Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 113 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 980 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 661 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 824 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1361 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1033 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 799 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2498 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2772 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3503 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Cavil
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 11,539
Üye(ler): 0
Toplam: 11,539
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - Venom
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

Venom
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Grupları
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
burzukh
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 10, 2007
Mesajlar: 11


MesajTarih: Cmt Hzr 02, 2007 1:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #81   

röportajların hakkını vermişssin tebrik ederim yalnız euronymous un sözlerini kendi düşüncelerin gibi açıklamasan daha iyi olur k.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
eczema
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Feb 27, 2007
Mesajlar: 78
Nerden: Ankara

MesajTarih: Cmt Hzr 02, 2007 4:48 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #82   

Euronymous un yılı tam kesin olmamakla birlikte 1992 yılında yapmış olduğunu düşündüğüm bir röpörtajını buldum. İnançlarından müzikle ilgili düşüncelerinden falan bahsetmiş. Konumuz Venom olduğu için öncelikle o kısmını anlatayım röpörtajın.

Sarcófago grubunun MTV de klibinin yayınlanmasıyla ilgili bir soru sormuş röpörtajı yapan adam Euronymous demiş ki bu yaptıklarıyla black metali yok ediyorlar bundan sonra black metal oluşumunun içinde görmüyoruz onları. Ha tabi MTV de Venomun da bir klibi de oynadı fakat eğer bu müziğin yaratıcıları bu tarz bir şey yaptıysa onları sorgulamak bizim haddimize değil.

Tabi son kısmı tamamen Venoma saygısından dolayı söylüyor. Bunu kendisini en tepede görmediğini göstermek için yazdım. Yani bu müziğin kurallarını Venom koydu biz o yoldan devam ediyoruz demek istiyor sanırım.

Yine aynı röpörtajda Deathlike Silence Productions ile ilgili bir soru soruluyor. Burada Euronymous un gerçekten fazla parası olmadığı anlaşılıyor. En büyük sorunumuz para ve yeterli olmayan imkanlar diyor. Kendi şirketini yaratmaktaki amacın ise black metal piyasasındaki kaliteli grupları bir araya toplayarak black metali bu müzikle ciddi anlamda ilgilenen insanlara ulaştırmak olduğunu söylüyor. Eğer yeterince para kazanırsa şirketi albümleri herkese satmayacağını söylüyor. Black metalin tamamen underground olarak kalmasını istiyor diye düşünüyorum. Obituary grubuna karşı çok büyük bir öfke besliyor. Biz burada en iyi müziği yaparken onlar yaptıkları aptal müzikle en büyük parayı kazanıyorlar diyor.

Tabi röpörtaj çok uzun isteyen olursa tamamını çevirip bir burada yeni bir başlıkta yazabilirim. Bu röpörtajan çıkaracağımız sonuç ise -tabi benim görüşüm- Euronymous un da dediği gibi bu müziği yaratan Venom ve onların başlattığı gibi devam etmeli. Ayrıca sözlerdeki şeytan çoğu grup için simgedir bunu da söylemek istiyorum. Şeytan özgürlüğü ve başkaldırışı simgeliyor. Black metal yapan grupların çoğu bu düşünceyi temsil ediyor. Gerçekten satanist olan ve bu felsefeyi hayatında uygulayan çok az grup var.

Söylemek istediğim son şey ise kraldan çok kralcı olmakla ilgili. Norveç black metaliyle ilgili bir video izledim. Hades grubunun elemanı var bir tane. Adam diyor ki buradaki black metal kitlesi çok fazla değil. Ama yurtdışına bir tura gittiğimiz zaman insanlar inanılmaz ilgi gösteriyorlar. Gördüklerimiz karşısında şaşkına dönüyoruz. Yani Norveçde underground ortamı belli bir çevrede hala devam ediyor bozulmadan diye düşünüyorum. Ayrıca 2.inner circle diye bir olay var ondan da daha sonra bahsedicem gerekirse.
_________________
not everyone understand..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
damnedlord
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 18, 2005
Mesajlar: 416


MesajTarih: Cmt Hzr 02, 2007 9:11 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #83   

evet konu venom dan epeyce uzaklaşmış olsa da forumlarda pek rastlanmayan bir bilgi alış verişi var.

yukarıdaki mesajlarda ''satanik sözlü HER müzik black metaldir'' gibi anlam çıkmış. black metal'in öncelikle bir ideoloji olduğunu, işin çıkış noktasını vs. yukarıda detaylı bir şekilde açıkladık zaten.

