| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Exodar Veled-i METAL


Kayıt: Aug 17, 2006 Mesajlar: 151 Nerden: Ankara
|
Tarih: Prş Ekm 11, 2007 8:30 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #341 |
|
| Norther - Final Countdown |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Habiss Samsara

Kayıt: Aug 14, 2007 Mesajlar: 424
|
Tarih: Prş Ekm 11, 2007 9:14 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #342 |
|
| iron_maiden_trooper demiş ki: |
| six feet underın cover albümünü dinledim dinlediğime pişman oldum.çok kötü bence.şarkılar orjinalinden o kadar uzak ki..beğenmedim açıkçazı |
ee aynı olsa cover olmazdıki taklit olurdu  _________________ I am the black thoughts of the night Deep in the darkness of your mind Always unseen but never far behind |
|
| Başa dön |
|
 |
4TMXX DoPEsTar

Kayıt: Sep 28, 2006 Mesajlar: 758 Nerden: barcelona...
|
Tarih: Pzr Ekm 14, 2007 2:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #343 |
|
marilyn manson-another brick in the waLL _________________ yes to Racism!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
iron_maiden_trooper Dream On...

Kayıt: Apr 15, 2007 Mesajlar: 721
|
Tarih: Pzr Ekm 14, 2007 3:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #344 |
|
tamam o zaman farklı bi biçimde söyleyeyim..ben hiç beğenmedim.. _________________ Words escape me when i try to speak... |
|
| Başa dön |
|
 |
Taypan Gore-Grind

Kayıt: Jul 16, 2007 Mesajlar: 2195 Nerden: Kadıköy
|
Tarih: Pzr Ekm 14, 2007 3:43 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #345 |
|
| smoke on the water sepultura |
|
| Başa dön |
|
 |
metalfaust Geçerken Uğrayan


Kayıt: Sep 29, 2007 Mesajlar: 28
|
Tarih: Cmt Ekm 20, 2007 7:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #346 |
|
arch enemy-incarnated solvent abuse(carcass cover)
veeee....satyricon-orgasmatorn o nası bir kavırdır öle.... |
|
| Başa dön |
|
 |
miche Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 01, 2006 Mesajlar: 10
|
Tarih: Pzr Ekm 21, 2007 8:51 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #347 |
|
| mtv metallica gecesinde KoRn nun ONE ve Limp Bizkit in WEŞCOME HOME parçalarını tekrardan kendi tarzlarında yorumlamaları gerçekten süper |
|
| Başa dön |
|
 |
immortal666 Veled-i METAL


Kayıt: Oct 14, 2004 Mesajlar: 136
|
Tarih: Pts Ekm 22, 2007 9:59 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #348 |
|
| Nehemah - Call From The Grave(Bathory cover) |
|
| Başa dön |
|
 |
iron_maiden_trooper Dream On...

Kayıt: Apr 15, 2007 Mesajlar: 721
|
Tarih: Pts Ekm 22, 2007 7:51 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #349 |
|
| miche demiş ki: |
| mtv metallica gecesinde KoRn nun ONE ve Limp Bizkit in WEŞCOME HOME parçalarını tekrardan kendi tarzlarında yorumlamaları gerçekten süper |
kötülerdi bence..turn table falan çk berbattı |
|
| Başa dön |
|
 |
my-very-dirty Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 23, 2007 Mesajlar: 8 Nerden: ankara
|
Tarih: Sal Ekm 23, 2007 4:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #350 |
|
kesinlikle children of bodom'un oops I did it again britney spears coverı(eminimki herkes bunda hem fikiridir) _________________ only god can judge me!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
antiquesh OrionTurk

