| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
cucuko Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 26, 2007 Mesajlar: 222 Nerden: bursa
|
Tarih: Prş Mar 08, 2007 5:19 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #61 |
|
eheh cacaron deil artık stuff    _________________ ill fight the heathens......................................... |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
aspirine Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 13, 2007 Mesajlar: 6 Nerden: bursa
|
Tarih: Sal Mar 13, 2007 1:54 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #62 |
|
içine edilmiş isminin=) stuff ne yaa _________________ [center]My heaven, your hell
Im killing, your fantasy
More and more, you follow
Your divorced reality[/center] |
|
| Başa dön |
|
 |
cehennemin_deepi Veled-i METAL


Kayıt: Feb 08, 2007 Mesajlar: 105 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Cum Nis 20, 2007 11:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #63 |
|
iyidir iyi..hiç yoktan iyidir..onu bulamayanda var..stuff mtuff idare edicez artık |
|
| Başa dön |
|
 |
Supreme_Vempire Hırr!!

Kayıt: Sep 25, 2004 Mesajlar: 707 Nerden: Bursa
|
Tarih: Sal Nis 24, 2007 5:39 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #64 |
|
ya stuffta sürekli alternatif çocuk şarkıları çalan gruplar var şöyle harbi metal yapan gruplar çıksında bursadan dağıtalım bebelere bırakmayalım ortamı ) _________________ Bahaneler gıç deliği gibidir her insanda bulunur. |
|
| Başa dön |
|
 |
cehennemin_deepi Veled-i METAL


Kayıt: Feb 08, 2007 Mesajlar: 105 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Cum Nis 27, 2007 8:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #65 |
|
| nerdeeeee...ahha hhhhhhhh... |
|
| Başa dön |
|
 |
GlooM Güven Ceylan Photography

Kayıt: Apr 10, 2005 Mesajlar: 6088 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Cmt May 12, 2007 5:15 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #66 |
|
stuff bar ın işletmesini bırakmış suspect grubunun elemanları... bakalım nolcak bundan sonra. _________________ [url=http://www.guvenceylan.net]
[url=http://www.kapakmagazin.com] |
|
| Başa dön |
|
 |
cucuko Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 26, 2007 Mesajlar: 222 Nerden: bursa
|
Tarih: Pzr May 13, 2007 6:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #67 |
|
| Grimminal demiş ki: |
Bursa'nın en iyi barı Stuff Bar'dır hacı !
( bi orayı biliyom zira, fakat baya güzel ) |
bi de get yauuw stuff adama köpüklü suyu bira die kakalıo baska bisi yaptıı yok leman tawsie ederim size... _________________ ill fight the heathens......................................... |
|
| Başa dön |
|
 |
demonofcaos Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 11, 2007 Mesajlar: 1
|
Tarih: Pzr May 13, 2007 7:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #68 |
|
slm
mıllet |
|
| Başa dön |
|
 |
stormblast Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 04, 2004 Mesajlar: 332 Nerden: izmr
|
Tarih: Pts May 14, 2007 12:43 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #69 |
|
bursa da bar kaldı mı be  |
|
| Başa dön |
|
 |
3mina Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 10, 2007 Mesajlar: 60 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Prş May 17, 2007 7:57 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #70 |
|
| ortamı olmayan kişiler için bursa iğrenc biyer gittim gördüm:S:S |
|
| Başa dön |
|
 |
zErZeLe Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 07, 2007 Mesajlar: 18 Nerden: bursa
|
Tarih: Sal May 22, 2007 2:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #71 |
|
wala ben bursadayım ama ben de bıktım artık bursadan _________________ *zErZeLe*______temmuzda türkçe death metal albümümüz tüm müzik marketlerde..... |
|
| Başa dön |
|
 |
hafifmesrep Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 22, 2006 Mesajlar: 275 Nerden: zıkkımın şeyinden...
|
Tarih: Pts Hzr 04, 2007 7:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #72 |
|
çıldırcam bursada ilk yılım nefret derecesinde sıkıldım _________________ hangi otopside hayal kırıklıkları çıkar!!!
btn cesetler souk... |
|
| Başa dön |
|
 |
alternativemag Veled-i METAL


