| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
arkane Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 12, 2007 Mesajlar: 249 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Pzr Ekm 28, 2007 5:58 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #101 |
|
ögretmenler tuvaletinde kızarkadaşımla öpüştügüm günü
hiç unutmuyorum. |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
radser Laneth Lucifer

Kayıt: Feb 03, 2006 Mesajlar: 678 Nerden: Sakarya
|
Tarih: Pzr Ekm 28, 2007 6:23 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #102 |
|
| SamaLith demiş ki: |
| ilkokul 4 te yeni bir eleman geldi sınıfa ... adamı 2 sene boyunca bütün sınıf ve okuldaki bütün öğretmenler Emrullah diye tanıdı .. ama ilkokulun bitmesine 1-2 hafta kala adamın adının rıza olduğunu öğrendik.. herkes şokta tabi... |
nasıl yani? :S |
|
| Başa dön |
|
 |
DARKbaby Zehirli Sarmaşık

Kayıt: Sep 01, 2007 Mesajlar: 1255 Nerden: cehennemin dibinden
|
Tarih: Pzr Ekm 28, 2007 6:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #103 |
|
lise yıllarımda çok sert bir müdürümüz vardı,bir cuma yakın arkadaşımla okulu kırmaya karar verdik.işte haftanın son günü gitmeyelim dedik.ama okul bahçesinde konuşuyoduk bunları,daha sonra çıktık okuldan.biraz gittik müdürü gördük okula gidiyordu hemen yönümüzü değiştirdik ama oda bizi gördü ve peşimizden gelmeye başladı.durun kızlar dedi bizde aptal gibi heyecandan olsa gerek kaçtık,ne yapacağımızı bilemedik ve koşmaya başladık.neyse okulun çevrelerindeki bir apartmanın merdivenlerine seklandık.bu arada müdür konuşmaya yapıyordu her cuma yaptığı gibi.hoparlörden sesi yankılanıyodu.
- az önce 2 kız öğrenci gördüm,çağırdım kaçtılar.ikisi de sarı, sanki ben onları bulamıyacakmıyım,bütün sınıfları aramıcakmıyım... falan filan.ama nasıl korkudan titriyoruz anlatamam
pazartesi okula gittiğimizde korktuğumuz başımıza geldi.meğer müdür bu olayı unutamamış dediği gibi sınıf sınıf bizi arıyodu ve bizim sınıfa daldı. bize doğru döndü siz ikiniz odama gelin.hapı yuttuk dedik ve odasına girdik.niye kaçtınız dedi.bende regl olmuştum,utandım söylemeye dedim oyüzden kaçmak zorunda kaldık dedim.oda utanma her kızın başına gelir demişti.disiplinden sıyırmıştım ama arkadaşımın dilinden kurtulamamıştım.ne rezillikti ya.  _________________ Smashing your face
Crushing your race
Christraping black metal to satan gives praise |
|
| Başa dön |
|
 |
Coriolis Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 25, 2007 Mesajlar: 436
|
Tarih: Pzr Ekm 28, 2007 7:09 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #104 |
|
| Minerva demiş ki: |
| umutsuzwaka demiş ki: |
asiye hocayla olan diyaloglarımız anlat anlat neyse allaha şükür kurtuldummm ! o kadın neydi öle bee |
hiştt sen hangi okul mezunusun bizim asiye olmasın o asiye  |
Burdan devam ediyorum artık umutsuzwaka:coriolis Neyse.Ya kadın tarihimize giriodu işte benide hic bi derse almıodu falan.Sizin asiye mi bilemicem ama nemrut bi kadındı onu biliyorum Bugunde gördum insanın sevmediği insan karsına cıkarmıs Bende az degildim ama neyse.Artık gecti bitti. |
|
| Başa dön |
|
 |
ShadoWMessiaH Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 31, 2007 Mesajlar: 878 Nerden: İzmir
|
Tarih: Pzr Ekm 28, 2007 7:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #105 |
|
Okuldaki maximum (raporlu+raporsuz) devamsızlığa 0.5 günle yaklaştığımı hatırlıyorum  _________________ [?/!]Gøđ AllяεäđΨ ¢uяsêď Mє!...[?/!]
|
|
| Başa dön |
|
 |
Coriolis Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 25, 2007 Mesajlar: 436
|
Tarih: Pzr Ekm 28, 2007 7:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #106 |
