Metal TR.NET METALTR INSTAGRAM    
  Giriş veya Kayıt Ol
Menü
 Site
tree-T.gif Ana Sayfa
 Forum
 Haber Gönder
 Haber Arşivi
tree-T.gif Etkinlik Takvimi
tree-T.gif Site Kadrosu
 Extra
 Hosting
 En İyi 10
 İnteraktif
petitrond.gif Demo & Mp3 Arşivi
petitrond.gif Video İzleme
petitrond.gif Fotoğraf Galerisi
 Destek
 Destekleyenler
 Linkekle
 Bizi Öner!
 
INSTAGRAM
 
İçerik
. Yerli Gruplar
. Yabancı Gruplar
. Biyografiler
. Albümler
. Albüm Kritikleri
. Röportajlar
. Köşe Yazıları
. Köşe Yazıları Arşiv
. Dergiler
. Etkinlikler
· Gitar & TAB
 
Albüm Kritikleri
· KORN - The path of totality
· Hypocrisy-A Taste of Extreme Divinity (2009)
· Cyntia - Endless World (2012)
· Tiamat - The Scarred People
· Moonspell Alpha Noir-Omega White.
· Ghost - Opus Eponymous
· Testament - Dark Roots of Earth
· Lamb of God - Resolution
· Volbeat Live From Beyond Hell/Above Heaven
· Pentagram - MMXII
 
METALTR INSTAGRAM
 
Kısa Haberler

[ Haber Arşivi ]
 
Son 10 Haber
· Moonspell yeni albüm öncesi yeni tekli ‘Cross Your Heart’
[ 0 yorum - 115 okuma ]
· Alter Bridge yeni albüm Scales Are Falling
[ 0 yorum - 981 okuma ]
· Black Veil Brides yeni single'ları ''Certainty''
[ 0 yorum - 663 okuma ]
· Gibson imzalı Tony Iommi belgeseli yayında
[ 0 yorum - 825 okuma ]
· Pentagram’ın bir albümü ilk kez plak formatında çıktı
[ 0 yorum - 1362 okuma ]
· MEGADETH, yeni sinema belgeseli Megadeth: Behind The Mask
[ 0 yorum - 1035 okuma ]
· Brezilyalı gitarist Kiko Loureiro, sinema dünyasına ilk adımını attı
[ 0 yorum - 801 okuma ]
· Poppy yeni şarkısı Guardian’ı paylaştı
[ 0 yorum - 2500 okuma ]
· Whitesnake gitaristi yeni bir şarkı yayınladı 'You Can Give'
[ 0 yorum - 2773 okuma ]
· Avenged Sevenfold yeni şarkısı Magic
[ 0 yorum - 3504 okuma ]

[ Devamı Haberler Bölümünde ]
 
Fotoğraf Galerisi

B Noktası



B Noktası



B Noktası



Heretic Soul @ Waldb ...



Heretic Soul



Heretic Soul



Heretic Soul @ Rock ...



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011



Anoreksi Promo 2011


[ Fotoğraf Galerisi ]
 
Rastgele Biyografi


Obscure
 
MetalTR Arama
 
Üyelik
 
Üye Olun
Kayıp Şifre

Güvenlik Kodu: Güvenlik Kodu
Güvenlik Kodunu Girin:
 
Üyelik:
Bugün: 0
Dün: 0
Bekleyen Üyelik(ler): 0
Toplam Üye: 42,805
En Son Üye: legionsoftheblacklig

Şu An Bağlı:
Misafir(ler): 10,884
Üye(ler): 0
Toplam: 10,884
 
Forumlardan
Last 10 Forum Messages

MOONSPELL yeni albümü Far From God hakkında
Son mesaj atan; KopuK

Kamelot yeni albümü Asylum 2026
Son mesaj atan; KopuK

Can Bonomo
Son mesaj atan; KopuK

Eskiler nerde arkadaşım )
Son mesaj atan; manyamimi

İsa Özkocaman
Son mesaj atan; KopuK

MENTRA
Son mesaj atan; KopuK

Metal müzik grubuna ruhsat kazandırmak için metafizik yöntem
Son mesaj atan; elvistuna

