|
 |
MethaL Forum İnsanı

Kayıt: Jun 28, 2005 Mesajlar: 4764 Nerden: İstanbuL
|
Tarih: Cum Nis 06, 2007 10:04 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #287 |
|
Metallica - Astronomy _________________ Nefrete Sevgiden Daha Çok Güvenirim Dedi ŞeYTaN..ÇÜNKÜ NEFRETİN SAHTESİ OLMAZ..! |
|
| Başa dön |
|
 |
Corpse Gutter Ballet

Kayıt: Oct 01, 2005 Mesajlar: 6193
|
Tarih: Cum Nis 06, 2007 10:29 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #288 |
|
| taniquetil demiş ki: |
| değil efenim evet the gallery albümünden fakat The Gallery grubunun şarkısıdır biraz araştırırsanız bulabilirsiniz bilmediğim birşey için burayı boşuna işgal etmem zira hoş bi durumda olmaz bu =) |
Dogru demişsin güzel kardeşim. _________________ Ömrümde tek bir zevkim var,boks. |
|
| Başa dön |
|
 |
guyana Forum Hayvanı


Kayıt: Jun 24, 2005 Mesajlar: 642 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Cum Nis 06, 2007 6:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #289 |
|
dimmu borgir - burn in hell
crematory - one _________________ Can you live with yourself
When you think of what
You left behind |
|
| Başa dön |
|
 |
FallenLeaves Anarchist

Kayıt: Jul 14, 2005 Mesajlar: 2365 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Cum Nis 06, 2007 7:04 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #290 |
|
en guzeli bence anathema deep i birebir calıp adını deiştiren mor ve otesi şarkılarının ismini bılmıorm ama bu kadar hırsız olunmazki tw de gorunce guldum sadece kıcımla  _________________ www.psyradio.fm |
|
| Başa dön |
|
 |
BlackbATu Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 16, 2007 Mesajlar: 481 Nerden: Bursa&İstanbul
|
Tarih: Cmt Nis 14, 2007 9:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #291 |
|
- Children of Bodom - Oops I Did It Again…(britney spears cover)
orijinalinden bilem güzel olmuş |
|
| Başa dön |
|
 |
zeep Veled-i METAL


Kayıt: Dec 04, 2006 Mesajlar: 134 Nerden: Iowa
|
Tarih: Pzr Nis 15, 2007 1:09 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #292 |
|
orjinalden daha güzel olur ama herşeyin orjinali mübahtır yahu  _________________ True enemy or false friend? |
|
| Başa dön |
|
 |
iron_maiden_trooper Dream On...

Kayıt: Apr 15, 2007 Mesajlar: 721
|
Tarih: Pzr Nis 15, 2007 11:15 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #293 |
|
metallica-whiskey in the jar
thin lizzy'den çok daa iyi... _________________ Words escape me when i try to speak... |
|
| Başa dön |
|
 |
Obscurus_Apographon Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 16, 2007 Mesajlar: 26 Nerden: Konya
|
Tarih: Pts Nis 16, 2007 10:38 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #294 |
|
Graveworm - Losing My Religion (Rem)  _________________ Far Away From The Light Of Life |
|
| Başa dön |
|
 |
nosferatu01 Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 03, 2005 Mesajlar: 79 Nerden: adana
|
Tarih: Pts Nis 16, 2007 10:44 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #295 |
|
cradle of filth-no time to cry _________________ Gör Artık Anla,Ölümlü Bu Dünya... |
|
| Başa dön |
|
 |
angelofdeath_ironman Veled-i METAL


Kayıt: Apr 20, 2007 Mesajlar: 176 Nerden: izmir
|
Tarih: Cmt Nis 21, 2007 6:06 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #296 |
|
children of bodom....Oops I did it again....komedi yaaa:) _________________ angel of death |
|
| Başa dön |
|
 |
RapunZelle Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 13, 2007 Mesajlar: 297 Nerden: izmir_ Ophelia/vokal
|
Tarih: Pzr Nis 22, 2007 2:47 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #297 |
|
opeth __ remember tomorrow
Dark tranquillity __ my friend of misery _________________ www.myspace.com/opheliabandturkey
Ophelia _ vokal |
|
| Başa dön |
|
 |
SatanicaBeer Manowar FAN

Kayıt: Jul 25, 2005 Mesajlar: 250 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pzr Nis 22, 2007 2:52 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #298 |
|
| Obscurus_Apographon demiş ki: |
Graveworm - Losing My Religion (Rem)  |
Yok abi ya üzüntüden ağlayacaktım resmen, şakıyı katletmişler Tabisenin görüşündür falanda yani bilmem ki
Saxon - Ride Like The Wind (Christopher Cross) _________________ Heavy metal! ..or not metal at all.. |
|
| Başa dön |
|
 |
death06chuck Veled-i METAL


Kayıt: Aug 20, 2006 Mesajlar: 123
|
Tarih: Pzr Nis 22, 2007 6:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #299 |
|
| skuggor demiş ki: |
| Cidesphere - Spirit Crusher orjinali kadar ii. |
spirit crusher ın cidesphere coverini aradım biraz ama bulamadım..asıl dinlerim bunu erden bulurum yav..bi link bilen duyan varsa yollasın bi lütfen... |
|
| Başa dön |
|
 |
TrenDkiLL Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 09, 2007 Mesajlar: 408 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pts Nis 23, 2007 3:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #300 |
|
cannibal corpse - roots bloody roots (sepultura)
crematory - one (metallica)
dream theater - hey you (pink floyd) |
|
| Başa dön |
|
 |
|