| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
woLkam Zehir Hafiye


Kayıt: Mar 07, 2005 Mesajlar: 236 Nerden: Adana
|
Tarih: Cmt Nis 23, 2005 7:07 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #141 |
|
Marduk
Cannibal Corpse
Immortal
Opeth
abi MetaLLica'i 4 Senedir dinliyorum ve çok hoşuma gidiyor siz neden sevemediniz anlamadım cleff dönemi ayaklarımı ? _________________ Ey Gidi Günler... |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Google ve Sponsor Baglantilari Mesaj konusu: Sizde bu bölüme reklam verebilirsiniz ! |
: # |
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
CoVeR_RoLL Geçerken Uğrayan


Kayıt: Nov 12, 2004 Mesajlar: 20 Nerden: Ãzmir
|
Tarih: Pzr Nis 24, 2005 11:04 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #142 |
|
Linkin Park (Rezalet bir grup)
Haluk Levent (oldum olası sevemedim gitti)
Mor ve Ötesi (Boy band olursa yakında şaşırmayın) _________________ Anadan Doðmak Ölmek Ãçindir..... |
|
| Başa dön |
|
 |
execution Zehir Hafiye


Kayıt: Feb 02, 2005 Mesajlar: 339 Nerden: istanbul
|
Tarih: Pts Nis 25, 2005 11:40 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #143 |
|
emperor ıggghhhh _________________ BAKIRKÖY FOREVER
Gurkan (Sabhankra Bass)
www.myspace.com/sabhankra |
|
| Başa dön |
|
 |
ImmortaL Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 26, 2005 Mesajlar: 231 Nerden: by the side of The ImmortaL
|
Tarih: Çrş Nis 27, 2005 2:37 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #144 |
|
| woLkam demiş ki: |
Marduk
Cannibal Corpse
Immortal
Opeth
abi MetaLLica'i 4 Senedir dinliyorum ve çok hoşuma gidiyor siz neden sevemediniz anlamadım cleff dönemi ayaklarımı ? |
abi beni çok üsdün yaa ağlattın beni nası sevmezsin abi bunları yaaa
immortal ın ne suçu günahı var abi hı ne suçu var  |
|
| Başa dön |
|
 |
refuseresist Zehir Hafiye


Kayıt: Apr 25, 2005 Mesajlar: 216
|
Tarih: Çrş Nis 27, 2005 3:32 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #145 |
|
marduk
dark funeral
judas iscariot
behemoth
cannibal corpse
napalm death
opeth
lacrimosa profundero |
|
| Başa dön |
|
 |
cobain68 Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 27, 2005 Mesajlar: 13
|
Tarih: Çrş Nis 27, 2005 6:54 pm Mesaj konusu: Re: bi türlü sevemediğiniz gruplar |
Mesaj: #146 |
|
| ac.dc yı sewmıyorum |
|
| Başa dön |
|
 |
draconian Forum Hayvanı


Kayıt: Dec 06, 2004 Mesajlar: 1214 Nerden: LAND OF DARK
|
Tarih: Prş Nis 28, 2005 12:13 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #147 |
|
burzum marduk mayhem üçlüsü.... _________________ !!!!!! \m/ METAL EÃLENCE DEÃÃLDÃR \m/ !!!!!!
Uyarı: Imzaya resim koymak yasaklanmıştır. |
|
| Başa dön |
|
 |
GeoXoeN Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 25, 2005 Mesajlar: 11 Nerden: Tekirdað
|
Tarih: Cmt Nis 30, 2005 10:36 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #148 |
|
nedense black metal gruplarını sevemiyorum.
adamlar böğürüyor falan..
ne bileyim ya seste güzellik falan beklerim ben. böööööööööööööö bu ne şimdi?
ama dinlemeye çalışıyorum anlamaya çalışıyorum. _________________
 |
|
| Başa dön |
|
 |
MercyfulFate Sebil-i Sübyan