Yeni Evanescence albümü Sanctuary
Son mesaj atan; KopuK

Orbit Culture
Son mesaj atan; blastrula

Faun pagan folk ve Orta Çağ müziği
Son mesaj atan; blastrula


[ Metal TR.NET ]
 
Köşe Yazıları
 
metaltr.net :: Başlığı Görüntüle - unutamadığınız okul anınız nedir?
 
 SSSSSS   AramaArama   Üye ListesiÜye Listesi   Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları Üye ListesiCan Sıkıntısı Giderici!   
 ProfilProfil   Özel mesajlarınızı kontrol etmek için login olunÖzel mesajlarınızı kontrol etmek için login olun     GirişGiriş 
GünlüklerGünlükler    Günlük Kontrol PaneliGünlük Kontrol Paneli    GünlüğümGünlüğüm

unutamadığınız okul anınız nedir?
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Geyik
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
arkane
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Sep 12, 2007
Mesajlar: 249
Nerden: İstanbul

MesajTarih: Pzr Ekm 28, 2007 5:58 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #101   

ögretmenler tuvaletinde kızarkadaşımla öpüştügüm günü
hiç unutmuyorum.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Sponsor Linkler







Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari    Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz !
: #   


Başa dön
radser
Laneth Lucifer


Kayıt: Feb 03, 2006
Mesajlar: 678
Nerden: Sakarya

MesajTarih: Pzr Ekm 28, 2007 6:23 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #102   

SamaLith demiş ki:
ilkokul 4 te yeni bir eleman geldi sınıfa ... adamı 2 sene boyunca bütün sınıf ve okuldaki bütün öğretmenler Emrullah diye tanıdı .. ama ilkokulun bitmesine 1-2 hafta kala adamın adının rıza olduğunu öğrendik.. herkes şokta tabi...



nasıl yani? :S
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
DARKbaby
Zehirli Sarmaşık


Kayıt: Sep 01, 2007
Mesajlar: 1255
Nerden: cehennemin dibinden

MesajTarih: Pzr Ekm 28, 2007 6:25 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #103   

lise yıllarımda çok sert bir müdürümüz vardı,bir cuma yakın arkadaşımla okulu kırmaya karar verdik.işte haftanın son günü gitmeyelim dedik.ama okul bahçesinde konuşuyoduk bunları,daha sonra çıktık okuldan.biraz gittik müdürü gördük okula gidiyordu hemen yönümüzü değiştirdik ama oda bizi gördü ve peşimizden gelmeye başladı.durun kızlar dedi bizde aptal gibi heyecandan olsa gerek kaçtık,ne yapacağımızı bilemedik ve koşmaya başladık.neyse okulun çevrelerindeki bir apartmanın merdivenlerine seklandık.bu arada müdür konuşmaya yapıyordu her cuma yaptığı gibi.hoparlörden sesi yankılanıyodu.

- az önce 2 kız öğrenci gördüm,çağırdım kaçtılar.ikisi de sarı, sanki ben onları bulamıyacakmıyım,bütün sınıfları aramıcakmıyım... falan filan.ama nasıl korkudan titriyoruz anlatamam

pazartesi okula gittiğimizde korktuğumuz başımıza geldi.meğer müdür bu olayı unutamamış dediği gibi sınıf sınıf bizi arıyodu ve bizim sınıfa daldı. bize doğru döndü siz ikiniz odama gelin.hapı yuttuk dedik ve odasına girdik.niye kaçtınız dedi.bende regl olmuştum,utandım söylemeye dedim oyüzden kaçmak zorunda kaldık dedim.oda utanma her kızın başına gelir demişti.disiplinden sıyırmıştım ama arkadaşımın dilinden kurtulamamıştım.ne rezillikti ya. Very Happy
_________________
Smashing your face
Crushing your race
Christraping black metal to satan gives praise
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Coriolis
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 25, 2007
Mesajlar: 436


