| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Corpse Gutter Ballet

Kayıt: Oct 01, 2005 Mesajlar: 6193
|
Tarih: Cum Hzr 08, 2007 10:06 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #41 |
|
| AbeL demiş ki: |
| Corpse demiş ki: |
| Tezeklisi varmıs sanırım.Abel sana inat bulucam o nargileyi.ömsaöçmdsaö |
Rüyalar aleminde yaşıyorsun korps Bulursan da kabusa döner zaten o rüyan direk msdfklsdf |
Rüya kalmadı Elif'i versek aksjdasjdas _________________ Ömrümde tek bir zevkim var,boks. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
AbeL Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 30, 2005 Mesajlar: 583
|
Tarih: Cum Hzr 08, 2007 10:08 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #42 |
|
| Corpse demiş ki: |
| AbeL demiş ki: |
| Corpse demiş ki: |
| Tezeklisi varmıs sanırım.Abel sana inat bulucam o nargileyi.ömsaöçmdsaö |
Rüyalar aleminde yaşıyorsun korps Bulursan da kabusa döner zaten o rüyan direk msdfklsdf |
Rüya kalmadı Elif'i versek aksjdasjdas |
Olabilir, neden olmasın  _________________ Yaşam yok, Işık yok, Aşk yok, Düşüşümdür karanlığa varolan tek gerçek |
|
| Başa dön |
|
 |
Ruben M.T.D.

Kayıt: Feb 23, 2007 Mesajlar: 563 Nerden: PostMortalCoprophagia
|
Tarih: Cmt Hzr 09, 2007 3:39 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #43 |
|
| Corpse demiş ki: |
| AbeL demiş ki: |
| Corpse demiş ki: |
| Tezeklisi varmıs sanırım.Abel sana inat bulucam o nargileyi.ömsaöçmdsaö |
Rüyalar aleminde yaşıyorsun korps Bulursan da kabusa döner zaten o rüyan direk msdfklsdf |
Rüya kalmadı Elif'i versek aksjdasjdas |
Elif tecavuze ugrarsa Ruya'larin kabusa doner.
bunun uzerine soguk Su yada elmali nargile takilirsin
elmali guzel. |
|
| Başa dön |
|
 |
Corpse Gutter Ballet

Kayıt: Oct 01, 2005 Mesajlar: 6193
|
Tarih: Cmt Hzr 23, 2007 10:14 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #44 |
|
Sen ustune alınma yahu olesine bi geyik gecti:P _________________ Ömrümde tek bir zevkim var,boks. |
|
| Başa dön |
|
 |
shadow_422 Veled-i METAL


Kayıt: Mar 02, 2007 Mesajlar: 181 Nerden: aynaya bak yeter.!!
|
Tarih: Pzr Hzr 24, 2007 12:14 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #45 |
|
nargile çilekli olcak azında tatbırakck o benm çk hoşuma gidyo sevgilim sigara içme nargile iç der çabuk ölmemimi istyoo yoksa azımın kokmasını mı istmyoo..ANNAMADIM _________________ GodOnlyJudgesMe |
|
| Başa dön |
|
 |
shadow_422 Veled-i METAL


Kayıt: Mar 02, 2007 Mesajlar: 181 Nerden: aynaya bak yeter.!!
|
Tarih: Pzr Hzr 24, 2007 12:15 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #46 |
|
nargile çilekli olcak azında tatbırakck o benm çk hoşuma gidyo sevgilim sigara içme nargile iç der çabuk ölmemimi istyoo yoksa azımın kokmasını mı istmyoo..ANNAMADIM _________________ GodOnlyJudgesMe |
|
| Başa dön |
|
 |
VampiresS Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 18, 2007 Mesajlar: 24
|
Tarih: Pzr Hzr 24, 2007 12:17 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #47 |
|
| shadow_422 demiş ki: |
| nargile çilekli olcak azında tatbırakck o benm çk hoşuma gidyo sevgilim sigara içme nargile iç der çabuk ölmemimi istyoo yoksa azımın kokmasını mı istmyoo..ANNAMADIM |
sigara bağımlılık yapar ama nargileyi arada keyif için içersin.. o yüzden diyordur..nargilenin kokusu da nefisss |
|
| Başa dön |
|
 |
Taniquetil Epitaph

Kayıt: Mar 25, 2007 Mesajlar: 2874
|
Tarih: Pzr Hzr 24, 2007 1:49 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #48 |
|
Bu havada sanmıyorumki nargile kaldırayım o dumanla birlikte ben de havaya karışırım herhalde  _________________ MAKE A CHANGE... KILL YOURSELF! |
|
| Başa dön |
|
 |
ironic Forum Hayvanı