|
Bu okul anım degil dershane anım ama olsun bu baslık altında yer alır herhalde.Neyse olaya geciyim.Bi kız vardı iste arkadasımda buna kıl illa dövucek git konus diyo bisey yap diyo ben orda dalıcam falan bizde bunu yaptık ordan baya bi olaylar gelişti bunlar sac bas bi dalıştı yarab o neydi tekme tokatada döndu bizde bu kadar beklemioduk cok feci oldular ayırmaya falan calıs bunlar yapısmıslar ayrılmaz.Bazıları camdan izlio yoldakiler artık diyolar yapmayın evladım ayıp bizde ordan el kol sacma salak ayırmaya calısıoruz ama nerdee..Neyse dershane yöneticileri polis falan cagırmıs nerden nereye m.k Sonra bizimde bi kaçışımız var ama görmeniz lazım haha Polis falan cagırıldı diyince akan sular durdu. |
|
| Başa dön |
|
 |
Coriolis Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 25, 2007 Mesajlar: 436
|
Tarih: Pzr Ekm 28, 2007 7:22 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #107 |
|
| Anathema_nettin_bana demiş ki: |
hiç unutulurmu
Her tenefüs arkadaşımla bahçeye ilk kim çıkıcak diye koşuşturuyoduk korodorlarda.Bi gün yine koışarken elim yanlışlıkla bi kızın eteğiin altından tam dötüne isabet etti
Sonra kız tabi lisede ben ortaokuldayım.Kaltak tuttu kulağımdan müdür yardımcısına götürmeye kalkıştı ben de abla falan dedim vazgeçti sonra.Ulan bide çirkin bi kızdı ki.Şans olsa zaten  |
Bu tarz bi olay benimde basıma geldi.Önumde bi cocuk vardı neyse bizde cıkıyoruz merdivenleri ben böyle el kol bisey anlatıyodum.Bi anda cocugun götu elimle buluştu Nasıl oldugunuda anlayamadım cocuk bi arkasını döndu ikimizde böyle saf saf bakıyoruz ben bi gülmeye basladım cocukta kızardı falan.Cocuk icinden kim bilir neler gecirmistir. |
|
| Başa dön |
|
 |
seboistim_35 Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 13, 2007 Mesajlar: 94
|
Tarih: Pzr Ekm 28, 2007 7:51 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #108 |
|
lise1 deyim okulda sesim çıkmıyo tabımadığım tonla insan neyse öle böyle tanıştık kızın biri beni sivilde görmüş üstümdekilerle basladı alay etmeye bende gayet relax bi şekilde kızın yanına gittim baslamışım dövmeye tekme tokat allah ne verdiyse sınıftakiler ayırmış farkında değilim bi baktım elimde ayakkabım varr kızın üstü bası 37 numara konverse izi dedim tamam sen de benden oldun artık sonra kız en son zırlıyodu ertesi gün ve diğer günler kız peşimde pervane oldu diğer diklenenler de tırsmıs ağa oldum wallaa _________________ kimi zevk peşinde kimi sefa içinde ahmaklar bilmezler azrail hepimizin peşinde |
|
| Başa dön |
|
 |
bindokuzyuz84 Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 12, 2006 Mesajlar: 3046 Nerden: anKARA
|
Tarih: Pts Ekm 29, 2007 3:06 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #109 |
|
viski şişesini açık artırmayla satmaya qetirdiğimiz qün okulda arama yapılması..
hani kaybetmek için şişeyi düz konuma qetirip oturmak istediğiniz bi andır işte bu an
ben tabi direk;
"hocam buyrun aramaya qerek yk çantamı.ben siqaramı veririm delikanlı qibi" diye yırttığım qün hocanın qözünde mert, sınıfın qözünde de 3 kağıtçı seçilmiştik heyyyt bee _________________ ..Notalarına yaklaş aşkın ! |
|
| Başa dön |
|
 |
radser Laneth Lucifer

Kayıt: Feb 03, 2006 Mesajlar: 678 Nerden: Sakarya
|
Tarih: Pts Ekm 29, 2007 3:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #110 |
|
arkadşı kızlar tuvaletine kitlemiştik oda tuvaletin minicik penceresinden kaçtı manşet gibi _________________ Kendimi başkaları,başkalarını kendim için kurban etmeyeceğime varoluş aşkım üzerine andiçerim...
www.soulflytr.com | Soulfly Türkiye Fan Sitesi |
|
| Başa dön |
|
 |
anguish Hylobatidae