MesajTarih: Pzr Ekm 28, 2007 7:09 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #104   

Minerva demiş ki:
umutsuzwaka demiş ki:
asiye hocayla olan diyaloglarımız anlat anlat Very Happy neyse allaha şükür kurtuldummm ! o kadın neydi öle bee


hiştt sen hangi okul mezunusun bizim asiye olmasın o asiye Very Happy


Burdan devam ediyorum artık umutsuzwaka:coriolis Very Happy Neyse.Ya kadın tarihimize giriodu işte benide hic bi derse almıodu falan.Sizin asiye mi bilemicem ama nemrut bi kadındı onu biliyorum Bugunde gördum insanın sevmediği insan karsına cıkarmıs Razz Bende az degildim ama neyse.Artık gecti bitti.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
ShadoWMessiaH
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 31, 2007
Mesajlar: 878
Nerden: İzmir

MesajTarih: Pzr Ekm 28, 2007 7:12 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #105   

Okuldaki maximum (raporlu+raporsuz) devamsızlığa 0.5 günle yaklaştığımı hatırlıyorum Smile
_________________
[?/!]Gøđ AllяεäđΨ ¢uяsêď Mє!...[?/!]
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Coriolis
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 25, 2007
Mesajlar: 436


MesajTarih: Pzr Ekm 28, 2007 7:16 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #106   

Bu okul anım degil dershane anım ama olsun bu baslık altında yer alır herhalde.Neyse olaya geciyim.Bi kız vardı iste arkadasımda buna kıl illa dövucek git konus diyo bisey yap diyo ben orda dalıcam falan bizde bunu yaptık ordan baya bi olaylar gelişti bunlar sac bas bi dalıştı yarab o neydi tekme tokatada döndu bizde bu kadar beklemioduk cok feci oldular ayırmaya falan calıs bunlar yapısmıslar ayrılmaz.Bazıları camdan izlio yoldakiler artık diyolar yapmayın evladım ayıp bizde ordan el kol sacma salak ayırmaya calısıoruz ama nerdee..Neyse dershane yöneticileri polis falan cagırmıs nerden nereye m.k Sonra bizimde bi kaçışımız var ama görmeniz lazım haha Very Happy Polis falan cagırıldı diyince akan sular durdu.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
Coriolis
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jul 25, 2007
Mesajlar: 436


MesajTarih: Pzr Ekm 28, 2007 7:22 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #107   

Anathema_nettin_bana demiş ki:
hiç unutulurmu Smile
Her tenefüs arkadaşımla bahçeye ilk kim çıkıcak diye koşuşturuyoduk korodorlarda.Bi gün yine koışarken elim yanlışlıkla bi kızın eteğiin altından tam dötüne isabet etti Razz
Sonra kız tabi lisede ben ortaokuldayım.Kaltak tuttu kulağımdan müdür yardımcısına götürmeye kalkıştı ben de abla falan dedim vazgeçti sonra.Ulan bide çirkin bi kızdı ki.Şans olsa zaten Smile


Bu tarz bi olay benimde basıma geldi.Önumde bi cocuk vardı neyse bizde cıkıyoruz merdivenleri ben böyle el kol bisey anlatıyodum.Bi anda cocugun götu elimle buluştu Very Happy Nasıl oldugunuda anlayamadım cocuk bi arkasını döndu ikimizde böyle saf saf bakıyoruz ben bi gülmeye basladım cocukta kızardı falan.Cocuk icinden kim bilir neler gecirmistir.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
seboistim_35
Sebil-i Sübyan
Sebil-i Sübyan


