| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
burzukh Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 10, 2007 Mesajlar: 11
|
Tarih: Cmt Hzr 02, 2007 1:51 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #81 |
|
| röportajların hakkını vermişssin tebrik ederim yalnız euronymous un sözlerini kendi düşüncelerin gibi açıklamasan daha iyi olur k. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
eczema Sebil-i Sübyan


Kayıt: Feb 27, 2007 Mesajlar: 78 Nerden: Ankara
|
Tarih: Cmt Hzr 02, 2007 4:48 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #82 |
|
Euronymous un yılı tam kesin olmamakla birlikte 1992 yılında yapmış olduğunu düşündüğüm bir röpörtajını buldum. İnançlarından müzikle ilgili düşüncelerinden falan bahsetmiş. Konumuz Venom olduğu için öncelikle o kısmını anlatayım röpörtajın.
Sarcófago grubunun MTV de klibinin yayınlanmasıyla ilgili bir soru sormuş röpörtajı yapan adam Euronymous demiş ki bu yaptıklarıyla black metali yok ediyorlar bundan sonra black metal oluşumunun içinde görmüyoruz onları. Ha tabi MTV de Venomun da bir klibi de oynadı fakat eğer bu müziğin yaratıcıları bu tarz bir şey yaptıysa onları sorgulamak bizim haddimize değil.
Tabi son kısmı tamamen Venoma saygısından dolayı söylüyor. Bunu kendisini en tepede görmediğini göstermek için yazdım. Yani bu müziğin kurallarını Venom koydu biz o yoldan devam ediyoruz demek istiyor sanırım.
Yine aynı röpörtajda Deathlike Silence Productions ile ilgili bir soru soruluyor. Burada Euronymous un gerçekten fazla parası olmadığı anlaşılıyor. En büyük sorunumuz para ve yeterli olmayan imkanlar diyor. Kendi şirketini yaratmaktaki amacın ise black metal piyasasındaki kaliteli grupları bir araya toplayarak black metali bu müzikle ciddi anlamda ilgilenen insanlara ulaştırmak olduğunu söylüyor. Eğer yeterince para kazanırsa şirketi albümleri herkese satmayacağını söylüyor. Black metalin tamamen underground olarak kalmasını istiyor diye düşünüyorum. Obituary grubuna karşı çok büyük bir öfke besliyor. Biz burada en iyi müziği yaparken onlar yaptıkları aptal müzikle en büyük parayı kazanıyorlar diyor.
Tabi röpörtaj çok uzun isteyen olursa tamamını çevirip bir burada yeni bir başlıkta yazabilirim. Bu röpörtajan çıkaracağımız sonuç ise -tabi benim görüşüm- Euronymous un da dediği gibi bu müziği yaratan Venom ve onların başlattığı gibi devam etmeli. Ayrıca sözlerdeki şeytan çoğu grup için simgedir bunu da söylemek istiyorum. Şeytan özgürlüğü ve başkaldırışı simgeliyor. Black metal yapan grupların çoğu bu düşünceyi temsil ediyor. Gerçekten satanist olan ve bu felsefeyi hayatında uygulayan çok az grup var.
Söylemek istediğim son şey ise kraldan çok kralcı olmakla ilgili. Norveç black metaliyle ilgili bir video izledim. Hades grubunun elemanı var bir tane. Adam diyor ki buradaki black metal kitlesi çok fazla değil. Ama yurtdışına bir tura gittiğimiz zaman insanlar inanılmaz ilgi gösteriyorlar. Gördüklerimiz karşısında şaşkına dönüyoruz. Yani Norveçde underground ortamı belli bir çevrede hala devam ediyor bozulmadan diye düşünüyorum. Ayrıca 2.inner circle diye bir olay var ondan da daha sonra bahsedicem gerekirse. _________________ not everyone understand.. |
|
| Başa dön |
|
 |
damnedlord Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 18, 2005 Mesajlar: 416
|
Tarih: Cmt Hzr 02, 2007 9:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #83 |
|
evet konu venom dan epeyce uzaklaşmış olsa da forumlarda pek rastlanmayan bir bilgi alış verişi var.
yukarıdaki mesajlarda ''satanik sözlü HER müzik black metaldir'' gibi anlam çıkmış. black metal'in öncelikle bir ideoloji olduğunu, işin çıkış noktasını vs. yukarıda detaylı bir şekilde açıkladık zaten.