Kayıt: Apr 08, 2005 Mesajlar: 68
|
Tarih: Cmt Nis 30, 2005 10:41 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #149 |
|
Kaldırıp kaldıramama meselesi ..
Sadece vokale bakılmaması lazım blackmetalde abi siz böğrüyo diyosunuzda sadece vokalimi dinliyosunuz ben anlamıyorum.
Sevemediğim bir grup : rammstein mıdır nedir o grup işte. _________________ Uyarı: Imzaya resim koymak yasaklanmıştır.
King Diamond & Satyricon Fan |
|
| Başa dön |
|
 |
GeoXoeN Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 25, 2005 Mesajlar: 11 Nerden: Tekirdað
|
Tarih: Cmt Nis 30, 2005 10:50 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #150 |
|
| MercyfulFate demiş ki: |
Kaldırıp kaldıramama meselesi ..
Sadece vokale bakılmaması lazım blackmetalde abi siz böğrüyo diyosunuzda sadece vokalimi dinliyosunuz ben anlamıyorum.
Sevemediğim bir grup : rammstein mıdır nedir o grup işte. |
valla vokalistin böğürtüsünden dolayı sesler birbirine giriyor müziğin içine ediliyor. ama herkesin müzik zevki farklı tabi ben başkalarının zevkine karışmam.
eyvallah _________________
 |
|
| Başa dön |
|
 |
deathtrip Hatesphere FAN

Kayıt: Nov 09, 2004 Mesajlar: 498
|
Tarih: Cmt Nis 30, 2005 1:25 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #151 |
|
| In Flames ve Skinlab'a bi türlü alisamadim belki in flames'e alisirim ama skinlab'a cok zor |
|
| Başa dön |
|
 |
Todes_Engel _NamarhaK_

Kayıt: Feb 27, 2005 Mesajlar: 1292
|
Tarih: Cmt Nis 30, 2005 7:23 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #152 |
|
dream thetre,linkin park,limp bizkit,system falan filan _________________ ]\[a]v[aR]-[a]{
Amduscias |
|
| Başa dön |
|
 |
wampirellas Veled-i METAL


Kayıt: Apr 12, 2005 Mesajlar: 119 Nerden: bilmiorum...
|
Tarih: Pzr May 01, 2005 7:24 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #153 |
|
| linkin park, limp bizkit wala beni hiç sarmıolar... |
|
| Başa dön |
|
 |
funeral Sebil-i Sübyan


Kayıt: Dec 18, 2004 Mesajlar: 53 Nerden: Adana
|
Tarih: Pzr May 01, 2005 7:45 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #154 |
|
| Ya GAriptir ama metallica ßi türlü ısınamadım ßide dier nu ve punk Çılar ¿ =) |
|
| Başa dön |
|
 |
afatsum100 Forum Hayvanı


Kayıt: Mar 01, 2005 Mesajlar: 1191 Nerden: bursa
|
Tarih: Pts May 02, 2005 8:04 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #155 |
|
linkin park ve children of bodom _________________ yok bişiy !! |
|
| Başa dön |
|
 |
ImmortaL Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 26, 2005 Mesajlar: 231 Nerden: by the side of The ImmortaL
|
Tarih: Pts May 02, 2005 9:43 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #156 |
|
abi itiraf ediom legion kızcan ama maalesef böyle
Children of Bodom ne bilim bi türlü ısınamadım yawwww _________________ Yaþayacaklarýmýz için kimse gökten ayet indirmedi bize.Onu biz kendimiz vaat ettik kendimize. |
|
| Başa dön |
|
 |
ImmortaL Zehir Hafiye


Kayıt: Jan 26, 2005 Mesajlar: 231 Nerden: by the side of The ImmortaL
|
Tarih: Sal May 03, 2005 8:10 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #157 |
|
rammstein korn limp bizkit ve diğerleri  _________________ Yaþayacaklarýmýz için kimse gökten ayet indirmedi bize.Onu biz kendimiz vaat ettik kendimize. |
|
| Başa dön |
|
 |
funeral Sebil-i Sübyan


Kayıt: Dec 18, 2004 Mesajlar: 53 Nerden: Adana
|
Tarih: Sal May 03, 2005 8:14 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #158 |
|
| metallica valla |
|
| Başa dön |
|
 |
belphegor83 Geçerken Uğrayan


Kayıt: Mar 06, 2005 Mesajlar: 32 Nerden: cehennemin dibi ..
|
Tarih: Sal May 03, 2005 11:12 pm Mesaj konusu: |
Mesaj: #159 |
|
iron maiden cart curt falan filan işte .. _________________ My final days are counting
I can wash away this pain
My body's getting colder
Oh, I feel so unafraid
On death row. |
|
| Başa dön |
|
 |
Scralatchi Geçerken Uğrayan


Kayıt: Apr 27, 2005 Mesajlar: 6
|
Tarih: Çrş May 04, 2005 1:33 am Mesaj konusu: |
Mesaj: #160 |
|
Asla sevemiceklerim dışında, "Blind Guardian" a ısınamıyorum bi türlü
ehhe |
|
| Başa dön |
|
 |
|