şimdi şu tarz bir soru ile karşılaşabiliriz;

''immortal sözlerinden ötürü bm olarak kategorize edilemez ise, cradle of filth vs grupların sözlerini baz alırsak bm olduğunu söyleyebilir miyiz?''

hayır.

''peki bu söylediklerine tezat değil midir?''

yine hayır.

açıklamaları yukarıda var. biri sormadan ben söylemek istedim sadece.

(bu arada cradle sadece akla gelen ilk örnek olduğu için yazdım. ima, kasıt vs yok)
_________________
ibneler sizi
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
DarkEden
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 09, 2006
Mesajlar: 313


MesajTarih: Pzr Hzr 03, 2007 9:01 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #84   

''satanik sözlü HER müzik black metaldir'' derken...

Ostein Aaarseth'in işin ideoloji kısmına..yani tavizsiz bir karşı duruş için liriklerine ne kadar önem ve öncelik verdiğini görüyoruz..fakat saundun bunu destekler şekilde olduğunu tartışmaya gerek yok..mesela narin kulakları üzmemek için klavye kullanma gereği duymamıştır..yada kadife sesli female vokalin verdiği huzur hissine(!)

*bkz. elend örneğine..sözler tamamen satanik ve şeytani..müzik olarakta klasik ve senfonik öğeler, soprana vokal..alakasız ne ararsan var...

son olarak b.m için tanımlama gerekirse''ideoloji sahibi..amacından tavizsiz liriksel bir duruş..yanında sözleri destekler şekilde şekillenmiş kirli müzik saundu diyelim..her ikiside bir bütün yani...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Gate_of_Nanna
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 26, 2007
Mesajlar: 286
Nerden: Istanbul/Beylikdüzü

MesajTarih: Pzr Hzr 03, 2007 11:47 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #85   

Öncelikle şunu soruyum kaç arkadaşımız Black metal harici Dark Ambient ve karanlık enstrümantal parçaları dinliyor gruplarını takip ediyor bilemiyorum.Ben sıkı bir takipçisiyimdir.Black metal in o klasik tabir ettiğimiz pure olarak adlandırdığımız sound u neden tutuyoruz liriklerde anlatılanlara en uygun müzikal tarz olduğu için değilmi? Bazı Ambient parçalar çok daha karanlıktır satanik liriklerde kullanılır peki bu neden Black metal değildir klavye soprano vokal kullanıldığı için mi?.Dark throne da kullanmadı mı soprano..Ya Carpathian forest adamlar saksafon bile kullandı.Elend in son albümündeki female vokal in huzur verdiğini düşünüyormusunuz yoksa deliliğin sınırlarını zorlıyan gariplikte bir vokal mi?Female klavye ve diğer etmenler kullanımına göre çok değişiklik gösterir.Bazısı darkeden arkadşımın dediği gibi huzur verir bir başkası farklı hisler.İnanın bayan vokal de oldukça korkutucu kullanılabilir...

Bir kere daha düşünün
Black metal de tamam klavye kullanımına bende karşıyım fakat Beherit in bu işi bilmediğini düşünenler varmı aranızda adamlar klavye kullanmıştır..Daha sayabiliceğim bir sürü kült kabul ettiğimiz grup var klavye kullanan.Kullanılabilir ama hep söylediğimiz gibi düğün müziği tarzı cradle dimmu gibi değil gerekli yerlerde klavye müthiş etki bırakabilen bir enstrümandır...Bilemiyorum hemfikir olan arkadaşlarım varmı
_________________
And just look at these men: their eye saith it- they know nothing better on earth than to lie with a woman.Filth is at the bottom of their souls; and alas! if their filth hath still spirit in it!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger Facebook Profil
_skinless_
Randomly Raped Rectum


Kayıt: Aug 18, 2005
Mesajlar: 1994
Nerden: Kadıköy

MesajTarih: Pzr Hzr 03, 2007 12:59 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #86   

Gate_of_Nanna demiş ki:
Öncelikle şunu soruyum kaç arkadaşımız Black metal harici Dark Ambient ve karanlık enstrümantal parçaları dinliyor gruplarını takip ediyor bilemiyorum.Ben sıkı bir takipçisiyimdir.Black metal in o klasik tabir ettiğimiz pure olarak adlandırdığımız sound u neden tutuyoruz liriklerde anlatılanlara en uygun müzikal tarz olduğu için değilmi? Bazı Ambient parçalar çok daha karanlıktır satanik liriklerde kullanılır peki bu neden Black metal değildir klavye soprano vokal kullanıldığı için mi?.Dark throne da kullanmadı mı soprano..Ya Carpathian forest adamlar saksafon bile kullandı.Elend in son albümündeki female vokal in huzur verdiğini düşünüyormusunuz yoksa deliliğin sınırlarını zorlıyan gariplikte bir vokal mi?Female klavye ve diğer etmenler kullanımına göre çok değişiklik gösterir.Bazısı darkeden arkadşımın dediği gibi huzur verir bir başkası farklı hisler.İnanın bayan vokal de oldukça korkutucu kullanılabilir...