şimdi şu tarz bir soru ile karşılaşabiliriz;
''immortal sözlerinden ötürü bm olarak kategorize edilemez ise, cradle of filth vs grupların sözlerini baz alırsak bm olduğunu söyleyebilir miyiz?''
hayır.
''peki bu söylediklerine tezat değil midir?''
yine hayır.
açıklamaları yukarıda var. biri sormadan ben söylemek istedim sadece.
(bu arada cradle sadece akla gelen ilk örnek olduğu için yazdım. ima, kasıt vs yok) _________________ ibneler sizi |
|
| Başa dön |
|
 |
DarkEden Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 09, 2006 Mesajlar: 313
|
Tarih: Pzr Hzr 03, 2007 9:01 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #84 |
|
''satanik sözlü HER müzik black metaldir'' derken...
Ostein Aaarseth'in işin ideoloji kısmına..yani tavizsiz bir karşı duruş için liriklerine ne kadar önem ve öncelik verdiğini görüyoruz..fakat saundun bunu destekler şekilde olduğunu tartışmaya gerek yok..mesela narin kulakları üzmemek için klavye kullanma gereği duymamıştır..yada kadife sesli female vokalin verdiği huzur hissine(!)
*bkz. elend örneğine..sözler tamamen satanik ve şeytani..müzik olarakta klasik ve senfonik öğeler, soprana vokal..alakasız ne ararsan var...
son olarak b.m için tanımlama gerekirse''ideoloji sahibi..amacından tavizsiz liriksel bir duruş..yanında sözleri destekler şekilde şekillenmiş kirli müzik saundu diyelim..her ikiside bir bütün yani... |
|
| Başa dön |
|
 |
Gate_of_Nanna Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 26, 2007 Mesajlar: 286 Nerden: Istanbul/Beylikdüzü
|
Tarih: Pzr Hzr 03, 2007 11:47 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #85 |
|
Öncelikle şunu soruyum kaç arkadaşımız Black metal harici Dark Ambient ve karanlık enstrümantal parçaları dinliyor gruplarını takip ediyor bilemiyorum.Ben sıkı bir takipçisiyimdir.Black metal in o klasik tabir ettiğimiz pure olarak adlandırdığımız sound u neden tutuyoruz liriklerde anlatılanlara en uygun müzikal tarz olduğu için değilmi? Bazı Ambient parçalar çok daha karanlıktır satanik liriklerde kullanılır peki bu neden Black metal değildir klavye soprano vokal kullanıldığı için mi?.Dark throne da kullanmadı mı soprano..Ya Carpathian forest adamlar saksafon bile kullandı.Elend in son albümündeki female vokal in huzur verdiğini düşünüyormusunuz yoksa deliliğin sınırlarını zorlıyan gariplikte bir vokal mi?Female klavye ve diğer etmenler kullanımına göre çok değişiklik gösterir.Bazısı darkeden arkadşımın dediği gibi huzur verir bir başkası farklı hisler.İnanın bayan vokal de oldukça korkutucu kullanılabilir...