Kayıt: Jun 06, 2005 Mesajlar: 1737 Nerden: Twitland
|
Tarih: Pzr Hzr 24, 2007 2:48 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #49 |
|
hayret hala denemedim  _________________ rêve en noir et blanc .. |
|
| Başa dön |
|
 |
rhag Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 25, 2007 Mesajlar: 10 Nerden: istanbuLL
|
Tarih: Pts Hzr 25, 2007 12:25 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #50 |
|
| yasemin in ustune deismem nargilede |
|
| Başa dön |
|
 |
FallenLeaves Anarchist

Kayıt: Jul 14, 2005 Mesajlar: 2365 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Pts Hzr 25, 2007 4:20 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #51 |
|
walla nargileyi ben hazırladğm surece sorun yok herkesde içebilir nevaleyi sağlam korum bak canım çekti dayımın odasından yurutsemmi.marmarisde yangın falan çıkıor dıorlar ınanmayın nargilemden çıkan dumanlar onlar _________________ www.psyradio.fm |
|
| Başa dön |
|
 |
rhag Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jun 25, 2007 Mesajlar: 10 Nerden: istanbuLL
|
Tarih: Pts Hzr 25, 2007 11:33 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #52 |
|
imp senle nargileye gidelim, fallenleaves olsa oda gelirdi marmarisi yakıo simdi _________________ ya igrencse cennet cehennemden ? |
|
| Başa dön |
|
 |
stayaway Geçerken Uğrayan


Kayıt: May 01, 2007 Mesajlar: 8
|
Tarih: Prş Hzr 28, 2007 11:13 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #53 |
|
elmalısı süper oluoo  |
|
| Başa dön |
|
 |
NeFtiS Düş ve Düşüş

Kayıt: Jun 05, 2006 Mesajlar: 1948 Nerden: elysion
|
Tarih: Prş Hzr 28, 2007 4:02 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #54 |
|
aman ne güzel canım çekti durduk yere.. _________________ Bugüne dek alçalmadım,düşmedim,sarsılmadım. |
|
| Başa dön |
|
 |
_MeT_ ShiniGami

Kayıt: Jul 05, 2005 Mesajlar: 1914 Nerden: Lubnatsİ =)
|
Tarih: Prş Tem 12, 2007 9:26 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #55 |
|
| belzebul demiş ki: |
| Bu sıcakta bana hiçbir gücün içiremeyeceği birşey şuanda... |
dün akşam pöfür pöfür içiyodun =) |
|
| Başa dön |
|
 |
Marv Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 12, 2007 Mesajlar: 7
|
Tarih: Prş Tem 12, 2007 9:38 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #56 |
|
Vanilya Süper oluo valla _________________ Uyaır: Imzaya resim koymak yasaktır. |
|
| Başa dön |
|
 |
_MeT_ ShiniGami

Kayıt: Jul 05, 2005 Mesajlar: 1914 Nerden: Lubnatsİ =)
|
Tarih: Cum Tem 13, 2007 3:31 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #57 |
|
saat 7 di gibi bütün güzelliği bitti ama =) _________________
Kahpe kızı avlamak.. |
|
| Başa dön |
|
 |
slayer_13_375 Veled-i METAL


Kayıt: Jul 13, 2007 Mesajlar: 119 Nerden: edirne
|
Tarih: Cum Tem 13, 2007 3:44 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #58 |
|
nargile bir numara yaaa
nane
elma
ama karşık meyveli pek hoşuma gitmio _________________ SADECE GÜLÜMSE
sesimin çıktığı nefesimin yettiği kadar haykırmak istiyorum yokluğunu boşluğa^^^^^^ |
|
| Başa dön |
|
 |
WATERS Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 16, 2006 Mesajlar: 464 Nerden: Bursa
|
Tarih: Sal Tem 17, 2007 1:31 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #59 |
|
cappuchinolusu müthiş bir keyf
herkes tatsın _________________ Nefrete sevgiden daha çok güvenirim, Çünkü nefretin sahtesi olmaz!!!!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
violate Forum Hayvanı


Kayıt: Feb 22, 2006 Mesajlar: 2435 Nerden: istanbu/ziverbeyy
|
Tarih: Sal Tem 17, 2007 3:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #60 |
|
Şimdi istedigim kadar içime çekeyim yada çekmeyim bilemiyorum ama duman cıkmıyor ! nadir olarak ole buluta benzer cıkardım ama sigaradan bile daha cok duman cıkıor be bundan cıkaramıorm bi beceriksizligim var _________________ Şehr-i Harabe |
|
| Başa dön |
|
 |
|