Bir kere daha düşünün
Black metal de tamam klavye kullanımına bende karşıyım fakat Beherit in bu işi bilmediğini düşünenler varmı aranızda adamlar klavye kullanmıştır..Daha sayabiliceğim bir sürü kült kabul ettiğimiz grup var klavye kullanan.Kullanılabilir ama hep söylediğimiz gibi düğün müziği tarzı cradle dimmu gibi değil gerekli yerlerde klavye müthiş etki bırakabilen bir enstrümandır...Bilemiyorum hemfikir olan arkadaşlarım varmı
onyargılı olmamak lazım dogru demiş. butun tarzlar icin gecerli şimdiki diyecegim.
Hertürlü enstruman kullanılabilir ama!! dogru yerde dogru sarkıda dogru zamanda v.s meseka Avulsed adında bi grup var death metal yapıyolar sapına kadar ama adamlar bir sarkılarında baglama (saz) kullandılar ve o sarkı eşsiz bir sanat eseri olmus kanımca. Yada Caninus adındakı nacizane pitbullgrindcore grubu sarkılarında 2 adet pitbull cinsi kopek kullanıyo Very Happy death black heavy v.s aklıma gelmıyen diger tarzlar hertürlü vokal çeşidi kullanılabilir . onemli olan o ruhu şarkılara yansıtabilmek die dusunurum ben!
_________________
paran varsa range rover paran yoksa game over
http://www.fuckitter.com
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger Myspace Profil
damnedlord
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 18, 2005
Mesajlar: 416


MesajTarih: Pzr Hzr 03, 2007 7:31 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #87   

evet son iki msjdaki örnekler çoğaltılabilir ve doğrudur. zaten bunun aksini söyleyen yorumlar da yapılmadı.

gate of nanna nickine yakışır şekilde beheritden örnek vermiş. zaten beherit gibi bir gruba aksi bir yorum getirmek mümkün değil.

ben şahsen hatun vokal ve klavyeden haz etmem. ama kaliteli yapıldığında ölümcül olabildiğininde farkındayım. tabi klavye düğün salonu modunda olmayacak.

''dınn dınn şimdi kızın teyzesinden bir altın bilezik dınn dınn'' arkadan dani filth çıkar fln:)
_________________
ibneler sizi
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Plehmiska
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 13, 2006
Mesajlar: 48


MesajTarih: Pzr Hzr 03, 2007 9:47 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #88   

Konuyu değişik bir yere çekicem ama piyasa gruplarını sizce kimler yaratıyor? Plak şirketlerimi yoksa grupların kendileri mi? Çok insan biliyorum. Bu laf yayılmadan önce deli gibi dinler "piyasa" lafını duyup aa buna böyle diyorlar biz içlerinde dinleyerek sırıtmayalım diye dinlemezler ve o dak. sonra ver yansın yaparlar demediklerini bırakmazlar o gruba. Bence hiç hoş bir durum değil. Mesela Dİmmu Borgir piyasa grubudur ama 10 senedir dinlerim. Neden iş bu gruplara gelince denmedik laf kalmıyor. Hayret ediyorum. Tamam sizi tatmin etmiyor olabilir size haz vermiyor olabilir. Birde bu grupları dinleyenlere özenti falan diyorlar ve aşşağılayıcı sözler kullanıyorlar bu forumda çok gördüm.Kendileri özenmeden başlamışlar gibi ya çatalla kaşıkla yemek yemek bile şurda özentilikle başlamışken. Bu tutum daha çok BM gruplar için geçerlidir. Şunuda bir açıklığa kavuşturalım.