Kayıt: Sep 13, 2007
Mesajlar: 94


MesajTarih: Pzr Ekm 28, 2007 7:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #108   

lise1 deyim okulda sesim çıkmıyo tabımadığım tonla insan neyse öle böyle tanıştık kızın biri beni sivilde görmüş üstümdekilerle basladı alay etmeye bende gayet relax bi şekilde kızın yanına gittim baslamışım dövmeye tekme tokat allah ne verdiyse sınıftakiler ayırmış farkında değilim bi baktım elimde ayakkabım varr kızın üstü bası 37 numara konverse izi dedim tamam sen de benden oldun artık sonra kız en son zırlıyodu ertesi gün ve diğer günler kız peşimde pervane oldu diğer diklenenler de tırsmıs ağa oldum wallaa
_________________
kimi zevk peşinde kimi sefa içinde ahmaklar bilmezler azrail hepimizin peşinde
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
bindokuzyuz84
Forum Hayvanı
Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 12, 2006
Mesajlar: 3046
Nerden: anKARA

MesajTarih: Pts Ekm 29, 2007 3:06 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #109   

viski şişesini açık artırmayla satmaya qetirdiğimiz qün okulda arama yapılması..
hani kaybetmek için şişeyi düz konuma qetirip oturmak istediğiniz bi andır işte bu an Very Happy

ben tabi direk;
"hocam buyrun aramaya qerek yk çantamı.ben siqaramı veririm delikanlı qibi" diye yırttığım qün hocanın qözünde mert, sınıfın qözünde de 3 kağıtçı seçilmiştik Very Happy heyyyt bee
_________________
..Notalarına yaklaş aşkın !
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder MSN Messenger
radser
Laneth Lucifer


Kayıt: Feb 03, 2006
Mesajlar: 678
Nerden: Sakarya

MesajTarih: Pts Ekm 29, 2007 3:16 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #110   

arkadşı kızlar tuvaletine kitlemiştik oda tuvaletin minicik penceresinden kaçtıVery Happy manşet gibi
_________________
Kendimi başkaları,başkalarını kendim için kurban etmeyeceğime varoluş aşkım üzerine andiçerim...

www.soulflytr.com | Soulfly Türkiye Fan Sitesi
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
anguish
Hylobatidae


Kayıt: Oct 25, 2007
Mesajlar: 3337
Nerden: miklagard(Bakırköy)

MesajTarih: Pts Ekm 29, 2007 3:39 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #111   

lise 2 deyken wc de bira içiyorduk , tabi herkes o sırada dersteydi neyse içtimiz bira kutularını dekliğe tıkıp sifon çektik..... ve 2 saat sonra bi haber geldi alt kattaki bayan ögretmenler wc si üzerlerine patlamıştı ..ortalık boq götürüyor.....fena bi isabet sayılmazdı.
_________________
Ölüm dansı yapan kelebekler gibi, yüzüm hep ışığa doğru...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Facebook Profil
Achilleus
Horrorpheliac


Kayıt: Aug 06, 2005
Mesajlar: 536
Nerden: BursA IspartA TekirdaĞ

MesajTarih: Pts Ekm 29, 2007 3:46 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #112   

Ben ogün okula gelmemiştim ark dövmişler aradılar beni geldik arklarla beraber sınıftan çıkarıp dövdüydüm çocuğu Very Happy
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et AIM Adresi Yahoo Messenger MSN Messenger
BoRneo
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Aug 27, 2007
Mesajlar: 102


MesajTarih: Pts Ksm 26, 2007 7:48 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #113   

Coriolis demiş ki:
Bu okul anım degil dershane anım ama olsun bu baslık altında yer alır herhalde.Neyse olaya geciyim.Bi kız vardı iste arkadasımda buna kıl illa dövucek git konus diyo bisey yap diyo ben orda dalıcam falan bizde bunu yaptık ordan baya bi olaylar gelişti bunlar sac bas bi dalıştı yarab o neydi tekme tokatada döndu bizde bu kadar beklemioduk cok feci oldular ayırmaya falan calıs bunlar yapısmıslar ayrılmaz.Bazıları camdan izlio yoldakiler artık diyolar yapmayın evladım ayıp bizde ordan el kol sacma salak ayırmaya calısıoruz ama nerdee..Neyse dershane yöneticileri polis falan cagırmıs nerden nereye m.k Sonra bizimde bi kaçışımız var ama görmeniz lazım haha Very Happy Polis falan cagırıldı diyince akan sular durdu.

