| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
fuckthesystem A neverending way

Kayıt: Aug 11, 2005 Mesajlar: 496
|
Tarih: Pzr Tem 22, 2007 1:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #321 |
|
zaten ben dha güzel demedm fear of the dark coverı için sadece graveworm a ait oldgnu belirttim... _________________ Vokal (slaves of god) |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Meechysm Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 22, 2007 Mesajlar: 297 Nerden: Sweetness Love'
|
Tarih: Pzr Tem 22, 2007 1:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #322 |
|
Graveworm - Losing My Religion bence oldukca ii _________________ Angeli Too˘. |
|
| Başa dön |
|
 |
earycon Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 24, 2006 Mesajlar: 2 Nerden: antalya
|
Tarih: Prş Eyl 13, 2007 6:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #323 |
|
abi graveworm speed-black çok sağlam bence bir efsane sayılcak kadar profesyonelce yapmıslar albümlerene nerde bubabiliriz _________________ slipknot manyagıyım |
|
| Başa dön |
|
 |
rimedya Veled-i METAL


Kayıt: Dec 20, 2005 Mesajlar: 138 Nerden: izmir
|
Tarih: Cmt Eyl 15, 2007 10:34 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #324 |
|
daha sağlam değil de
....sleepless(anathema) cradle of filth, astronomy(blue öyster cult) metallica, a fine day to die(bathory) emperor.. güzel olmuş coverları da tabe.. _________________ But heaven is never forever
She came, a spent storm
From the clouds.. |
|
| Başa dön |
|
 |
DARKbaby Zehirli Sarmaşık

Kayıt: Sep 01, 2007 Mesajlar: 1255 Nerden: cehennemin dibinden
|
Tarih: Pzr Eyl 23, 2007 6:29 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #325 |
|
dark trnquillity -damage done,lethe,haven,punish my heaven,therein ya bütün parçaları işte yeterki mikael söylesin yeter ki  _________________ Smashing your face
Crushing your race
Christraping black metal to satan gives praise |
|
| Başa dön |
|
 |
Altair The Rover

Kayıt: Sep 16, 2007 Mesajlar: 882 Nerden: Büyükçekmece
|
Tarih: Pzr Eyl 23, 2007 6:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #326 |
|
Dark Tranquillity - My Friend of Misery
Marilyn Manson - Sweet Dreams _________________ Back on German soil.. |
|
| Başa dön |
|
 |
kurtlubeyin 7/24CİNNET

Kayıt: Apr 09, 2005 Mesajlar: 376 Nerden: Gorekoy
|
Tarih: Pts Eyl 24, 2007 3:24 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #327 |
|
VITAL REMAINS THE TROOPER
MONSTROSITY ANGEL OF DEATH _________________ At War With Grindcore !
Gagana/Shıt: Hyper Sıck Vıolent Gore/Noıse Project By:Kurtlubeyın
http://www.strasbourgcurieux.com/fourrure/
Forever fuckıng underground!
Antı-Homoseksual sound .. |
|
| Başa dön |
|
 |
Habiss Samsara

Kayıt: Aug 14, 2007 Mesajlar: 424
|
Tarih: Pts Eyl 24, 2007 3:38 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #328 |
|
Carpathian Forest: In league with Satan (Venom) daha ii deil belki ama severek dinlediim bi cover _________________ I am the black thoughts of the night Deep in the darkness of your mind Always unseen but never far behind |
|
| Başa dön |
|
 |
kurtlubeyin 7/24CİNNET

Kayıt: Apr 09, 2005 Mesajlar: 376 Nerden: Gorekoy
|
Tarih: Pts Eyl 24, 2007 3:50 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #329 |
|
| Habiss demiş ki: |
| Carpathian Forest: In league with Satan (Venom) daha iyi deil belki ama severek dinlediim bir cover |
SFU da covarladı o parçayı bide onu dinle..tabi cronos paşanın hazını alamazsın ama Venom rulz. _________________ At War With Grindcore !
Gagana/Shıt: Hyper Sıck Vıolent Gore/Noıse Project By:Kurtlubeyın
http://www.strasbourgcurieux.com/fourrure/
Forever fuckıng underground!
Antı-Homoseksual sound .. |
|
| Başa dön |
|
 |
Habiss Samsara

Kayıt: Aug 14, 2007 Mesajlar: 424
|
Tarih: Pts Eyl 24, 2007 4:01 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #330 |
|
| kurtlubeyin demiş ki: |
| Habiss demiş ki: |
| Carpathian Forest: In league with Satan (Venom) daha iyi deil belki ama severek dinlediim bir cover |
SFU da covarladı o parçayı bide onu dinle..tabi cronos paşanın hazını alamazsın ama Venom rulz. |
bi bakiim dinlemedim onu
Six Feet Under ın Hells Bells te guzel (AC/DC) _________________ I am the black thoughts of the night Deep in the darkness of your mind Always unseen but never far behind |
|
| Başa dön |
|
 |
kurtlubeyin 7/24CİNNET

