| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
relisys Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 04, 2007 Mesajlar: 964 Nerden: istanbuL
|
Tarih: Çrş Tem 11, 2007 12:10 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #341 |
|
tütün we tütün mamullerı.. _________________ Evet ben bir serserinin ve yılışık dilencinin biriyim (...)
Serseri ve dilenci olmak sadece serseri ve dilenci olmak değildir.
Toplum düzeninin dışında kalmaktır.
|
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
konserve morgoth

Kayıt: Apr 11, 2007 Mesajlar: 3587 Nerden: Prusa
|
Tarih: Çrş Tem 11, 2007 12:28 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #342 |
|
msn kesinlikle!! bağımlılık yapıyor... 0 online kişi olsa (ki olduğu görülmemiştir) yinede kalkmazsınız kalkamazsınız boş boş bakarsınız beklersiniz yani en azından benim için öyle... _________________ http://metaltr.mybrute.com |
|
| Başa dön |
|
 |
Soguk_Beden Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 22, 2005 Mesajlar: 1664 Nerden: arka kapıdan.....
|
Tarih: Çrş Tem 11, 2007 1:56 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #343 |
|
her türlü dumanlı olayın ve alkol ve fetiş olayı
:::+^Ç _________________ XXXBizLer AnneLerin Sokakta ÇocukLarına Büyüyünce BöyLe oLma Diye Gösterdiği Büyük ÇocukLarız.XXX |
|
| Başa dön |
|
 |
MethaL Forum İnsanı

Kayıt: Jun 28, 2005 Mesajlar: 4764 Nerden: İstanbuL
|
Tarih: Çrş Tem 11, 2007 7:23 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #344 |
|
Metallica'nın İlk beŞ AlbüMü _________________ Nefrete Sevgiden Daha Çok Güvenirim Dedi ŞeYTaN..ÇÜNKÜ NEFRETİN SAHTESİ OLMAZ..! |
|
| Başa dön |
|
 |
lilithh Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 28, 2007 Mesajlar: 226 Nerden: istanbul..
|
Tarih: Çrş Tem 11, 2007 11:45 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #345 |
|
alkol siqara yazmak metal we bu aralar lost  _________________ bileğini kestin / bileğimi kestim..
ordan çıkan iki damarı bağladık birbirine
artık yeni dolaşımın adı sevda dır!..
|
|
| Başa dön |
|
 |
Taniquetil Epitaph

Kayıt: Mar 25, 2007 Mesajlar: 2874
|
Tarih: Çrş Tem 11, 2007 12:56 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #346 |
|
Kalmah ve sütün hastasıyım ek olarak eti cinolar sonra 9 kat tat ve tabii ki ABSOLUT  _________________ MAKE A CHANGE... KILL YOURSELF! |
|
| Başa dön |
|
 |
afatsum100 Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 01, 2005 Mesajlar: 1191 Nerden: bursa
|
Tarih: Çrş Tem 11, 2007 1:56 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #347 |
|
muzik _________________ yok bişiy !! |
|
| Başa dön |
|
 |
Klaus-Katalyst Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 13, 2007 Mesajlar: 1499 Nerden: Isla de Muertos, In The Middle of Nowhere
|
Tarih: Cum Tem 13, 2007 4:47 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #348 |
|
müzikten, net'e girmekten, tv seyretmekten, gezmekten, kitap okumaktan, belgesel ve sinema seyretmekten, kahve içmekten, kola ve cipsten ve iştah açıcı yemeklerden, abur cubur yemekten, pc'de oyun oynamaktan, basketbol oynamaktan.... daha bir sürü var ama... _________________
 |
|
| Başa dön |
|
 |
Klaus-Katalyst Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 13, 2007 Mesajlar: 1499 Nerden: Isla de Muertos, In The Middle of Nowhere
|
Tarih: Cum Tem 13, 2007 4:56 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #349 |
|
İnanır mısınız? ben müzik marketci falan değilim ama haftada en az 5-6 GB'lık hatta daha fazla tanıdığım veya tanımadığım grupların albümlerini net'ten indiriyorum ve bundan büyük zevk alıyorum vazgeçemem bundan... bilmiyorum siz benim yerimde olsanız ne yaparsınız bir aradığım bütün albümleri buluyorum ve 100 mb'lık bir albümün inmesi ortalama 3 ile 5 dk'mı alıyor ama genelde 4 dk'da iniyor 100 mb'lık bir albüm hatta arasıra sitenin boşluğundan faydalanıp 3 dk'da indirdiğim bile oluyor. Tanınmış tanınmamış bütün grupları buluyorum böyle zevk var mı bir güzel de dinle oh mis gibi vallaha... _________________
 |
|
| Başa dön |
|
 |
slayer_13_375 Veled-i METAL