bu olay hangi olay?bak benim hiç aklıma gelmedi ama yazmış sayılıyım Very Happy ben dershane diyince hep hocalarla kavga edişim,ayrılıcam bu dersaneden diye bağırışım ve sonra hiç bişey yapamayışım geliyo Very Happy ama bu hocalara karşı çıkma huyu küçüklükten beri var ilkokuldaykende hep yapardım,sevmediğim hocaları sevmediğimi acayip belli ederdim haha süper
_________________
ağladım insanlara aldırmadan...şimdi dönüp baktığımda şükrediyorum yaptığıma,en azından kendim oldum ya...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
BoRneo
Veled-i METAL
Veled-i METAL


Kayıt: Aug 27, 2007
Mesajlar: 102


MesajTarih: Pts Ksm 26, 2007 7:51 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #114   

Coriolis demiş ki:
Minerva demiş ki:
umutsuzwaka demiş ki:
asiye hocayla olan diyaloglarımız anlat anlat Very Happy neyse allaha şükür kurtuldummm ! o kadın neydi öle bee


hiştt sen hangi okul mezunusun bizim asiye olmasın o asiye Very Happy


Burdan devam ediyorum artık umutsuzwaka:coriolis Very Happy Neyse.Ya kadın tarihimize giriodu işte benide hic bi derse almıodu falan.Sizin asiye mi bilemicem ama nemrut bi kadındı onu biliyorum Bugunde gördum insanın sevmediği insan karsına cıkarmıs Razz Bende az degildim ama neyse.Artık gecti bitti.

okul kardeşi mi çıktınız?? Very Happy
_________________
ağladım insanlara aldırmadan...şimdi dönüp baktığımda şükrediyorum yaptığıma,en azından kendim oldum ya...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
ruhban
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 29, 2005
Mesajlar: 302
Nerden: sakarya

MesajTarih: Sal Ksm 27, 2007 8:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #115   

gecen seneydi..günlerden pazar okul tatil tabi..kurs vardı açıktı o yüzden,kimse görmeden yukarı çıktık baya geçti indik aşağıya kimse yok okulda bütün kapıları kilitlemişler.nasıl panik olduk ama okulda kilitli kaldık die Very Happy ondan sonra kalorifer dairesine indik orda bi kapı vardı açıkmı bi bakalım dedik.baktık açık ordan çıktık..sonra pazartesi okula geldik herkes konuşuo kantin soyulmuş kapıyı açık bırakmışlar falan die Very Happy Very Happy allahımm yaa koca kantin resmen bizim yüzümüzden soyuldu:D hiç sesimizi çıkarmadık walla Smile bunu unutmam işte Very Happy
_________________
Akın var Güneşe akın,Güneşi zaptedeceğiz,Güneşin zaptı yakın..!!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
HyperboreaN
Champion of the Darkness


Kayıt: Feb 20, 2007
Mesajlar: 1181
Nerden: Inside of the Darkness...

MesajTarih: Çrş Ksm 28, 2007 1:21 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #116   

En kötü anım ana sınıfında hoca tarafından Altına işettirilmemdi '' Onu tutacaksın,hayır gidemezsin tuvalete!''. Pis karı! sidiklerim döşemeye süzülüncede ''ne yapıyorsun!'' demeye başladı 1 yandan altıma işedim 1 yandanda koştum odanın içinde,tek 1 yere süzülüpte temizlemesi kolay olmasın!...