Bence artık piyasa olmamaya çalışan çok az grup var. Bence bunlar bağlı olduğu şirketlerden kaynaklanıyor. Korkuyorum bir gün gelicek hiç birini dinleyemez hale gelicez. Very Happy

Konu çok farklı bir yere çektim arkadaşlar kusura bakmayın ama Venom içinde böyle diyen vardıı. Yazılarda okmuştm sanırım.Bence bu konu gerçekten bir yere getirilmelii bir açıklık olması lazım insanların bilip bilmeden atıp tutması hoşuma gitmiyor şahsen Smile


Yukarda yazan arkadalaşlarımın hiç birini kast etmiyorum bunu açıklık getiriyim. Black Metal için bu tutum geçerli ve bunu biraz tartışmak gerekli Black metalin isim babasının kurucusunun forumunda diye düşündüm Smile
_________________
DÜşünüyorum öyleyse varım Ah!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
exsaddam
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Apr 18, 2005
Mesajlar: 15385
Nerden: Ankara

MesajTarih: Pzr Hzr 03, 2007 9:54 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #89   

2007 tribute albümü çıktı.16 farklı grup Venom un en bilinen şarkılarını coverlamışlar.evil in leaguge with satan ve countless bathory en başarılıları . tavsiye ederim.
_________________
http://exsaddam.mybrute.com

Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger Myspace Profil Facebook Profil
Manndaudsvinter
BlackMetalist


Kayıt: May 14, 2007
Mesajlar: 266
Nerden: Bergen

MesajTarih: Pzr Hzr 03, 2007 9:55 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #90   

Muhabbet boka sarmış,venom olayını tamamen bitirmişsiniz.Tartışma iyi gidiyorda Venom başlığı pek uygun kaçmıyor,şöyle güzel bir başlık açsanızda millette sebeplense.Bilmeyenler ya da birşeyler öğrenmek isteyenler içinde faideli bilgiler olur belki.
_________________
Senin çıplak cesetin
Güneşin batışı kadar güzel, güneşin ilk ışıklarıyla
Fakat senin soyulmuş, ağarmış kemiklerindi
Benim gerçekten nefesimi kesen
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Gate_of_Nanna
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 26, 2007
Mesajlar: 286
Nerden: Istanbul/Beylikdüzü

MesajTarih: Pzr Hzr 03, 2007 10:08 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #91   

Konunun geldiği yer hoşuma gidiyor..Venom başlığı ile pek tabiyki alakasız oldu mod lardan rica o zaman biz bir başlık açarız bu msjları oraya taşısınlar.Black metal başlığı altındaki saçmasapan bu müziği dinlemiyen,bilgisiz,iki üç cümlelik içi boş yorumlar ve bok atmalardan yoksun bir başlık olur elimde olsa bu tarz yorumlara sataşmalarda izin vermem ama yapıcak birşey yok.Burayı trend yapan büyük bir etmende forumlarında alakasız işlere imza atılmasıdır..Black metal ile alakalı kimse olmadığında acayip acayip her türlü işe izin veriliyor.Ve ayrıca metal tr gibi trendin dibine vurduğu söylenen bir yerde nasıl Black metal yorumları yapılabildiğine herkes birkaç kat şaşırıyor,yadırgıyanlarda baya fazla(çok da şeyimdeydi) burda aslen metaltr mekanda olsa burayı değil şu değerli yorumları yapan her arkadaşım kendini temsil ediyor bunuda belirtmek isterim..

Özentilik konusundada fikirlerim şöyle
Herkes özenerek başlar ama özentilik farklı birşeydir.Hepimiz birilerinden,bir yerden duyduk hoşumuza gitti kendimize uygun bulduk ve başladık..Birileri 'Özenerek başlar fakat bir süre sonra özenme etkileşim kategorisine girer özentilğe gelmeden bundan sayrılarak gidersin'.Birileri 'Özenir dinler kendini aşamaz ve devam eder'.Cradle ve Dimmu örneğindede böyle hepimiz bir yerlerinden dinlemişiszdir bu grupları bende 98 e kadar Cradle dinledim ve Mayhem in bahsının daha az edilip Black metal ciyim diyenlerin alayının cradle of filth dinlediği zamanları bilirim çünkü bu herifler kaliteli işler yapıyordu varsa melodik black metal adı altında ve Dimmu Borgir ı Enthrone darkness albümünü dinledim sonraları..Ne zaman saçmalamaya başladıklarını düşündüm bıraktım gitti ve her Black metal i bilende bunu yaptı.Bu adamlar Black metal üzerinden parayı vurup alakasız işler yaptılar.Grupları piyasa yapan hem kendi tavırlarıdır hemde şirketlerdir..