Kayıt: Oct 25, 2007 Mesajlar: 3337 Nerden: miklagard(Bakırköy)
|
Tarih: Pts Ekm 29, 2007 3:39 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #111 |
|
lise 2 deyken wc de bira içiyorduk , tabi herkes o sırada dersteydi neyse içtimiz bira kutularını dekliğe tıkıp sifon çektik..... ve 2 saat sonra bi haber geldi alt kattaki bayan ögretmenler wc si üzerlerine patlamıştı ..ortalık boq götürüyor.....fena bi isabet sayılmazdı. _________________ Ölüm dansı yapan kelebekler gibi, yüzüm hep ışığa doğru... |
|
| Başa dön |
|
 |
Achilleus Horrorpheliac

Kayıt: Aug 06, 2005 Mesajlar: 536 Nerden: BursA IspartA TekirdaĞ
|
Tarih: Pts Ekm 29, 2007 3:46 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #112 |
|
Ben ogün okula gelmemiştim ark dövmişler aradılar beni geldik arklarla beraber sınıftan çıkarıp dövdüydüm çocuğu  |
|
| Başa dön |
|
 |
BoRneo Veled-i METAL


Kayıt: Aug 27, 2007 Mesajlar: 102
|
Tarih: Pts Ksm 26, 2007 7:48 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #113 |
|
| Coriolis demiş ki: |
Bu okul anım degil dershane anım ama olsun bu baslık altında yer alır herhalde.Neyse olaya geciyim.Bi kız vardı iste arkadasımda buna kıl illa dövucek git konus diyo bisey yap diyo ben orda dalıcam falan bizde bunu yaptık ordan baya bi olaylar gelişti bunlar sac bas bi dalıştı yarab o neydi tekme tokatada döndu bizde bu kadar beklemioduk cok feci oldular ayırmaya falan calıs bunlar yapısmıslar ayrılmaz.Bazıları camdan izlio yoldakiler artık diyolar yapmayın evladım ayıp bizde ordan el kol sacma salak ayırmaya calısıoruz ama nerdee..Neyse dershane yöneticileri polis falan cagırmıs nerden nereye m.k Sonra bizimde bi kaçışımız var ama görmeniz lazım haha Polis falan cagırıldı diyince akan sular durdu. |
bu olay hangi olay?bak benim hiç aklıma gelmedi ama yazmış sayılıyım ben dershane diyince hep hocalarla kavga edişim,ayrılıcam bu dersaneden diye bağırışım ve sonra hiç bişey yapamayışım geliyo ama bu hocalara karşı çıkma huyu küçüklükten beri var ilkokuldaykende hep yapardım,sevmediğim hocaları sevmediğimi acayip belli ederdim haha süper  _________________ ağladım insanlara aldırmadan...şimdi dönüp baktığımda şükrediyorum yaptığıma,en azından kendim oldum ya... |
|
| Başa dön |
|
 |
BoRneo Veled-i METAL


Kayıt: Aug 27, 2007 Mesajlar: 102
|
Tarih: Pts Ksm 26, 2007 7:51 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #114 |
|
| Coriolis demiş ki: |
| Minerva demiş ki: |
| umutsuzwaka demiş ki: |
asiye hocayla olan diyaloglarımız anlat anlat neyse allaha şükür kurtuldummm ! o kadın neydi öle bee |
hiştt sen hangi okul mezunusun bizim asiye olmasın o asiye  |
Burdan devam ediyorum artık umutsuzwaka:coriolis Neyse.Ya kadın tarihimize giriodu işte benide hic bi derse almıodu falan.Sizin asiye mi bilemicem ama nemrut bi kadındı onu biliyorum Bugunde gördum insanın sevmediği insan karsına cıkarmıs Bende az degildim ama neyse.Artık gecti bitti. |
okul kardeşi mi çıktınız??  _________________ ağladım insanlara aldırmadan...şimdi dönüp baktığımda şükrediyorum yaptığıma,en azından kendim oldum ya... |
|
| Başa dön |
|
 |
ruhban Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 29, 2005 Mesajlar: 302 Nerden: sakarya
|
Tarih: Sal Ksm 27, 2007 8:19 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #115 |
|
gecen seneydi..günlerden pazar okul tatil tabi..kurs vardı açıktı o yüzden,kimse görmeden yukarı çıktık baya geçti indik aşağıya kimse yok okulda bütün kapıları kilitlemişler.nasıl panik olduk ama okulda kilitli kaldık die ondan sonra kalorifer dairesine indik orda bi kapı vardı açıkmı bi bakalım dedik.baktık açık ordan çıktık..sonra pazartesi okula geldik herkes konuşuo kantin soyulmuş kapıyı açık bırakmışlar falan die allahımm yaa koca kantin resmen bizim yüzümüzden soyuldu:D hiç sesimizi çıkarmadık walla bunu unutmam işte  _________________ Akın var Güneşe akın,Güneşi zaptedeceğiz,Güneşin zaptı yakın..!! |
|
| Başa dön |
|
 |
HyperboreaN Champion of the Darkness