Bir kere daha düşünün
Black metal de tamam klavye kullanımına bende karşıyım fakat Beherit in bu işi bilmediğini düşünenler varmı aranızda adamlar klavye kullanmıştır..Daha sayabiliceğim bir sürü kült kabul ettiğimiz grup var klavye kullanan.Kullanılabilir ama hep söylediğimiz gibi düğün müziği tarzı cradle dimmu gibi değil gerekli yerlerde klavye müthiş etki bırakabilen bir enstrümandır...Bilemiyorum hemfikir olan arkadaşlarım varmı _________________ And just look at these men: their eye saith it- they know nothing better on earth than to lie with a woman.Filth is at the bottom of their souls; and alas! if their filth hath still spirit in it! |
|
| Başa dön |
|
 |
_skinless_ Randomly Raped Rectum

Kayıt: Aug 18, 2005 Mesajlar: 1994 Nerden: Kadıköy
|
Tarih: Pzr Hzr 03, 2007 12:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #86 |
|
| Gate_of_Nanna demiş ki: |
Öncelikle şunu soruyum kaç arkadaşımız Black metal harici Dark Ambient ve karanlık enstrümantal parçaları dinliyor gruplarını takip ediyor bilemiyorum.Ben sıkı bir takipçisiyimdir.Black metal in o klasik tabir ettiğimiz pure olarak adlandırdığımız sound u neden tutuyoruz liriklerde anlatılanlara en uygun müzikal tarz olduğu için değilmi? Bazı Ambient parçalar çok daha karanlıktır satanik liriklerde kullanılır peki bu neden Black metal değildir klavye soprano vokal kullanıldığı için mi?.Dark throne da kullanmadı mı soprano..Ya Carpathian forest adamlar saksafon bile kullandı.Elend in son albümündeki female vokal in huzur verdiğini düşünüyormusunuz yoksa deliliğin sınırlarını zorlıyan gariplikte bir vokal mi?Female klavye ve diğer etmenler kullanımına göre çok değişiklik gösterir.Bazısı darkeden arkadşımın dediği gibi huzur verir bir başkası farklı hisler.İnanın bayan vokal de oldukça korkutucu kullanılabilir...
Bir kere daha düşünün
Black metal de tamam klavye kullanımına bende karşıyım fakat Beherit in bu işi bilmediğini düşünenler varmı aranızda adamlar klavye kullanmıştır..Daha sayabiliceğim bir sürü kült kabul ettiğimiz grup var klavye kullanan.Kullanılabilir ama hep söylediğimiz gibi düğün müziği tarzı cradle dimmu gibi değil gerekli yerlerde klavye müthiş etki bırakabilen bir enstrümandır...Bilemiyorum hemfikir olan arkadaşlarım varmı |
onyargılı olmamak lazım dogru demiş. butun tarzlar icin gecerli şimdiki diyecegim.
Hertürlü enstruman kullanılabilir ama!! dogru yerde dogru sarkıda dogru zamanda v.s meseka Avulsed adında bi grup var death metal yapıyolar sapına kadar ama adamlar bir sarkılarında baglama (saz) kullandılar ve o sarkı eşsiz bir sanat eseri olmus kanımca. Yada Caninus adındakı nacizane pitbullgrindcore grubu sarkılarında 2 adet pitbull cinsi kopek kullanıyo death black heavy v.s aklıma gelmıyen diger tarzlar hertürlü vokal çeşidi kullanılabilir . onemli olan o ruhu şarkılara yansıtabilmek die dusunurum ben! _________________ paran varsa range rover paran yoksa game over
http://www.fuckitter.com |
|
| Başa dön |
|
 |
damnedlord Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 18, 2005 Mesajlar: 416
|
Tarih: Pzr Hzr 03, 2007 7:31 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #87 |
|
evet son iki msjdaki örnekler çoğaltılabilir ve doğrudur. zaten bunun aksini söyleyen yorumlar da yapılmadı.
gate of nanna nickine yakışır şekilde beheritden örnek vermiş. zaten beherit gibi bir gruba aksi bir yorum getirmek mümkün değil.
ben şahsen hatun vokal ve klavyeden haz etmem. ama kaliteli yapıldığında ölümcül olabildiğininde farkındayım. tabi klavye düğün salonu modunda olmayacak.