Şirketlerin birçok dayatmaları oluyor gruplar bunu kabul eder yada etmez kendi insiyatifleri buna izin vermemeleri gerekir ama büyük label lar gruplarının çok satmaları ve kendilerine kazandırmalarını istiycektir şüphesiz ve hertürlü merchandise a başvurucaklardır reklam olsun tv olsun Bunları istemiyen gruplar Black metal yapıyoruz kardeşim popüler kültür müziği değil pazarlama ile tv lerde para karşılığı dönen klipller ile bu müziğin ne işi olur der çeker giderler.Demiyenlerde piyasaya dimmu borgir don u cradle of fitlh şortu çıkarır.İşte Black metal dinliyenlerin tepkisi bir nevi bunadır.Bu gruplar kendi istekleri ile müziklerini daha fazla satmak ve kitlelere hitap etmek için yozlaştırmış bu hale getirmişler ve bu hale gelmişlerdir.İstemezlerse bunu yapmak zorunda değillerdi kimse onları silah zoruyla bu şirketlerin bünyesine katmadı teklifler cazip geldi ve onların bünyesine katıldılar..Dark throne a norveç grammy ödülleri teklifi geldiğinde 'Black metal i şov için yapmıyoruz' diyip siktir ediverdi ödül teklifini.Pek takip etmedim fakat duyduğum kadarıyla aynı ödülü Dimmu borgir almış.Bilen arkadaşlar doğrulasın yada yalanlasın ve eğer doğruysa herhalde özetliycektir bu örneğim olayı.
_________________
And just look at these men: their eye saith it- they know nothing better on earth than to lie with a woman.Filth is at the bottom of their souls; and alas! if their filth hath still spirit in it!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger Facebook Profil
eczema
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Feb 27, 2007
Mesajlar: 78
Nerden: Ankara

MesajTarih: Pzr Hzr 03, 2007 10:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #92   

gruplar underground havasında çıkıyorlar ilk zamanlar piyasaya. amacımız sadece black metal yapmak başka birşey değil diyorlar.

eğer biraz başarılı olurlarsa teklifler geliyor büyük şirketlerden. adamlar ne kadar idealist olurlarsa olsunlar bir tomar para önlerine yığılınca hemen kaptırıyorlar kendilerini paranın cazibesine. ayıplancak birşey değil bence. çoğu kişi aynı şeyi yapar çünkü para etrafında dönüyor bütün dünya. herkes daha rahat bir hayat yaşamak istiyor.

neyse konuya dönelim. tepkisini koyabilen çok az oluşum var. bir tanesi topicte başlığı açılan Les Légions Noires. bu adamlar albümleri sadece kendi topluluklarındaki adamlara veriyorlar. kesinlikle dışarıya satış yok. sadece yaptıkları müzikle ilgileniyorlar. bir de aaaarrghh grubu var bu şekilde takılan. onların amacı da sadece black metal yapmak gördüğüm kadarıyla. reklam olaylarından şundan bundan uzak duruyorlar.

özentilik mevzusuna gelince ise. bu tarz metal müzikle ilgili gördüğüm her forumda sitede klasik birkaç kalıp laf var. hatta bir arkadaşım burada yanlış anladı beni. bunlar nedir söyleyeyim

dimmu cradle black metal yapmıyor dinleyenler özenti
metalcore punk dinleyen hede hödö
bir mayhem vardı 83-93 euronymousdan sonra bitti

bu daha bu şekilde devam ediyor. anlatmak istediğim olay şudur. bunların bir kısmı doğru şeyler tabi. ama herkes aynı şeyi tekrarlıyor. bir mayhem topici açılıyor herkes aynı cümleleri yazıyor. herkes "ya ben de birşeyler biliyorum" demeye getiriyor. herkes kendini göstermeye çalışıyor. bir kişi tutsa rotting christ death metal yapıyor bence dese biliyorum ki 30 tane cevap gelicek aşağılamak amacıyla. vay sen nasıl böyle dersin grup kurulduğundan beri black yapıyor şöyledir böyledir hede hödö.