Kayıt: Jul 13, 2007 Mesajlar: 119 Nerden: edirne
|
Tarih: Cum Tem 13, 2007 5:07 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #350 |
|
sürat tutkunuyum
sigara
içkiii
votka(appsoolllüüütttüünnn hastasıyım)
daha warda aklıma gelmio sonra bi de kız arkadaşıma bağlanırım o isterse ama kopar bi daha da muatap olmam kimileri war ayrılır hala aşk mesajları falan atarlar:D _________________ SADECE GÜLÜMSE
sesimin çıktığı nefesimin yettiği kadar haykırmak istiyorum yokluğunu boşluğa^^^^^^ |
|
| Başa dön |
|
 |
Klaus-Katalyst Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 13, 2007 Mesajlar: 1499 Nerden: Isla de Muertos, In The Middle of Nowhere
|
Tarih: Cum Tem 13, 2007 5:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #351 |
|
alkol ve sigara bağımlısı değilim sağlığa zararlıdır.. : SİGARA VE ALKOLE HAYIIIRRRR...  _________________
 |
|
| Başa dön |
|
 |
pUMp Paranoid

Kayıt: Mar 25, 2005 Mesajlar: 2005 Nerden: BOLU
|
Tarih: Cum Tem 13, 2007 5:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #352 |
|
| çikolata ve türevleri... |
|
| Başa dön |
|
 |
Minerva Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 17, 2006 Mesajlar: 1077 Nerden: ankara
|
Tarih: Cum Tem 13, 2007 6:31 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #353 |
|
müzik,net,konuşmak... _________________ Lorelei,
A poet of tragedies, scribe i lauds to death,
Yet who the hell was i to dare?
Lorelei,
Canst thou not see thou to me needful art?
Canst thou not see the loss of loe painful is? |
|
| Başa dön |
|
 |
silent_massacre Anti - Humanist

Kayıt: Jul 25, 2006 Mesajlar: 1730 Nerden: SOLdan!
|
Tarih: Cum Tem 13, 2007 8:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #354 |
|
''Bi süre sonra belki üretilmez'' düşüncesiyle şimdiden stok yapmayı düşünüyorum...
Edit: Çok seksi görünüyo, ağzımın suyu aktı walla :S _________________ Arnold Civardagezer |
|
| Başa dön |
|
 |
ironic Forum Hayvanı


Kayıt: Jun 06, 2005 Mesajlar: 1737 Nerden: Twitland
|
Tarih: Cmt Tem 14, 2007 4:52 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #355 |
|
uyuşturucu  _________________ rêve en noir et blanc .. |
|
| Başa dön |
|
 |
Er2 The Eternal

Kayıt: Sep 20, 2005 Mesajlar: 5606 Nerden: decessoo
|
Tarih: Cmt Tem 14, 2007 5:31 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #356 |
|
çay+kek+bide o kendisini bilir  |
|
| Başa dön |
|
 |
Corpse Gutter Ballet

Kayıt: Oct 01, 2005 Mesajlar: 6193
|
Tarih: Cmt Tem 14, 2007 10:32 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #357 |
|
Eyyy aşk! _________________ Ömrümde tek bir zevkim var,boks. |
|
| Başa dön |
|
 |
kroil63 Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 26, 2007 Mesajlar: 63
|
Tarih: Cmt Tem 14, 2007 12:40 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #358 |
|
Aileme bağımlıyım. _________________ Music is for you and me,not the fuckin industry. |
|
| Başa dön |
|
 |
ianthe Forum Hayvanı


Kayıt: May 06, 2007 Mesajlar: 776
|
Tarih: Pts Tem 16, 2007 12:59 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #359 |
|
Müziksiz kesinlikle yaşıyamazdım heralde. _________________ Merhaba. Naber? |
|
| Başa dön |
|
 |
nameless13 Veled-i METAL


Kayıt: Jul 10, 2007 Mesajlar: 130 Nerden: ank.
|
Tarih: Pts Tem 16, 2007 1:01 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #360 |
|
eti-cin (portakallısı ama) çok seviyorum
hüngür hüngür ağlamak ,müzik dinlemek ,yalnız kalmayı da severim
En son nameless13 tarafından Pts Tem 16, 2007 1:03 am tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi |
|
| Başa dön |
|
 |
|