| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
high Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 30, 2005 Mesajlar: 383 Nerden: kimsenin gelmedigi yer
|
Tarih: Sal Nis 05, 2005 9:11 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #121 |
|
| kurbaga demiş ki: |
yaw 2 farklı müziğin karışımı olan bişiden nasıl zevk alıyorsunuz? hemde o 2 müzik türü tamamen farklıysa....
dream theatre sepultura |
okadar deil rapçilerde bizim gibi bazı şeylerden nefret edior beraber bütünleşmesi ii birsey bence ama tarzına saygı duyarım |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
WebMessiah Veled-i METAL


Kayıt: Mar 31, 2005 Mesajlar: 182
|
Tarih: Sal Nis 05, 2005 5:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #122 |
|
Type O Negative, Obituary. _________________ get closer to see the light in my eyes. |
|
| Başa dön |
|
 |
hedon1985 Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 28, 2005 Mesajlar: 371 Nerden: ızmıt
|
Tarih: Çrş Nis 06, 2005 2:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #123 |
|
sepultura ya bi türlü sevemedim solistini _________________ woe to him whose heart is filled with bitter rue and who drowns in grief.... |
|
| Başa dön |
|
 |
Karadul Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 1408 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Çrş Nis 06, 2005 4:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #124 |
|
Arch Enemy, Bloodbath, Lacuna Coil, Metallica
hiçbirini de sevmek için çabalamadım ayrıca _________________ -Bütün Kadınlar Şeytandır- |
|
| Başa dön |
|
 |
songsofdarkness Empyrium Fan

Kayıt: Dec 15, 2004 Mesajlar: 1389 Nerden: istanbul
|
Tarih: Prş Nis 07, 2005 6:52 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #125 |
|
METALLİCA!! NEFRET ETMEM AMA SEVMEMDE!!!
therion aynı şekilde... _________________ Bütün gerçek fanları bir gün tekrar Empyriumun doğacağına inanıyor ve Empyriumu halen kalplerinde yaşatmaktadırlar.
İŞTE ANLATMAK İSTENİLEN TAM OLARAK BUYDU... |
|
| Başa dön |
|
 |
vader_em_all Sebil-i Sübyan


Kayıt: Mar 20, 2005 Mesajlar: 59
|
Tarih: Cum Nis 08, 2005 2:48 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #126 |
|
| VentoR demiş ki: |
| vader_em_all demiş ki: |
ya bide metallica'ya karşı neden bu kadar nefret besliyosunuz hiç anlamıyorum!!!!! |
sen bilmiyosun kardeş yeni trend o.metallicaya ne kadar bo atarsan o kadar aşmış oluyosun öğren bunları...  |
benim zaten yeni metallica'yla işim yok.düşüncelerinize saygı gösteriyorum.tabi artık adamların zamanı geçmiş daha albüm yaparlar mı bilmem?
her neyse benim aklıma bide THE OFFSPRING geldi gıcık oluyorm ya onlara dediğiniz gibi papa roach abuk sabuk amerikan punk grupları
isime de bak papa 2.jean paul gibi |
|
| Başa dön |
|
 |
vader_em_all Sebil-i Sübyan


Kayıt: Mar 20, 2005 Mesajlar: 59
|
Tarih: Cum Nis 08, 2005 2:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #127 |
|
| bu arada söylemeden geçemicem en üstteki WEBMESSIAH avatarınadki vader kapağı ne süper ya yeni albümü almak lazım güzel şarkılar var |
|
| Başa dön |
|
 |
devilin Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 454
|
Tarih: Cum Nis 08, 2005 3:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #128 |
|
Dark Tranquility!! sevdiğim parçaları war ama bi türlü gruba ısınamadım.. sanırım ilk başta bi önyargıyla dinlemiştim.. _________________ Ãmza:
Bu gönderdiðiniz mesajlara eklenebilecek bir yazý bloðudur. 600 karakterlik bir limit vardýr |
|
| Başa dön |
|
 |
Legion swampchiLd