Kayıt: Aug 25, 2007 Mesajlar: 1507 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Prş Ksm 08, 2007 5:21 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #351 |
|
Am I Evil - Metallica (diamond head cover)
Turn The Page - Metallica (Bob Seger Cover)
James ikisindede Vokalin m.q muş...
Bullet For My Valentine - Domination (Pantera Cover)
Megadeth - Paranoid
En son antiquesh tarafından Pzr Oca 13, 2008 6:14 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi |
|
| Başa dön |
|
 |
lecherous Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 04, 2007 Mesajlar: 10
|
Tarih: Prş Ksm 08, 2007 5:57 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #352 |
|
| Six feet under - TNT kavırı yardırıyo resmen |
|
| Başa dön |
|
 |
Todes_Engel _NamarhaK_

Kayıt: Feb 27, 2005 Mesajlar: 1292
|
Tarih: Pts Ksm 19, 2007 9:09 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #353 |
|
Bornholm-Fortuna Imperatrix Mundi (Carmina Burana)-Carmina Burana isimli sahne kantatının coverıdır,dinleyin derim _________________ ]\[a]v[aR]-[a]{
Amduscias |
|
| Başa dön |
|
 |
down_of_death Forum Hayvanı


Kayıt: Jun 04, 2007 Mesajlar: 662 Nerden: İsveç (yersen:D)
|
Tarih: Pts Ksm 19, 2007 9:24 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #354 |
|
opeth-circle of the tyrants
pantera-fuck the world
lacuna coil-enjoy the silence
... |
|
| Başa dön |
|
 |
HolyDemon Little Varg

Kayıt: Dec 04, 2004 Mesajlar: 985 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cum Arl 14, 2007 12:26 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #355 |
|
Catamenia - I Wanna Be Somebody ( W.A.S.P Cover ) _________________ asdfjkdfshfh |
|
| Başa dön |
|
 |
Lokii Geçerken Uğrayan


Kayıt: Aug 26, 2007 Mesajlar: 48 Nerden: izmir
|
Tarih: Cum Arl 14, 2007 6:07 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #356 |
|
Megadeth-paranoid (black sabbath)
gayet tadı damagında;) black sabbath a saygısızlık gibi olmasın ama dave abi yapmış vallahi:) _________________ Lifes a bitch, lifes a whore
Nothing less, nothing more |
|
| Başa dön |
|
 |
iron_maiden_trooper Dream On...

Kayıt: Apr 15, 2007 Mesajlar: 721
|
Tarih: Pzr Oca 13, 2008 5:18 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #357 |
|
valla sağlamlığı bilemiycem ama komedi derseniz six feet under-graveyard classics albümünü öneririm..her dinlediğimde yarılıyorum nedense.. _________________ Words escape me when i try to speak... |
|
| Başa dön |
|
 |
redeagle09 Veled-i METAL


Kayıt: Oct 21, 2006 Mesajlar: 176 Nerden: Eskişehir-Trabzon artık sadece eskişehir sayılır vizeler ve finaller hariç :D
|
Tarih: Pzr Oca 13, 2008 5:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #358 |
|
crematory-one bence metallicaya göre çok daha iyi _________________ Popçular Dışarı |
|
| Başa dön |
|
 |
R-ainmaker Disturbed FAN

Kayıt: Oct 27, 2007 Mesajlar: 1397 Nerden: North
|
Tarih: Pzr Oca 13, 2008 5:43 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #359 |
|
korn-another brick in the wall
cradle of filth-hallowed be thy name
en iyi değiller _________________ My Life İs Metal |
|
| Başa dön |
|
 |
DiggingUpTheCorpses Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 13, 2008 Mesajlar: 8
|
Tarih: Pzr Oca 13, 2008 8:38 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #360 |
|
bence:
Killswitch Engage - Holy Driver en bomba cover dır. isteyen arkadaşlar LimeWire dan indirebiliyorlar.. _________________ hey siz rapçiler!! Siz b*kunuzla kavga edersiniz ancak. "Anti-Pop"muş...R.A.P in açılımına bakalım: R.... (r nin ne demek olduğunu bilmiyorum da:-))American "Pop". Anti - Pop diyerek kendi müzikleriyle kavga ediyorlar... |
|
| Başa dön |
|
 |
|