Kayıt: Feb 20, 2007 Mesajlar: 1181 Nerden: Inside of the Darkness...
|
Tarih: Çrş Ksm 28, 2007 1:21 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #116 |
|
En kötü anım ana sınıfında hoca tarafından Altına işettirilmemdi '' Onu tutacaksın,hayır gidemezsin tuvalete!''. Pis karı! sidiklerim döşemeye süzülüncede ''ne yapıyorsun!'' demeye başladı 1 yandan altıma işedim 1 yandanda koştum odanın içinde,tek 1 yere süzülüpte temizlemesi kolay olmasın!...
Lise 1 de ki lise 1 de 3 kez sınıfta kalıp okuldan atıldım
Sebebi dersler değildi...
Dolaylı yoldan devamsızlık ve disiplin suçlarıydı.
Mesela okulu himaye altına almak basit 1 olay değildir ama ben daha 1. seneden hocalar ve hocalar ve öğrenciler arasında fesat çıkartmıştım yalan dolan ve entrikayla... Hoca hocayı sevmiyor,öğrencide hocaları sevmiyordu... Kantinin orda şartel vardı onu bi attırdım koca okulun elektriğini kestim (Sonradan bunu adet haline getirince işin po.u çıktı).tabiki millet elektrik gitti sandı ve 3. dersten,çıkışa kadar ders boş geçti ve koridorlarda dolaşıp Çığlıklar attık (En iyi scream bizimkiydi çünki işi doğayenlerden öğrendik ) Derste hocadan sigara istemiştim ve almıştımda.Bahçeye çıkmak yasaktı ama biz her teneffüs bahçede geniş geniş sigara çevirirdik.Para biriktirir haftada 1 Okulu asar bira ve şarap içerdik çok fazla şişemiz çok olmasına rağmen tadı uzun sürsün diye çevirirdik ve birbirimizle kavga ederdik ''Şişeyi yaladın pislik herif'', ''Sen 2 kere çektin sana yok '' .Sonradan önce ota sonrada kimyasala alıştım burada ama kendi ortamımdan ayrı 1 ortamda okulun kadrolu çakallarıyla...
Okulda hem komünist clanı hemde ''ülkü ocağına'' üyeydim. Bunun bana getirilerini tahmin bile edemezsiniz 2 tarafta beni seviyordu ve ''tam anlamıyla'' beni kendi tarafına çekmek için yarışıyordu.(Üstelik lider seçmek istiyorlardı beni) Sonra kavgalar vardı.Okulu savunmaya giderdik Komünist ve Ülkücüleri aynı çatıda 1 leştirip,Okulu basanların üzerlerine saldırtırdım...her etinlikte parmağım vardı tiyatroda öyle 1 hikaye seçtimki izleyenler kopmuştu ben Rahip olmuştum ve rolü cıvıtıyordum en komik sahneler günah çıkartma ve Kutsama sahneleriydi Zuhahaha '' Seni kutsayacam dön bakalım'' dedim arkadaşımızda şovalye rolündeydi arkasını dönünce cuk oturdu .Sene sonları festival yaparlardı.Rock müzik çalarlardı sahne kurup,her kurulduğunda sahneye koşup,mikrofonu kapar,sözleri brutalla söylerdim. Boş derslerde iyi eğlenirdik...
Son seneki fantezim ise,sınıfları kar maskesiyle basıp mesaj haykırıp kaçmaktı,koridorlarda Çeşitli vokal denemeleri birisi görürse kaç... sonraları herşey üzerime gelmeye başladı çünki okul bitmiyordu ve sona kavuştum...
Çok fazla oldu ama nese anı saymayla bitmezki. _________________ Darkness Always Kill The Light!
Blessed with Blood! |
|
| Başa dön |
|
 |
MoonlanD Ramms+ein Fan