önce bunları aşmak lazım. birşeyler bildiğini kanıtlamaktan ziyade bildiklerini paylaşmak daha önemli. başkalarını ezmeden saygı göstererek. insanlar yanlış ya da eksik şeyler bilebilir hemen üstüne gitmemek lazım. adamla uğraşmadan laf atmadan bildiğin doğruyu paylaşmak zor birşey değil. hepimiz insanız aynı müziği dinliyoruz şurda maksat muhabbet etmek, sevdiğimiz birşeylerle ilgilenmek takılmak eğlenmek.

acı olan da şu ki belki herkes okuyacak bu dediğimi ama %90 uygulamayacak. çünkü ters giden insanlar her zaman daha çok dikkat çekiyor...
_________________
not everyone understand..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
damnedlord
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 18, 2005
Mesajlar: 416


MesajTarih: Pts Hzr 04, 2007 12:42 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #93   

ayrıca nice güzelim bm başlıkları vardı. hepsi birkaç kendini bilmez yüzünden ya kapandı yada millette yazma isteği kalmadı. tabi yeni başlıklara hayır demeyiz o ayrı Smile
_________________
ibneler sizi
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Plehmiska
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 13, 2006
Mesajlar: 48


MesajTarih: Pts Hzr 04, 2007 2:22 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #94   

damnedlord demiş ki:
ayrıca nice güzelim bm başlıkları vardı. hepsi birkaç kendini bilmez yüzünden ya kapandı yada millette yazma isteği kalmadı. tabi yeni başlıklara hayır demeyiz o ayrı Smile



bence burda tartışması daha zevkli :DEn azından konuşan insanlar yapıcı oluyor. Black Metal diye parlyan bir başlıkta elbet insanlrın sinirlerini bozucak tipler çıkıcktır.Böylesi daha iyi bence.Smile Fakat olurda açarız yaparız derseniz onada hayır demem Smile Düzeylii tartışmaya her yerde Tamam derim Smile
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
clandestine
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 21, 2007
Mesajlar: 306
Nerden: ankara

MesajTarih: Cum Hzr 22, 2007 6:11 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #95   

extreme metalin başlangıcı 1981 welcome to hellle metale yeni bir boyut kazandırdılar
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
blackwim
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 07, 2006
Mesajlar: 20
Nerden: ankara

MesajTarih: Cmt Hzr 30, 2007 3:45 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #96   

venom un soundu thrash tir.sözlerindede kendilerini kastetmişlerdir zaten mesela şeytan diyerek kendilerini kastetmişlerdir.bence bilek metalinin değil extreme metalin başlangıcıdır.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
kurtlubeyin
7/24CİNNET


Kayıt: Apr 09, 2005
Mesajlar: 376
Nerden: Gorekoy

MesajTarih: Cum Tem 20, 2007 6:17 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #97   

pure_Hatred demiş ki:
süper grup ama son albümle biraz red hot chili peppers tan etkilenmişler olsun bu haliyle bile severim....
merak ediyorum gerçekden hiç venom dinledin mi?fuck off
_________________
At War With Grindcore !
Gagana/Shıt: Hyper Sıck Vıolent Gore/Noıse Project By:Kurtlubeyın
http://www.strasbourgcurieux.com/fourrure/
Forever fuckıng underground!
Antı-Homoseksual sound ..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et AIM Adresi
blackwim
Geçerken Uğrayan
Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 07, 2006
Mesajlar: 20
Nerden: ankara

MesajTarih: Cum Tem 20, 2007 6:27 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #98   

kurtlubeyin demiş ki:
pure_Hatred demiş ki:
süper grup ama son albümle biraz red hot chili peppers tan etkilenmişler olsun bu haliyle bile severim....
merak ediyorum gerçekden hiç venom dinledin mi?fuck off

hahaha cidden arkadaş ne saçmalamışsın sen öyle? Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
desiderius
Kataklysm


Kayıt: Aug 29, 2005
Mesajlar: 1128
Nerden: ankara - eskişehir

MesajTarih: Cum Tem 20, 2007 7:26 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #99   

pure_Hatred demiş ki:
süper grup ama son albümle biraz red hot chili peppers tan etkilenmişler olsun bu haliyle bile severim....

Very Happy bence kafa buluyor, gercek olamaz!!
_________________
Disconnectus Erectus
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
ironic
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Jun 06, 2005
Mesajlar: 1737
Nerden: Twitland

MesajTarih: Cmt Tem 21, 2007 6:03 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #100   

inventor of black metal denmiş olduğu halde türk metalcisine bu açıklama yetmeyip her yerde black mi thrash mi yok speed mi diye gereksiz tartışmalara girilen black metalin isim babaları sorun şu ki black metal yapmıyorlar.
_________________
rêve en noir et blanc ..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Metal Grupları Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sonraki
5. sayfa (Toplam 9 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 0.82 Saniye
Untitled Document