''dınn dınn şimdi kızın teyzesinden bir altın bilezik dınn dınn'' arkadan dani filth çıkar fln:) _________________ ibneler sizi |
|
| Başa dön |
|
 |
Plehmiska Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 13, 2006 Mesajlar: 48
|
Tarih: Pzr Hzr 03, 2007 9:47 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #88 |
|
Konuyu değişik bir yere çekicem ama piyasa gruplarını sizce kimler yaratıyor? Plak şirketlerimi yoksa grupların kendileri mi? Çok insan biliyorum. Bu laf yayılmadan önce deli gibi dinler "piyasa" lafını duyup aa buna böyle diyorlar biz içlerinde dinleyerek sırıtmayalım diye dinlemezler ve o dak. sonra ver yansın yaparlar demediklerini bırakmazlar o gruba. Bence hiç hoş bir durum değil. Mesela Dİmmu Borgir piyasa grubudur ama 10 senedir dinlerim. Neden iş bu gruplara gelince denmedik laf kalmıyor. Hayret ediyorum. Tamam sizi tatmin etmiyor olabilir size haz vermiyor olabilir. Birde bu grupları dinleyenlere özenti falan diyorlar ve aşşağılayıcı sözler kullanıyorlar bu forumda çok gördüm.Kendileri özenmeden başlamışlar gibi ya çatalla kaşıkla yemek yemek bile şurda özentilikle başlamışken. Bu tutum daha çok BM gruplar için geçerlidir. Şunuda bir açıklığa kavuşturalım.
Bence artık piyasa olmamaya çalışan çok az grup var. Bence bunlar bağlı olduğu şirketlerden kaynaklanıyor. Korkuyorum bir gün gelicek hiç birini dinleyemez hale gelicez.
Konu çok farklı bir yere çektim arkadaşlar kusura bakmayın ama Venom içinde böyle diyen vardıı. Yazılarda okmuştm sanırım.Bence bu konu gerçekten bir yere getirilmelii bir açıklık olması lazım insanların bilip bilmeden atıp tutması hoşuma gitmiyor şahsen
Yukarda yazan arkadalaşlarımın hiç birini kast etmiyorum bunu açıklık getiriyim. Black Metal için bu tutum geçerli ve bunu biraz tartışmak gerekli Black metalin isim babasının kurucusunun forumunda diye düşündüm  _________________ DÜşünüyorum öyleyse varım  |
|
| Başa dön |
|
 |
exsaddam Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005 Mesajlar: 15385 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pzr Hzr 03, 2007 9:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #89 |
|
2007 tribute albümü çıktı.16 farklı grup Venom un en bilinen şarkılarını coverlamışlar.evil in leaguge with satan ve countless bathory en başarılıları . tavsiye ederim. _________________ http://exsaddam.mybrute.com
 |
|
| Başa dön |
|
 |
Manndaudsvinter BlackMetalist

Kayıt: May 14, 2007 Mesajlar: 266 Nerden: Bergen
|
Tarih: Pzr Hzr 03, 2007 9:55 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #90 |
|
Muhabbet boka sarmış,venom olayını tamamen bitirmişsiniz.Tartışma iyi gidiyorda Venom başlığı pek uygun kaçmıyor,şöyle güzel bir başlık açsanızda millette sebeplense.Bilmeyenler ya da birşeyler öğrenmek isteyenler içinde faideli bilgiler olur belki. _________________ Senin çıplak cesetin
Güneşin batışı kadar güzel, güneşin ilk ışıklarıyla
Fakat senin soyulmuş, ağarmış kemiklerindi
Benim gerçekten nefesimi kesen |
|
| Başa dön |
|
 |
Gate_of_Nanna Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 26, 2007 Mesajlar: 286 Nerden: Istanbul/Beylikdüzü
|
Tarih: Pzr Hzr 03, 2007 10:08 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #91 |
|
Konunun geldiği yer hoşuma gidiyor..Venom başlığı ile pek tabiyki alakasız oldu mod lardan rica o zaman biz bir başlık açarız bu msjları oraya taşısınlar.Black metal başlığı altındaki saçmasapan bu müziği dinlemiyen,bilgisiz,iki üç cümlelik içi boş yorumlar ve bok atmalardan yoksun bir başlık olur elimde olsa bu tarz yorumlara sataşmalarda izin vermem ama yapıcak birşey yok.Burayı trend yapan büyük bir etmende forumlarında alakasız işlere imza atılmasıdır..Black metal ile alakalı kimse olmadığında acayip acayip her türlü işe izin veriliyor.Ve ayrıca metal tr gibi trendin dibine vurduğu söylenen bir yerde nasıl Black metal yorumları yapılabildiğine herkes birkaç kat şaşırıyor,yadırgıyanlarda baya fazla(çok da şeyimdeydi) burda aslen metaltr mekanda olsa burayı değil şu değerli yorumları yapan her arkadaşım kendini temsil ediyor bunuda belirtmek isterim..
