| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
ImmortaL Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 26, 2005 Mesajlar: 231 Nerden: by the side of The ImmortaL
|
Tarih: Cum Nis 01, 2005 7:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #101 |
|
moonspell _________________ Yaþayacaklarýmýz için kimse gökten ayet indirmedi bize.Onu biz kendimiz vaat ettik kendimize. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
vampyromania Veled-i METAL


Kayıt: Feb 17, 2005 Mesajlar: 105 Nerden: Vampiria
|
Tarih: Cum Nis 01, 2005 9:00 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #102 |
|
limpbizkit
crazytown
the cure
muse
placebo _________________ Dying is my hobby |
|
| Başa dön |
|
 |
demonicewolf Sebil-i Sübyan


Kayıt: Mar 01, 2005 Mesajlar: 71 Nerden: demonearth
|
Tarih: Cum Nis 01, 2005 9:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #103 |
|
papa roach kesinlikle heriflerin tipine uyuz oldum müzik de kötü bi de placebo var _________________ The End Of The Road And My End |
|
| Başa dön |
|
 |
evildoer Sebil-i Sübyan


Kayıt: Mar 09, 2005 Mesajlar: 68
|
Tarih: Cum Nis 01, 2005 10:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #104 |
|
dınledığım grupların harıcındekı hıcbır gruba alısamadım herkes cevabı zaten bu .... _________________ anti gothic - anti human - anti life |
|
| Başa dön |
|
 |
anarchist_boy Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 18, 2004 Mesajlar: 6 Nerden: kadýköy
|
Tarih: Cum Nis 01, 2005 10:58 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #105 |
|
| slayer ve megadeth bir türlüüüü sevemediim grublardan biridir. |
|
| Başa dön |
|
 |
Legion swampchiLd

Kayıt: Oct 20, 2004 Mesajlar: 928
|
Tarih: Cmt Nis 02, 2005 7:49 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #106 |
|
çok ağır laflar bunlar  |
|
| Başa dön |
|
 |
metal_forever Veled-i METAL


Kayıt: Apr 01, 2005 Mesajlar: 100
|
Tarih: Cmt Nis 02, 2005 1:38 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #107 |
|
korn  _________________ Somehow I knew you would leave me this way..
Somehow I knew you could never stay..
No Man No Cry |
|
| Başa dön |
|
 |
balance Forum Hayvanı


Kayıt: Nov 11, 2004 Mesajlar: 660 Nerden: gotham city
|
Tarih: Cmt Nis 02, 2005 1:44 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #108 |
|
korn
muse
metallica _________________ barışarock
metal müziği hayat felsefesi yapanlar satanist değildir!!!!
kardeşimi kaybettim........ |
|
| Başa dön |
|
 |
Alastor Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jan 09, 2005 Mesajlar: 4
|
Tarih: Pts Nis 04, 2005 2:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #109 |
|
| marduk bi de children of bodom |
|
| Başa dön |
|
 |
innerself

Kayıt: Apr 03, 2005 Mesajlar: -1
|
Tarih: Pts Nis 04, 2005 3:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #110 |
|
| marduk, dream theatre, iron maiden , cradle.. |
|
| Başa dön |
|
 |
ImmortaL Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 26, 2005 Mesajlar: 231 Nerden: by the side of The ImmortaL
|
Tarih: Pts Nis 04, 2005 7:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #111 |
|
Blind Guardian _________________ Yaþayacaklarýmýz için kimse gökten ayet indirmedi bize.Onu biz kendimiz vaat ettik kendimize. |
|
| Başa dön |
|
 |
sepultra68 Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 01, 2005 Mesajlar: 40
|
Tarih: Pts Nis 04, 2005 7:30 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #112 |
|
iron maiden i dinlemek icin cok zorladim kendimi fakat nafile bi turlu sevemedim gitsin(remember tomorrow sarkileri haric) _________________ geceler tanir beni
konarim gocerim ben
geceler tanir beni
kan damlar icerim ben |
|
| Başa dön |
|
 |
Fairon Forum Hayvanı


Kayıt: Nov 01, 2004 Mesajlar: 717 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pts Nis 04, 2005 7:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #113 |
|
| Judas Priest.Vokalleri çok itici geliyor |
|
| Başa dön |
|
 |
Legion swampchiLd

Kayıt: Oct 20, 2004 Mesajlar: 928
|
Tarih: Pts Nis 04, 2005 8:03 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #114 |
|
| bencede iğrenç bi ses rob halford hiç sewmiom. |
|
| Başa dön |
|
 |
ambeon Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 04, 2005 Mesajlar: 0 Nerden: izmir
|
Tarih: Pts Nis 04, 2005 9:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #115 |
|
[/url]
En son ambeon tarafından Pts Nis 04, 2005 9:17 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi |
|
| Başa dön |
|
 |
ambeon Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 04, 2005 Mesajlar: 0 Nerden: izmir
|
Tarih: Pts Nis 04, 2005 9:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #116 |
|
| cannıbel corpse,deicide,ozzy |
|
| Başa dön |
|
 |
ImmortaL Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 26, 2005 Mesajlar: 231 Nerden: by the side of The ImmortaL
|
Tarih: Pts Nis 04, 2005 9:20 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #117 |
|
Six Feet Under _________________ Yaþayacaklarýmýz için kimse gökten ayet indirmedi bize.Onu biz kendimiz vaat ettik kendimize. |
|
| Başa dön |
|
 |
high Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 30, 2005 Mesajlar: 383 Nerden: kimsenin gelmedigi yer
|
Tarih: Sal Nis 05, 2005 8:40 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #118 |
|
| VentoR demiş ki: |
| vader_em_all demiş ki: |
ya bide metallica'ya karşı neden bu kadar nefret besliyosunuz hiç anlamıyorum!!!!! |
sen bilmiyosun kardeş yeni trend o.metallicaya ne kadar bo atarsan o kadar aşmış oluyosun öğren bunları...  |
çok ii 1 yaklasım daha!
AYRICA limp bizkit fena deil bence heriflerin konserleeri manyak olur ama black dinleyenlerinde anlamasını beklemiorum tabiki! _________________ Kronik.. |
|
| Başa dön |
|
 |
kurbaga Zehir Hafiye


Kayıt: Oct 25, 2004 Mesajlar: 201 Nerden: eskiþehir - izmit
|
Tarih: Sal Nis 05, 2005 8:45 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #119 |
|
yaw 2 farklı müziğin karışımı olan bişiden nasıl zevk alıyorsunuz? hemde o 2 müzik türü tamamen farklıysa....
dream theatre sepultura |
|
| Başa dön |
|
 |
illnino Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 02, 2004 Mesajlar: 3728 Nerden: istanbul
|
Tarih: Sal Nis 05, 2005 9:05 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #120 |
|
judas-dream theater _________________ ................. |
|
| Başa dön |
|
 |
|