| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Taltrap Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 20, 2007 Mesajlar: 17
|
Tarih: Pts May 21, 2007 6:34 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #101 |
|
| harmonydivine demiş ki: |
yıllar önce hardcore için şu tanımı duymuştum birinden: "sıçtım oldu müziği"
çok sevilmeyen bi tür olsaydı yeryüzünde bulunmazdı sanırsam
seveni de dinleyeni de bol aslında hardcoreun
ben en çok dinlediği halde dinlemediğini idda edenden çekinirim,
zihniyet acaip! ayıp bişeymidir? neden kaçılır, saklanılır? merak konusudur!
pis hartkorcu denilen insanlar kimlerdir, neden pislerdir? kim pislemiştir?
böyle sorular da mevcut  |
ben bu söylenenleri nereden duyduğunu merak ettim açıkçası:)Hardcore un H sini bilemeden kim bok atarki bu müziğe?
daha geçen gün metal aleminde bilinen sevilen sayılan ama şu anda adı lazım olmayan bir sitenin admini "Soulfly" için hardcore demiştir,hızını alamayıp şuanki Sepultura içinde hardcore demiştir bu şahıs
e bu ülkede hal böyle iken kimler hardcore dan ve core türevlerinden bahsediyor merak ediyorum. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Onurcan Sebil-i Sübyan


Kayıt: Dec 12, 2006 Mesajlar: 89 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pts May 21, 2007 7:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #102 |
|
Hardcore nie mi sevilmio gerçek hardcore yapan grup az da o yuzden.. bu punk için de gecerli sanırım..
Alın size punk-hardcore-thrash karışımı bi grup.. tavsie ederım...
http://www.myspace.com/adrenicide1 _________________ THRASHFIRE-LEAD GUITAR
THRASH TILL DEATH!!!!
www.myspace.com/thrashfire |
|
| Başa dön |
|
 |
kroil63 Sebil-i Sübyan


Kayıt: May 26, 2007 Mesajlar: 63
|
Tarih: Pzr May 27, 2007 11:55 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #103 |
|
Hardcore sevilmez mi?Bunları dinleyen bakalım:
HATEBREED-Supremacy,Raise of Brutality
SICK OF IT ALL-Death to Tyrants
SLAPSHOT-Digital Warfare
BIOHAZARD-Urban Discipline
PRO-PAIN-Foul Taste of Freedom
AGNOSTIC FRONT-Another Voice _________________ Music is for you and me,not the fuckin industry. |
|
| Başa dön |
|
 |
RonJeremy Veled-i METAL


Kayıt: Mar 30, 2005 Mesajlar: 177
|
Tarih: Pzr Hzr 03, 2007 11:06 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #104 |
|
geçen günkü suicidal konserinde gördük neden sevilmediğini. çünkü, bizim gibi samimiyetsiz, içten pazarlıklı bir millet için hardcore aşırı samimi ve içten bir müzik. dinlediğim hardcore grubunun sayısı dinlediğim metal grubu sayısının 4'te 1'i falandır ama hardcore kesinlikle daha paylaşımcı bir müzik _________________ http://erdemcapar.blogspot.com |
|
| Başa dön |
|
 |
callap Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 05, 2007 Mesajlar: 806 Nerden: antalya
|
Tarih: Çrş Tem 25, 2007 9:39 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #105 |
|
| hardcore'u piyasa olarak tanımlamak ancak hardcore'u trendy ve hip bulan, streetwear giyerek ortamlara akan 15-16 yaş grubunu gözlemyerek olur diye düşünüyorum, hardcore "tekniğim yok bari hardcore çalayım napalım" diyen gitarist wannabe'lerin yaptığı bir müzik değildir. ayrıca korn hardcore hiç değildir, "bunlar sert çalıyor bunlar hardcore herhalde" demeyelim, porn kategorisine göre düşünmüyorsak "ne kadar sert o kadar hardcore" değil çünkü. |
|
| Başa dön |
|
 |
TarikuneN Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jul 23, 2007 Mesajlar: 54 Nerden: Istanbul
|
Tarih: Çrş Tem 25, 2007 7:04 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #106 |
|
hardcore sevilir. neden sevilmesinki? _________________ Ölüm aslında insanın sonsuzluğa doğumudur. |
|
| Başa dön |
|
 |
Metal-Organizma Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 11, 2005 Mesajlar: 23 Nerden: izmit
|
Tarih: Prş Ağu 02, 2007 5:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #107 |
|
| Aynen hardcore neden sevilmesin ki. Bu başlığı açan hangi tarz dinlio çok merock ediorum. Bi gothic, doom, black v.s dinleyenlerinin yorumları olsa gerenk. Bence zewk meselesi. Ben kulağa gelen her metal tarzını dinleyeme çalışırım. Ama bi hayranlık warsa benim için hardcore metalcore emocore v.s tarzlarıdır. |
|
| Başa dön |
|
 |
HolyDemon Little Varg

Kayıt: Dec 04, 2004 Mesajlar: 985 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cmt Ağu 04, 2007 8:39 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #108 |
|
herkes kendi tarzına göre hareket eder seven sever sevmeyen başka tarzlar dinler yaf _________________ asdfjkdfshfh |
|
| Başa dön |
|
 |
Mysterio Geçerken Uğrayan


Kayıt: Sep 12, 2006 Mesajlar: 42
|
Tarih: Pzr Eyl 02, 2007 12:56 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #109 |
|
| hardcore biraz daha özentilerin dinlediği 1 tür ondan sewilmz ... |
|
| Başa dön |
|
 |
MoonlanD Ramms+ein Fan