Özentilik konusundada fikirlerim şöyle
Herkes özenerek başlar ama özentilik farklı birşeydir.Hepimiz birilerinden,bir yerden duyduk hoşumuza gitti kendimize uygun bulduk ve başladık..Birileri 'Özenerek başlar fakat bir süre sonra özenme etkileşim kategorisine girer özentilğe gelmeden bundan sayrılarak gidersin'.Birileri 'Özenir dinler kendini aşamaz ve devam eder'.Cradle ve Dimmu örneğindede böyle hepimiz bir yerlerinden dinlemişiszdir bu grupları bende 98 e kadar Cradle dinledim ve Mayhem in bahsının daha az edilip Black metal ciyim diyenlerin alayının cradle of filth dinlediği zamanları bilirim çünkü bu herifler kaliteli işler yapıyordu varsa melodik black metal adı altında ve Dimmu Borgir ı Enthrone darkness albümünü dinledim sonraları..Ne zaman saçmalamaya başladıklarını düşündüm bıraktım gitti ve her Black metal i bilende bunu yaptı.Bu adamlar Black metal üzerinden parayı vurup alakasız işler yaptılar.Grupları piyasa yapan hem kendi tavırlarıdır hemde şirketlerdir..
Şirketlerin birçok dayatmaları oluyor gruplar bunu kabul eder yada etmez kendi insiyatifleri buna izin vermemeleri gerekir ama büyük label lar gruplarının çok satmaları ve kendilerine kazandırmalarını istiycektir şüphesiz ve hertürlü merchandise a başvurucaklardır reklam olsun tv olsun Bunları istemiyen gruplar Black metal yapıyoruz kardeşim popüler kültür müziği değil pazarlama ile tv lerde para karşılığı dönen klipller ile bu müziğin ne işi olur der çeker giderler.Demiyenlerde piyasaya dimmu borgir don u cradle of fitlh şortu çıkarır.İşte Black metal dinliyenlerin tepkisi bir nevi bunadır.Bu gruplar kendi istekleri ile müziklerini daha fazla satmak ve kitlelere hitap etmek için yozlaştırmış bu hale getirmişler ve bu hale gelmişlerdir.İstemezlerse bunu yapmak zorunda değillerdi kimse onları silah zoruyla bu şirketlerin bünyesine katmadı teklifler cazip geldi ve onların bünyesine katıldılar..Dark throne a norveç grammy ödülleri teklifi geldiğinde 'Black metal i şov için yapmıyoruz' diyip siktir ediverdi ödül teklifini.Pek takip etmedim fakat duyduğum kadarıyla aynı ödülü Dimmu borgir almış.Bilen arkadaşlar doğrulasın yada yalanlasın ve eğer doğruysa herhalde özetliycektir bu örneğim olayı. _________________ And just look at these men: their eye saith it- they know nothing better on earth than to lie with a woman.Filth is at the bottom of their souls; and alas! if their filth hath still spirit in it! |
|
| Başa dön |
|
 |
eczema Sebil-i Sübyan


Kayıt: Feb 27, 2007 Mesajlar: 78 Nerden: Ankara
|
Tarih: Pzr Hzr 03, 2007 10:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #92 |
|
gruplar underground havasında çıkıyorlar ilk zamanlar piyasaya. amacımız sadece black metal yapmak başka birşey değil diyorlar.