Kayıt: Oct 20, 2004 Mesajlar: 928
|
Tarih: Cum Nis 08, 2005 3:41 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #129 |
|
| bende vokaline ısınamadım zaten bence vokal kötü olunca grubun tadı çıkmıo yani.. |
|
| Başa dön |
|
 |
devilin Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 18, 2005 Mesajlar: 454
|
Tarih: Cum Nis 08, 2005 3:53 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #130 |
|
+1 adam bence tonu tutturamıyo oraya ben lazımım _________________ Ãmza:
Bu gönderdiðiniz mesajlara eklenebilecek bir yazý bloðudur. 600 karakterlik bir limit vardýr |
|
| Başa dön |
|
 |
zeri Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 14, 2005 Mesajlar: 4
|
Tarih: Pzr Nis 10, 2005 12:20 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #131 |
|
nirvana. korn _________________ I, cry, when angels deserve to die |
|
| Başa dön |
|
 |
swamped Geçerken Uğrayan


Kayıt: Dec 08, 2004 Mesajlar: 0
|
Tarih: Pts Nis 11, 2005 10:34 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #132 |
|
duman,haluk levent,limp bizkit,children of bodom,after forever,slayer _________________ www.womenrockers.com |
|
| Başa dön |
|
 |
Kuisatz Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 01, 2004 Mesajlar: 16
|
Tarih: Çrş Nis 13, 2005 3:36 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #133 |
|
| Black Sabbath Burzum Dimmu Borgir Cradle Of Filth |
|
| Başa dön |
|
 |
dark_metal Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 07, 2005 Mesajlar: 1
|
Tarih: Çrş Nis 13, 2005 4:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #134 |
|
megadeth
tam bi metallica özentisi:@ |
|
| Başa dön |
|
 |
ilkay Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 13, 2005 Mesajlar: 8
|
Tarih: Çrş Nis 13, 2005 9:40 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #135 |
|
manowar iron maiden blind guardian (ve benzerleri) gider bu böyle _________________ Se cagare e carta non cé pulire culo a peccorina con sassi
www.theamencorner.com (yakýnda) |
|
| Başa dön |
|
 |
high Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 30, 2005 Mesajlar: 383 Nerden: kimsenin gelmedigi yer
|
Tarih: Prş Nis 14, 2005 6:47 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #136 |
|
| gameover demiş ki: |
| gameover demiş ki: |
| bazı death ve black dinleyen arkadaşlar iron maiden,metallica gibi gruplardan da aynı verimi bekledikleri için bu grupları sevmiyo olabilirler.ama o zaman elmayla armutu kıyaslamak gibi absürd durumlar oluşuyo.heavy metalden,thrash metalden black ve death havası umamazsın.bunun tersi olan durum içinde aynı şey sözkonusu. |
+1 bu gece kendime müthiş katılyorum arkadaşlar:) |
bende sana katılıyorum:) _________________ Kronik.. |
|
| Başa dön |
|
 |
EYEMAX Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 15, 2005 Mesajlar: 439 Nerden: Şeytanın yanından...
|
Tarih: Prş Nis 14, 2005 3:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #137 |
|
bunları saysam mısralar! almaz ama en sevmediğim grublar! haluk levent limp the rasmus!system of a down ! ve METALLİCA! biliyorum yine laflar gelecek ama evet!ama sadece bunu söylüyorm metallicanın ilk albümlerini çok sevdim!ama sonra nedense beyenmemeye başladım! _________________ Do You Dream OF mE?? |
|
| Başa dön |
|
 |
Deathspell Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 17, 2004 Mesajlar: 39 Nerden: Oslo
|
Tarih: Cmt Nis 23, 2005 4:46 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #138 |
|
| ZaeL demiş ki: |
| bigcrazyson demiş ki: |
bana gereksiz gelenler rapcore gurupları
linkin zark
limpipizkiti
papiröch
gibi iğrenç şeyler |
+1 bide marduk |
marduk değdirsin sana |
|
| Başa dön |
|
 |
Deathspell Geçerken Uğrayan


Kayıt: Oct 17, 2004 Mesajlar: 39 Nerden: Oslo
|
Tarih: Cmt Nis 23, 2005 4:48 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #139 |
|
Cradle of filth e basiim zahzahza _________________ Pa de mosegrodde steiner de seg viser. Nar nattemorket har senket seg over. Endelost...du kan hore!!! |
|
| Başa dön |
|
 |
Kataklysm desiderius

Kayıt: Apr 12, 2005 Mesajlar: 4091 Nerden: Gobi Çölü
|
Tarih: Cmt Nis 23, 2005 4:56 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #140 |
|
evet Cradle of filth sonra 1349--Burzum-Catamenia
Elvira Madigan (boöoöoögg)--Limbonic Art-- Ulver
vs.. vs.. ohhoo cok var _________________ http://www.huunhuurtu.com/ |
|
| Başa dön |
|
 |
|