Kayıt: Mar 02, 2005 Mesajlar: 135
|
Tarih: Prş Tem 05, 2007 9:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #73 |
|
bursada sıkılan arkadaslar beni arasin  |
|
| Başa dön |
|
 |
kurtlubeyin 7/24CİNNET

Kayıt: Apr 09, 2005 Mesajlar: 376 Nerden: Gorekoy
|
Tarih: Sal Tem 31, 2007 5:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #74 |
|
bursadan adam çıkmaz ( miser index konseri öncesi dorock barda otururken hayatım karardı sandım bursalı mı uzak dursun ) tabi şaka bunlar ee lig açıldı açılacak hemen cepe almak lazım alternativemag heheh  _________________ At War With Grindcore !
Gagana/Shıt: Hyper Sıck Vıolent Gore/Noıse Project By:Kurtlubeyın
http://www.strasbourgcurieux.com/fourrure/
Forever fuckıng underground!
Antı-Homoseksual sound .. |
|
| Başa dön |
|
 |
remorsless Veled-i METAL


Kayıt: Jan 17, 2005 Mesajlar: 129 Nerden: İSTANBUL / B.Köy
|
Tarih: Prş Ağu 02, 2007 11:58 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #75 |
|
| alternativemag demiş ki: |
bursada sıkılan arkadaslar beni arasin  |
bENCEDE TABİKİ BURSASPORUN maçı olmadığı günler  |
|
| Başa dön |
|
 |
mentor Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 11, 2005 Mesajlar: 872 Nerden: Bursa
|
Tarih: Cum Ksm 02, 2007 1:52 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #76 |
|
huehe resimli yenılenmş dıe duydum daha gıtmedm huso gıtmştı gelsn anlatır sıze ortam yok bursa da gercekten hele istanbul u keşfeden bursaya gerı donmez eskışehır bıle yeter belkı ankara belkıde imzir ne bıleym lan _________________ www.resimlirock.net |
|
| Başa dön |
|
 |
Todes_Engel _NamarhaK_

Kayıt: Feb 27, 2005 Mesajlar: 1292
|
Tarih: Cum Ksm 02, 2007 1:45 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #77 |
|
Bursa ortam aramayanlar için yaşanacak bir yer diyebilirim yada evden çıkmayacaksın.Ortam aramayacak,evinden çıkmayacaksan buyur bursa ya (bu arada mentor isim alican mı?) _________________ ]\[a]v[aR]-[a]{
Amduscias |
|
| Başa dön |
|
 |
mentor Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 11, 2005 Mesajlar: 872 Nerden: Bursa
|
Tarih: Cmt Ksm 03, 2007 12:17 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #78 |
|
| Todes_Engel demiş ki: |
Bursa ortam aramayanlar için yaşanacak bir yer diyebilirim yada evden çıkmayacaksın.Ortam aramayacak,evinden çıkmayacaksan buyur bursa ya (bu arada mentor isim alican mı?) |
hayır verican P:
Yok hocam muharrem benm ısım (: _________________ www.resimlirock.net |
|
| Başa dön |
|
 |
Todes_Engel _NamarhaK_

Kayıt: Feb 27, 2005 Mesajlar: 1292
|
Tarih: Cmt Ksm 03, 2007 10:52 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #79 |
|
Bursa bitik.Bende çağatay  _________________ ]\[a]v[aR]-[a]{
Amduscias |
|
| Başa dön |
|
 |
aDiGe34 Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 08, 2007 Mesajlar: 31
|
Tarih: Prş Ksm 08, 2007 8:04 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #80 |
|
Arap şükrü caddesinde varmı sağlam mekanlar arkadaşlar  _________________ HeRKeS iÇiNDe BeN FaRKLıYıM ve FaRKLı oLDuGuM MüDDeT ZaFeR HeP BeNiM! |
|
| Başa dön |
|
 |
|