| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Aenema Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 13, 2007 Mesajlar: 15 Nerden: İzmir
|
Tarih: Çrş Tem 18, 2007 10:59 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #101 |
|
Adamın biri yüzme bilmiomuş okyanustan düşmüş ölmemiş neden? Cvp : Adamın tipi kayıkmış :S _________________ we die , we all |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
UnforgiveN Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 24, 2004 Mesajlar: 414 Nerden: AngorA
|
Tarih: Çrş Tem 18, 2007 11:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #102 |
|
| denizozeren_614 demiş ki: |
| happy birthday to you çişini yapta uyu:D |
happy birtday to you iç meyve suyunu
Çişini yap uyuuuuuuu
HAPPY BİRTHDAY TO YOUUUUUU _________________ Ölüm gibi sonsuzlaşan imkansızlıklarım... |
|
| Başa dön |
|
 |
UnforgiveN Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 24, 2004 Mesajlar: 414 Nerden: AngorA
|
Tarih: Çrş Tem 18, 2007 11:11 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #103 |
|
-okuyo musun?
-yok genelde yazarım _________________ Ölüm gibi sonsuzlaşan imkansızlıklarım... |
|
| Başa dön |
|
 |
silentmelody Veled-i METAL


Kayıt: Mar 13, 2007 Mesajlar: 181 Nerden: izmir
|
Tarih: Çrş Tem 18, 2007 11:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #104 |
|
| arkamdan konuşan önümdende konşşsun kıhkıhkıhkıhkıhkıh fdkfjsdhfksahdfjkhsdd |
|
| Başa dön |
|
 |
konserve morgoth

Kayıt: Apr 11, 2007 Mesajlar: 3587 Nerden: Prusa
|
Tarih: Prş Tem 19, 2007 1:28 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #105 |
|
| MissLaiho demiş ki: |
| conserve demiş ki: |
Erime noktası düşük, öz kütlesi küçük olan metaltr.net e ne denir?
AMETALTR.NET AZUUAHAH
ben ürettim bu arada çokda orjinal oldu lan  |
hayıırrr!!! iğrenç yaaa.. bu kadar iğrenç olamazsın  |
bu kadar iğrençmiyim lan
eveeeet!!!!!!!  |
|
| Başa dön |
|
 |
spirit-healer Geçerken Uğrayan


Kayıt: Feb 03, 2007 Mesajlar: 4 Nerden: ankara
|
Tarih: Pzr Tem 22, 2007 6:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #106 |
|
admın biri şoka girmiş, karısı migrosa
adamın kafası kızmış, vucudu erkek
puhahaha |
|
| Başa dön |
|
 |
angelof_death666 Veled-i METAL


Kayıt: Jul 22, 2007 Mesajlar: 104 Nerden: Bursa
|
Tarih: Pts Tem 23, 2007 10:58 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #107 |
|
1 adam varmış ölmüş _________________ Sahip olurum ait olmam!
4ever Metallica ... |
|
| Başa dön |
|
 |
sacrifice_of_lucifer Zehir Hafiye


Kayıt: Jun 20, 2007 Mesajlar: 432 Nerden: anka-ra
|
Tarih: Pts Tem 23, 2007 1:04 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #108 |
|
en iyi oynayan kazana ne denir
iyi oynayan kazansın
kıh kıh kıh kıh _________________ Aeternus Libertus |
|
| Başa dön |
|
 |
Minerva Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 17, 2006 Mesajlar: 1077 Nerden: ankara
|
Tarih: Pts Tem 23, 2007 1:16 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #109 |
|
soru: 4.murat neden intihar etmiş?
cevap: İlk 3`e giremediği için.. _________________ Lorelei,
A poet of tragedies, scribe i lauds to death,
Yet who the hell was i to dare?
Lorelei,
Canst thou not see thou to me needful art?
Canst thou not see the loss of loe painful is? |
|
| Başa dön |
|
 |
diabolus_m Geçerken Uğrayan


Kayıt: Jul 10, 2007 Mesajlar: 7
|
Tarih: Pts Tem 23, 2007 1:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #110 |
|
| adamın biri kızmıs istemeee gelmişler |
|
| Başa dön |
|
 |
callap Forum Hayvanı


Kayıt: Jul 05, 2007 Mesajlar: 806 Nerden: antalya
|
Tarih: Pts Tem 23, 2007 11:19 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #111 |
|
-abi cem'in selamı var.
-hani cem?
-sikicem. nıhauhaua |
|
| Başa dön |
|
 |
kugu_golu_pogosu Opeth FAN