Kayıt: Aug 12, 2006 Mesajlar: 1878
|
Tarih: Pzr Eyl 02, 2007 2:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #110 |
|
bana patlamis misiri hatirlatiyor nedense _________________ Düşmandan yüz çevirmek korkaklıktır. Benim ikbalim yücedir. Talihsizlik ise düşmanın nasibidir.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Mekrofil Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 05, 2007 Mesajlar: 18 Nerden: istanbul
|
Tarih: Çrş Eyl 05, 2007 10:14 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #111 |
|
insanlar biraz piyasa buluyor
ve de hip hop havası seziyor olabilir en azından çevremden aldıklarım bu şekilde
ben severim
ill nino misal=) |
|
| Başa dön |
|
 |
comfortinBRUTALiTY Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 25, 2006 Mesajlar: 1560
|
Tarih: Çrş Eyl 05, 2007 2:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #112 |
|
sizin o sandıgınız hardcore grupları sevilmiyo,piyasa denio özenti vs. deniyo neymiş hardcore özenti müziği..olur mu hiç olur mu.. _________________ dm.wasp.gen.tr |
|
| Başa dön |
|
 |
panik_431 Forum Hayvanı


Kayıt: Oct 13, 2006 Mesajlar: 735
|
Tarih: Çrş Eyl 05, 2007 3:15 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #113 |
|
sevmem? geçenlerde arkadaşım godsmack diye bir grubun cd'sini verdi...
tek düze riffler, nu-metal'in biraz sert'i ve 6. şarkıdan sonra başım ağrımaya başladı. _________________ I, wanna rock and roll all nite, and party every day |
|
| Başa dön |
|
 |
kurtlubeyin 7/24CİNNET

Kayıt: Apr 09, 2005 Mesajlar: 376 Nerden: Gorekoy
|
Tarih: Sal Eyl 11, 2007 9:19 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #114 |
|
bu ülkede agzına s.çılmayan tarz yok Madball geldi?hardcore u eleştiren kaç kişi gitti izledi?avrupanın deişik ülkelerinde özellikle Alman yada çok iyi işler çıkaran hardcore grupları var .. Old Scholl havaların müzigidir bu sert gitar rifleri cinnetsel vokaller alt yapısında punk olmayan her müzik tarzı bir çok tarza kafa atar agresiflikde..
Septic Death, tarzı takip edenler için iyi bi örnek _________________ At War With Grindcore !
Gagana/Shıt: Hyper Sıck Vıolent Gore/Noıse Project By:Kurtlubeyın
http://www.strasbourgcurieux.com/fourrure/
Forever fuckıng underground!
Antı-Homoseksual sound .. |
|
| Başa dön |
|
 |
VeeRa Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 09, 2007 Mesajlar: 61 Nerden: Antalya
|
Tarih: Çrş Eyl 12, 2007 4:02 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #115 |
|
Kişiye Göre Değişir...Kimi Gürültü Der Kimi Başka birşey..
Ben saygı duyarım ama Dinlemem  _________________ Ne Zaman Gol Diye Arkamı Dönsem Elinde Ofsayt Bayrağı İle Bekler HAYAT!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
MetalDrunk Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jan 24, 2007 Mesajlar: 93 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Çrş Eyl 12, 2007 5:05 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #116 |
|
hatebreed bence en sert hardcore yapan grubtur ama hatebreed gıbı hardcore yapan grup gormedım... _________________ \m/ Long Live To Death Metal \m/ |
|
| Başa dön |
|
 |
kurtlubeyin 7/24CİNNET

Kayıt: Apr 09, 2005 Mesajlar: 376 Nerden: Gorekoy
|
Tarih: Çrş Eyl 12, 2007 5:45 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #117 |
|
Barcode dinle ozaman _________________ At War With Grindcore !
Gagana/Shıt: Hyper Sıck Vıolent Gore/Noıse Project By:Kurtlubeyın
http://www.strasbourgcurieux.com/fourrure/
Forever fuckıng underground!
Antı-Homoseksual sound .. |
|
| Başa dön |
|
 |
comfortinBRUTALiTY Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 25, 2006 Mesajlar: 1560
|
Tarih: Çrş Eyl 12, 2007 6:00 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #118 |
|
Knuckledust _________________ dm.wasp.gen.tr |
|
| Başa dön |
|
 |
inflames666 Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 14, 2007 Mesajlar: 216 Nerden: in flames
|
Tarih: Çrş Eyl 12, 2007 6:21 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #119 |
|
hardcore sevilen bi tür bence baya bir dinleyende var gerçi ben pek haz etmem ama kendimce bi nedenimde yok hani yok özentiler dinlermişte falan gibi oda gayet bi metaldir yani..  _________________ The ferocity pervades everywhere
Waiting to be released at last
Hear my offering
Ye bastard sons and daughters
Share my sacrifice
Share my sacrifice
|
|
| Başa dön |
|
 |
Slayer_Tom666 Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 20, 2007 Mesajlar: 31
|
Tarih: Pts Ekm 29, 2007 2:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #120 |
|
| sevilmez mi?hardcore'dan hardcore'a fark vardır mesela helmet'in hardcore'u başka madball'un hardcore'u başka.ya da ratm'ın hardcore'u başka biohazard'ın hardcore'u başka.gerçi o korn,linkin park,limp bizkit,coal chamber vs. becerikisiz grupların hardcore yaptığı sanıldığı sürece de nefret edilir. |
|
| Başa dön |
|
 |
|