Kayıt: Aug 12, 2006 Mesajlar: 1878
|
Tarih: Çrş Ksm 28, 2007 12:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #117 |
|
Burada anlatirsam baya komik olur  _________________ Düşmandan yüz çevirmek korkaklıktır. Benim ikbalim yücedir. Talihsizlik ise düşmanın nasibidir.. |
|
| Başa dön |
|
 |
Berkan_MFC Höllenwärter

Kayıt: Sep 29, 2007 Mesajlar: 1512 Nerden: Trabzon
|
Tarih: Çrş Ksm 28, 2007 4:07 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #118 |
|
| ebru'nun koridorda herkesin önünde (bazı hocalar da vardı) beni öpmesi.. :s |
|
| Başa dön |
|
 |
IronMaiden666 Fear Of The Dark

Kayıt: Jul 01, 2007 Mesajlar: 813 Nerden: Ankara(Gönül ister İzmir)
|
Tarih: Çrş Ksm 28, 2007 4:19 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #119 |
|
İlkokuldayken arkadaşım beni kızdırmıştı ve onu kovalamaya başladım bu kaçarken okuldan caddeye çıktı ben tam çıkarken önümden uçarak geçti araba çarpmıştı güliyim mi ağlıyım mı bilememiştim o zaman _________________ Dreams They Come And Go , Ever Shall Be So , Nothings Real Until You Feel... |
|
| Başa dön |
|
 |
leshburn Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 05, 2006 Mesajlar: 428 Nerden: Sakarya
|
Tarih: Cum Ksm 30, 2007 1:36 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #120 |
|
| lise 2 idim.. Kantinde arkadasımla oturmus geyik yapıp gülme krizlerine giriyorduk sonra ben kola falan almak için büfeye yanastım arkadasm baktım yarılıyor kendi kendine gülmekten gittim "Noldu olm.?" dedim. O da "Abi surdaki kıza bak salak yaaa" yaptı kız toparlaktı ve beden dersinde yürümeyi ögreniyordu ama ben ona değil yanındaki kıza takılmıstım. Önce ayakkabılarına bakmıstım hasta olmustum ayakkabılarına puan veriyordum kendi kendime ayakkabı 10 puan esofman altı 3 puan üstündeki tshirt 9 puan saclar ahh o saclar ona verebilecek puan yoktu.. Bi anda öle dona kaldım kıza baka kaldm ilk görüşte insanın içi kıpır kıpır olur ya birine asık olursan aynen öyle oldu salak gibi gittim o kıza daha tanımadan konusmadan hiç birşey yapmadan cıkma teklifi ettim kızda hali ile basından savdı arkasından bi de ögrendm kıza nerdeyse 30-40 kişi teklif etmiş bi anda hüsrana ugradm red ettiği cocuklar benden daha yakısıklıydı allah için ama baktım bu böyle olmayacak ne derse konsantre olabiliyorum ne geyik yapabiliyorum kantinde ona kitleniyorum vs dedim en iyisi arkadas olmak eger olacagı varsa öyle olur dedm 4 ay kızı tavlayabilmek kendimi anlatabilmek için ugrastm ve sonunda o mutlu sey oldu kızla cıkmaya basladm 1.5 yıl cıktım okulda herkes bizi konustu cok yakısıyorlar vs die sonra işte cogu erkegin yaptıgı mallıkları yaptım (bütün değil.. Cogu erkek) sonrada kız bırakıp gitti ve nedense hala onun etkisindeyim aradan 2 yıla yakın zaman gecti ve ben hala ona asık gibiyim lise askı unutulur derler ya yalan walla:d benim lisede unutamadıgım cok anı var ama en önemlisi bu o da bu forumda takılıyor artık okur mu bilemem;) |
|
| Başa dön |
|
 |
|