eğer biraz başarılı olurlarsa teklifler geliyor büyük şirketlerden. adamlar ne kadar idealist olurlarsa olsunlar bir tomar para önlerine yığılınca hemen kaptırıyorlar kendilerini paranın cazibesine. ayıplancak birşey değil bence. çoğu kişi aynı şeyi yapar çünkü para etrafında dönüyor bütün dünya. herkes daha rahat bir hayat yaşamak istiyor.
neyse konuya dönelim. tepkisini koyabilen çok az oluşum var. bir tanesi topicte başlığı açılan Les Légions Noires. bu adamlar albümleri sadece kendi topluluklarındaki adamlara veriyorlar. kesinlikle dışarıya satış yok. sadece yaptıkları müzikle ilgileniyorlar. bir de aaaarrghh grubu var bu şekilde takılan. onların amacı da sadece black metal yapmak gördüğüm kadarıyla. reklam olaylarından şundan bundan uzak duruyorlar.
özentilik mevzusuna gelince ise. bu tarz metal müzikle ilgili gördüğüm her forumda sitede klasik birkaç kalıp laf var. hatta bir arkadaşım burada yanlış anladı beni. bunlar nedir söyleyeyim
dimmu cradle black metal yapmıyor dinleyenler özenti
metalcore punk dinleyen hede hödö
bir mayhem vardı 83-93 euronymousdan sonra bitti
bu daha bu şekilde devam ediyor. anlatmak istediğim olay şudur. bunların bir kısmı doğru şeyler tabi. ama herkes aynı şeyi tekrarlıyor. bir mayhem topici açılıyor herkes aynı cümleleri yazıyor. herkes "ya ben de birşeyler biliyorum" demeye getiriyor. herkes kendini göstermeye çalışıyor. bir kişi tutsa rotting christ death metal yapıyor bence dese biliyorum ki 30 tane cevap gelicek aşağılamak amacıyla. vay sen nasıl böyle dersin grup kurulduğundan beri black yapıyor şöyledir böyledir hede hödö.
önce bunları aşmak lazım. birşeyler bildiğini kanıtlamaktan ziyade bildiklerini paylaşmak daha önemli. başkalarını ezmeden saygı göstererek. insanlar yanlış ya da eksik şeyler bilebilir hemen üstüne gitmemek lazım. adamla uğraşmadan laf atmadan bildiğin doğruyu paylaşmak zor birşey değil. hepimiz insanız aynı müziği dinliyoruz şurda maksat muhabbet etmek, sevdiğimiz birşeylerle ilgilenmek takılmak eğlenmek.