Lise 1 de ki lise 1 de 3 kez sınıfta kalıp okuldan atıldım Very Happy
Sebebi dersler değildi...
Dolaylı yoldan devamsızlık ve disiplin suçlarıydı.
Mesela okulu himaye altına almak basit 1 olay değildir ama ben daha 1. seneden hocalar ve hocalar ve öğrenciler arasında fesat çıkartmıştım yalan dolan ve entrikayla... Very Happy Hoca hocayı sevmiyor,öğrencide hocaları sevmiyordu... Kantinin orda şartel vardı onu bi attırdım koca okulun elektriğini kestim Very Happy(Sonradan bunu adet haline getirince işin po.u çıktı).tabiki millet elektrik gitti sandı ve 3. dersten,çıkışa kadar ders boş geçti ve koridorlarda dolaşıp Çığlıklar attık (En iyi scream bizimkiydi çünki işi doğayenlerden öğrendik Very Happy) Derste hocadan sigara istemiştim ve almıştımda.Bahçeye çıkmak yasaktı ama biz her teneffüs bahçede geniş geniş sigara çevirirdik.Para biriktirir haftada 1 Okulu asar bira ve şarap içerdik çok fazla şişemiz çok olmasına rağmen tadı uzun sürsün diye çevirirdik ve birbirimizle kavga ederdik ''Şişeyi yaladın pislik herif'', ''Sen 2 kere çektin sana yok '' Very Happy.Sonradan önce ota sonrada kimyasala alıştım burada ama kendi ortamımdan ayrı 1 ortamda okulun kadrolu çakallarıyla...

Okulda hem komünist clanı hemde ''ülkü ocağına'' üyeydim. Bunun bana getirilerini tahmin bile edemezsiniz 2 tarafta beni seviyordu ve ''tam anlamıyla'' beni kendi tarafına çekmek için yarışıyordu.(Üstelik lider seçmek istiyorlardı beni) Sonra kavgalar vardı.Okulu savunmaya giderdik Komünist ve Ülkücüleri aynı çatıda 1 leştirip,Okulu basanların üzerlerine saldırtırdım...her etinlikte parmağım vardı tiyatroda öyle 1 hikaye seçtimki izleyenler kopmuştu ben Rahip olmuştum ve rolü cıvıtıyordum en komik sahneler günah çıkartma ve Kutsama sahneleriydi Zuhahaha '' Seni kutsayacam dön bakalım'' dedim arkadaşımızda şovalye rolündeydi arkasını dönünce cuk oturdu Very Happy.Sene sonları festival yaparlardı.Rock müzik çalarlardı sahne kurup,her kurulduğunda sahneye koşup,mikrofonu kapar,sözleri brutalla söylerdim. Boş derslerde iyi eğlenirdik...

Son seneki fantezim ise,sınıfları kar maskesiyle basıp mesaj haykırıp kaçmaktı,koridorlarda Çeşitli vokal denemeleri birisi görürse kaç... sonraları herşey üzerime gelmeye başladı çünki okul bitmiyordu ve sona kavuştum...

Çok fazla oldu ama nese anı saymayla bitmezki.
_________________
Darkness Always Kill The Light!

Blessed with Blood!
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
MoonlanD
Ramms+ein Fan


Kayıt: Aug 12, 2006
Mesajlar: 1878


MesajTarih: Çrş Ksm 28, 2007 12:11 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #117   

Burada anlatirsam baya komik olur Very Happy
_________________
Düşmandan yüz çevirmek korkaklıktır. Benim ikbalim yücedir. Talihsizlik ise düşmanın nasibidir..
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger Facebook Profil
Berkan_MFC
Höllenwärter


Kayıt: Sep 29, 2007
Mesajlar: 1512
Nerden: Trabzon

MesajTarih: Çrş Ksm 28, 2007 4:07 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #118   

ebru'nun koridorda herkesin önünde (bazı hocalar da vardı) beni öpmesi.. :s
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
IronMaiden666
Fear Of The Dark