Kayıt: Aug 18, 2006 Mesajlar: 367 Nerden: kocaeli / Sakarya
|
Tarih: Pts Tem 23, 2007 11:31 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #112 |
|
İstanbulda yaşayan Vokallere kısaca ne denir??
Vokal-ist  _________________ ŞEREFSİZLERE, RUH HASTALARINA, KALLEŞLERE, ADİLERE, RUHSUZLARA, İKİ YÜZLÜLERE, KARAKTERSİZLERE, KORKAKLARA, YALANCILARA RAĞMEN, DURMADAN, YILMADAN.. `METAL` |
|
| Başa dön |
|
 |
jadeyit Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jul 16, 2007 Mesajlar: 60 Nerden: cehennemin dibisi
|
Tarih: Sal Tem 24, 2007 11:08 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #113 |
|
bi kimya dersi
öğretmen sorar:şişşşttt arkadıı hheeyy kime siorum hiç duyyomuu ??? o sırada arkadaşının dürtmesiyle uykudan uyanan örenci-ki bu ben- kulağından kulaklıkları çıkarır : efendm noluoz yaa der we çewresine aptal aptal bakamya başlar.
öretmen: söle bakalım alkoller nası bi yapıya sahiptir??
örenci etrafa sora sıra arkadaşına lan olum bu karı nie bana musallat oldu nie bana soruo
arkadaşı: nan sözlü yapıo olum cwo wer
örenci: hay aq bu şimdimi sölenir.hocaya döner
hocam alkoller şeyy şişede durduğu gibi durmaz hocam
öretmen:dalga geçme bi kaç özel alkol ismi söle bari 0 alcan yoksa bak?
örenci: tuborg efes bide şaraplarımız war kavaklıdere tabi wotkaı unutmamak lazım
öğretmen: otur 0
not: hala kimyadan geçemedimm beaaa:S:S:S:S _________________ cekilin karanliklar rahat birakin beni ölüme yaklasmısken dondurmein yolumdan bedenimi |
|
| Başa dön |
|
 |
TrenDkiLL Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 09, 2007 Mesajlar: 408 Nerden: Ankara
|
Tarih: Çrş Tem 25, 2007 1:26 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #114 |
|
Nesi iğrenç lan bunların ben coguna yırtıldım  |
|
| Başa dön |
|
 |
UnforgiveN Zehir Hafiye


Kayıt: Nov 24, 2004 Mesajlar: 414 Nerden: AngorA
|
Tarih: Çrş Tem 25, 2007 1:32 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #115 |
|
Bill Gates kız istemeye gitmiş vermemişler
Niyee????
Hem MİCROymuş hemde SOFT _________________ Ölüm gibi sonsuzlaşan imkansızlıklarım... |
|
| Başa dön |
|
 |
Baranus Forum Hayvanı


Kayıt: Aug 07, 2006 Mesajlar: 618 Nerden: İstanbul
|
Tarih: Çrş Tem 25, 2007 5:30 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #116 |
|
en mutlu ce hangisidir ?
ambulance  _________________ ılımlı satanizm  |
|
| Başa dön |
|
 |
TokuariTakiariKari Sebil-i Sübyan


Kayıt: Jul 30, 2007 Mesajlar: 67 Nerden: buRsaa(:
|
Tarih: Prş Ağu 02, 2007 2:27 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #117 |
|
-kıymayla mıyma arasındakı fark nedır?
-bırı kıymadan bırı mıymadan yapılır  _________________ DönüŞ YoK aRtıK GeRii
TaK! eTTi canıMa
Bu masKeLi BaLo we onun sahTe yüzLeri.. |
|
| Başa dön |
|
 |
deeperdown Veled-i METAL


Kayıt: Jul 24, 2007 Mesajlar: 118
|
Tarih: Prş Ağu 02, 2007 2:30 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #118 |
|
_abi sen suda batmassın biliomusun
_neden la
_çünkü senin tipin kayık |
|
| Başa dön |
|
 |
HyperboreaN Champion of the Darkness

Kayıt: Feb 20, 2007 Mesajlar: 1181 Nerden: Inside of the Darkness...
|
Tarih: Prş Ağu 02, 2007 4:04 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #119 |
|
Hakan $ükür sahada sakatlansa kim ta$ır Hakan Ta$ıyan haha!
Buda bizim espri kötü sayılmaz.Bizim mezbahada söylerler bunu.
-Makinayı getirdinmi?
-Ne makinası?
-Gö.e koyma makinası... _________________ Darkness Always Kill The Light!
Blessed with Blood! |
|
| Başa dön |
|
 |
SonofSatan Zehir Hafiye


Kayıt: Aug 02, 2007 Mesajlar: 467 Nerden: 1stanBULL
|
Tarih: Prş Ağu 02, 2007 10:54 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #120 |
|
Bir adam varmiş karısı yokmuş
bir adam yatmış karısı kalkmış
bir adam yatalakmiş karısı oturak
bir adam yatmiş karısı tekne........
6. sinifta yarişirdik da eski performans yok artık ) |
|
| Başa dön |
|
 |
|