acı olan da şu ki belki herkes okuyacak bu dediğimi ama %90 uygulamayacak. çünkü ters giden insanlar her zaman daha çok dikkat çekiyor... _________________ not everyone understand.. |
|
| Başa dön |
|
 |
damnedlord Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 18, 2005 Mesajlar: 416
|
Tarih: Pts Hzr 04, 2007 12:42 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #93 |
|
ayrıca nice güzelim bm başlıkları vardı. hepsi birkaç kendini bilmez yüzünden ya kapandı yada millette yazma isteği kalmadı. tabi yeni başlıklara hayır demeyiz o ayrı  _________________ ibneler sizi |
|
| Başa dön |
|
 |
Plehmiska Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 13, 2006 Mesajlar: 48
|
Tarih: Pts Hzr 04, 2007 2:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #94 |
|
| damnedlord demiş ki: |
ayrıca nice güzelim bm başlıkları vardı. hepsi birkaç kendini bilmez yüzünden ya kapandı yada millette yazma isteği kalmadı. tabi yeni başlıklara hayır demeyiz o ayrı  |
bence burda tartışması daha zevkli :DEn azından konuşan insanlar yapıcı oluyor. Black Metal diye parlyan bir başlıkta elbet insanlrın sinirlerini bozucak tipler çıkıcktır.Böylesi daha iyi bence. Fakat olurda açarız yaparız derseniz onada hayır demem Düzeylii tartışmaya her yerde Tamam derim  |
|
| Başa dön |
|
 |
clandestine Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 21, 2007 Mesajlar: 306 Nerden: ankara
|
Tarih: Cum Hzr 22, 2007 6:11 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #95 |
|
| extreme metalin başlangıcı 1981 welcome to hellle metale yeni bir boyut kazandırdılar |
|
| Başa dön |
|
 |
blackwim Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 07, 2006 Mesajlar: 20 Nerden: ankara
|
Tarih: Cmt Hzr 30, 2007 3:45 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #96 |
|
| venom un soundu thrash tir.sözlerindede kendilerini kastetmişlerdir zaten mesela şeytan diyerek kendilerini kastetmişlerdir.bence bilek metalinin değil extreme metalin başlangıcıdır. |
|
| Başa dön |
|
 |
kurtlubeyin 7/24CİNNET

Kayıt: Apr 09, 2005 Mesajlar: 376 Nerden: Gorekoy
|
Tarih: Cum Tem 20, 2007 6:17 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #97 |
|
| pure_Hatred demiş ki: |
| süper grup ama son albümle biraz red hot chili peppers tan etkilenmişler olsun bu haliyle bile severim.... |
merak ediyorum gerçekden hiç venom dinledin mi?fuck off _________________ At War With Grindcore !
Gagana/Shıt: Hyper Sıck Vıolent Gore/Noıse Project By:Kurtlubeyın
http://www.strasbourgcurieux.com/fourrure/
Forever fuckıng underground!
Antı-Homoseksual sound .. |
|
| Başa dön |
|
 |
blackwim Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 07, 2006 Mesajlar: 20 Nerden: ankara
|
Tarih: Cum Tem 20, 2007 6:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #98 |
|
| kurtlubeyin demiş ki: |
| pure_Hatred demiş ki: |
| süper grup ama son albümle biraz red hot chili peppers tan etkilenmişler olsun bu haliyle bile severim.... |
merak ediyorum gerçekden hiç venom dinledin mi?fuck off |
hahaha cidden arkadaş ne saçmalamışsın sen öyle?  |
|
| Başa dön |
|
 |
desiderius Kataklysm

Kayıt: Aug 29, 2005 Mesajlar: 1128 Nerden: ankara - eskişehir
|
Tarih: Cum Tem 20, 2007 7:26 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #99 |
|
| pure_Hatred demiş ki: |
| süper grup ama son albümle biraz red hot chili peppers tan etkilenmişler olsun bu haliyle bile severim.... |
bence kafa buluyor, gercek olamaz!! _________________ Disconnectus Erectus |
|
| Başa dön |
|
 |
ironic Forum Hayvanı


Kayıt: Jun 06, 2005 Mesajlar: 1737 Nerden: Twitland
|
Tarih: Cmt Tem 21, 2007 6:03 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #100 |
|
inventor of black metal denmiş olduğu halde türk metalcisine bu açıklama yetmeyip her yerde black mi thrash mi yok speed mi diye gereksiz tartışmalara girilen black metalin isim babaları sorun şu ki black metal yapmıyorlar. _________________ rêve en noir et blanc .. |
|
| Başa dön |
|
 |
|