Kayıt: Jul 01, 2007
Mesajlar: 813
Nerden: Ankara(Gönül ister İzmir)

MesajTarih: Çrş Ksm 28, 2007 4:19 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #119   

İlkokuldayken arkadaşım beni kızdırmıştı ve onu kovalamaya başladım bu kaçarken okuldan caddeye çıktı ben tam çıkarken önümden uçarak geçti araba çarpmıştı güliyim mi ağlıyım mı bilememiştim o zaman
_________________
Dreams They Come And Go , Ever Shall Be So , Nothings Real Until You Feel...
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
leshburn
Zehir Hafiye
Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 05, 2006
Mesajlar: 428
Nerden: Sakarya

MesajTarih: Cum Ksm 30, 2007 1:36 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver
Mesaj: #120   

lise 2 idim.. Kantinde arkadasımla oturmus geyik yapıp gülme krizlerine giriyorduk sonra ben kola falan almak için büfeye yanastım arkadasm baktım yarılıyor kendi kendine gülmekten gittim "Noldu olm.?" dedim. O da "Abi surdaki kıza bak salak yaaa" yaptı kız toparlaktı ve beden dersinde yürümeyi ögreniyordu ama ben ona değil yanındaki kıza takılmıstım. Önce ayakkabılarına bakmıstım hasta olmustum ayakkabılarına puan veriyordum kendi kendime ayakkabı 10 puan esofman altı 3 puan üstündeki tshirt 9 puan saclar ahh o saclar ona verebilecek puan yoktu.. Bi anda öle dona kaldım kıza baka kaldm ilk görüşte insanın içi kıpır kıpır olur ya birine asık olursan aynen öyle oldu salak gibi gittim o kıza daha tanımadan konusmadan hiç birşey yapmadan cıkma teklifi ettim kızda hali ile basından savdı arkasından bi de ögrendm kıza nerdeyse 30-40 kişi teklif etmiş bi anda hüsrana ugradm red ettiği cocuklar benden daha yakısıklıydı allah için ama baktım bu böyle olmayacak ne derse konsantre olabiliyorum ne geyik yapabiliyorum kantinde ona kitleniyorum vs dedim en iyisi arkadas olmak eger olacagı varsa öyle olur dedm 4 ay kızı tavlayabilmek kendimi anlatabilmek için ugrastm ve sonunda o mutlu sey oldu kızla cıkmaya basladm 1.5 yıl cıktım okulda herkes bizi konustu cok yakısıyorlar vs die sonra işte cogu erkegin yaptıgı mallıkları yaptım (bütün değil.. Cogu erkek) sonrada kız bırakıp gitti ve nedense hala onun etkisindeyim aradan 2 yıla yakın zaman gecti ve ben hala ona asık gibiyim lise askı unutulur derler ya yalan walla:d benim lisede unutamadıgım cok anı var ama en önemlisi bu o da bu forumda takılıyor artık okur mu bilemem;)
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    metaltr.net Forum Ana Sayfası -> Geyik Tüm saatler GMT +1 Saat
Sayfa Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sonraki
6. sayfa (Toplam 8 sayfa)


 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Türkçe Çeviri : Onur Turgay & Erdem Çorapçıoğlu
phpBB template by Spectre :: Ported for PHP-Nuke by nukemods.com
Forums ©
MetalTR.NET'de yayınlanan tercümeler, biyografiler, köşe yazıları, resimler ve sair materyaller izinsiz ve kaynak gösterilmeksizin kullanılamaz.
Copyright © 2004-2012 MetalTR.NET
| Yasal Uyarı



Sitemap - forumtags - Radar Müzik Haber - Yeni Müzik Haber - cybersecurity news Yüzdeyüz Müzik,Yüzdeyüz, Müzik
Web site engine code is Copyright © 2003 by PHP-Nuke. All Rights Reserved. PHP-Nuke is Free Software released under the GNU/GPL license.
Sayfa Üretimi: 1.08 Saniye
Untitled Document