Kayıt: Apr 09, 2005 Mesajlar: 376 Nerden: Gorekoy
|
Tarih: Pts Eyl 24, 2007 4:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #331 |
|
SFU da Barnes paşa oldugu sürece olda kötü bişey olmaz _________________ At War With Grindcore !
Gagana/Shıt: Hyper Sıck Vıolent Gore/Noıse Project By:Kurtlubeyın
http://www.strasbourgcurieux.com/fourrure/
Forever fuckıng underground!
Antı-Homoseksual sound .. |
|
| Başa dön |
|
 |
ThereIn Geçerken Uğrayan


Kayıt: Sep 30, 2007 Mesajlar: 49
|
Tarih: Çrş Ekm 03, 2007 8:45 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #332 |
|
| dimmu borgir burn in hell |
|
| Başa dön |
|
 |
bindokuzyuz84 Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 12, 2006 Mesajlar: 3046 Nerden: anKARA
|
Tarih: Prş Ekm 04, 2007 3:39 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #333 |
|
Hypnogaja - Here Comes The Rain Again _________________ ..Notalarına yaklaş aşkın ! |
|
| Başa dön |
|
 |
the_cursed_01 Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 15, 2007 Mesajlar: 68 Nerden: heryer
|
Tarih: Prş Ekm 04, 2007 9:46 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #334 |
|
overkıll- changes
judas prıest- elektırıc eye
judas prıest- mr crowley |
|
| Başa dön |
|
 |
sosyalmakarna Veled-i METAL


Kayıt: Aug 07, 2007 Mesajlar: 134 Nerden: kaliforniya
|
Tarih: Çrş Ekm 10, 2007 2:08 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #335 |
|
death- painkiller _________________ gittim benim .. |
|
| Başa dön |
|
 |
herbst Solicitude, Silence

Kayıt: May 28, 2005 Mesajlar: 1109
|
Tarih: Çrş Ekm 10, 2007 3:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #336 |
|
crematory - temple of love (sisters of mercy)
MDB - roads (portishead)
SFU - TNT (AC/DC)
Cradle Of Filth - Sleepless (Anathema)
Ayrica cover sarkilari dinlemeyi sevenler için, a$agidaki linkte metal cover $arkilarinin listesi mevcut
http://www.xs4all.nl/~kmachine/covers.htm
Listenin uzunlugu beni baya bi $a$irtmi$ti. Ama bi çok ilginç coverlar ke$fettim. _________________ the scent of your skin like the taste of orchids in the back of my throat — flowers of flesh |
|
| Başa dön |
|
 |
douu Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 06, 2007 Mesajlar: 10
|
Tarih: Çrş Ekm 10, 2007 4:06 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #337 |
|
children of bodom-ups! i did it again    |
|
| Başa dön |
|
 |
Habiss Samsara

Kayıt: Aug 14, 2007 Mesajlar: 424
|
Tarih: Çrş Ekm 10, 2007 4:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #338 |
|
| herbst demiş ki: |
crematory - temple of love (sisters of mercy)
MDB - roads (portishead)
SFU - TNT (AC/DC)
Cradle Of Filth - Sleepless (Anathema)
Ayrica cover sarkilari dinlemeyi sevenler için, a$agidaki linkte metal cover $arkilarinin listesi mevcut
http://www.xs4all.nl/~kmachine/covers.htm
Listenin uzunlugu beni baya bi $a$irtmi$ti. Ama bi çok ilginç coverlar ke$fettim. |
aa bende keşfettim ya saol _________________ I am the black thoughts of the night Deep in the darkness of your mind Always unseen but never far behind |
|
| Başa dön |
|
 |
iron_maiden_trooper Dream On...

Kayıt: Apr 15, 2007 Mesajlar: 721
|
Tarih: Çrş Ekm 10, 2007 5:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #339 |
|
six feet underın cover albümünü dinledim dinlediğime pişman oldum.çok kötü bence.şarkılar orjinalinden o kadar uzak ki..beğenmedim açıkçası _________________ Words escape me when i try to speak... |
|
| Başa dön |
|
 |
Ruben M.T.D.

Kayıt: Feb 23, 2007 Mesajlar: 563 Nerden: PostMortalCoprophagia
|
Tarih: Prş Ekm 11, 2007 1:37 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #340 |
|
| iron_maiden_trooper demiş ki: |
| six feet underın cover albümünü dinledim dinlediğime pişman oldum.çok kötü bence.şarkılar orjinalinden o kadar uzak ki..beğenmedim açıkçazı |
COVER yaziyor baslikta...Cover ne birdaha gozden gecir ozaman nekadar dogru bir calisma olmus farkina var.
Direk begenmedim deseydin diyecek sozum olmazdi FAkat ORJINALINDEN okadar uzakki demissin....iste bu sebepten bunlari yazma geregi duydum.
Cover ne bilemiyorsan zaten sozlerindende anlamamissindir orjinali hala sakli yani.muzikal ve vokal olarak degisime ugramis iste daha ne olmaliki..Degistirilen ve grup icin uygun gorulen tarza sokulmus bu haliye bence cok iyi...ama senkotu diyebilirsin o ayri.onemli olanmesaji almak. |
|
| Başa dön |
|
 |
|